Kiinteistövälittäjä Turusta

kaksionmyyjä

Olisi tarvis saada myytyä itselle ylimääräinen kerrostalokaksio Turusta.

Löytyisköhän seudulta joku vähemmän ahne kiinteistövälittäjä,
tietäisikö joku?
Kohde on ns. helppo myytävä hyvältä alueelta ja ei tarvii varmaan
montaa näyttöä.

Kun järjestään pyytävät 4% ALV velattomasta myyntihinnasta ja lisäksi vielä
jotain kulumaksujakin jotkut.
En oikein mielelläni suostu moiseen nylkemiseen.

7

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eelis

ei sullakaan tunnu olevan aivoja. mistä luulet ettei siihen tarvitse muuta kuin muutama näyttö.

otappa ensiksi selvää mitä asunnon myyminen tarvii papereita. ja mitä ilmoittaminen maksaa.

• kaksionmyyjä

On tuo paperisota tuttua, ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kämppä.
        Ja onnii etuovissa ja sensemmoisissa tullut siksi paljon ilmoiteltua
        että sekin hintapuoli tiedetään.
        Edellinen kämppä meni yhdellä näytöllä, ensimmäisestä ilmoituksesta
        oli viikko mennyt kun oli kauppakirjat tehty, mutta silloinen
        luottovälittäjä on jo valitettavasti eläkkeellä.

• Maija Myyjä

No jos haluat lahjoittaa tuhansia euroja välittäjälle niin ihan sama kenet valitset. Muista sitten se ettei välittäjällä ole mitään vastuuta, sinä olet itse vastuussa myymästäsi asunnosta vaikka välittäjää käyttäisitkin. Monella on se harhaluulo että välittäjä toisi kaupantekoon jonkinlaisen turvan.

Jos on kerran helppo kohde niin sitä suuremmalla syyllä maksimoi voitot ja myy itse.

• kaksionmyyjä

"Muista sitten se ettei välittäjällä ole mitään vastuuta, sinä olet itse vastuussa
        myymästäsi asunnosta vaikka välittäjää käyttäisitkin.
        Monella on se harhaluulo että välittäjä toisi kaupantekoon jonkinlaisen turvan."

Tiedän.
        Mutta ostajilla on yleensä tuo ennakkoluuko ja kokemuksieni mukaan he ovat
        siten valmiita maksamaan enemmän jos välittäjä myy. Senverran ainakin että se
        aika paljon kompensoi välittäjän palkkiota.

• tyytyväinen m yyjä

Minä olen ainakin ollut tyytyväinen Optimiasuntojen toimintaan rahallisesti ja palvelujen suhteen n. 2- vuotta sitten.

• kaksionmyyjä

vilkaistaan Optimiasuntoa.

• aisakello

Myy suoraan itse!
      Tuttavaperhe osti talon mielestään luotettavalta kiinteistövälitysfirmalta (opkk) ja saivat kesämökin.
      Eli älä käytä ainakaan ko firmaa,eivät luotettavia.
      Heillä pankin lakimiehet takan,ei vastuun kantoa tekemästään virheestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3970
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2071
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      549
      1647
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      86
      1323
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1107
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1038
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      215
      909
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      828
    Aihe