Kyseessä -07 mallin jetta ja kaikin puolin hyvin toiminut, mutta tänä talvena kuulunut joskus epämääräistä rapinaa kojetaulun takaa. Ääni ei kuulu jatkuvasti eikä kaikilla ajokerroilla. Puhaltimessa ei ole roskia, se on testattu. Liekö kellään ollut moista ongelmaa? (varmastikin joku älypää kehoittaa ostamaan hiirenloukun)
Jetassa ylimääräistä ääntä?
2
591
Vastaukset
- ......
suunnittelu "kukkanen" on tuulilasin alareunassa oleva "kaukalo" johon pyyhkimet laskeutuvat. Talvella kaukaloon kertyy lunta ja jäätä - se on hankala puhdistaa. Irtojää sattaa ropista kaukalossa, ilmavirta ei imaisen sitä tyhjäksi vaan pyörittelee kokkareita muovista reunaa vasten. Voisiko kyse olla tästä?
- jettaongelma
Samanlaista rapinaa minullakin. En ole löytänyt selitystä asialle. Vakavampi Jettaongelma on, että ainakin tietyissä 07-malleissa (niinkuin mun) vauhtipyörässä on valmistusvika. Mikäli auto tärisee hiukan tyhjäkäynnillä kannataa heti mennä korjaamoon tsekkaamaan. Omaan autoni vaihdettiin vauhtipyörä viime elokuussa (ennen kuin takuu meni umpeen) ilmaiseksi. Viikko sitten meni vaihdelaatikko (manuaalinen).....Voiko enää lainkaan luottaa volkkarilaatuun? Ajan noin 50tkm vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733614Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91971Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2251315- 1341186
- 1001063
- 1081036
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil681001- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876