Ota yhteyttä tähän jos löydät tämän
ilmoituksen.
blondi 69
7
755
Vastaukset
- B69
Men kyllä oikeesti tätä löytäny vaan mut opastettiin tänne *kiittää (?)Miimukkaa ja erästä toista =)*, joten en tiedä kuuluuko ottaa yhteyttä... Ja jos niin mihin.. ja ja ja... =/
- riku
Kun olin kanavalla sain sellaisen
kuvan,että kyseinen sivulla on vain
määrätyn ryhmän käyttäjiä.onko olettamuksena perää??.En ole lähtösin
etelästä ja sain epämääräsen
kuvan kyseisestä sivusta.En kysynyt
mielestäni mitään kovin henkilö kohtasta mutten saanut mihinkään minkään laista vastausta.Haluaisin
tietää jätitkö tarkotuksella vastaamatta???.En aio olla enää
kyseisellä keskustelu kanavalla. - B69
riku kirjoitti:
Kun olin kanavalla sain sellaisen
kuvan,että kyseinen sivulla on vain
määrätyn ryhmän käyttäjiä.onko olettamuksena perää??.En ole lähtösin
etelästä ja sain epämääräsen
kuvan kyseisestä sivusta.En kysynyt
mielestäni mitään kovin henkilö kohtasta mutten saanut mihinkään minkään laista vastausta.Haluaisin
tietää jätitkö tarkotuksella vastaamatta???.En aio olla enää
kyseisellä keskustelu kanavalla.Men tänne kyllä jätä mitään koko kansan näytille... Hae tiedät kyllä mistä jos haluut sen (tiedät kyllä minkä)...
- riku
B69 kirjoitti:
Men tänne kyllä jätä mitään koko kansan näytille... Hae tiedät kyllä mistä jos haluut sen (tiedät kyllä minkä)...
Jätän pallon sinulle.Jos keksit ratkaisun niin voisitko julkasta.Vaikka ei löydetä sellasta ratkaisua miten yhteis tietoja vaihetaan,ei se mitään(minä en häviä mitään.Kuin taas )Kaikella on riskinsä......
- B69
riku kirjoitti:
Jätän pallon sinulle.Jos keksit ratkaisun niin voisitko julkasta.Vaikka ei löydetä sellasta ratkaisua miten yhteis tietoja vaihetaan,ei se mitään(minä en häviä mitään.Kuin taas )Kaikella on riskinsä......
Jos et edellisestä tajunnut niin silloin en menetä yhtään mitään..
- riku
B69 kirjoitti:
Jos tarkoitit missä yleensä olet??Niin
ei kiitos sain muutamasta kerrasta tarpeeksi eikä siellä voi antaa yhteystietoja kaiken nähtäväksi niinkun itse mainitsit.
Näkökntamme eroavat niin paljon
ettei ole mitään mieltä jatkaa tätä
kissa&hiiri leikkiä.Kuten mainitsin
aiemmin en menetä mitään.Mutta sinä
olisit ehkä poinut jotain uutta.sukka
kävi säkä,"HeH".Oikein paljon kevään
jatkoa sekä menestyttä opinnoissa
jos opiskelet.Jota ei koskaan ole
eiikaa kelläkään.Ei sullakaan vaikka
välillä ehkä tuntuu toisin.Keskustelu
seuraltakin täytyy löytyä päättäväisyyttä,jotta keskustlulla
olisi jotain pohjaa. ( "HEI VAAN" ) - riku
B69 kirjoitti:
Olen vaihtamassa serveriä otiseen
mutta jo haluat vastata nykyseen
osoitteeseen niin ilmoittaisitko yhtes
tietojen lisäksi oikean ikäsi?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks315308Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si673954Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut313449Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933221Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää423177- 682641
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242132En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542129Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261367- 1801237