Älkää ostako AVCHD kameroita, materiaalia ei pysty editoimaan millään ohjelmalla ei nyt eikä tulevaisuudessa, edit ohjelmien kehitys on pysähtynyt tässä formaatissa, Pian tulee uudet mallit videokameroihi jossa on USB 3 huippunopeaan kuvan siirtoon ja uudet huippu nopeat SD kortit, eikä tallennusformaattikaan ole ennallaan. Mikään tämän hetken AVCHD edit ohjelma ei toimi kunnolla, ei kannata ostaa paitsi jos on reippaasti rahaa ja huippu hyvät hermot.
Varokaa AVCHD:tä
8
1809
Vastaukset
- l0l0l0l0
AVDHD avautuu macin mukana tulevassa iMovie:ssa aivan yhtä hyvin kuin muutkin videoformaatit.
Samoin Adobe premiere Pro CS4- ohjelmassa.
Tiedonsiirto usb2 väylällä aivan riittävän nopeaa.
se siitä- Tiedosta kiitollinen
Kerrohan onko kaikissa Mac koneissa mukana iMovie ohjelma joka säilyttää laadun ja onko siinä myös katselu ohjelma, löytyykö polttojutut että voi tehdä dvd:n taikka pluu rein, itse en oikein pidä koko pluu reistä. Olisi parempi jos editoidun materiaalin voisi siirtää takaisin kortille ja kameran kanssa ajaa tavara tv ruutuun katseltavaksi, mutta onko tämä mahdollista?
- wefwewewe
Tiedosta kiitollinen kirjoitti:
Kerrohan onko kaikissa Mac koneissa mukana iMovie ohjelma joka säilyttää laadun ja onko siinä myös katselu ohjelma, löytyykö polttojutut että voi tehdä dvd:n taikka pluu rein, itse en oikein pidä koko pluu reistä. Olisi parempi jos editoidun materiaalin voisi siirtää takaisin kortille ja kameran kanssa ajaa tavara tv ruutuun katseltavaksi, mutta onko tämä mahdollista?
Kaikkien mac-koneiden mukana tulee ohjelmapaketti jossa imovieHD ja iDVD.
Katselu onnistuu esim. qucktimella.
iMovien jaot kattavat myös kameraan takaisin jakamisen.
- HD
Kun kone on suhteellisen tehokas ja oikea ohjelma, AVCHD videon käsittely onnistuu.
http://www.digivideo.fi/phpbb2/viewtopic.php?t=361295&highlight=- Ehkä mac on paree
AVCHD kanssa Windowsissa on ongelmia kaikkien edit ohjelmien kanssa. Onko kenelläkään tietoa Windows 7:stä onko siinä Movie Maker joka käsittelee AVCHD:n sellaisena tuotteena että sen voi palauttaa takaisin kortille kamera toistoa varten. En minäkään aio sotkea näppejäni Blu Ray vehkeisiin, se tosiaan on rahan tulausta
- hoh-hoijaa
Ehkä mac on paree kirjoitti:
AVCHD kanssa Windowsissa on ongelmia kaikkien edit ohjelmien kanssa. Onko kenelläkään tietoa Windows 7:stä onko siinä Movie Maker joka käsittelee AVCHD:n sellaisena tuotteena että sen voi palauttaa takaisin kortille kamera toistoa varten. En minäkään aio sotkea näppejäni Blu Ray vehkeisiin, se tosiaan on rahan tulausta
En ymmärrä miksi ihmiset pistää rahansa kalliiseen kameraan mutta editointiohjelmassa tyydytään johonkin kökköön ilmaisohjelmaan.
Ei oo hurraamista mäkin mukana tulevassa ohjelmassakaan. - Normaali editointi
hoh-hoijaa kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset pistää rahansa kalliiseen kameraan mutta editointiohjelmassa tyydytään johonkin kökköön ilmaisohjelmaan.
Ei oo hurraamista mäkin mukana tulevassa ohjelmassakaan.Ei ne osto ohjelmat ole aina hääppösiä, ne on tehty hankalaksi joka suhteessa ja maksaa vielä, kaikilla ei ole valmiuksia käyttää käyttää "puolivalmiita" ohjelmia. Olen editoinut pinaclen studio ohjelmilla, kyllä kone tilttaa usein ja tulee kaiken mailman harmeja vaikka koneeni on tehokas, vegas tuottaa ongelmia jo asennus vaiheessa, movie maker ei ole tiltannut koskaan. Ei kaikki tartte kaiken mailman rimputuksia. (Osta ohjelma hoh-hoijaa (on puupää) Hermanni saa ostaa käyttää mitä tahansa edit ohjelmaa). Tärkeintä on että saa videonsa editoitua ITSE HALUAMAANSA muotoon, mm. movie makerilla saa tehtyä täydelliset normaali editoinnit niin että filmi on miellyttävä katsoa. Olen katsonut jonkun SuperMiehen editointia jollain kalliila ohjelmalla filmi oli täynnä kaiken mailman rimputuksia ja vilkkumisia, eli filmi oli pilattu. Minäkin olisin kiinnostunut Windows 7 Movie Maker ohjelmasta onnistuuko AVCHD editointi ja lopputuloksen voisi katsoa kameralla.
- Arniemi
Normaali editointi kirjoitti:
Ei ne osto ohjelmat ole aina hääppösiä, ne on tehty hankalaksi joka suhteessa ja maksaa vielä, kaikilla ei ole valmiuksia käyttää käyttää "puolivalmiita" ohjelmia. Olen editoinut pinaclen studio ohjelmilla, kyllä kone tilttaa usein ja tulee kaiken mailman harmeja vaikka koneeni on tehokas, vegas tuottaa ongelmia jo asennus vaiheessa, movie maker ei ole tiltannut koskaan. Ei kaikki tartte kaiken mailman rimputuksia. (Osta ohjelma hoh-hoijaa (on puupää) Hermanni saa ostaa käyttää mitä tahansa edit ohjelmaa). Tärkeintä on että saa videonsa editoitua ITSE HALUAMAANSA muotoon, mm. movie makerilla saa tehtyä täydelliset normaali editoinnit niin että filmi on miellyttävä katsoa. Olen katsonut jonkun SuperMiehen editointia jollain kalliila ohjelmalla filmi oli täynnä kaiken mailman rimputuksia ja vilkkumisia, eli filmi oli pilattu. Minäkin olisin kiinnostunut Windows 7 Movie Maker ohjelmasta onnistuuko AVCHD editointi ja lopputuloksen voisi katsoa kameralla.
Ei W7 ole Movie Makeria, siinä on Elokuvatyökalu ja se pätee myös AVCHD moodiin, jos vain koneessa on riittävästi tehoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833