Eli auto sammu vauheista ku otti jalan kaasulta.Hyvin lähti käymää mutta piti antaa kaasua että pysy käynnis.Pari kertaa teki ton yhteesä...sit on toiminu taas auto hyvin loppu päivän.En kyllä oo sen jälkee ajanu ku jotai 30km.Ei oo aikasemmin mitenkää oireillu.Voisko vika olla niis joissai antureis vai ehkäpä pakkasen tekosia (-30 pakkasta) ? ja paljonkohan ne anturit maksaa jos vika niissä?
Auto on muuten vm.97 opel vectra 2,0 16v sporttifarkku
Jelppiä !
Diedämädön
3
377
Vastaukset
- Kokmusta vectrasta
Joutokäynnin säädin jumittaa pakkasella. Aika arvokas osa
mahdollista porkaa ja puhdistaa ( ei normaalisti purettava osa. )- Diedämädön
Pitääpäs tsekata...
- Kari789
Diedämädön kirjoitti:
Pitääpäs tsekata...
Vanhan säätäjän purin ja putsasin, (vaikka puhdas se olikin) mutta ei se auttanut.
Kuten edellä sanotaan, niin osa ei ole tarkoitettu purettavaksi, mutta kyllä se kätevältä onnistuu.
Vaihdoin sitten syksyllä uuteen ja toimi hyvin monta kuukautta, mutta nyt kovilla pakkasilla on kone pysähtynyt muutaman kerran päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889