Tarkoitus olisi pitkästä aikaa lähteä elokuussa tyttöporukalla kunnon biletyslomalle, sisältönä aurinkoa, baareja ja miehiä! ;) Joitakin vuosia sitten tuli käytyä parikin kertaa Ayia Napassa, joka oli kyllä ainakin silloin aivan huippupaikka ja mulle mieleen. Siitä on kuitenkin sen verran aikaa, että minkälainen paikan taso ja meininki mahtaa olla nykyään? Onko edelleen paljon nuorisoa, minkä ikäistä? Eli ollaanko 25-30 vuotiaina jo liian vanhoja Napaan? ;) Mitä hotellia suosittelette, sielläkin saisi mielellään olla nuorisoa ja hyvä meininki!
Mitä muita hyviä kohteita tällä hetkellä on nuoria ajatellen? Kossilla olen myös käynyt ja se ei oikein napannut, liian rauhallinen. Samoin Rodos, siellä ainakin käydessäni oli vain se yksi baarikatu.. Hyviä vinkkejä siis kaivataan!
Nuoret bilettäjät huomio!
Missä käytte?
2
441
Vastaukset
- aga sadf aha
Kannattaa jo käydä jossain vanhusten paikassa.
- shjta
sieltä löytyy menoo kaikenikäsille ja alle 30 v. tyypeille sopii oikee loistavasti, easyjetillä lennettiin makso alle 200 ees taas ja ihanan lämmintä ja paljon biletystä! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821227- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826