Tuli vahingossa tuossa kännissä maalailtua kipsiveistosta ihan vähän vaan akryylimaaleilla. Miten tuon saa pois :(
Akryylimaalien poisto kipsistä
5
1067
Vastaukset
- pesten
Et kyllä kokonaan saa pois millään. Kipsi tykkää imeä sitä väriä sisäänkin vaikka pinnan jotenkin sais puhtaaksi.
En tiedä mitä oot meinannu tehdä, mutta ite maalaisin vaan lisää, että saa halutun pinnan. Öljyvärillä voisit ainakin akryylin päälle vielä tuhertaa. Jos haluat sen sellaiseksi kipsin näköiseksi vielä, niin kannattaa varmaa kokeilla valkoisella öljyvärillä. - ei niiku pahalla
heh hehheh heh... totaa ... öhöm ... sori.
Kaikkea sitä sitten tulee kännissä tehtyäkin. Kaitpa tuossakin oli "jokin tarkoitus".
heh, naurattaa vain. laita kipsiä päälle.
Ajatellen, ettei muotojen tärkeyttä ole tuotu esille.
Tai sitten ota pois kipsiä ja paikkaa kipsillä.
Tosin minulla ei ole kokemusta kipsistä eli voiko paikkakipsin rajan häivyttää ja tuleeko sävyeroja.- 9+9
Runontaja se jaksaa antaa loistoneuvoja vailla kokemusta.
"ajatellen, ettei muotojen tärkeyttä ole tuotu esille" veistoksessa.
LOL
- Dark Artist
Liuota kipsijauhetta veteen tehden siitä piimämäistä sakeahkoa nestettä, sitten vain maalaat värit piiloon. Parhaaseen tulokseen pääset jos maalaat useita kerroksia ja annat niiden kuivua maalauskertojen välillä.
Maaliliikkeistä saa myös kipsimaalia valmiina, silläkin onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318