Hyvä lämpöeristetty juomavyö

Tseppo38

9

4800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jm

Itsellä Fischerin vyö. Suht hyvin pitää juoman kuumana. Muista ei tosin kokemuksia, eli vertailukohtia ei ole. Termosvyölaukut(kin) näyttävät monella eri merkillä olevan samojen alihankkijoiden tuotteita.

• Tseppo38

Ainakin Rexin ja Fischerin vyöt näyttävät olevan samoja tuotteita.

• hiihtäjän äiti

Itselläni on rexin thermo ja pari tuntia juoma pysyy lämpimänäkin tässä vyössä. Ostin maanantaina ja olen kokeillut sitä kahdenkymmenen asteen pakkasessa muutamalla hiihtolenkillä ja hyvin pysyy lämpimänä. Sulana varmasti pysyy aika kauan. Ihan tyytyväinen olen vyöhön paitsi omastani meni heti vetoketju rikki. Siis se mistä pullo otetaan pois puhdistusta varten.

• mie vaan

Kannattaisikohan käydä näyttämässä siellä mistä ostit kun on niin uusi. Kyllä vetoketjun pitäisi vähän kauemman kestää. Saattaisit saada uuden vielä...

• Tseppo38
        mie vaan kirjoitti:

Kannattaisikohan käydä näyttämässä siellä mistä ostit kun on niin uusi. Kyllä vetoketjun pitäisi vähän kauemman kestää. Saattaisit saada uuden vielä...

Vielä arveluttaa tuon hankkiminen vaellusta varten. Pitäisi juoman pysyä lämpimänä koko vaelluspäivän eli n. 8 - 10 h. Kylmän juoman hörppiminen vie ukosta energiaa - kehon pitää lämmittää sisällään kylmää nestettä.

• hihittelijä
        Tseppo38 kirjoitti:

Vielä arveluttaa tuon hankkiminen vaellusta varten. Pitäisi juoman pysyä lämpimänä koko vaelluspäivän eli n. 8 - 10 h. Kylmän juoman hörppiminen vie ukosta energiaa - kehon pitää lämmittää sisällään kylmää nestettä.

on termospullo

• Tseppo38
        hihittelijä kirjoitti:

on termospullo

keksitty.

• mie vaan
        Tseppo38 kirjoitti:

mulla on kans semmonen joku (merkkiä en muista) vyö noita pitempiä lenkkejä varten johon sopii 2 pulloa ja ja sitte on tasku vielä muille tarvikkeille. Siihen sopii hyvin pikku termari tai pari. Niitähän saa 0,35l ja 0,5l ja molemmat hyvin sopii.

• jm
        Tseppo38 kirjoitti:

Ei noi thermovyölaukut varmaankaan 8-10 tuntia juomaan lämpimänä pidä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3744
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe