Varokaa AVCHD:tä

Huono ostos

Älkää ostako AVCHD kameroita, materiaalia ei pysty editoimaan millään ohjelmalla ei nyt eikä tulevaisuudessa, edit ohjelmien kehitys on pysähtynyt tässä formaatissa, Pian tulee uudet mallit videokameroihi jossa on USB 3 huippunopeaan kuvan siirtoon ja uudet huippu nopeat SD kortit, eikä tallennusformaattikaan ole ennallaan. Mikään tämän hetken AVCHD edit ohjelma ei toimi kunnolla, ei kannata ostaa paitsi jos on reippaasti rahaa ja huippu hyvät hermot.

8

1777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l0l0l0l0

      AVDHD avautuu macin mukana tulevassa iMovie:ssa aivan yhtä hyvin kuin muutkin videoformaatit.
      Samoin Adobe premiere Pro CS4- ohjelmassa.
      Tiedonsiirto usb2 väylällä aivan riittävän nopeaa.

      se siitä

      • Tiedosta kiitollinen

        Kerrohan onko kaikissa Mac koneissa mukana iMovie ohjelma joka säilyttää laadun ja onko siinä myös katselu ohjelma, löytyykö polttojutut että voi tehdä dvd:n taikka pluu rein, itse en oikein pidä koko pluu reistä. Olisi parempi jos editoidun materiaalin voisi siirtää takaisin kortille ja kameran kanssa ajaa tavara tv ruutuun katseltavaksi, mutta onko tämä mahdollista?


      • wefwewewe
        Tiedosta kiitollinen kirjoitti:

        Kerrohan onko kaikissa Mac koneissa mukana iMovie ohjelma joka säilyttää laadun ja onko siinä myös katselu ohjelma, löytyykö polttojutut että voi tehdä dvd:n taikka pluu rein, itse en oikein pidä koko pluu reistä. Olisi parempi jos editoidun materiaalin voisi siirtää takaisin kortille ja kameran kanssa ajaa tavara tv ruutuun katseltavaksi, mutta onko tämä mahdollista?

        Kaikkien mac-koneiden mukana tulee ohjelmapaketti jossa imovieHD ja iDVD.
        Katselu onnistuu esim. qucktimella.
        iMovien jaot kattavat myös kameraan takaisin jakamisen.


    • HD
      • Ehkä mac on paree

        AVCHD kanssa Windowsissa on ongelmia kaikkien edit ohjelmien kanssa. Onko kenelläkään tietoa Windows 7:stä onko siinä Movie Maker joka käsittelee AVCHD:n sellaisena tuotteena että sen voi palauttaa takaisin kortille kamera toistoa varten. En minäkään aio sotkea näppejäni Blu Ray vehkeisiin, se tosiaan on rahan tulausta


      • hoh-hoijaa
        Ehkä mac on paree kirjoitti:

        AVCHD kanssa Windowsissa on ongelmia kaikkien edit ohjelmien kanssa. Onko kenelläkään tietoa Windows 7:stä onko siinä Movie Maker joka käsittelee AVCHD:n sellaisena tuotteena että sen voi palauttaa takaisin kortille kamera toistoa varten. En minäkään aio sotkea näppejäni Blu Ray vehkeisiin, se tosiaan on rahan tulausta

        En ymmärrä miksi ihmiset pistää rahansa kalliiseen kameraan mutta editointiohjelmassa tyydytään johonkin kökköön ilmaisohjelmaan.
        Ei oo hurraamista mäkin mukana tulevassa ohjelmassakaan.


      • Normaali editointi
        hoh-hoijaa kirjoitti:

        En ymmärrä miksi ihmiset pistää rahansa kalliiseen kameraan mutta editointiohjelmassa tyydytään johonkin kökköön ilmaisohjelmaan.
        Ei oo hurraamista mäkin mukana tulevassa ohjelmassakaan.

        Ei ne osto ohjelmat ole aina hääppösiä, ne on tehty hankalaksi joka suhteessa ja maksaa vielä, kaikilla ei ole valmiuksia käyttää käyttää "puolivalmiita" ohjelmia. Olen editoinut pinaclen studio ohjelmilla, kyllä kone tilttaa usein ja tulee kaiken mailman harmeja vaikka koneeni on tehokas, vegas tuottaa ongelmia jo asennus vaiheessa, movie maker ei ole tiltannut koskaan. Ei kaikki tartte kaiken mailman rimputuksia. (Osta ohjelma hoh-hoijaa (on puupää) Hermanni saa ostaa käyttää mitä tahansa edit ohjelmaa). Tärkeintä on että saa videonsa editoitua ITSE HALUAMAANSA muotoon, mm. movie makerilla saa tehtyä täydelliset normaali editoinnit niin että filmi on miellyttävä katsoa. Olen katsonut jonkun SuperMiehen editointia jollain kalliila ohjelmalla filmi oli täynnä kaiken mailman rimputuksia ja vilkkumisia, eli filmi oli pilattu. Minäkin olisin kiinnostunut Windows 7 Movie Maker ohjelmasta onnistuuko AVCHD editointi ja lopputuloksen voisi katsoa kameralla.


      • Arniemi
        Normaali editointi kirjoitti:

        Ei ne osto ohjelmat ole aina hääppösiä, ne on tehty hankalaksi joka suhteessa ja maksaa vielä, kaikilla ei ole valmiuksia käyttää käyttää "puolivalmiita" ohjelmia. Olen editoinut pinaclen studio ohjelmilla, kyllä kone tilttaa usein ja tulee kaiken mailman harmeja vaikka koneeni on tehokas, vegas tuottaa ongelmia jo asennus vaiheessa, movie maker ei ole tiltannut koskaan. Ei kaikki tartte kaiken mailman rimputuksia. (Osta ohjelma hoh-hoijaa (on puupää) Hermanni saa ostaa käyttää mitä tahansa edit ohjelmaa). Tärkeintä on että saa videonsa editoitua ITSE HALUAMAANSA muotoon, mm. movie makerilla saa tehtyä täydelliset normaali editoinnit niin että filmi on miellyttävä katsoa. Olen katsonut jonkun SuperMiehen editointia jollain kalliila ohjelmalla filmi oli täynnä kaiken mailman rimputuksia ja vilkkumisia, eli filmi oli pilattu. Minäkin olisin kiinnostunut Windows 7 Movie Maker ohjelmasta onnistuuko AVCHD editointi ja lopputuloksen voisi katsoa kameralla.

        Ei W7 ole Movie Makeria, siinä on Elokuvatyökalu ja se pätee myös AVCHD moodiin, jos vain koneessa on riittävästi tehoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe