Hei,
Onko kenelläkään mitään ratkaisua miten saisin ilmoituksen koneesta joka on sammunut esim. tekstiviestinä tai sähköpostina?
Tuli tarve seurata laitetta, sammuilee itsekseen syystä tuntemattomasta.
KONEEN SAMMUMISESTA ILMOITUS?
7
485
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Mikä käyttöjärjestelmä? Miksei ongelmaa voi ratkaista paikanpäällä, pyöriihän koneet vaikka vuodesta toiseen ellei niissä ole vikaa. Pelkkä ilmoitus koneen sammumisesta ei vielä ratkaise alkuperäistä ongelmaa.
- krandi
kone käy yksinään ja on alkanut sammuttamaan itseään säännölisen epäsäännöllisesti -:)
Haen ratkaisua jossa koneen sammumisesta tuli ilmoitus txt tai mailina. - assss
krandi kirjoitti:
kone käy yksinään ja on alkanut sammuttamaan itseään säännölisen epäsäännöllisesti -:)
Haen ratkaisua jossa koneen sammumisesta tuli ilmoitus txt tai mailina.tuon sammuilevan kanssa.
Sitten joku ohjelma, joka lyhyin väliajoin testaa yhteyttä tuohon sammuilevaan.
Jos ei onnistu, niin lähettää tekstiviestin tai sähköpostin.
Jotain tällaista valvontaa on yritysten koneissa.
Itse en tiedä mitään ohjelmaa suoraan, mutta luulisi että sen pystyy tekemään joku
nykyaikaista pc:tä ymmärtävä ohjelmoija melko helposti. - krandi
assss kirjoitti:
tuon sammuilevan kanssa.
Sitten joku ohjelma, joka lyhyin väliajoin testaa yhteyttä tuohon sammuilevaan.
Jos ei onnistu, niin lähettää tekstiviestin tai sähköpostin.
Jotain tällaista valvontaa on yritysten koneissa.
Itse en tiedä mitään ohjelmaa suoraan, mutta luulisi että sen pystyy tekemään joku
nykyaikaista pc:tä ymmärtävä ohjelmoija melko helposti.siis mikä sinut laittoi kirjoittamaan nuo kommenttisi?
joku ohjelma, jos ei onnistu, jostain, itse en tiedä, pc:tä ymmärtävä....
6 riviä tekstisä etkä sano mitään! se on hieno saavutus mutta ei täällä missä kaipaisi oikeita vastauksia.
Terveisin Krandi - assss
krandi kirjoitti:
siis mikä sinut laittoi kirjoittamaan nuo kommenttisi?
6 riviä tekstisä etkä sano mitään! se on hieno saavutus mutta ei täällä missä kaipaisi oikeita vastauksia.
Terveisin Krandimutta olen isossa konsernissa keskuskoneen atk-suunnittelija.
Meillä on käytössä jokin tuollainen ohjelmisto nettikaupan serverin valvonnassa.
Hälytys menee palveluntarjoajan päivystäjälle.
Pitäisikö onkia nyt valvontaohjelmiston nimi sinulle tiedoksi?
Luuletko että pystyyisit ostamaan sellaisen? Voin ehkä yrittää osaston johdolta kysellä onko tämä palvelu hinnoiteltu erikseen ja mitä se maksaa. - assss
krandi kirjoitti:
siis mikä sinut laittoi kirjoittamaan nuo kommenttisi?
Terveisin Krandihttp://www.supershareware.com/info/ping-assist-pro.html
En kommentoi enempää.
- Mika++
Laita weppikamera gsm liittymällä kuvaamaan konetta. Zoomaa virtavaloon. Kun kuvassa tapahtuu muutos (valo sammuu) niin siitä aiheutuu hälytys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456