Kävin tässä kolmisen viikkoa sitten näyttämässä alapäässä olevaa pattia gynegologille. Hän sanoi että se on bartholin rauhasen tulehdus ja että sille ei voi tehdä mitään. Mulla on ollut siinä sellaista paineen tunnetta.
Tunnen koko ajan sen patin olemassa olon.
Viime yönä minulta oli tullut verta runsaasti alapäästä. En tiedä tarkemmin mistä.
Minulta on kohtu poistettu kymmenen vuotta sitten, joten minulla ei ole ollut kuukautisia kymmeneen
vuoteen. Munasarjat jäteettiin.
Tilaan tietenkin ajan lääkärille mutta onko kenelläkään samoja kokemuksia?
Voiko verinen vuoto tulla Bartholin rauhasesta vai mistä?
BARTHOLIN RAUHANEN
Bartholimuija
1
609
Vastaukset
- 3+3
se tulehtuu. Antibiootti ja jos ei auta niin puhkaisu ja jos alkaa vaivaamaan usein niin rauhasen poisto. Itseltäni on molemmat rauhaset poistettu.
Jos sinulla on alkanut verinen vuoto vuosien jälkeen niin pikainen yhteys lääkäriin.
Rauhasesta voi toki tulla mädän lisäksi verta, mutta hyvin vähän joten veri on varmastikin tullut aivan muualta.
Varaahan gynekologilta aika.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00694
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757