Miten kutsua henkiä?

LouLou_

Olen pelannut joskus spiritismiä, onko mitään toista keinoa? Tähän keskusteluun voi puhua kaikkea kummituksiin ja henkiin liittyvää. Huom! ei ole pakko uskoa niihin tai mtn ;D haluaisin vain tietää

32

5552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Visapäinen

      Miksi tahdot niihin yhteyttä? Kaipaatko niiden apua johonkin? Mitä jo tiedät niistä?

    • kutsuhuuto:

      Henki tänne,henkiii! Henki tänne,henkiii!Henki hohoi,kuuletko,tulepas nyt tänne!Älä tule paha henki,tule hyvä henki!

      • Anonyymi

        Mua pelottaa


      • Anonyymi

        JOO KOKEILEN!!!!!!!


    • ******

      ne käskemällä tule eikä lähde poiskaan. Itse näen niitä (harvoin onneksi) täysin yllättävissä tilanteissa. Ja en halua nähdä niitä.

    • Tetrahedron

      ...tosiaan olla jokin syy kutsua sieluja/henkiä. Spiritismi on niille, jotka vain kaipaavat jonkinlaista yliluonnollista jännitystä elämäänsä. Eli onko sinulla syy kutsua? Vai muuten vainko tahdot sorkkia kepillä mehiläispesää? :D

      • Erikoinen höpöttäjä

        En ole aloittaja mutta itseänikin kiinnostaa tietää henkimaailman kontaktin muodostamisesta. Minä joko en tiedä tai sitten en muista miten se toimii. Joten ne jotka tietävät mieluiten olisi kiva kuulla heidän neuvonsa. Itse luulen ainakin että olen unohtanut tähän kehoon tullessa miten kontakti toimii, olen vähän muutakin unohdellut, pikkuisia juttuja vain muistanut viime elämästäni mutta en sen enempää. Haluaisin kysyä henki hönkeiltä että miten se taas toimi nämä voima hommelit kun minulla on ne jonkun lukon takana mutta en tiedä missä hemmetissä. Minulla on vain viesti että pitää ottaa yhteyttä joko muukalaisiin taikka henkiin tässä asiassa, eikä kukaan muu voi minua auttaa.


      • Tetrahedron
        Erikoinen höpöttäjä kirjoitti:

        En ole aloittaja mutta itseänikin kiinnostaa tietää henkimaailman kontaktin muodostamisesta. Minä joko en tiedä tai sitten en muista miten se toimii. Joten ne jotka tietävät mieluiten olisi kiva kuulla heidän neuvonsa. Itse luulen ainakin että olen unohtanut tähän kehoon tullessa miten kontakti toimii, olen vähän muutakin unohdellut, pikkuisia juttuja vain muistanut viime elämästäni mutta en sen enempää. Haluaisin kysyä henki hönkeiltä että miten se taas toimi nämä voima hommelit kun minulla on ne jonkun lukon takana mutta en tiedä missä hemmetissä. Minulla on vain viesti että pitää ottaa yhteyttä joko muukalaisiin taikka henkiin tässä asiassa, eikä kukaan muu voi minua auttaa.

        ...meistä on lukossa eikä siten "muista" miten yhteys muodostuu. Avain ongelmaan onkin juuri tuossa, eli avautuminen.

        Lukossa oleva ei pysty havaitsemaan yhteyttä, vaikka se olisikin koko ajan päällä. Usein avautumista on haettu erilaisin mediaatioharjoituksin, joissa pyritään irtautumaan omasta maallisesta mielestä ja sen kautta löytää astraalitaso. Jotkut hakeutuvat paikkoihin, joissa heidän on helppo rentoutua. Avautumisharjoitukset eivät aina ole transsiin vaipumista tai muuta mielen tilttaamista, vaan ovat myös ihan tietoisia tiloja.

        Astraalia tasoa saatetaan tunnustella pitkänkin aikaa, jotta tuleva yhteys olisi mahdollisimman vakaa. Lisäksi on hyvä tutustua energiatasolla siihen mikä on muukalainen, aave, enkeli jne. Näissä asioissa ei kannata yrittää kiirehtiä vaan antaa niiden saavuttaa oman tasonsa rauhassa.

        En tosin tiedä omasta onoff-tilastasi, mutta kun yhteys astraaliin on auki niin "henkimaailma" ottaa kyllä yhteyden sinuun halutessaan. :)


      • wisdom of peas
        Tetrahedron kirjoitti:

        ...meistä on lukossa eikä siten "muista" miten yhteys muodostuu. Avain ongelmaan onkin juuri tuossa, eli avautuminen.

        Lukossa oleva ei pysty havaitsemaan yhteyttä, vaikka se olisikin koko ajan päällä. Usein avautumista on haettu erilaisin mediaatioharjoituksin, joissa pyritään irtautumaan omasta maallisesta mielestä ja sen kautta löytää astraalitaso. Jotkut hakeutuvat paikkoihin, joissa heidän on helppo rentoutua. Avautumisharjoitukset eivät aina ole transsiin vaipumista tai muuta mielen tilttaamista, vaan ovat myös ihan tietoisia tiloja.

        Astraalia tasoa saatetaan tunnustella pitkänkin aikaa, jotta tuleva yhteys olisi mahdollisimman vakaa. Lisäksi on hyvä tutustua energiatasolla siihen mikä on muukalainen, aave, enkeli jne. Näissä asioissa ei kannata yrittää kiirehtiä vaan antaa niiden saavuttaa oman tasonsa rauhassa.

        En tosin tiedä omasta onoff-tilastasi, mutta kun yhteys astraaliin on auki niin "henkimaailma" ottaa kyllä yhteyden sinuun halutessaan. :)

        Tämä on vanha keino,peräisin suurten vanhusten salaisesta riitti-oppaasta.Lämmitä jalostajan hernesoppaa purkillinen ja ota talouspiimää lasiin.Latki hernis nopeasti kurkkuusi ja kulauta piimä perään.kuulostele hetki ja kohta henget jo puhuvatkin takapäästäsi.varoituksena vaan,että henget voivat olla pahansorttisia ja kaamean rikin lemuisia..


      • Tetrahedron
        wisdom of peas kirjoitti:

        Tämä on vanha keino,peräisin suurten vanhusten salaisesta riitti-oppaasta.Lämmitä jalostajan hernesoppaa purkillinen ja ota talouspiimää lasiin.Latki hernis nopeasti kurkkuusi ja kulauta piimä perään.kuulostele hetki ja kohta henget jo puhuvatkin takapäästäsi.varoituksena vaan,että henget voivat olla pahansorttisia ja kaamean rikin lemuisia..

        ...lisäät reseptiisi chiliä niin pääset tutustumaan räyhähenkiin. :P


      • niin varmaa
        Tetrahedron kirjoitti:

        ...lisäät reseptiisi chiliä niin pääset tutustumaan räyhähenkiin. :P

        Hehheh


      • niin varmaa
        Tetrahedron kirjoitti:

        ...lisäät reseptiisi chiliä niin pääset tutustumaan räyhähenkiin. :P

        Hehheh


    • Linkfreddy

      Löytyykö aiheeseen liittyen hyviä linkkejä? Jos joku tietää laittakaa, haluan tutkia tietoja.

      • Tepsikka

        Aavemaisesti huhuamalla keskiyöllä hautuumaalla. Jos et tahdo pelästyttää niitä, peitä itsesi valkoisella lakanalla jossa reiät silmien kohdalla. Pane silti hattu päähän. Kun ne tulee, älä ainakaan ala kiljua äläkä karjahtele. Ne voivat pahoittaa mielensä. Ole kohtelias ja nosta hattuasi.


      • mitä teen
        Tepsikka kirjoitti:

        Aavemaisesti huhuamalla keskiyöllä hautuumaalla. Jos et tahdo pelästyttää niitä, peitä itsesi valkoisella lakanalla jossa reiät silmien kohdalla. Pane silti hattu päähän. Kun ne tulee, älä ainakaan ala kiljua äläkä karjahtele. Ne voivat pahoittaa mielensä. Ole kohtelias ja nosta hattuasi.

        Oon menos tänää vanhalle kartanolle jossa on joskus kummittelu ni miten saisin kutsuttua henkiä tan hengen


    • allllllu :DDDDDD

      demoneita pitää kutsuu silleen että otat tuli tikust rikkii ja laitat sen yöllä ikkunalle joka on auki nii sillee saa demoneit ps:ei kannata kokeilla

    • vanhan kansan keinot

      Perinteine keino kutsua henkiä....

      juo nelisen pulloo karhua niin eikö jo demonit kivasti ala kiusotteleen..

      • kahvijuoma3

        Puoli pulloa kossua (pikkupullo) kun aikuinen mies tempaisee niin kyllä sen jälkeen aika henkien vallassa on. Saattaa ujompikin heittää tanssiksi, mutta saattaa myös sen jälkeen itkun tirauttaa. Kummitukset (edes maailman pelottavin) ei pelota siinä tilassa. Mutta en suosittele, kuin 37v. täyttäneille ja valvotuissa turvallisissa oloissa kokeiluun.


    • henkien asiantuntia

      no mä tein ainkin silleen että mä sanoin tule henkiii henkiii ja sun pitää toistaa toi sata kertaa toi henki, ja hitaasti liiku eteenpäin sä et saa lopetta kävelemistä ennen kuin on mennyt 200 sekenttia. ps. mä en suosittele kokeilee!

      • Anonyymi

        Mitä sulle sit tapahtu siitä?


    • H.Uuto

      Huuvetaan niin kovvoo et se käyp henkeen.

    • I.B

      Yksi keino on Ouija Board. Itse kyseistä kokeilin ja toimi. Spiritismi kuitenkin muutti elämääni sen verta, että yksin en halua jäädä omaan kotiini liian pitkäksi aikaa ja pienet traumat tapahtumista niiden aikana on jäänyt kyllä. Jos kokeilet Ouijaa seuraa sen sääntöjä todella tarkasti tai henkimailma jää ikuisesti takaraivoosi. Toinen keino on aika samanlainen kuin Ouija Board. Tämä keino on kuitenkin epävarmempi ja on mahdollista, että itse aiheutat tämän. Mutta toinen tapa on perus kynä ja paperi. Ota paperi ja perus lyijy kynä ja irrota käsi maasta ja paina kynää hellästi paperiin. Sama ouijan kanssa. Pidä kahdella sormella peli napoulastasi kiinni hellästi ja sano samat sanat kummassakin eli:- Tämä on päivä, joka ei ole päivä. Tämä on aika, joka ei ole aika. Tämä on paikla, joka ei ole paikka. Tahdomme/tahdon avata käytävän mailmojen välille. Tämän jälkeen kysy:- Onko täälä ketään? Mutta jos teet paperi version lisää loppuun:- Jos täälä on joku minun lisäkseni pyydän, liikuta kynää ja kirjoita..... (Vaikka Kyllä). Voin lisätä kaikki säännöt tähän tai voit itse etsi ne netistä, mutta tässä tärkeimmät:

      -Tee suolaympyrä Ouijan / paperin ympärille.
      -Älä ole töykeä tai epäkohtelias henkeä kohtaan.
      -Älä kohtele henkeä niinkuin eläintä. Puhu hengestä "Hän, te, he, hyvä herra, hyvä rouva.." tapoja. Kysy hänen nimeään, mutta jos henki ei sitä kerro niin älä ikinä rupea kutsumaan häntä omalla keksimälläsi nimellä. Henki ei ole mikään koira! Lisäksi henki joka ei kerro omaa nimeänsä, on yleensä ilkeä hyvän sijaan.
      -Jos henki kertoo olevansa paha en suosittele jäämistä. Pyydä välittömästi lupaa poistua. Eteenkin, jos henki sanoo olevansa Saatana tai Ouijan pää demoni eli Zo.. zo. Älä myöskään sano näitä ääneen äläkä ajattele näitä pelatessasi, eteenkään jos olet juuri aloittamassa peliä, sillä saatat kutsua juuri heidät peliin ja he eivät epäile vallata mieltäsi.
      -Älä IKINÄ pidä näitä lähelläsi pelatessasi:
      Kristinuskollisia juttuja, peilejä, auringon valoa, mitään elektroniikkaa tai mitään heijastavaa. Eläimiä eikä myöskään ihmisiä jotka eivät osallistu peliin saa olla samassa huoneessa/lähellä. Kristisuskolliset asiat suututtavat henkiä, mutta voit pitää kädessäsi piirrettyä ristiä, jonka alue osoittaa ylös päin, mutta älä käytä tätä kättä pelaamis kätenäsi.
      -Älä sano tai ajattele MITÄÄN Jumalaan, taivaaseen, helvettiin tai kuolemaan liittyviä asioita. Kyllä. Henget voivat kuulla ajatuksesi. Hyvät eivät kuitenkaan lue mitään, mikä ei heille kuulu. Pahat henget on vähän eri asia..
      -Älä kysy hengen menneisyydestä, ellei henki ole hyvä ja luottaa sinuun täysin. Jos kysyt, naurat tai ajattelet kuitenkin tai sanot jotain mitä ei olisi pitänyt pahoittele.
      -Älä ikinä lähde pelistä sanomatta "Hei hei". Tai lähtemällä hetkeksi edes sanomalla "tulen kohta takaisin."

      HUOM. JOS HENKI EI ANNA SINUN LÄHTEÄ TAI ON HYÖKKÄÄMÄSSÄ KIMPPUUSI TJM TUOLLAISTA ÄLÄ EPÄRÖI TOIMIA. Huuda laudalle/paperille kolme kertaa: "JUMALAN KRISTUKSEM NIMISSÄ LOPEATA! '' Ja silloin hengen pitäisi lopettaa. Jos tämäkään ei jostain syystä toimi pudota paperille/laudalle suolavettä. Se polttaa henkiä ja se pakottaa heidät lähtemään.
      -ÄLÄ IKINÄ pelaa tätä yksin, sillä silloin olet isolla riskillä ja on isompi mahdollisuus saada paha henki ilmaantumaan.
      -Älä säilytä lautaa/paperia ja kynää. Mitä pidempään säilytät ne, sitä pahempi. Henget tai henki saattaa lähteä nimittäin seuraamaan sinua laudan/paperin/kynän avulla. Revi lauta, jos voit ja sama paperille. Katkaise kynä ja polta ne. Jos käytit Ouijassa esim. Shotti lasia hajota se ja Hautaa KAIKKI nuo asiat maahan. Poltettua lautaa/paperia ei ole pakko haudata, mutta suosittelen isojen palojen hautaamista maan alle.

      JA PYYDÄN. Jos käytät jotain näistä keinoista, ole varovainen äläkä hajota mitään kesken kaiken. Itse tein tämän virheen vahingossa ja satutin henkeä. Hyvät henget niinkuin hän antavat tämän kyllä anteeksi, mutta pahat henget eivät ole niin anteeksi antavaisia.

      • I.B

        Tiedän että viestisi on vanha, mutta hyvä myöhään kuin ei milloinkaan👍🏻


      • entinenpeluri

        Pysy hyvä ihminen erossa tuommoisesta! Siihen on syykin miksi henkimaailma ei siedä Jeesuksen kristuksen veren voimaa mainittavan. LUKEKAA RAAMATTUA älkääkä mitään sairaita pimeyden touhuja harrastako.. Henkimaailmaan ei pidä ottaa yhteyttä- jos elämäsi on onttoa, lähde opiskelemaan ja keksi joku hyvä harrastus,mutta mielenterveyttään pitää ymmärtää varjella. Olen pelannut nuorena. Lasi liikkui. Kukaan muu ei lisäkseni lasiin koskenut, vaikka ensin niin luulin. Kutsuimme paholaista. ISO VIRHE!!! Älkää rakkaat pelatko mitään sellaista, niin moni on seonnut sellaisesta. Tuntuu varmati jännittävältä ajanvietteeltä mutta seuraukset pahoja., ei ole sen arvoista että kannattaisi kokeilla, usko pois. Rukoilkaapa joskus Jumalaa Jeesuksen nimessä ja uskokaa että rukouksenne kuullaan. Anokaa lakkaamatta, sanoo raamattu. Kokeilkaa edes, mutta älkää anoko kelvottomasti,kuluttaaksenne kaiken himoissanne. sanotaan myös. Rukoilkaa,että Jumala näyttäisi teille, jotka etsitte Häntä tietämättännekin, olemassaolonsa todellisuuden ja rakkautensa teitä kohtaan ja että Hän johdattaisi teitä pimeimmässäkin laaksossa. Saatatte yllättyä iloisesti. Ei pelejä tarvita,kun voi rukoilla taivallista isää murheissaankin.


      • Anonyymi
        entinenpeluri kirjoitti:

        Pysy hyvä ihminen erossa tuommoisesta! Siihen on syykin miksi henkimaailma ei siedä Jeesuksen kristuksen veren voimaa mainittavan. LUKEKAA RAAMATTUA älkääkä mitään sairaita pimeyden touhuja harrastako.. Henkimaailmaan ei pidä ottaa yhteyttä- jos elämäsi on onttoa, lähde opiskelemaan ja keksi joku hyvä harrastus,mutta mielenterveyttään pitää ymmärtää varjella. Olen pelannut nuorena. Lasi liikkui. Kukaan muu ei lisäkseni lasiin koskenut, vaikka ensin niin luulin. Kutsuimme paholaista. ISO VIRHE!!! Älkää rakkaat pelatko mitään sellaista, niin moni on seonnut sellaisesta. Tuntuu varmati jännittävältä ajanvietteeltä mutta seuraukset pahoja., ei ole sen arvoista että kannattaisi kokeilla, usko pois. Rukoilkaapa joskus Jumalaa Jeesuksen nimessä ja uskokaa että rukouksenne kuullaan. Anokaa lakkaamatta, sanoo raamattu. Kokeilkaa edes, mutta älkää anoko kelvottomasti,kuluttaaksenne kaiken himoissanne. sanotaan myös. Rukoilkaa,että Jumala näyttäisi teille, jotka etsitte Häntä tietämättännekin, olemassaolonsa todellisuuden ja rakkautensa teitä kohtaan ja että Hän johdattaisi teitä pimeimmässäkin laaksossa. Saatatte yllättyä iloisesti. Ei pelejä tarvita,kun voi rukoilla taivallista isää murheissaankin.

        Entä elevator game, kieltääkö raamatun sana pelaamsta. Ei välttämättä tarvitse olla kymmenen kerroksinen kerrostalon hissi pelatakseen. Rakenna hissiä jäljittelevä koppi. Astu hissi koppiin ja alat matkustelemaan ylös alas ohjeiden mukaisesti. On hyvä kysymys, mihin laitat tytön joka tulkee kerrosten välissä mukaan hissikoppiin. Se tyttö jolle ei saa puhu mitään ?? On aloittajan kyselemä henki. Asiasta toiseen, valo rippaa muuten oudosti tätä kirjoittaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä elevator game, kieltääkö raamatun sana pelaamsta. Ei välttämättä tarvitse olla kymmenen kerroksinen kerrostalon hissi pelatakseen. Rakenna hissiä jäljittelevä koppi. Astu hissi koppiin ja alat matkustelemaan ylös alas ohjeiden mukaisesti. On hyvä kysymys, mihin laitat tytön joka tulkee kerrosten välissä mukaan hissikoppiin. Se tyttö jolle ei saa puhu mitään ?? On aloittajan kyselemä henki. Asiasta toiseen, valo rippaa muuten oudosti tätä kirjoittaessa.

        Lähtis varmaan taju 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä elevator game, kieltääkö raamatun sana pelaamsta. Ei välttämättä tarvitse olla kymmenen kerroksinen kerrostalon hissi pelatakseen. Rakenna hissiä jäljittelevä koppi. Astu hissi koppiin ja alat matkustelemaan ylös alas ohjeiden mukaisesti. On hyvä kysymys, mihin laitat tytön joka tulkee kerrosten välissä mukaan hissikoppiin. Se tyttö jolle ei saa puhu mitään ?? On aloittajan kyselemä henki. Asiasta toiseen, valo rippaa muuten oudosti tätä kirjoittaessa.

        Ei ole jalallinen valo ripsunut viime kirjoittamiselta. Poltin on yhä sama. Polteltu monet ajat. Olisi televisionkin pitänyt sähköhäiriöihin havahtua. Ihan kuin houkutin? Osta ouija board.


    • Anonyymi

      Minä näin kerran internetissä kuvan kummituksesta/demonista ja sen jälkeen se/hän on ollut usein luonani... Ei tarvinnut edes kutsua tätä pahamaineista "netti kummitusta" kun on kutsumattakin tullut paikalle.....

    • Anonyymi

      Ei toimi

      • Anonyymi

        Henkien kutsuminen on vaarallista, vaikka sen tekisi leikillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkien kutsuminen on vaarallista, vaikka sen tekisi leikillä.

        Kyllä näin on! Mulla tuli paskat housuun ku kokeilin terästää hernekeittoloitsua ruisleivällä.


    • Anonyymi

      Henkeä voi kutsua soittamalla numeroon 118 japyytämällä yhdistämään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe