BMW S1000 RR - Maailman tehokkain??

M.S.

Taitaa olla sitten maailman tehokkain 1 kilon sportti mutta miksi näin täydelliseen pyörään tehtiin epäsymmetriset , tai eriparia olevat etuvalot? Menee jotenkin kyllä ymmärryksen yli tyylittömyys. Joka tapauksessa tämä pyörä aiheuttaa uuden kilpavarustelukierteen japanilaisissa kilpailjoissa.

14

3903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MP

      saivat painoa pois joitakin satoja grammoja ku laittoivat noi eriparivalot, jostain pyörälehdestä luin

      • perskeles!

        Vilkaiseppa pyörää ensin toiselta puolelta, jonka jälkeen toiselta puolelta. Saatat havaita sellaisenkin seikan että pyörä näyttää aivan toisenlaiselta, eikä pelkkä lamppu ole erinlainen. Pyörä näyttää tavalliselta pyörältä vasemmalta kantilta ja jos sitä katsoo oikealta puolelta, niin se näyttää lähinnä äkäiseltä hailta ja tankin kyljessä oleva muotoilu muistuttaa hain evää.

        Pyörän on tarkoituskin myös näyttää siistiltä ja tässä asiassa bemarin suunnittelijat ovat ylittäneet kaikki odotukset. Saapa nähdä sortuvatko kilpailijat samaan muotoilukikkaan tulevina vuosina.

        Olikohan vieläpä ainut pyörä, jossa ABS vakiona ja hinta silti alempi hinta kuin esim. Hondan valmistamassa Fireblade mallissa, jossa ABS version saa n. 5000 e lisähintaan.


      • lisäys tolloille
        perskeles! kirjoitti:

        Vilkaiseppa pyörää ensin toiselta puolelta, jonka jälkeen toiselta puolelta. Saatat havaita sellaisenkin seikan että pyörä näyttää aivan toisenlaiselta, eikä pelkkä lamppu ole erinlainen. Pyörä näyttää tavalliselta pyörältä vasemmalta kantilta ja jos sitä katsoo oikealta puolelta, niin se näyttää lähinnä äkäiseltä hailta ja tankin kyljessä oleva muotoilu muistuttaa hain evää.

        Pyörän on tarkoituskin myös näyttää siistiltä ja tässä asiassa bemarin suunnittelijat ovat ylittäneet kaikki odotukset. Saapa nähdä sortuvatko kilpailijat samaan muotoilukikkaan tulevina vuosina.

        Olikohan vieläpä ainut pyörä, jossa ABS vakiona ja hinta silti alempi hinta kuin esim. Hondan valmistamassa Fireblade mallissa, jossa ABS version saa n. 5000 e lisähintaan.

        Oikean puolen kyljessä sijaitsevat ilmanreiät muistuttavat hain kiduksia.


    • 1300cc-T

      Jostain syystä Bemari osaa sössiä etuvalot. Jokin syyhän niiden muotoon tietty on mutta suorituskykyyn ei valojen muotoilulla juurikaan ole vaikutusta joten miksi ne tarvii pilata tuollaisiksi?!

      Kawalta on jo nyt muuten netissä videota uudesta 10R:stä. Jättääko ne uutukaisen "hitaammaksi" kuin Bemari??.....jää nähtäväksi...

    • ADVENTURE 2

      Onhan Gessussakin epäsymmetriset etuvalot ja joidenkin mielesttä GS ADVENTURE on ruma kuin petolinnun perse. Kuitenkin rumassa repussa voi olla hyvät eväät

      • ettei minulla

        ole bemaria, tai oikeastaan kolme. Vanhempien gs:n typerän näköinen ankan nokka tai mikä se on ja uudempien kaksi eriparista etuvaloa. Ja muihin ei ole varaa... jaa se oli jo neljäs...


      • ADVENTURE 2
        ettei minulla kirjoitti:

        ole bemaria, tai oikeastaan kolme. Vanhempien gs:n typerän näköinen ankan nokka tai mikä se on ja uudempien kaksi eriparista etuvaloa. Ja muihin ei ole varaa... jaa se oli jo neljäs...

        Totta, vanhojen gessujen keula on ruma. Neljäs syy miksi et osta bemaria. "Ja muihin ei ole varaa" ei avaudu minulle. Ostin Adventuren 07 uutena varusteineen hinta 25 400 e sii jotakuin kaikilla herkuilla mm.
        titaaniputkella. Ei se minusta halpa ollut. Makuasia,
        On varmaan parempiakin.

        Pääasia, että sinäkin olet omaasi tyytyväinen.


      • varaa
        ADVENTURE 2 kirjoitti:

        Totta, vanhojen gessujen keula on ruma. Neljäs syy miksi et osta bemaria. "Ja muihin ei ole varaa" ei avaudu minulle. Ostin Adventuren 07 uutena varusteineen hinta 25 400 e sii jotakuin kaikilla herkuilla mm.
        titaaniputkella. Ei se minusta halpa ollut. Makuasia,
        On varmaan parempiakin.

        Pääasia, että sinäkin olet omaasi tyytyväinen.

        tarkoitti tietenkin isompia ja uudempia bemareita!
        Noihin vanhempiin ja pienempiin vaan...
        Ekaksi pyöräksi meinas tulla -80 luvun 450 bemu, mutta myyjä ja minä ei kohdattu. Oli ajelemassa kun menin katsomaan. Niinpä olen Hondamies, mutta lottoan...


      • ADVENTURE 2
        varaa kirjoitti:

        tarkoitti tietenkin isompia ja uudempia bemareita!
        Noihin vanhempiin ja pienempiin vaan...
        Ekaksi pyöräksi meinas tulla -80 luvun 450 bemu, mutta myyjä ja minä ei kohdattu. Oli ajelemassa kun menin katsomaan. Niinpä olen Hondamies, mutta lottoan...

        Eihän tämä ole merkkikysymys. Meidän ajoporukassa on kaikkia merkkejä, isoja ja pieniä koneita, nuoria ja vanhoja kuskeja. Siinäpä sitä keskustelunaiheita riittää.
        Hyvää kesää tv, timpuri


    • 1300cc-T
    • powerwheelie

      joo elikkäs ostin tollasen 2011 bemarin kesällä 3tkm tullu ajettua ja voin sano että itse en ole parenpaa pyörää vielä kohdannut... tehoa on aivan käsittämätön määrä 100 vauhista kun lyöt kaasun pohjaan menee 2 sekuntia että on 150 lasissa,alusta ja jarrut myös aivan mahtavat.itselläni kiinni austin racing kokoputkisto ja 18/44 välit elikkä kyllähän noi vaikuttaa kiihtyvyyteenkin aika hyvin..itse en ole pahemmin edes tappiin asti kierrättää täysi kaasulla kun "vähän" liikaa tehoa minulle,aikasemmin oli honda cbr 600 2005

      • ggggggghh

        taitaa lähteä aika helvetin mukavat äänet tuolla austin racing putkella? :D


    • Anonyymi

      Bmw sähkövikainen täys paska. Öljyä kuluttava. .moottori kirveellä veistetty.

    • Anonyymi

      Rumia ovat. Hyönteisen näköisiä kaikki uudet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe