Uusia suksia etsiskelen ja aiemmassa keskustelussa kovasti kehuttiin Nordica Dobermann Spitfireä. Tästä kiinnostuneena kyselisin lisää kokemuksia näistä suksista. 480 euron kotiinkannettu hinta ei tunnu kovinkaan pahalle, mutta ei sitä viitsisi laittaa suksiin, joihin kyllästyy talvessa tai parissa. Toisaalta, saako tällä hinnalla laatua. Laskijana olen keskitasoinen, pitkistä leikkaavista laskuista pitävä.
Nordica Dobermann Spitfire -suksista
5
1667
Vastaukset
- Sukseton
Terve!
Mistä tuohon hintaan? Tampereella kaupasta hakemalla näkyy hinta olevan karvan alle 600e.
Itse testasin ko. suksea Levillä viime keväänä ja olin otettu, osta heti kun hinta osuu kohdalleen.- suksien etsijä
Täältä lähtis: http://www.snowinn.com/ski-eng/nordica-dobermann-spitfire-xbi-ct---n-exp-2s-xbi-ct/7221/p
Missä liikkeessä Tampereella kyseiset sukset löytyvät? Voisin käydä hypistelemässä. - Sukseton
suksien etsijä kirjoitti:
Täältä lähtis: http://www.snowinn.com/ski-eng/nordica-dobermann-spitfire-xbi-ct---n-exp-2s-xbi-ct/7221/p
Missä liikkeessä Tampereella kyseiset sukset löytyvät? Voisin käydä hypistelemässä.Lielahden Sportia-Pekassa ainakin näkyi olevan.
Minun koneellani tuon linkin mukainen hinta näyttää olevan 540e (kun muutat maasi suomeksi). Jenkeissä näkyy hinta olevan n. 650 dollaria eli noin 450euroa, näin se homma toimii. - suksien etsijä
Sukseton kirjoitti:
Lielahden Sportia-Pekassa ainakin näkyi olevan.
Minun koneellani tuon linkin mukainen hinta näyttää olevan 540e (kun muutat maasi suomeksi). Jenkeissä näkyy hinta olevan n. 650 dollaria eli noin 450euroa, näin se homma toimii.Mielestäni se oli viime viikolla ja vielä maanantaina -20% tarjouksessa Suomeen. No täytyy odotella, jos tulee vielä uudelleen samaan tarjoukseen, sillä tuntuu 600 euron hinta hieman suolaiselle siihen nähden.
- Mikeyx
suksien etsijä kirjoitti:
Mielestäni se oli viime viikolla ja vielä maanantaina -20% tarjouksessa Suomeen. No täytyy odotella, jos tulee vielä uudelleen samaan tarjoukseen, sillä tuntuu 600 euron hinta hieman suolaiselle siihen nähden.
Tilasin just tuollaiset Espanjasta ChusSystemsiltä hintaan 331 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875