Onko viisasta lähteä oppisopimuksella ajamaan metsäkonetta? olen jo pitkään harkinnut alalle ryhtymistä, olen aikanaan käynyt metsäpuolen opetuksen ja sielä saanut perus opetuksen ajokone puolelle, sen jälkeen olen kyllä jos jonkun näköisiä koneita päristellyt mutta en metsäkonetta. Onko jollain tietoa keltä voisi kysellä oppisopimus paikkaa? asun joensuussa. tällä hetkellä vaan jotenki tuntuu että joka ala on niin jumissa etten tiedä onko edes mahdollista päästä mihinkään.
Oppisopimuksella?
Ajokone
1
620
Vastaukset
- juopposikarenttu
...vaan nyt on tilanne sen mallinen, että kurssilaisetkaan eivät tunnu pääsevän työharjoitteluun, kun on jo valmiita ammattilaisia työttömänä.
Oppisopimus lienee paras tapa päästä ammattiin käsiksi. Pitää vain huolehtia siitä, että firmassa, johon on menossa, ymmärretään asia oikein. Jonkun on oikeasti osattava opettaa se työ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117161Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594737- 954721
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493869- 513798
- 2163762
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263343- 512721
- 372614
- 382299