Ei ateistien ja uskovaisten edes kannata puhua henkimaailman asioista kun niistä ollaan niin eri mieltä ja aina joku suuttuu kun asioista sitten puhutaan. Yleisesti ottaen ateistit ja uskovaiset ottavat taikauskon vähän liian tosissaan. Maagit, shamaanit, ennustajat, näkijät ja päpit pitäköön lättynsä kiinni jos eivät halua kuin yksipuoleisesti paasata omista näkemyksistään. Yrittäkää edes käyttäytyä inhimillisesti.
Taikauskovaiset
5
589
Vastaukset
- Henki Haisee
Miksi uskovaisten on aina yritettetävä käännyttää muita. Onko se joku alitajuinen juttu, vissiin.
- OSKPADT
Samalla tavalla skeptisetkin voisivat pitää lättynsä kiinni, ellei heilä ole muuta tekemistä, kuin paasata omista näkemyksistään. Yhteispeli toimii, kun kummatkin tekevät samoin.
- lapsunen
Sinäkin tyrkytät juuri nyt uskoasi meille mitenkä meidän toisten pitää käyttäytyä; "Ei ateistien ja uskovaisten edes kannata puhua henkimaailman asioista kun niistä ollaan niin eri mieltä" Eikö sekin ole sinun ja vain sinun näkemyksesi miten juuri sinun sanaan pitäisi uskoa. - Minä olen eri mieltä, asiosta pitää jutella, muuten keskutelu kuolee jos kaikki on samaa mieltä. Silloin saisi sanoa näkemiin koko suomi24 keskusteluille!
- lapsunen
Eri mielipiteet rikstaa keskustelua kun pysyy aisojen sisällä.
- lipusunen
Sinäkin tyrkytät omaa näkemystäsi juuri nyt "Minä olen eri mieltä, asiosta pitää jutella, muuten keskutelu kuolee jos kaikki on samaa mieltä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1241642Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2451162Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.186996- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48833Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827