Olen tässä jonkun aikaa miettinyt että mitä tarvitaan/vaaditaan että pääsee mainosääneksi..?? en viitsis ottaa esim. radioon yhteyttä ja kysyä..pelkään et pitävät aivan pöljänä..:D jos joku vähääkään tietää olisin kiitollinen!!:)
Mainosääneksi??
2
2306
Vastaukset
- G
Olen töissä tuotantoyhtiössä ja keräämme rekisteriä kaikista alan tekijöistä, näyttelijöistä, meikkaajista, äänistä tms. Keikan saanti ei ole varmaaa, mutta toki voisin ottaa nimesi ja ääninäytteesi ylös jossain vaiheessa. Missä päin asut?
- karo_99_mikkeli
minäkin haluan mainosääneksi. olen harjoitellut ystäväni seurassa mainosääntä tänään todella paljon!!
olisin mielestäni todella valmis ja mainio tähän työhön! Haluan oikeasti tätä, tämä on minun kutsumus ammatti!!!
voin tehdä ääninäytteen jo heti tänään!
Auttaakaa !
ps. miettikää kuinka hyvin voi baarissa pokailla sitten typyjä ja sit ne on iha et " HEI sä oot _siitä_ mainoksesta !"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1173565Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362111- 1472013
- 1051976
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881462- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241230