Onnestani on puolet pois ...

runo64

Mietin nyt
kuinka paljon hukkasin
kun päästin sinut sormistani
pois liukumaan
ja käsiini jäi vain häivähdyksiä
kullasta.

Sydän tuntee salaa niin paljon
ja työntää kuin varkain ajatuksen mieleen
luoden kaipauksia
entiseen

mutta ovi kun sulkeutuu
verhot jähmettyy odottamaan
hiljaisuuteen
väreilemään omaa elämäänsä

toivomaan
että tulisit takaisin
päästäisit tuulen sisään
myrskyämään

sydänten säveliä
arjen ja juhlan.

8

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauloi aikoinaan Kisukin, se tuli ihan ensin runostasi mieleen.

      Ensimmäinen säkeistö kertoo niin koskettavasti,
      kuinka poispäästetty yhä tuo katumusta ja synnyttää
      kuitenkin samalla toivoa. Toivoa, kunpa saisin kaiken vielä takaisin.
      Niin, että sydän voisi laulaa onnesta. Arkea, juhlaa rakkaudessa.

      Ja sen ensimmäisen säkeen muutenkin nostaisin muiden yli,
      se on extrakaunis !

      Kaiken kaikkiaan hyvä kokonaisuus.

      • runo64-1

        ... otsikkokin on
        kuten niin moni muukin asia elämässä
        ja en keksinyt parempaa.

        joskus hetkissä menneissä 'se jokin' asustaa
        kaipauksen nostaa
        toiveen tulevaisuudelle lausuu
        joka ikinä ei ehdi kuuntelemaan ....

        kiitos rakas ystäväin ja mestarini.
        toivon kaikkea hyvää viikonlopun aattopäivääsi
        lämmöllä sydämestäni.


    • hilla53

      tulee tuoden
      onnen mukanaan
      verhot auki elämään
      hiljaisuus ohi on

      on aika sydämen myrskyn
      ja laannu se ei


      kaunista sinulla jälleen

      hyvä runo!!!

      • runo64-1

        ... onni hiipien lähelle
        kunnes räjähtää käsiin
        sydämeen ...

        jotenkin tuntuu palautteestasi
        että aurinko paistaa
        sydäntäsi pikkuisen jo lämmittää
        ja se on hyvä niin.

        kiitos kyläilystäsi rakas ystäväin
        ja toivon päivääsi harmoniaa ympärillesi
        ja rakkauden lämmintä otetta
        puserrusta
        sydämeen.


    • Laudi

      Sininen huntu väreilee..
      saaden kyyneleet jähmettymään
      poskille. Pakkasaurinko painuu
      taakse tunturien ..
      luoden kaipauksia keväthangista
      ja säteistä lämpimistä
      kuin kristalleista.
      ..tunteet hellyyden lämmön sydämen..
      saa aurinko pintaan. Kohta. Kohta
      pääsemme keväthangille :) ja jäälle :D)

      • runo64-1

        ... ja kumma !!!
        mistä tuulet nyt puhaltaa
        lämpimiä vai kylmiä sävyjään tuo
        mutta kaikella oli paikkansa
        aikansa
        ja nyt ei enää milloinkaan ...

        kiitokset palautteesta
        hyvän päivän toivotukset lähetän.


    • *saaga*

      Meissä asuu eilinen
      eletty elämämme

      joskus mielemme tarvitsee
      muisteluhetken

      ikävänkin tullessaan tuo
      miettimään ja puntaroimaan
      entisiä asioita,jolloin ne joskus poistuu

      Harha-askelia väärin ajattelua
      nekin elämäämme kuuluu...

      Kauniisti pudottelet
      sanojesi helmiä runoosi niin herkkään...

      • runo64-1

        ... menee mennyt
        kun se nousee jostakin muistuttamaan itsestään
        kaipuun luo aikoihin onnellisiin
        kylmän koskettavalla kädellään
        houkuttelee lämpöön
        sydänten
        rakkauden ... jälkeen.

        kylläpä palautteesi on hienoa
        runouden kauniita sanoja
        joista lämpimästi kiitän
        ja hyvää viikonloppua sinulle toivotan
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe