Minähän olen sanonut:

Tekemäni arvokkaan sisvistystyön johdosta Suden ystävät lisääntyvät koko ajan. Tästä on selvää dokumenttia jokaisen nähtävillä. Susianalyysi on yllättävän tehokasta terapiaa susikauhuisille, mutta innostaa myös fiksuja tekemään työtä petoeläinten ja koko luonnon hyväksi. Apinan sivistäminen on haasteellista työtä ja minä olen mielissäni, kun näitä opetuslapsiani ilmaantuu koko ajan lisää. Malttakaa hyvät lukijani vielä pieni hetki. Piakkoin esitän jälleen uusimman avaukseni ja siinä on totuttuun tapaan tosi tuhtia ja ajattelemisen arvoista tavaraa tarjolla.

7

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet anaalisoinut

ainakin pari vuotta. Milloinkahan saamme lukea sitä "tuhtia tavaraa"?
      Toistaiseksi olet söhertänyt surkeaa itsekehua ja paikkansapitämätöntä kuraa.
      No, emme ole sieluttomia ja laisiasi hätähousuja, vaan maltamme odottaa mahdollista, joskin perin epätodennäköistä älynväläystäsi. Onhan niitä meteoriittejakin pudonnut ihmisten päälle...

• tupakoitsia

Mitä helevetin opetuslapsia? taiat alakaa sekoamaan lopullisesti! pidätkö itseäsi jonku asteisena jeesuksena? voi vittu oot hullu....

• 8888u777

huumeiden käyttö aiheuttaa määrättyjä oireita.Heitä täytyy siinä mielessä ymmärtää.

• 8888u777 kirjoitti:

huumeiden käyttö aiheuttaa määrättyjä oireita.Heitä täytyy siinä mielessä ymmärtää.

kyllä ahdistuksen ja masennuksen, mutta mistä tulee se tappamisen halu?

• tiedä

noista suden ystävistä,mutta sen olen pannut merkille,että itse sudet ovat olleet kovasti vähenemään päin.
      Hyvinpä oletkin tehnyt "suojelutyötä".
      Varmaankin vielä kuvittelet oikeitten susien suojelijoiden kumartelevan suuntaasi.
      Jatka vaan valitsemallasi linjalla,taitavat sudet kohta loppuakin...heh heh...

• sanoi että tarkoitus pyhiittää keinot? löytyy niitä asita muiltakin heh heh

• ne banaanit jäädy täällä kylmässäpohjolassa.........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6963
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4612
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4105
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3209
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1686
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1439
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1227
    Aihe