Mitä mieltä olette collieyhdistyksen nettisivuista?
Tänään niitä selailin läpi ja törmäsin hyvin hyvin vanhoihin tietoihin. Onko siis olemassa jokin ajantasaisempi foorumi collieasioille? En tarkoita pentuvälitystä, vaan ajankohtaista tietoa collierintamalta?
Collieyhdistyksen nettisivut
4
343
Vastaukset
- Lk Collie
Mun mielestä sais laittaa enemmän uusia harrastuskuvia :) Ja mä oon kauan oottanu et sinne laitettas semmonen sivu mihin saa collie ihmiset lähettää kisa tuloksia (agi, toko jne.), ku monilla muillakin rotu yhdistyksen sivuilla on semmonen ja mun mielestä ois hyvä.
- Lk Collie
Ai niin ja pitäskö kysymykseenkin vastata xD En oo ite ainakaan huomannut muita foorumeita ku toi suomen collieyhdistyksen foorumi. On sit vielä tietty aktiivicolliet :)
- nahkalehti
Lk Collie kirjoitti:
Ai niin ja pitäskö kysymykseenkin vastata xD En oo ite ainakaan huomannut muita foorumeita ku toi suomen collieyhdistyksen foorumi. On sit vielä tietty aktiivicolliet :)
Kiva kun vastasit. Onkohan se ihan mahdoton ajatus, että lyhytkarvaisilla olisi jatkossa vaikka oma lehti? Tuntuu, että pehkojen juttuja riittää kyllä yllin kyllin ja nahka jää väkisinkin varjoon.
Tottakai ymmärrän sen faktan, että pehkoja on triplaten (enemmänkin??) kuin nahkoja, mutta silti. - Kaksi lk-collieta
nahkalehti kirjoitti:
Kiva kun vastasit. Onkohan se ihan mahdoton ajatus, että lyhytkarvaisilla olisi jatkossa vaikka oma lehti? Tuntuu, että pehkojen juttuja riittää kyllä yllin kyllin ja nahka jää väkisinkin varjoon.
Tottakai ymmärrän sen faktan, että pehkoja on triplaten (enemmänkin??) kuin nahkoja, mutta silti.Käy katsomassa http://www.haukotus.net/forum/
Sielläkin on lk-collie keskusteluja (tosin ei erillistä tulosketjua). Elinalle voi kuitenkin kertoa toiveista ja rekisteröitynyt henkilö voi avata itsekin keskusteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup383376Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242782Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402444Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4271728- 621207
- 561113
- 2591049
- 151976
- 45968