Käsi tuntematon
piirsi taideteoksen.
Teki siroin viivoin
halpaan lasiiin sen.
Kauniimman kuin
ihmiskäsi vaivoin.
suurin suunnitelmin,
parhain aivoin.
Siinä kukkii havupuut
kuin olisi se unta.
Kaikenlaiset kasvit muut
ja koko luomakunta.
Meren tyrskyt loiskii,
huojuu levät,
kalain pyrstöt huiskii,
timantteina välkkyy evät.
Runsauden juhlaa
kuvassa nähdä sain.
- Tekijä ei tuhlaa,
värejä on yksi vain.
.
Lasimaalaus
10
675
Vastaukset
- m
kaikkien värien summan
valkoisen jääkiteen leikki
muotojen skaleidoskoopissa
ikkunan pakkasavaruudessa- tee.
Sait vastausrunoosi paljon lyhyemmin saman kokemuksen. Taipumusta japanilaiseen tankarunouteen? Kiitos runostasi, se oli hieno!
- suora viiva
tee. kirjoitti:
Sait vastausrunoosi paljon lyhyemmin saman kokemuksen. Taipumusta japanilaiseen tankarunouteen? Kiitos runostasi, se oli hieno!
ihana väri,kaunis runo lämpöä.
hyvä kiitos! - tee.
suora viiva kirjoitti:
ihana väri,kaunis runo lämpöä.
hyvä kiitos!Kiitos kommentistasi! Varmaan värin kokeminen riippuu katselukulmasta. Voit hyvinkin olla oikeassa hopeasta. Kaunis joka tapauksessa.
- Minanoita
Minä pysähdyin tämän lasimaalauksen eteen,
se oli kaunis se oli lumoava!
Ja mikä yhden värin yhdistelmä
sopusoinnussa
sanojesi kanssa- tee.
Samoin minä pysähdyin ihmetellen tämän taulun eteen. Loppumattomat uudet lumoavat muodot, jota kuka tahansa taiteilija voi vain kadehtien katsella ja yrittää jäljitellä, mutta mielikuvitus ei riitä. Silti, aioin vähän yrittää kuvata, heikoin tuloksin. Mutta sitähän tämä on, yritystä. Kiitos sanoistasi!
taideteoksesta, joka sai kuin uuden arvon
runossasi. Erittäin vivahdekas, soljuva teksti.
Lukijalle nautinto, kirjoittajalle kunnia.- tee.
Kiitos kauniista sanoistasi! Vaikka, kun yrittää kuvata luonnon ilmiöitä, uusiutuvia taideteoksia, kukkia, puun lehtiä, auringonlaskua, veden olomuotoja jääkiteissä, mikään ilmaisu ei tavoita alkuperäistä kauneutta.
Tulos on vain kömpelö selostus, käyttipä sanoja tai värejä.
- Mysteriet
Aiheesi on napakymppi!
- tee.
Älä muuta sano aiheenvalinnasta! Talvessa on paljon kauneutta, pientä ja suurta. Pitää vain pysähtyä näkemään. Yhtenä talvena kotona maalla vielä asuessani meni kaivon pumppu rikki ja menin kaivoon asiaa tutkimaan. Siellä odotti suuri kauneuselämys: koko kaivon seinämät ja katto oli valkoisena kuin tippukiviluola eri kokoisista ja muotoisista jääpuikoista. Itsen pumpun korjausta en sen sijaan muista lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237