Apua laihdutukseen?

Netta

Onko jollakulla oikeasti kokemuksia jostakin hyödyllisestä luontaistuotevalmisteesta, josta olisi apua laihdutukseen? Itse en noihin oikein usko.

17

12213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poing

On täysin rahan haaskausta ostaa kalliita aineita kaupoista, niistä aineista ei ole juurikaan mitään hyötyä. Järkevä syöminen, liikunta ja hyvä yöuni on kaikkein kestävin tie.
      Olen itse kokeillut kaikkea, mutta vasta kuntoilu, kuitupitoinen, monipuolinen ruoka ja tarpeeksi unta on auttanut.

Poing

• Echo

tuotteita jotka on suuniteltu kehon lämmön säätelyn vaikutuksesta tapahtuvaan laihtumiseen, niissä tuotteissa on ainakin käytetty guaranaa ja vihreän teen aineosia ja joitain muitakin..

• Poing
        Echo kirjoitti:

tuotteita jotka on suuniteltu kehon lämmön säätelyn vaikutuksesta tapahtuvaan laihtumiseen, niissä tuotteissa on ainakin käytetty guaranaa ja vihreän teen aineosia ja joitain muitakin..

Olen lukenut jotain noista aineista. Onko sinulla jotain valmisteen nimeä jota voisi koekeilla?

Poing

• Echo
        Poing kirjoitti:

Olen lukenut jotain noista aineista. Onko sinulla jotain valmisteen nimeä jota voisi koekeilla?

Poing

on ainakin yks tuote joka tulee mieleen. eilen tilasin itselleni kyseistä tuotetta netistä. luulen ainakin että vois toimia.

seuraavassa osoitteessa ois lisätietoo...
        http://www.fitline.fi/contouril.htm

• Maria
        Echo kirjoitti:

on ainakin yks tuote joka tulee mieleen. eilen tilasin itselleni kyseistä tuotetta netistä. luulen ainakin että vois toimia.

seuraavassa osoitteessa ois lisätietoo...
        http://www.fitline.fi/contouril.htm

Vaikuttaisi Fitlinen tuotteelta? Olen kokeillut niitä ennenkin ja voisin kokeilla tuotakin. Ainakin Basic-ravintolisä vie näläntunteen todella tehokkaasti. Mitä tämä tuote maksoi ja kauanko kestää tulla? Kommentoithan kun olet kokeillut?

• kiti
        Maria kirjoitti:

Vaikuttaisi Fitlinen tuotteelta? Olen kokeillut niitä ennenkin ja voisin kokeilla tuotakin. Ainakin Basic-ravintolisä vie näläntunteen todella tehokkaasti. Mitä tämä tuote maksoi ja kauanko kestää tulla? Kommentoithan kun olet kokeillut?

Heips,se painonpudotus ei kannata millään poppaskonstilla vaan järkevästi!!Mulla on hyvä ja toimiva ohjelma laita e-mail niin kirjotellaan!!

• neitokainen82
        kiti kirjoitti:

Heips,se painonpudotus ei kannata millään poppaskonstilla vaan järkevästi!!Mulla on hyvä ja toimiva ohjelma laita e-mail niin kirjotellaan!!

mulle voisit pistää infoo tosta sun ohjelmastas.. [email protected]

kiitos!!!

• ennihelina
        kiti kirjoitti:

Kerrotko lisää minullekin?
        [email protected]
        Kiitos jo etukäteen! :))

• Nimetön
        Poing kirjoitti:

Poing

SlimStar sisältää montaa termogeenistä ainetta, Guaranaa,vihreätä teetä,Yerma Matea ym. Sen lisäksi tuote puhdistaa suolistoa. Polttaa tehokkaasti rasvaa.

• Teija
        kiti kirjoitti:

Hei!

Mua kiinnostas miten sä olet saanut laihdutettua pysyvästi. mä olen 100 kg ja 174cm.mul on 2-vuotias tytär ja olen yksinhuoltaja.syön yleensä masennukseen ja yksinäisyyteen kaikkea mitä kaupasta löytyy.miten pääsisin eroon kaikesta roskaruoasta? vinkit ois nyt tarpeen sillä mun vointi on huono ja motivaatio 0.raskaudesta mulle jäi kaikki liikakilot.

kirjoittele

Ystävällisin terveisin

Teija

• tepa
        Nimetön kirjoitti:

SlimStar sisältää montaa termogeenistä ainetta, Guaranaa,vihreätä teetä,Yerma Matea ym. Sen lisäksi tuote puhdistaa suolistoa. Polttaa tehokkaasti rasvaa.

mistä sitä saa ja paljon se maksaa.mun pitäs pudottaa 40 kg.kerro mielipitees mulle niin olisin todella kiitollinen!!!

t.Tepa

• papina
        kiti kirjoitti:

hei!!onhan tästä alotuksesta aikaa mutta oisin kitiltä ollu vailla sitä ohjelmaa jos nyt sattus tänne eksyy

t:pullapallero

• jenskajj
        kiti kirjoitti:

Terve, niin sinulla olisi apua siihe että miten voisi laihduttaa ja osaisit neuvoa? Olisin kiitollinen jos voisit auttaa minua.? :)

• Ansku

Olen ollut jojo-laihduttaja, joka on kokeillut kaikki mahdolliset laihdutuskeinot. Kolme vuotta
      sitten tutustuin Herbalife-ravintotuotteisiin, jotka sisältävät soijaproteiinia ja ruokayrttejä
      sellaisessa muodossa, että elimistö saa päivittäin tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet sekä rakennusaineet ja vähän kaloreita. Tämä on auttanut pudottamaan painon ja pysymään poissa.

• Been there too

Hei! Olen laihduttanut 15kg sillä tavalla, että käyn aamulla kävelemässä tunnin lenkin reippaasti tyhjään mahaan ja olen vielä tunnin sen jälkeen syömättä. Auttanut minulla rasvan palamiseen. Syön päivittäin kolme kapselia Cla:n ja kromin yhdistelmävalmistetta. Se vapauttaa rasvoja liikkuessa lihaksille energiaksi. Cla:n syönti edellyttää liikuntaa, silloin se toimii hyvin ilman sivuvaikutuksia. Juon myös päivittäin vihreää teetä neljä kupillista. Se tehostaa rasva-aineenvaihduntaa. Syön myös yhden greipin päivässä. Sekin auttaa minua. Juon myös 3 litraa vettä päivässä. Myös ihoni pysyy hyvänä. Pidän kerran viikossa herkuttelupäivän, jolloin syön kaikkea koko viikon edestä: karamellia, suklaata, jäätelöä, pitsaa...niin että ei viikkoon tee mieli. Kerran viikossa herkuttelu vilkastuttaa aineenvaihdutaa, jos pystyy muuten kieltäytymään herkuista. Vaikeaahan se on, mutta saa edes kerran viikossa ahmia ilman omatunnon tuskia. Tämän lisäksi syön terveellisesti kevyt tuotteita ja puuroja suosien. En välttele rasvoja, en maitoa, enkä lihaa. Syön kaikkea kohtuullisesti. Mutta Cla voi auttaa sinuakin. Jos yhdistät sen edes vähäiseen liikuntaan ja elät muuten terveellisemmin.

• :)

http://www.123kotisivu.fi/luonnonaurinko1/

täällä olisi ainakin tuotteita jotka auttavat parempaan terveysteen, ja voin taata että ovat hyviä ja puhtaita.Itse käytän näitä tuotteita.
      Ennen uskoin että on ihan hölynpölyä...mutta nyt olen varma tästä ja uskon näihin.

• asfda

Moi.
      En tiedä onko tää luontaistuote mutta http://www.iherb.com/Free-Natural-Factors-PGX-Daily-Ultra-Matrix-Softgels-750-mg-30-Softgels/22309?at=0

Tilasin tommosen kun oli tarjouksessa eli ilmainen. Otin vain yhden pillerin päivässä ja ruokaa ei tehnyt kyllä mieli yhtään kun noita nappaili. Piti pakolla syödä ettei täysin ilman ruokaa olisi ollut. Juuri tilasin uudestaan, koska ovat uusineet tarjouksensa, eli nyt kannattaa pitää kiirettä. Karnitiinia tilasin myös, koska oli tarjouksessa ja se kuulema auttaa vetämään treenit kovemmalla teholla. Bodarit ilmeisesti käyttää sitä treenikaudella.

Toinen mikä on vienyt ruokahalua on 5-HTP, jota oon tuolta tilannut ja syön sen takia koska se vaikuttaa mielialaan positiivisesti.

Ton 5-htpn ja PGXn avulla on lähtenyt noin viis kiloa. Enkä ole muuttanut edes liikuntatottumuksia (itse asiassa tulee liikuttua vähemmän kun ennen). Ruoka vaan ei maistu, puhumattakaan mistään herkuista.

Luontaistuotteista ainakin acai-marja, vihreä tee ja chili kuulema toimivat laihdutuksen apuna. Niitäkin löytyy tuolta.

Jos päädyt tilaamaan tuolta ja olet ensikertalainen, niin saat viisi dollaria alennusta koodilla ENU197.

Mutta toki liikunta, syöminen ja lepo ovat tietenkin pääasiassa. Mutta ainakin omalla kohdalla uskon painon lähteneen näiden ansiosta ja toimivia tuotteita on oikeasti olemassa. Pitää vaan määritellä ongelma ja löytää siihen lääke.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3225
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2180
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81