Katselen hiihtovaellukselle passelia juomavyötä.
Onko kellään näistä tai muista kokemuksia (käytettävyys, kestävyys, eristävyys)
Rex Thermo http://www.rex.fi/rex/index.php?id=products&grpId=6&subId=20
Salomon
Dählie Drinkbelt
...
Hyvä lämpöeristetty juomavyö
9
4800
Vastaukset
- jm
Itsellä Fischerin vyö. Suht hyvin pitää juoman kuumana. Muista ei tosin kokemuksia, eli vertailukohtia ei ole. Termosvyölaukut(kin) näyttävät monella eri merkillä olevan samojen alihankkijoiden tuotteita.
- Tseppo38
Ainakin Rexin ja Fischerin vyöt näyttävät olevan samoja tuotteita.
- hiihtäjän äiti
Itselläni on rexin thermo ja pari tuntia juoma pysyy lämpimänäkin tässä vyössä. Ostin maanantaina ja olen kokeillut sitä kahdenkymmenen asteen pakkasessa muutamalla hiihtolenkillä ja hyvin pysyy lämpimänä. Sulana varmasti pysyy aika kauan. Ihan tyytyväinen olen vyöhön paitsi omastani meni heti vetoketju rikki. Siis se mistä pullo otetaan pois puhdistusta varten.
- mie vaan
Kannattaisikohan käydä näyttämässä siellä mistä ostit kun on niin uusi. Kyllä vetoketjun pitäisi vähän kauemman kestää. Saattaisit saada uuden vielä...
- Tseppo38
mie vaan kirjoitti:
Kannattaisikohan käydä näyttämässä siellä mistä ostit kun on niin uusi. Kyllä vetoketjun pitäisi vähän kauemman kestää. Saattaisit saada uuden vielä...
Vielä arveluttaa tuon hankkiminen vaellusta varten. Pitäisi juoman pysyä lämpimänä koko vaelluspäivän eli n. 8 - 10 h. Kylmän juoman hörppiminen vie ukosta energiaa - kehon pitää lämmittää sisällään kylmää nestettä.
- hihittelijä
Tseppo38 kirjoitti:
Vielä arveluttaa tuon hankkiminen vaellusta varten. Pitäisi juoman pysyä lämpimänä koko vaelluspäivän eli n. 8 - 10 h. Kylmän juoman hörppiminen vie ukosta energiaa - kehon pitää lämmittää sisällään kylmää nestettä.
on termospullo
- Tseppo38
hihittelijä kirjoitti:
on termospullo
keksitty.
- mie vaan
Tseppo38 kirjoitti:
mulla on kans semmonen joku (merkkiä en muista) vyö noita pitempiä lenkkejä varten johon sopii 2 pulloa ja ja sitte on tasku vielä muille tarvikkeille. Siihen sopii hyvin pikku termari tai pari. Niitähän saa 0,35l ja 0,5l ja molemmat hyvin sopii.
- jm
Tseppo38 kirjoitti:
Ei noi thermovyölaukut varmaankaan 8-10 tuntia juomaan lämpimänä pidä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468