femoston

smartpallo

Aloitin Femostonin 2-kuukautta sitten, ikää minulla on 47-vuotta. Olen tykännyt Femostonista koska yö-unet ovat parantuneet huomattavasti. Nyt olen huomannut että rintani ovat kasvaneet, ne ei oikeastaan ole enää kipetät vaan sellaise täydemmät ja raskaammat. Seksuaalinen halukkuus on lisääntynyt. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia. En haluaisi rintojeni kyllä enää tästä suurenevan, onko mahdollisesti ohimenevä vaihe vai onko tämä minun kuvittelua, eli pitäisikö minun vaihtaa hoitoa. Pidän näistä pillereistä niiden vaivattomuuden vuoksi.

7

1769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ummarra

Onko tuo Femoston-muotoinen paremmin siedetty kuin estradioli terolut erikseen? Kun tuosta Terolutista sanotaan tulevan sivuvaikutuksia niin pajon... Onko tästä tietoa, että tuleeko Femostonilla samat terolut-sivuvaikutukset?

• Leila V.

Hei, oetko vielä tyytyväinen Femostoniin? turvottaako se tai nostaako painoa? Itse sain jjuuri reseptin ja mietin sen aloittamista vielä...

• minäsamrtpallo
        Leila V. kirjoitti:

Hei, oetko vielä tyytyväinen Femostoniin? turvottaako se tai nostaako painoa? Itse sain jjuuri reseptin ja mietin sen aloittamista vielä...

Olen tyytyväinen. Parin ekan kuukaudenb aikana turvotti ja paino ei ole noussut. Otan kumpaakin pureariaa ja femostonia

• sitä minäkin
        minäsamrtpallo kirjoitti:

Olen tyytyväinen. Parin ekan kuukaudenb aikana turvotti ja paino ei ole noussut. Otan kumpaakin pureariaa ja femostonia

Kirjoitit tuossa ekassa viestissä, että rintasi ovat kasvaneet ja nyt kirjoitit käyttäväsi Femostonin kanssa rinnatusten myös Puerariaa. Millaisella annostuksella otat Puerariaa? Ajattelin vaan, koska sen ainakin pitäis rintoja kasvattaa..
        Olen käyttänyt itsekkin Puerariaa, ensimmäisellä jaksolla puolivuotta ja melkein kokoajan kärsin lähes jatkuvasta vuodosta. Olin 5kk käyttämättä, jonka aikana ei tullut yhtään vuotojaksoa. Pari kk sitten aloitin uudelleen Puerarian käytön ja viime viikolla alkoi sitten taas vuoto ja juuri papakoen päivänä. Täytän kohta 55v ja uskoisin, että jollen käyttäisi Puerariaa, niin vuotoja ei enää tulisi. Tämä on aika paskamainen tilanne, koska vv-oireet pysyivät hyvin kurissa 1pilsu per/pv ja muutenkin voin eriomaisesti em. tuotteen käytön aikana. Hiukset ja iho hyvässä kunnossa. Ainoa miinus vuodot. En haluaisi alkaa käyttämään varsinaisia hormooneja, mutta jotain progesteronia olis kaiketi hyvä ottaa Puerarian rinnalla, vaikka aina kolmen kk käytön jälkeen tms. Olen saanut yli vuosi sitten Estrogel ja Lugesteron reseptin. Olen hakenut yhden annoksen kumpaakin pahanpäivän varalle. Lugesteronia kokeilin ja siitä tuli hirveä päänsärky, sekä kova väsymys. Oiskohan tuo Terolut varteenotettava, sitähän se Femostonin keltarauhasosuus sisältää?

• smatpallo123
        sitä minäkin kirjoitti:

Kirjoitit tuossa ekassa viestissä, että rintasi ovat kasvaneet ja nyt kirjoitit käyttäväsi Femostonin kanssa rinnatusten myös Puerariaa. Millaisella annostuksella otat Puerariaa? Ajattelin vaan, koska sen ainakin pitäis rintoja kasvattaa..
        Olen käyttänyt itsekkin Puerariaa, ensimmäisellä jaksolla puolivuotta ja melkein kokoajan kärsin lähes jatkuvasta vuodosta. Olin 5kk käyttämättä, jonka aikana ei tullut yhtään vuotojaksoa. Pari kk sitten aloitin uudelleen Puerarian käytön ja viime viikolla alkoi sitten taas vuoto ja juuri papakoen päivänä. Täytän kohta 55v ja uskoisin, että jollen käyttäisi Puerariaa, niin vuotoja ei enää tulisi. Tämä on aika paskamainen tilanne, koska vv-oireet pysyivät hyvin kurissa 1pilsu per/pv ja muutenkin voin eriomaisesti em. tuotteen käytön aikana. Hiukset ja iho hyvässä kunnossa. Ainoa miinus vuodot. En haluaisi alkaa käyttämään varsinaisia hormooneja, mutta jotain progesteronia olis kaiketi hyvä ottaa Puerarian rinnalla, vaikka aina kolmen kk käytön jälkeen tms. Olen saanut yli vuosi sitten Estrogel ja Lugesteron reseptin. Olen hakenut yhden annoksen kumpaakin pahanpäivän varalle. Lugesteronia kokeilin ja siitä tuli hirveä päänsärky, sekä kova väsymys. Oiskohan tuo Terolut varteenotettava, sitähän se Femostonin keltarauhasosuus sisältää?

Mulla rinnat turpos ihan tuosta femostonista. Otan femostoni kanssa 2 pureariaa päivässä eikä mulle ole ollut ainakaan haittaa. Joskus saatan ottaa vaan yhden miten milloinkin muistan. Ei ole ollut välivuotoja ainakaan vielä ja menkat on säännölliset. Ehkä femoston altistaa migreenille mutta muuta ikävää en ole siitä huomannut. En uskalla jättää kumpaakaan pois niin paljon inhoa kuumia aaltoja.

• edellinen
        smatpallo123 kirjoitti:

Mulla rinnat turpos ihan tuosta femostonista. Otan femostoni kanssa 2 pureariaa päivässä eikä mulle ole ollut ainakaan haittaa. Joskus saatan ottaa vaan yhden miten milloinkin muistan. Ei ole ollut välivuotoja ainakaan vielä ja menkat on säännölliset. Ehkä femoston altistaa migreenille mutta muuta ikävää en ole siitä huomannut. En uskalla jättää kumpaakaan pois niin paljon inhoa kuumia aaltoja.

Eikä sulle varmaan mitään vuotohäiriöitä tulekkaan Puerarian kanssa, koska käytän Femostonia ja siinä on se progesteronin osuus, joka vissiin on eduksi:)

• juu ei

Luin vanhaa viestiäsi, mutta tässä yksi kokemus Femostonista.
      Olen saman ikäinen, 47 vee. Kokeilin kuukauden, lääkärin suosituksesta. Femoston voimisti kaikkia vv-oireita: kuumat aallot oikeastaan vasta alkoivat sen myötä, rinnat tulivat aroiksi ja turposivat, vähäkin yöuni kaikkosi. Ja mieliala meni vuoristorataa. Ja ne vuodot...hohhoijjaa. Kolme viikkoa verenluovutusta ja nyt vaivaa anemia.

Lopetin ja päätin, että en kokeile uudelleen hormoneja. Jäi lyhyeksi se virsi. Tympii vieläkin ajatus, että lääkäri ei varoittanut yhtään näistä vaikutuksista ja itse naiivisti kokeilin hänen suosituksestaan. Oli vielä pirulauta saman ikäinen naislääkäri!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      153
      1872
    2. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      51
      1477
    3. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      98
      1423
    4. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      77
      1358
    5. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      57
      1260
    6. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      60
      1165
    7. Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!

Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      975
    8. Tulisitko kahville..

Jos pyytäisin?
      Ikävä
      67
      954
    9. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      78
      822
    10. Tiedätkö että

Olet aika vetävä
      Ikävä
      29
      784
    Aihe