Kiinteistövälittäjä Turusta

kaksionmyyjä

Olisi tarvis saada myytyä itselle ylimääräinen kerrostalokaksio Turusta.

Löytyisköhän seudulta joku vähemmän ahne kiinteistövälittäjä,
tietäisikö joku?
Kohde on ns. helppo myytävä hyvältä alueelta ja ei tarvii varmaan
montaa näyttöä.

Kun järjestään pyytävät 4% ALV velattomasta myyntihinnasta ja lisäksi vielä
jotain kulumaksujakin jotkut.
En oikein mielelläni suostu moiseen nylkemiseen.

7

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eelis

      ei sullakaan tunnu olevan aivoja. mistä luulet ettei siihen tarvitse muuta kuin muutama näyttö.

      otappa ensiksi selvää mitä asunnon myyminen tarvii papereita. ja mitä ilmoittaminen maksaa.

      • kaksionmyyjä

        On tuo paperisota tuttua, ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kämppä.
        Ja onnii etuovissa ja sensemmoisissa tullut siksi paljon ilmoiteltua
        että sekin hintapuoli tiedetään.
        Edellinen kämppä meni yhdellä näytöllä, ensimmäisestä ilmoituksesta
        oli viikko mennyt kun oli kauppakirjat tehty, mutta silloinen
        luottovälittäjä on jo valitettavasti eläkkeellä.


    • Maija Myyjä

      No jos haluat lahjoittaa tuhansia euroja välittäjälle niin ihan sama kenet valitset. Muista sitten se ettei välittäjällä ole mitään vastuuta, sinä olet itse vastuussa myymästäsi asunnosta vaikka välittäjää käyttäisitkin. Monella on se harhaluulo että välittäjä toisi kaupantekoon jonkinlaisen turvan.

      Jos on kerran helppo kohde niin sitä suuremmalla syyllä maksimoi voitot ja myy itse.

      • kaksionmyyjä

        "Muista sitten se ettei välittäjällä ole mitään vastuuta, sinä olet itse vastuussa
        myymästäsi asunnosta vaikka välittäjää käyttäisitkin.
        Monella on se harhaluulo että välittäjä toisi kaupantekoon jonkinlaisen turvan."

        Tiedän.
        Mutta ostajilla on yleensä tuo ennakkoluuko ja kokemuksieni mukaan he ovat
        siten valmiita maksamaan enemmän jos välittäjä myy. Senverran ainakin että se
        aika paljon kompensoi välittäjän palkkiota.


    • tyytyväinen m yyjä

      Minä olen ainakin ollut tyytyväinen Optimiasuntojen toimintaan rahallisesti ja palvelujen suhteen n. 2- vuotta sitten.

      • kaksionmyyjä

        vilkaistaan Optimiasuntoa.


    • aisakello

      Myy suoraan itse!
      Tuttavaperhe osti talon mielestään luotettavalta kiinteistövälitysfirmalta (opkk) ja saivat kesämökin.
      Eli älä käytä ainakaan ko firmaa,eivät luotettavia.
      Heillä pankin lakimiehet takan,ei vastuun kantoa tekemästään virheestä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe