olis kiire asunnon saannissa!olen 39v 5vuotiaan pojan yh isi ja tarvitsissemme asunnon pikaisesti espoo,vantaa tai helsingistä olen vakituisessa työsuhteessa ja vuokratakuu mahdollinen!mielelään iso kaksio mutta kaikki huomioidaan!ystävälliset yhteyden otot mail [email protected] t.miksu
kiire!kiire!!
1
394
Vastaukset
- Sinsil
Hei!
Sinulla oli netissä ilmoitus,että etsitte vuokraasuntoa helsingistä. Asun itse asunnossa määräaikaisella vuokrasopimuksella ja nyt olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle asumaan ja siksi yritän etsiä tilalleni uudet pitkäaikaiset vuokralaiset. Eli asunto sijaitsee Helsingin vuosaaressa,rauhallisella asuinalueella, 10 minuutin kävelymatkan päästä metrosta ja kauppakeskus columbuksesta. Asunto on kaksio 46 neliötä,remontoitu,parveke ja on ensimmäisessä kerroksessa.Itselläni on 2-vuotias tyttö,joten voin sanoa että täällä on hyvin rauhallista asua ja kivat isot leikkipuistot on vieressä. Asunnossa on tiskikone ja pesukoneliitäntä Asunnon vuokra on 780 kk ja siihen sisältyy vesi ja autopaikan saa jos on tarvis ja se maksaa 10e kk. Asunto olisi vapaana tammikuun puolessa välissä, eli puolentoista viikon päästä.
Kuvia voin lähettää jos kiinnostuit.
Talvisin terveisin
Sini Silovaara
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2387141IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its1883842- 1711775
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)721605- 701134
- 1341112
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61027Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128936Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy205914- 102863