Mitä mieltä olette collieyhdistyksen nettisivuista?
Tänään niitä selailin läpi ja törmäsin hyvin hyvin vanhoihin tietoihin. Onko siis olemassa jokin ajantasaisempi foorumi collieasioille? En tarkoita pentuvälitystä, vaan ajankohtaista tietoa collierintamalta?
Collieyhdistyksen nettisivut
4
350
Vastaukset
- Lk Collie
Mun mielestä sais laittaa enemmän uusia harrastuskuvia :) Ja mä oon kauan oottanu et sinne laitettas semmonen sivu mihin saa collie ihmiset lähettää kisa tuloksia (agi, toko jne.), ku monilla muillakin rotu yhdistyksen sivuilla on semmonen ja mun mielestä ois hyvä.
- Lk Collie
Ai niin ja pitäskö kysymykseenkin vastata xD En oo ite ainakaan huomannut muita foorumeita ku toi suomen collieyhdistyksen foorumi. On sit vielä tietty aktiivicolliet :)
- nahkalehti
Lk Collie kirjoitti:
Ai niin ja pitäskö kysymykseenkin vastata xD En oo ite ainakaan huomannut muita foorumeita ku toi suomen collieyhdistyksen foorumi. On sit vielä tietty aktiivicolliet :)
Kiva kun vastasit. Onkohan se ihan mahdoton ajatus, että lyhytkarvaisilla olisi jatkossa vaikka oma lehti? Tuntuu, että pehkojen juttuja riittää kyllä yllin kyllin ja nahka jää väkisinkin varjoon.
Tottakai ymmärrän sen faktan, että pehkoja on triplaten (enemmänkin??) kuin nahkoja, mutta silti. - Kaksi lk-collieta
nahkalehti kirjoitti:
Kiva kun vastasit. Onkohan se ihan mahdoton ajatus, että lyhytkarvaisilla olisi jatkossa vaikka oma lehti? Tuntuu, että pehkojen juttuja riittää kyllä yllin kyllin ja nahka jää väkisinkin varjoon.
Tottakai ymmärrän sen faktan, että pehkoja on triplaten (enemmänkin??) kuin nahkoja, mutta silti.Käy katsomassa http://www.haukotus.net/forum/
Sielläkin on lk-collie keskusteluja (tosin ei erillistä tulosketjua). Elinalle voi kuitenkin kertoa toiveista ja rekisteröitynyt henkilö voi avata itsekin keskusteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701722Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091250
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1671114Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148962Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58955