Kävimpä 15 vuoden tauon jälkeen laskemassa ja kyllähän tuo edelleen sujui. Hieman kyselisin suksivinkkejä. Vanhat 203 senttiset Rossignolin erikoispuikkarit ovat edelleen ullakolla (sitä edelliset 207 cm), mutta niillähän voi nykyään laskea suoraan museoon.
Mikä olisi nykyään helppo suksi sähäkkään lyhyeen käännökseen?
Joku sellainen testien kestosuosikki. Mitään ratameininkiä en enää 46 vuotiaana jaksa, vaikka hyvinhän tuo lyhyt käännös jyrkässä rinteessä kuitenkin tuntui sujuvan. Tosin pyysinkin vuokraamosta mahdollisimman 'old school' -sukset, joilla askeltaminenkin tarvittaessa sujuisi. Eikä niissä kovin jyrkkää lapio-mallista leikkausta näyttänyt olevankaan.
Vanhat sukset ja monot jäivät siis tässä testissä edelleen ullakolle... :)
Mitkä sukset?
Vanha pieru
1
369
Vastaukset
- Vanha pieru
Syy siihen miksi kysyin on siinä, että koko tämä tiimalasi-meininki on mennyt minulta täysin ohi. Eli tämän päivän malleista en tiedä mitään. Kun siihen lisää vielä 15 vuoden mustan aukon laskettelusta, ollaan jo aika ulkona siitä missä laskettelusuksien suhteen nykyään mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742