Laukkujen häviäminen

Matkailu ahistaa

ottaa päähän.

Tultiin myöhään sunnuntaina Helsinki-Vantaalle, mutta laukut eivät tulleet.

Olen yrittänyt soitella ja sähköpostitella laukkutilanteesta, mutta vastaajat lienevät lomilla edelleen.

Vähänkö ottaa päähän; valtaosa talvivaatteista oli mukana, kuin myös työkengät.

Seuraavaksi pitänee soitella vakuutusyhtiöihin, mutta miten on, onko mitään mahiksia saada vermeet täysimääräisinä takaisin? Ja kuinkahan kauan tässä pitää odotella?

7

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mädäri

      Kun teit lentoasemalla PIR -ilmoituksen, sait lippulappusta mukaasi. Laita sieltä löytyvä koodi tuonne sivustolle sukunimesi kanssa niin pääset seuraamaan laukkusi matkaa:

      Finnair http://www.worldtracer.aero/filedsp/ay.htm
      Blue1 http://www.worldtracer.aero/filedsp/kf.htm
      SAS http://www.worldtracer.aero/filedsp/sk.htm
      Lufthansa http://www.worldtracer.aero/filedsp/lh.htm

      Jos lentoyhtiös ei ole mikään noista, niin vastaappa mulle niin laitan sopivan linkin (tai sitten korvaat linkin yhtiökoodin, eli esim. AY,KF,SK,LH, sun lentoyhtiös koodilla).

      • Raivostunut

        Hei, vietän tässä lomaani matkalaukkuani etsiskellen ja on ollut pakko ostaa käyttötarpeita. Kuka ne korvaa? Kaikki palvelut, joita puhelimitse tarjotaan ovat poissa käytöstä, vain nauhat pyörii, ja netin kautta ei omalla koodillakaan laukkua löydy. Tämä on todella raivostuttavaa!!! Taisi olla viimeinen kerta kun Blue1:llä lensin. En tajua, miksi laukku ei löydy, päiviä on kulunut tarpeeksi vaikka koko maailman kiertämiseen.


      • kaik paskoi
        Raivostunut kirjoitti:

        Hei, vietän tässä lomaani matkalaukkuani etsiskellen ja on ollut pakko ostaa käyttötarpeita. Kuka ne korvaa? Kaikki palvelut, joita puhelimitse tarjotaan ovat poissa käytöstä, vain nauhat pyörii, ja netin kautta ei omalla koodillakaan laukkua löydy. Tämä on todella raivostuttavaa!!! Taisi olla viimeinen kerta kun Blue1:llä lensin. En tajua, miksi laukku ei löydy, päiviä on kulunut tarpeeksi vaikka koko maailman kiertämiseen.

        en minäkään koskaan lennä millä kun olen kuullut että joku joskus hukkaisit jotain jokaisella yhtiöllä. Kaikki paskoi, en siis koskaan lennä.


    • ¨¨¨

      Millä lentoyhtiöllä et enää seuraavalla kerralla lennä?

    • Finbanair
      • ro-land

        Tyttäreni lensi 14.06.2000 10 Zürichistä Helsinkiin. Olemme soittaneet maanantaista lähtien Arrival Serviceen, siellä hänen matkalaukkunsa on kateissa, jossa on hänen lääkkeensä sekä kosmetiikka aineet kahden viikon lomavaatteet. Siinä numerossa ei vaan vastata, jonkin aikaa tulee nauhalta, että eivät voi vastata :-((((
        Tälläistä asiakaspalvelua emme ole vielä koskaan kokeneet, sillä vielä tänä päivänä ei Blue1 ole ottanut häneen yhteyttä, ja laukku on vieläkin kadoksissa!!!!
        Myrskyiset terveiset
        L. M.Burkhardt


      • ro-land kirjoitti:

        Tyttäreni lensi 14.06.2000 10 Zürichistä Helsinkiin. Olemme soittaneet maanantaista lähtien Arrival Serviceen, siellä hänen matkalaukkunsa on kateissa, jossa on hänen lääkkeensä sekä kosmetiikka aineet kahden viikon lomavaatteet. Siinä numerossa ei vaan vastata, jonkin aikaa tulee nauhalta, että eivät voi vastata :-((((
        Tälläistä asiakaspalvelua emme ole vielä koskaan kokeneet, sillä vielä tänä päivänä ei Blue1 ole ottanut häneen yhteyttä, ja laukku on vieläkin kadoksissa!!!!
        Myrskyiset terveiset
        L. M.Burkhardt

        Älä soita, kyllä ne sitä etsivät.
        Käytä yllä ollutta linkkiä eli
        http://www.worldtracer.aero/filedsp/kf.htm

        Siihen päivitetään kun on laukku löytynyt ja millä se on tulossa Helsinkiin.
        Maailmassa on miljoona mustaa Samsonitea omilla teillään. Muistakaa merkata omanne hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe