Kävin tässä kolmisen viikkoa sitten näyttämässä alapäässä olevaa pattia gynegologille. Hän sanoi että se on bartholin rauhasen tulehdus ja että sille ei voi tehdä mitään. Mulla on ollut siinä sellaista paineen tunnetta.
Tunnen koko ajan sen patin olemassa olon.
Viime yönä minulta oli tullut verta runsaasti alapäästä. En tiedä tarkemmin mistä.
Minulta on kohtu poistettu kymmenen vuotta sitten, joten minulla ei ole ollut kuukautisia kymmeneen
vuoteen. Munasarjat jäteettiin.
Tilaan tietenkin ajan lääkärille mutta onko kenelläkään samoja kokemuksia?
Voiko verinen vuoto tulla Bartholin rauhasesta vai mistä?
BARTHOLIN RAUHANEN
Bartholimuija
1
607
Vastaukset
- 3+3
se tulehtuu. Antibiootti ja jos ei auta niin puhkaisu ja jos alkaa vaivaamaan usein niin rauhasen poisto. Itseltäni on molemmat rauhaset poistettu.
Jos sinulla on alkanut verinen vuoto vuosien jälkeen niin pikainen yhteys lääkäriin.
Rauhasesta voi toki tulla mädän lisäksi verta, mutta hyvin vähän joten veri on varmastikin tullut aivan muualta.
Varaahan gynekologilta aika.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00694
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809