Nordica Dobermann Spitfire -suksista

suksien etsijä

Uusia suksia etsiskelen ja aiemmassa keskustelussa kovasti kehuttiin Nordica Dobermann Spitfireä. Tästä kiinnostuneena kyselisin lisää kokemuksia näistä suksista. 480 euron kotiinkannettu hinta ei tunnu kovinkaan pahalle, mutta ei sitä viitsisi laittaa suksiin, joihin kyllästyy talvessa tai parissa. Toisaalta, saako tällä hinnalla laatua. Laskijana olen keskitasoinen, pitkistä leikkaavista laskuista pitävä.

5

1738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukseton

Terve!

Mistä tuohon hintaan? Tampereella kaupasta hakemalla näkyy hinta olevan karvan alle 600e.

Itse testasin ko. suksea Levillä viime keväänä ja olin otettu, osta heti kun hinta osuu kohdalleen.

• suksien etsijä

• Sukseton
        suksien etsijä kirjoitti:

Täältä lähtis: http://www.snowinn.com/ski-eng/nordica-dobermann-spitfire-xbi-ct---n-exp-2s-xbi-ct/7221/p

Missä liikkeessä Tampereella kyseiset sukset löytyvät? Voisin käydä hypistelemässä.

Lielahden Sportia-Pekassa ainakin näkyi olevan.

Minun koneellani tuon linkin mukainen hinta näyttää olevan 540e (kun muutat maasi suomeksi). Jenkeissä näkyy hinta olevan n. 650 dollaria eli noin 450euroa, näin se homma toimii.

• suksien etsijä
        Sukseton kirjoitti:

Lielahden Sportia-Pekassa ainakin näkyi olevan.

Minun koneellani tuon linkin mukainen hinta näyttää olevan 540e (kun muutat maasi suomeksi). Jenkeissä näkyy hinta olevan n. 650 dollaria eli noin 450euroa, näin se homma toimii.

Mielestäni se oli viime viikolla ja vielä maanantaina -20% tarjouksessa Suomeen. No täytyy odotella, jos tulee vielä uudelleen samaan tarjoukseen, sillä tuntuu 600 euron hinta hieman suolaiselle siihen nähden.

• Mikeyx
        suksien etsijä kirjoitti:

Mielestäni se oli viime viikolla ja vielä maanantaina -20% tarjouksessa Suomeen. No täytyy odotella, jos tulee vielä uudelleen samaan tarjoukseen, sillä tuntuu 600 euron hinta hieman suolaiselle siihen nähden.

Tilasin just tuollaiset Espanjasta ChusSystemsiltä hintaan 331 €.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      196
      3631
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2267
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      378
      2229
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2102
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      497
      1246
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1073
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1043
    Aihe