Kuinka paljon on "liika pakkanen" suomenajokoiran ulkona pitämiseen?
Koira on hyvä kuntoinen eli siis sutjakassa kunnossa ja saa lämpimän veden ruoan mukana kerran päivässä.
Pakkasta liikaa?
5
453
Vastaukset
- OrginalCheyenne
Niin pärjää helposti noin -20 - -30 asteessa kunhan pääsee välillä lämpimään koppiin.
Jos on enemmän aikaa viettänyt sisällä kuin ulkona lienee raja tuossa -15 asteen paikkeilla.
Ilman lämmittelypaikkaa ei tarkene montaa tuntia muuten kuin liikkuessa.- rg
selvä se lämmin koppi olla pitää ulko koiralle että saa lämmitellä jos koska tahtoo. kopissa riitää hyvin 10c
- suom.ajok.
rg kirjoitti:
selvä se lämmin koppi olla pitää ulko koiralle että saa lämmitellä jos koska tahtoo. kopissa riitää hyvin 10c
selvä, kiitos avusta! :)
- bvvk
Sen verran pakko tarkentaa, että kai koiran kanssa vietetään kuitenkin aikaa muutakin kuin kerran päivässä ruokinnan yhteydessä? Usein ulkokoirien ongelma ei ole (lämpimän kopin ollessa käytössä) se sää, vaan se että ne jätetään sinne ulos vailla seuraa....
- suom.ajok.
no tottakai koiran kanssa vietetään muutakin aikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312