Martina ja Esko

SaHaNi

Minä ainakin pidin ohjelmasta. Kyyneleetkin valuivat lopussa, olinhan itsekin kokenut tuon hetken. Ei varmasti ole näyteltyä. Martina on draamakuningatar, mutta ihan tunteva normaali suomalainen nainen odotuksensa keskellä, ja varmasti kauniinpi kuin moni meistä. Ohjelmaa on pakko tehdä dramaattisin keinoin, eihän he voi jotain jaksoa tehdä pelkästään verkkareissa mäkihyppyä katsellen.

Jos et pidä ohjelmasta, miksi katselet loppuun asti? Ehkä mielenkiinnosta? Ja vielä... Joku typerä pyytää poistamaan koko ohjelman(onko tämä koskaan opetellut käyttämään kaukosäädintä?)

189

14533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsoin 5 sekuntia

      Mitä typerää siinä on että pyytää lopettamaan turhan julkkiksen, vieläkin turhemman "reality"ohjelman. Kaukosäädin on joo keksitty, mutta siltikin tämä ohjelma vie ohjelma-ajasta osansa. Eli tilalla voisi tulla vaikka jotain sivistävää, mutta viihdyttävää, eikä tuollaista kuraa! Töllöstä tulee näitä vastaavia ulkomaisia "family realityjä" tuutin täydeltä, joissa tosin on se ero että joku/jotkut perheenjäsenistä ovat oikeasti saavuttaneet jotain musiikin tms. parissa. Millä helvatan meriiteillä Aitolehti on julkisuudessa?!

      • tis is hjuumor

        Sehän on vaan hyvä, että tyhjäpäät järjestää kansalle viihdettä. Minä katsoin enkä ollut lainkaan ärsyyntynyt. Huvittunut kyllä, monessa kohtaa. Kiitos Aitolehdelle ja Eerikäiselle.


      • kysyn vaan

        ohjelma ja en ole katsonut, eikä kiinnosta katsoa. Kun ohjelmaa tehdään rahan vuoksi niin oikein ärsyttää.
        Toisaalta noita ääliö tositv ohjelmia on kyllä liian kanssa. Ihmettelen kuka ja millainen ihminen katsoo moisia julkkiksia ja vielä noissa merkeissä..?


      • heippa!
        tis is hjuumor kirjoitti:

        Sehän on vaan hyvä, että tyhjäpäät järjestää kansalle viihdettä. Minä katsoin enkä ollut lainkaan ärsyyntynyt. Huvittunut kyllä, monessa kohtaa. Kiitos Aitolehdelle ja Eerikäiselle.

        Itseänsä julkituomalla nämä ihmiset leipänsä tienaavat. Ihan fiksuja nuo Marttina ja Esko.
        Kyllä näköjään kansaa kiinnostaa, ei heistä muutoin kirjoiteltaisi tai ohjelmia tehtäisi.
        Katsojat itse sen saavat aikaan, siis fanit. Rahaa tulee mukavasti. Sitten on varaa pitää itsensä kauniina komeana ja rohkeana ;)


      • daa..
        heippa! kirjoitti:

        Itseänsä julkituomalla nämä ihmiset leipänsä tienaavat. Ihan fiksuja nuo Marttina ja Esko.
        Kyllä näköjään kansaa kiinnostaa, ei heistä muutoin kirjoiteltaisi tai ohjelmia tehtäisi.
        Katsojat itse sen saavat aikaan, siis fanit. Rahaa tulee mukavasti. Sitten on varaa pitää itsensä kauniina komeana ja rohkeana ;)

        hyvä hyvä,nähdään kuin oireilee:)))

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8752016


      • äiti itsekin
        kysyn vaan kirjoitti:

        ohjelma ja en ole katsonut, eikä kiinnosta katsoa. Kun ohjelmaa tehdään rahan vuoksi niin oikein ärsyttää.
        Toisaalta noita ääliö tositv ohjelmia on kyllä liian kanssa. Ihmettelen kuka ja millainen ihminen katsoo moisia julkkiksia ja vielä noissa merkeissä..?

        Enpä hetkeäkään edes miettinyt että olisin moisen ohjelman katsonut.
        Jalat veit suustani, kuten sanonta kuuluu:))
        Sääli tulee lapsiparkaa.


      • Feikkivalkoiset!

      • happohoito
        Feikkivalkoiset! kirjoitti:

        http://www.hollywoodsmile.fi/drSmile.html

        Ei ole luonnollisen valkoiset!

        Martina tuskin on ihan aito muutenkaan, nykyisin hampaat valkaistaan, oiotaan ja tarvittaessa laitetaan kuoret. Hiukset värjätään, pidennetään ja käytetään lisäkkeitä. Naamaan pistetään ruiskeita että rypyt siliää ja saadaan lisää esim. huuliin jne. Ulkonäkö on tarkeää silloin jos ei ole mitään muuta millä pysytellä lehtien palstoilla.


      • pertsa
        kysyn vaan kirjoitti:

        ohjelma ja en ole katsonut, eikä kiinnosta katsoa. Kun ohjelmaa tehdään rahan vuoksi niin oikein ärsyttää.
        Toisaalta noita ääliö tositv ohjelmia on kyllä liian kanssa. Ihmettelen kuka ja millainen ihminen katsoo moisia julkkiksia ja vielä noissa merkeissä..?

        minunkin mielestä ohjelma aivan turha ja kamala sillä ajatelkaas jo nyt syntymättömällä lapsella rahastetaan niin pelotta lapsen puolesta saako hän ollenkaan normaalia lapsuutta vai joutuuko hän jo ennen syntymäänsä aloittaamaan vanhempiensa elättämisen kun näköjään eivät siihen itse pysty.
        Itse olen 2 pojan äiti ja en voisi kuvitellakkaan poikieni keikkuvan roskalehtien palstoilla elättämässä äitiään sillä minä haluan pojilleni kunnollisen tulevaisuuden enkä minkään salarakkaan lapsen titteliä.


      • Angel_88
        Feikkivalkoiset! kirjoitti:

        http://www.hollywoodsmile.fi/drSmile.html

        Ei ole luonnollisen valkoiset!

        Hmmm.. En tiiä.. voishan sen ohjelman vaa tollee läpällä kattoo... koska martina on niin kuspo et meni laitattaa tyttärelleen korvikset muuta viikkoselle vauvalla..kohta se varmaa tatuoidaa ja lävistetää.. ??
        No jaa. ihan sama.. =) tehkööt mitä tehkööt..
        Odotan ihan mielenkiinnolla millanen tv-ohjelma on kyseessä.. :D


      • uskoisi
        kysyn vaan kirjoitti:

        ohjelma ja en ole katsonut, eikä kiinnosta katsoa. Kun ohjelmaa tehdään rahan vuoksi niin oikein ärsyttää.
        Toisaalta noita ääliö tositv ohjelmia on kyllä liian kanssa. Ihmettelen kuka ja millainen ihminen katsoo moisia julkkiksia ja vielä noissa merkeissä..?

        että rahan takia vaan tehdään tuota ohjelmaa...luulen että ohjelmalla halutaan näyttää,etteivät he ole niin kamalia ihmisiä,kuin annetaan ymmärtää joskus.ekassa jaksossa jo näki,että myös marttiinalla on ulkonäköpaineita ja että hän väsyy niinkuin me muutkin.seuraavassa jaksossa vissiin nähdään,että he tappelevaty kuin kuka tahansa meistä...siis että vaikka he ovat erilaisia kuin monet meistä ja uskaltaa sanoa omia mielipiteitään,iin eivät he mun mielestä yritä esittää olevansa mitään mitä eivät ole.kuitenkin heillä on oma firma,mistä tienaavat leipänsä ja kun ovat julkkiksia,niin myös julkisuuden avulla voi tienata.harva äiti sitäpaitsi kehtaisi edes läheisilleen saati koko suomelle ilmoittaa,että lääkäri on haukkunut hänen äitiyttään.kyllä se inhimillisyys on siellä jossain kun osaa katsoa! ps.minä tunnen ainakin kaksi ihmistä elämässäni,jotka ovat suorasanaisia ja räjähtävät helposti,mutta myös muut tunteet näytetään ja anteeksi osataan pyytää


      • "aito"lehti.
        heippa! kirjoitti:

        Itseänsä julkituomalla nämä ihmiset leipänsä tienaavat. Ihan fiksuja nuo Marttina ja Esko.
        Kyllä näköjään kansaa kiinnostaa, ei heistä muutoin kirjoiteltaisi tai ohjelmia tehtäisi.
        Katsojat itse sen saavat aikaan, siis fanit. Rahaa tulee mukavasti. Sitten on varaa pitää itsensä kauniina komeana ja rohkeana ;)

        on varaa pitää ittensä kauniina?? Katsoin ton ekan jakson ihan mielenkiinnosta ja ei siinä mitään onnellisilta vaikuttavat ja toisiinsa rakastuneilta, ovathan melkeinpä samasta puusta veistetty. Ja kyllä yhden naurun remakankin sai aikaiseksi meidän kotisohvalla: Martina katseli otettuja kuvia ja valitti Eskolle että yhdessä kuvassa hänen huulensa näyttävät luonnottomilta.... ?? No varmaan joo näyttää luonnottomilta kun botoksia/silikonia/mitä lie ylähuuli täynnä. Voiko siinä näyttää muulta kuin luonnottomalta?! Miksi meidän suomalaisten tarvii matkia amerikkalaisia? Eikö se olla jo nähty mitä niiden reality sarjat on? Nykyään ei arvosteta mitään aitoa. Niinkuin tätä ohjelmaa ennen tuleva True Beauty. Siinä jopa kauneus voitiin pisteyttää. Eli periaatteessa kaikki pitäisi näyttää samalta. Eikö se erilaisuus olekaan enää rikkaus? Missä ovat kaikki vanhan kunnon sarjat/sketsit/ohjelmat jossa sarkastisesti pilkataan plastiikkakirurgian "uhreja", kauneuskanoja, testosteronimöykkyjä ja muita? Tämmöiset ohjelmat olisi parempia kuin "julkkis" Aitolehden ja Eerikäisen vauvailut. Taikka amerikkalainen muka sisäisen kauneuden etsintäohjelmat. mihin tää maailma on menossa?


      • ProDuct
        uskoisi kirjoitti:

        että rahan takia vaan tehdään tuota ohjelmaa...luulen että ohjelmalla halutaan näyttää,etteivät he ole niin kamalia ihmisiä,kuin annetaan ymmärtää joskus.ekassa jaksossa jo näki,että myös marttiinalla on ulkonäköpaineita ja että hän väsyy niinkuin me muutkin.seuraavassa jaksossa vissiin nähdään,että he tappelevaty kuin kuka tahansa meistä...siis että vaikka he ovat erilaisia kuin monet meistä ja uskaltaa sanoa omia mielipiteitään,iin eivät he mun mielestä yritä esittää olevansa mitään mitä eivät ole.kuitenkin heillä on oma firma,mistä tienaavat leipänsä ja kun ovat julkkiksia,niin myös julkisuuden avulla voi tienata.harva äiti sitäpaitsi kehtaisi edes läheisilleen saati koko suomelle ilmoittaa,että lääkäri on haukkunut hänen äitiyttään.kyllä se inhimillisyys on siellä jossain kun osaa katsoa! ps.minä tunnen ainakin kaksi ihmistä elämässäni,jotka ovat suorasanaisia ja räjähtävät helposti,mutta myös muut tunteet näytetään ja anteeksi osataan pyytää

        Kukaan ei tuota viihdeohjelmia tappiolla. Kyllä siinä raha on takana, sano mitä sanot. Opetus- ja asiaohjelmat on asiaa erikseen. Mitä Aitolehden firmaan tulee niin mitä luulet mistä tuotto tulee? No juuri ja pelkästään tuosta julkisuudesta ja sen tuomista luontaiseduista. Eli pakko yrittää takoa rautaa kun se on kuumaa, tehdä reality-kakkaa, juontokeikkaa etc. kun velkarahalla kerran eletään "glamour-elämää".


      • ikä-nätti
        happohoito kirjoitti:

        Martina tuskin on ihan aito muutenkaan, nykyisin hampaat valkaistaan, oiotaan ja tarvittaessa laitetaan kuoret. Hiukset värjätään, pidennetään ja käytetään lisäkkeitä. Naamaan pistetään ruiskeita että rypyt siliää ja saadaan lisää esim. huuliin jne. Ulkonäkö on tarkeää silloin jos ei ole mitään muuta millä pysytellä lehtien palstoilla.

        Marttiina olisi mielestäni nätimpi kun ei tökittäisi Botoxia huuliin vaan olisi oma itsensä.Monella näyttelijällä sama propleema ,pilaavat näkönsä liialla laittamisilla.vanhentukaa reilusti,olette kauniimpia luonnollisesti.


      • Saddu ;-)
        heippa! kirjoitti:

        Itseänsä julkituomalla nämä ihmiset leipänsä tienaavat. Ihan fiksuja nuo Marttina ja Esko.
        Kyllä näköjään kansaa kiinnostaa, ei heistä muutoin kirjoiteltaisi tai ohjelmia tehtäisi.
        Katsojat itse sen saavat aikaan, siis fanit. Rahaa tulee mukavasti. Sitten on varaa pitää itsensä kauniina komeana ja rohkeana ;)

        ...eli ei nämä idiootti-julkisuus-pellet,ilman ihan aikuisten-oikeaa työtä lorvivat lapamadot... vaan niiden ylläpitäjät verotetuilla rahoillaan - niitä nämä oikeat ääliöt lienevät,kö ?!?
        lol
        ;-)


      • ...................
        tis is hjuumor kirjoitti:

        Sehän on vaan hyvä, että tyhjäpäät järjestää kansalle viihdettä. Minä katsoin enkä ollut lainkaan ärsyyntynyt. Huvittunut kyllä, monessa kohtaa. Kiitos Aitolehdelle ja Eerikäiselle.

        ohjelma. Katson varmaan kaikki jaksot. Eihän se mikään älyohjelma ole, mutta onhan noita kanavia, että voi sen puoli tuntia katsoa jotain muutakin,jos tuo ei kiinnosta...
        Yllättävän rohkea Martina oli puhuessaan aborteissaan ja sit on tulossa jotain "tuli pissat housuun"-jaksoa. Ihan kiva, ettei kaikki olekaan niin vimpan päälle, vaan uskaltavat näyttää muutakin...


      • akkeli
        kysyn vaan kirjoitti:

        ohjelma ja en ole katsonut, eikä kiinnosta katsoa. Kun ohjelmaa tehdään rahan vuoksi niin oikein ärsyttää.
        Toisaalta noita ääliö tositv ohjelmia on kyllä liian kanssa. Ihmettelen kuka ja millainen ihminen katsoo moisia julkkiksia ja vielä noissa merkeissä..?

        ketä kiinnostaa kahen kahjon sekoilut-eeeeei mua aineskaan.aivan turhaa lässytystä!!!!!!!


      • EI MIKÄÄN
        Feikkivalkoiset! kirjoitti:

        http://www.hollywoodsmile.fi/drSmile.html

        Ei ole luonnollisen valkoiset!

        KAIKKI ULKOINEN VOIDAAN MUUTTAA ,RUUMIIN KAIKKIA SISUS ELIMIÄ EI. MARTINA JA ESKO OVAT TYYLISIÄÄN.HE SAIVAT IHANAN TYTÄREN JA RAKASTAVAT TÄYDESTÄ SYDÄMMESTÄÄN,


      • KANNATTAA KOKEILLA

    • ei kauaa

      Kuinkahan paljon Martinaa harmittaa se, että hän kun on ulkonäöstään kovin tarkka ja raskausaikana turvotusta näyttää tulleen kovastikin kehoon eri puolille. Martinalla kasvoihin ja erityisesti ylähuuleen.
      Synnytyksen jälkeen kaikki onneksi palautuu normaaliksi.

      • Sohby

        Siinä ylähuulessa (Aku Ankka -look) on kuule ihan pistettynä jotain "täyteainetta"....ei siis mitään raskausturvotusta tule kyllä pelkkään huuleen...:)))))))))


      • !!!

        Martinan ylähuulen "turvotus" ei johdu mistään raskaudesta vaan kollageenistä,jota hänelle on tungettu (vähän liikaa) ylähuuleen.


      • bo-tox

        läppä :-))


      • heeopdp
        Sohby kirjoitti:

        Siinä ylähuulessa (Aku Ankka -look) on kuule ihan pistettynä jotain "täyteainetta"....ei siis mitään raskausturvotusta tule kyllä pelkkään huuleen...:)))))))))

        Jotkut ei kyllä ymmärrä ironiaa sitten ollenkaan :D


      • Kohteena Martti
        heeopdp kirjoitti:

        Jotkut ei kyllä ymmärrä ironiaa sitten ollenkaan :D

        tuohan oli sarkasmia, ei ironiaa!


      • Muuan äiti

        kaiketi raskaus ylähuuleen vaikuttaa:-DDDD
        Eiköhän tuo ole Botoxpiikkien tai vastaavien aikaan saamaa turvotusta.


    • "Malli" kans

      Minäkin pidin ohjelmasta...parasta oli siinä lopussa kun se jotain "ojenti" puhelimessa, kyllä Martta on hauska pakkaus.

    • .....

      Ohjelma oli ihan kiva, tykkäsin.
      Martina on tosi kaunis ja Eskokin ok näköinen.

      • yksilensi

        ei voinut kun sääliä!! niiden kämppä oli tosi köyhä ja sit ne ajeli limolla :) ja muutenkin glamour kaukana!! eivät pärjää mitenkään jordanille,joka on oikeasti rikaskin!! ja martinan ylähuuli!! hirveä..ja sanoi lääkärille että eka raskaus mut olihan sille tehty jo monta abortti,eiks nekin ole raskauksia?? mitähän nistä voi saada vielä irti?? sääli sitä lasta!!


    • uh mitä tyhmää.....tenavahan on jo syntynyt ajat sitten........törkeetä tehä liian myöhään ohjelmaa ja hölmö
      äkin.......en kato vaik tulis nyt.....onneks asun alueel jos on oltava joka talos 100 % hiljaisuus kello 22:00-07:0
      0 välisenä aikana joka päivä......en kattois koskaan muutenkaan tota kammottavaa mäkätystä....tollanen käpä
      tti EI SOVI äidiksi ! määkijä se muija on. Ei ollu ukol vissiin järkee päässä ku otti tollasen mäkätin akakseen....
      Häpeällinen ohjelma, SE täs pitäis poistaa !!!! kokonaan, uusintoja EI KAIVATA !!!
      ja kyllä mä olen, osaan käyttää sitä paljon paremmin kuin SINÄ VAUVA !

      • daii123

        mut mikä se biisi siinä alussa oli, se tunnari?


      • .

        tollanen hupakko ku puhuu mitä sylki suuhun tuo. toivon vaan ettei sulla ole lapsia


    • ja urpo

      Kaameeta katsottavaa, hyi helvata!

    • katselia

      minusta marttinasta tulee ihan hyvä äiti eikä eskokaa huonolta isäukolta vaikuta.niistä on vaan annettu tiedotusvälineissä harhaan johtavaa tietoa.eli jos ei tunne kyseisiä ihmisiä ei pitäisi tekemälläkään tehdä jotain juttua.en nyt kehdannut kirjoittaa sen lehden nimeä tähän mikä minulla kävi mielessä.pakkohan marttinan on ulkonäöstää huolehtia ja olla tarkka siitä ku se on sen ns työväline.ei mallin hommia saa jos ulkonäkö on mitä sattuu.

      • Rellu..

        "..minusta marttinasta tulee ihan hyvä äiti eikä eskokaa huonolta isäukolta vaikuta.." Raskaana ei saisi tehdä vatsalihaksia, toiseksi kuka selväjärkinen tekee korvisrei'ät 2vko lapselle?


      • Uuba
        Rellu.. kirjoitti:

        "..minusta marttinasta tulee ihan hyvä äiti eikä eskokaa huonolta isäukolta vaikuta.." Raskaana ei saisi tehdä vatsalihaksia, toiseksi kuka selväjärkinen tekee korvisrei'ät 2vko lapselle?

        ei tu varmaan lapsestakaan :-)


      • 7+15
        Rellu.. kirjoitti:

        "..minusta marttinasta tulee ihan hyvä äiti eikä eskokaa huonolta isäukolta vaikuta.." Raskaana ei saisi tehdä vatsalihaksia, toiseksi kuka selväjärkinen tekee korvisrei'ät 2vko lapselle?

        Enpä katsonut koko ohjelmaa enkä aio aikaani hukatakkaan moiseen! Jos on julkisuuden henkilö ja tuolla julkisuudessa vedättää kännissä äitee kun kotona on muutaman viikon ikäinen pieni vauva,niin mitähän mallia hän siellä muille nuorille äideille antaa!!! Isäkin hoitaa mutta ei taida ihan kaikki siltä isältäkään onnistua:) ..liekkö sitten imetyskin pois suljettu kun voihan ne rouvan rinnat sitten kieltämättä lerpahtaa:)) KAMALAA PINTAELÄMÄÄ!!!


      • ....................
        Rellu.. kirjoitti:

        "..minusta marttinasta tulee ihan hyvä äiti eikä eskokaa huonolta isäukolta vaikuta.." Raskaana ei saisi tehdä vatsalihaksia, toiseksi kuka selväjärkinen tekee korvisrei'ät 2vko lapselle?

        Näytti kyllä lapsi olevan tosi tukalassa oloissa, kun katsoin sitä mielipuolista treeniä, jota se vanha kurppa veti.


      • safdwsadfwes

        Kirjoitustaidostasi olet Seiskan tilaaja? Aitolehti ei todellakaan ole mikään malli.


      • JEPJEp.
        7+15 kirjoitti:

        Enpä katsonut koko ohjelmaa enkä aio aikaani hukatakkaan moiseen! Jos on julkisuuden henkilö ja tuolla julkisuudessa vedättää kännissä äitee kun kotona on muutaman viikon ikäinen pieni vauva,niin mitähän mallia hän siellä muille nuorille äideille antaa!!! Isäkin hoitaa mutta ei taida ihan kaikki siltä isältäkään onnistua:) ..liekkö sitten imetyskin pois suljettu kun voihan ne rouvan rinnat sitten kieltämättä lerpahtaa:)) KAMALAA PINTAELÄMÄÄ!!!

        Martinahan lupasi uudet rinnat kesäksi! :))))) mahtaa eskolla olla eskon päivät!


      • soulmutsi
        safdwsadfwes kirjoitti:

        Kirjoitustaidostasi olet Seiskan tilaaja? Aitolehti ei todellakaan ole mikään malli.

        On Aitolehti? Kertoisitko, mistä yhteydestä daami on tunnettu?


      • järkyttynyt
        .................... kirjoitti:

        Näytti kyllä lapsi olevan tosi tukalassa oloissa, kun katsoin sitä mielipuolista treeniä, jota se vanha kurppa veti.

        Kertoivat ohjelman alussa ensimmäisestä tapaamisestaan kätilön kanssa joka haukkui noi jo heti kättelyssä täysin sopimattomiksi vanhemmuuteen... ja kuten olemme nähneet eipä pahemmin väärässä ollutkaan. Ammatti ihminen kyllä pystyy näkemään ketkä sopii vanhemmiksi ja ketkä Ei.


    • Mamitsuli

      katoin uusinnan ja mun mielestä se oli ihan jees vaikka martina oli just sellanen kun oon olettanut sen olevan eli diivaileva mut eiköhän jokainen stadilainen ole aina vähän vaikka ei olis julkkiskaan!
      Pakko katsoa kyllä seuraavakin jakso..

      • frwefwfew

        hesalaiset diivailevia? onneks en tunne ainuttakaan...voi luojan kiitos! tosi rasittavaa kattottavaa kyllä oli. ei mua siis ärsyttäny, lähinnä nauratti... mut siis ihan tosi, aika nirppanokalta marttina vaikutti :) ja anteeks ny kaikille kannattajille, mut ei se kyl kaunis oo... pakkelia on naama täynnä ja silmät mustaa täynnä. siis IHAN liikaa! epämielyttävän näköinen, jos ei edes oteta laskuihin meikin määrää... kaikista ärsyttävin ominaisuus oli just se diivailu ja nirppanokka-luonne...ja tietysti kiittämättömyys. eikä käytöstapoja ollenkaan. esko vaikutti asiallisemmalta kyllä, myönnettäköön. aion katsoa jatkossakin jos satun tv:n ääreen, ihan mielenkiinnosta, koska en uskonut että tollasia on olemassa ;) ja muistuttaa miehelleni, minkälainen kultakimpale sillä on ;)rf


      • ei tsadista

        niinku tää aitolahti...


    • eivoiollatod.

      Ehdottomasti tv historian pohjanoteeraus.!! Katsoin 5 minuuttia kun en jaksanut kanavaa kääntää, sen jälkeen iski jo vitutus ja oli pakko nousta etsimään kaukosäädin.!!

      • Mä tykkäsin kyllä. :)
        Iteltäni on ainakin muuttunu suhtautuminen Martinaan tosi paljon viime aikoina. Ei se taida niin "kana" ollakaan, kun mitä joskus luulin. =)
        Mukava ohjelma ja kyllä on Martinalla hieno mies!


    • vit...

      ketä oikeesti kiinnostaa mokoma paska

    • wergsr

      en kato ees tollasta koska raivostuisin liikaa noiden kahden ihmisen pinnallisuudesta. uskon että martina ja esko ei järjäis kovinkaan kauaa ilman pinnallista elämää. tätä se tää aika tuottaa. toivottavasti lapsesta tulee edes vähän hengellisempi ihminen kuin vanhempansa. en tiedä martinan ja eskon älykkyydestä mutta jos arvailla saa niin luulisin ettei se ole erityisen korkea. jos heille olisi syntynyt "ruma" tai vammainen lapsi niin he olisivat murtuneet. no, elämä opettaa vielä heidätkin ja varmaa on ainakin että palautetta saavat

    • Miten pitkällä on raskaus niissä kuvissä mitä ainakin pasilan rautatieasemalla esitellään?

      • basilliiiiii

        Esko on koko ajan sen näköinen että paskoo kohta housuunsa.
        lisäksi mies on täynnä hölmön näköisiä merkkejä. varmaan kaduttaa ja vituttaa kun on hakanut itsensä täyteen kuvia.


    • mitä ällötyksiä!!!!

      En kattonu enkä tule katsomaankaan!!!!Hirvee ämmä sietäs ryömii sen kiven alle mistä ryömi jotai ääliöö naimalla uloskin ja tuo "mies"---- paska!!!!!

      • dsaadsasd

        Pidä sinä rasvanaama turpasi kiinni. Martina on erittäin kaunis nainen ja jos toisin väität olet säälittävä ja teennäinen. Sen takia että media on antanut hänestä väärän kuvan ja se että hän otti korvareiät 2vko ikäiselle lapselle ei tee hänestä huonoa äitiä. Tunnen ihan helvetin paljon ihmisiä joiden äidit ovat lyöneet niitä ja vedellyt kunnolla turpiin. Vetäkää vittu päähän jos ette osaa tosiasiaa ajatella vaan kuuntelette kaikkea mitä media sanoo.... te tässä rumia akkoja olette jotka valitatte. Ja tuskin ketään helvetin ihminen katoisi ohjelmaa jos he vaan istuisivat sohvan äärellä syömässä niinkuin suurin osa teistäkin jotka vaan luette uutisia ja mässäilette. Martinaa seuraa koko ajan media ja malliura joten hänen on pakosti pysyä timmissä kunnossa, oli hän raskaana tai ei.


      • .....
        dsaadsasd kirjoitti:

        Pidä sinä rasvanaama turpasi kiinni. Martina on erittäin kaunis nainen ja jos toisin väität olet säälittävä ja teennäinen. Sen takia että media on antanut hänestä väärän kuvan ja se että hän otti korvareiät 2vko ikäiselle lapselle ei tee hänestä huonoa äitiä. Tunnen ihan helvetin paljon ihmisiä joiden äidit ovat lyöneet niitä ja vedellyt kunnolla turpiin. Vetäkää vittu päähän jos ette osaa tosiasiaa ajatella vaan kuuntelette kaikkea mitä media sanoo.... te tässä rumia akkoja olette jotka valitatte. Ja tuskin ketään helvetin ihminen katoisi ohjelmaa jos he vaan istuisivat sohvan äärellä syömässä niinkuin suurin osa teistäkin jotka vaan luette uutisia ja mässäilette. Martinaa seuraa koko ajan media ja malliura joten hänen on pakosti pysyä timmissä kunnossa, oli hän raskaana tai ei.

        .....pitää puolustuspuhetta? Ainakin kieli ja ajatusmaailma on samaa tasoa.


      • reikä päässä?
        dsaadsasd kirjoitti:

        Pidä sinä rasvanaama turpasi kiinni. Martina on erittäin kaunis nainen ja jos toisin väität olet säälittävä ja teennäinen. Sen takia että media on antanut hänestä väärän kuvan ja se että hän otti korvareiät 2vko ikäiselle lapselle ei tee hänestä huonoa äitiä. Tunnen ihan helvetin paljon ihmisiä joiden äidit ovat lyöneet niitä ja vedellyt kunnolla turpiin. Vetäkää vittu päähän jos ette osaa tosiasiaa ajatella vaan kuuntelette kaikkea mitä media sanoo.... te tässä rumia akkoja olette jotka valitatte. Ja tuskin ketään helvetin ihminen katoisi ohjelmaa jos he vaan istuisivat sohvan äärellä syömässä niinkuin suurin osa teistäkin jotka vaan luette uutisia ja mässäilette. Martinaa seuraa koko ajan media ja malliura joten hänen on pakosti pysyä timmissä kunnossa, oli hän raskaana tai ei.

        katkeruutta lättäperseille ilmassa. rumasta akasta ei mallia saa vaikka mallia teeskentelisi


    • Timbe1

      en kyllä vaivaudu lukemaan sanaakaan tästä ketjusta. Meinaan ihminen joka tollasta sontaa katsoo (sanon siis että koko tv on pelkkää sontaa) mutta eri toten tuon kaltaiset ohjelmat joissa ei ole ei sitten promilleakaan sisältöä... niin ni tämmöiset ihmiset ovat täydellisen turhamaisia, eivät ole löytänyt omasta elämästä sisältöä tai jotain muuta yhtä hienoa, mikä kyllä suomalaisen perusluonteeseen kuuluu näinä hemmetin hienoina aikoina. Siis eihän tosta voi saada ei sitten mitään irti, jos vähäksi aikaa alkaisi järjellisesti ajattelee ni kyllä sitä jokainen sen tajuaisi, mutta toki tiedosta että nyky ihminen ei kovin usein kykene järjelliseen ajatteluun.
      Tämä on hyvin surullista ja oikeastaan siksi tämän vuodatuksen tähän tein. Eihän tällä kuitenkaan ole varsinaisesti mitään merkitystä, itse tällä vuodatuksella. Tosin olen iloinen, jos edes yksi ihminen herää ja pysähtyy miettimään tv:n sisältöä. Sitä paskalaatikkoa ei esim. minun elämää kyllä enään tule, ei kyllä juuri koskaan ole ollutkaan.

    • raskaan työn raato

      Ketään ei kyseinen ohjelma kiinnosta ja silti pitää haukkua, kommentoida ja jopa sitten lopulta seuratakin sitä :) Ihmisiä tuntuu risovan niin julmetusti, jos joku työntää itseään jatkuvasti julkisuuteen: nykäset, tukiainen tai sitten tämä "näyttelijäpariskunta" Ai miksikö näyttelevät- eihän nuo voi oikeasti noin elää, kun kamera paikalla käytös tietenkin muuttuu vieläkin tyhmemmäksi, sillähän ne rahaa tekevätkin ja se ei näytä kaikille sopivan.. Ja lopuksi, en katsonut ensimmäistä ja tuskin katson toistakaan jaksoa, kaukosäätimen avulla kuulemma löytää melkein aina mieleistä katsottavaa. ;)

    • jestas sentään

      Kyllä oli pakko käyttää kaukosäädinta ;)

      • _Are

        No jo on tyhjäpää tyrkyt julkisuuden perään. Meriitit ei näillä taitelijoilla muuten riitä niin sitten penskan kautta. Säälittävää ja samalla hyvin viihteellistä kun naurattaa niin sikana. Olisipa kiva kuulla Niina Mikkosen kommentit, hahaa. Mikkosista ja näistä vastakkain saisi hyvän formaatin....


    • Subin taso laskenu

      vitun wannabe-diiva ja esko pahasti tossun alla, RASKAANA EI SAA TEHDÄ VATSALIHAKSIA! yhtä freesei ja kiinnostavia kuin aamujöötit.

      • faktoja

        "Eräänä yleisohjeena on annettu, että ensimmäisen kolmanneksen aikana voi tehdä kaikenlaisia vatsalihasharjoituksia, toisen kolmanneksen aikana esim. istumaannousuista tehdään vain rauhallinen jarruttava alaslasku vaikkapa reisien takaa käsillä tukien, mutta ei tehdä enää ylösnousuja. Viimeisen kolmanneksen aikana suorien vatsalihasten harjoittamista ei enää suositella. Vinoja vatsalihaksia sekä edellä mainittuja syviä vatsalihaksia voi harjoittaa koko raskauden ajan. "


      • tietoa

        Googleta raskausajan liikunta, niin saat tietoa!!! Ei todellakaan normaalisti sujuvan raskauden aikana tarvitse vältellä liikuntaa, päinvastoin. Lihaskunnon ylläpitäminen on todella tärkeää raskausaikana.


    • Pentele!!!

      En edes viittinyt katsoa tota paskaa, kyl kanava vaihtu jo ennenkuin ohjelma aslkoi, sen jo näki mainoksista kuinka huono toi ohjelma on.. ketä ny helvetti kiinnostaa jonkun "julkkiksen" raskaus, kyl aika epätoivoista touhua et saa julkisuutta.. Jos laitettais suomen turhimmat julkkikset järjestykseen niin tämmöinen olis mun lista, ei kyl pitkä ole... Ykkös paikan jakaa kaksi naista ja joku tyyppi(tiedän että toi esko pelle on martinan mies...)

      1. Martina aitolehti ja joku esko../Johanna Tukiainen
      2. Anne-mari Berg
      3. Henna (o.s.Kalinainen) ja Antti Kurhinen

      • 2011

        KYLLÄ OLEN SAMAA MIELTÄ MARTTINA AITOLEHMÄ PITÄIS OLLA SEN NIMI TURHAT OHJELMAT POIS TV.stä


    • a1

      kiinnostaa.

    • tv-lupa peruutetaan

      me jotka maksamme yli 230 euroa vuodessa telkkarilupaa..toivomme laadukasta ohjelmaa..siis ketä ton kalkkunan ja hessu hopo miehensä elämä oikeesti kiinnostaa...vittu mitä paskaa tuputetaan ihmisille..joo onneks on toi kaukosäädin..tilalle jotain järkevää.

      • ho

        Tv-lupaa maksetaan vain ylen kanavista.


      • Äly hoi!

        Siis oikeesti!! Oikeesti mä en voi ymmärtää. Kyllähä jokaine tietää millä tavaralla tääkin tyttö on ängennyt itsensä lööppien kautta julkisuuteen. Sitte toi jätkä siivellä pyrkii mukaa. Oikee nauratti ku katseli isoja mainoksia katujen varsilla , että " vuoden odotetuin odotus". Voi per...le, en voi muuta ku nauraa. Nähtiinhän tää jo BB:ssä mikä toi on!! En viitsi edes julkisesti sanoo mitä mieltä olen kyseisestä ihmisestä, saattaa viäl joutuu vaikka oikeutee ja julkisuuden riepoteltavaksi! Kiinnostaa vähemmän ku kasa paskaa!!!!
        Tohon yläpuolisen listan kanssa olen ihan samaa mieltä!


      • TA

        En yleensä jaksa katsoa kovin paljoa realityä, kun se on suurimmaksi osaksi aika huonoa. Suomalaisia jotain sarjoja voi katsoa sen takia, että ainakin yhteiskunta on tuttu, toisin kuin jossain jenkkisarjoissa. Katsoin mielenkiinnosta eilen Martinaa ja Eskoa ja ei se nyt mitenkään kovin huono loppujen lopuksi ollut. Vaikuttivat suhteellisen normaaleilta tyypeiltä, jotka elävät aika erikoista elämää. Veikkaan, että joidenkin vuosien ja useampien lapsien päästä, eivät ehkä elele enää ihan samaan malliin kuin aiemmin vain huomattavasti tavallisemmin. Näytti myös siltä, että vakka on löytänyt kantensa ja pari näytti sopivan hyvin yhteen. Sitä paitsi, jos henkilöt elävät julkisuudesta, niin loistavaa mainostahan tuollainen sarja heille on, joten ihan fiksu veto jos itse ovat idean myyneet televisioyhtiölle.

        Muuten, Sub ei ole televioluvan turvin rahoitettu kanava ja sen huomaa esim. mainoksien määrästä ja toisekseen muualla kuin Suomessa on hyvinkin yleistä laittaa jo vauvoille korvareiät.


      • t_tiia
        TA kirjoitti:

        En yleensä jaksa katsoa kovin paljoa realityä, kun se on suurimmaksi osaksi aika huonoa. Suomalaisia jotain sarjoja voi katsoa sen takia, että ainakin yhteiskunta on tuttu, toisin kuin jossain jenkkisarjoissa. Katsoin mielenkiinnosta eilen Martinaa ja Eskoa ja ei se nyt mitenkään kovin huono loppujen lopuksi ollut. Vaikuttivat suhteellisen normaaleilta tyypeiltä, jotka elävät aika erikoista elämää. Veikkaan, että joidenkin vuosien ja useampien lapsien päästä, eivät ehkä elele enää ihan samaan malliin kuin aiemmin vain huomattavasti tavallisemmin. Näytti myös siltä, että vakka on löytänyt kantensa ja pari näytti sopivan hyvin yhteen. Sitä paitsi, jos henkilöt elävät julkisuudesta, niin loistavaa mainostahan tuollainen sarja heille on, joten ihan fiksu veto jos itse ovat idean myyneet televisioyhtiölle.

        Muuten, Sub ei ole televioluvan turvin rahoitettu kanava ja sen huomaa esim. mainoksien määrästä ja toisekseen muualla kuin Suomessa on hyvinkin yleistä laittaa jo vauvoille korvareiät.

        Mä tykkäsin ohjelmasta. Ja voihan raskaanakin näyttää hyvältä :) Jokainen nainen on varmasti hyvä äidiksi. Miksi pitää arvostella?


      • hfdhfd
        t_tiia kirjoitti:

        Mä tykkäsin ohjelmasta. Ja voihan raskaanakin näyttää hyvältä :) Jokainen nainen on varmasti hyvä äidiksi. Miksi pitää arvostella?

        Jos ette heistä välitä, älkää katsoko heidän ohjelmaansa. Paras tapa saada heidät ulos tv:stä - huonot katsojaluvut!


      • ....
        ho kirjoitti:

        Tv-lupaa maksetaan vain ylen kanavista.

        haha..niinpä:D


      • ....................
        .... kirjoitti:

        haha..niinpä:D

        tonttu


      • ccxx
        hfdhfd kirjoitti:

        Jos ette heistä välitä, älkää katsoko heidän ohjelmaansa. Paras tapa saada heidät ulos tv:stä - huonot katsojaluvut!

        mitata kun noin tuhannen ihmisen taloudessa. 5 miljoonan ihmisen katsomiset eivät näy missään!


      • 7+9
        t_tiia kirjoitti:

        Mä tykkäsin ohjelmasta. Ja voihan raskaanakin näyttää hyvältä :) Jokainen nainen on varmasti hyvä äidiksi. Miksi pitää arvostella?

        edes kirjoittaa mitään kyseiseen ketjuun, mutta pakko kommentoida tätä: "Jokainen nainen on varmasti hyvä äidiksi."

        t_tiian kannattaisi ottaa vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä ja hypätä alas pilvenhattaralta. Jokainen nainen ei todellakaan ole "hyvä äidiksi" ja tämä on fakta eikä mikään mielipideasia. Ilmeisesti et ole kovinkaan paljoa elämää nähnyt.


    • moniminä

      kuinka paljon täytyy julkisuutta rakastaa, että kestää sylkykuppina olemisen? En ole mikään Aitolehti-Eerikäinen-fani, mutta kun näitäkin juttuja tällä palstalla lukee niin hiki tulee. Ihminen on hirvittävä. Eikä yksikään tämänkään palstan kirjoittajista ole parempi toistaan. Vain muutama ystävällismielinen kirjoitus, suurin osa kertoo kansamme julmuudesta touuden. Tai sitten vain kirjoittajien nuoresta iästä. Murrosikäisenä kun se maailma on sellainen kuin MINÄ sen näen ja kaikki muu on väärin.

      Mutta ajatelkaa myös, kuinka terapeuttinen vaikutus kyseisellä ohjelmalla on? Kun katsoo realitya ihmisistä, jotka ovat tyystin erilaisia kuin itse, jotka käyttäytyvät omasta näkökulmasta "väärin", kuinka hyväksi ihmiseksi sitä itsensä tunteekaan. Kuinka moni ajatteli eilen TV:tä katsoessa: "onneksi mä en ole tollanen". tai "miten toi voi olla tollanen, en ikinä tekis tai sanois noin".

      Niinpä. Siitähän tässä on kyse. Oman egon pönkittämisestä. Tarkoitan teitä, rakkaat keskustelijat. Arvostelun kohteillamme on varmasti ne omat konstinsa pönkittää omaa egoaan. He halveksivat meitä yhtä paljon kuin me heitä. Tai en minä heitä halveksi, vaikka olenkin erilainen. Heidän näkökulmastaan olen jotain aivan muuta kuin omasta näkökulmastani. Näin se menee, muruset. Ottakaa iisisti ja muistakaa, että "jokainen ihminen on laulun arvoinen"...

      • ...tuulikki...

        Jos sanoo olevansa suvaitsevainen, silloin pitäisi ymmärtää myös niitä negatiivisia mielipiteitä, eikä vaatia kaikilta teennäistä suvaitsevaisuutta tai vaatia että kaikkien maailman ihmisten täytyy pitää kaikista maailman asioista. Kaikki eivät voi pitää kaikista. Toisaalta negatiivisen mieleipiteen voi kyllä esittää asiallisestikin.

        Mutta, kukin tavallaan, eipä ole multa pois, vaikka tällänenkin ohjelma on subin tarjontaan ängetty.


      • n24

        Niin, siksihän tällaisia ohjelmia juuri tehdään, jotta katsojat saisivat tuntea paremmuutta katsellessaan idioottien turhien julkkisten pelleilyä telkkarista. Pistää vaan miettimään näiden tähtien mielenliikkeitä, kun ovat itsensä ja lapsensa koko kansan pelleiksi myyneet.


    • yääk

      näin ohjelmasta mainoksen ja nyt kun tiedän mihin aikaan tuota paskaa tulee telkkarista, niin vahingossakaan käännä subille.

      tiedän paljon ns. taviksiakin, joiden ei missään nimessä pitäisi alkaa jälkikasvua maailmaan tunkemaan, mutta eipä niitä mikään siinä ole estänyt, joten sinällään ei yllätä että julkkiksetkin sortuu samaan. älykkyysosamäärältään "vajaat" naiset, jotka elää sekopäisissä parisuhteissa tulevat vääntämään kersaraukkoja maailmaan varmaan niin kauan kun maapallolla on elämää, sille ei mahda mitään. edesvastuuttomuutta. itse satun olemaan niitä harvoja älykkäitä ja tajuan vetää pilleriä naamaan, koska tiedän jo valmiiksi että olisin hyvin paska äiti. sääli ettei kaikki voi samaa hiffata: "jos susta ei ole siihen, älä tee sitä".

      jotenkin vain niin sairasta, että tuo koko kaameus vielä purkitetaan telkkarista. voi lapsiparkaa.

    • ... Justiina...

      Täällä tykättiin ohjelmasta! Ihan on normaaleja ihmisiä vaikka julkisuudessa ovatkin ja tämä on heidän tapansa tienata palkkansa ja saada leipä pöytään!! Noita Martiina on huono äiti kommentteja en vaivaudu edes lukemaan.. Kukaan täällä olijoista ei voi tuomita ihmistä huonoksi vanhemmaksi vaan siksi että on julkisuuden henkilö tai laittaa 2 vkoa vanhalle tytölle korvakorut!! Laitan ne kommentit ihan puhtaasti kateellisten panetteluiksi!! Ihmisiä nekin on ja varmasti ihan yhtä hukassa olleet raskaus uutisen ja vauvan syntymän myötä kun KAIKKI muutkin ensi kertaa vanhemmiksi tulleet!! Ei kukaan ole äiti kun se kersa pihalle tulee vaan äitiyden rooliin kasvetaan lapsen mukana !!! Tsemppiä vaan kovasti Martiina ja Esko :)

      • Ohjelma on tosiaan paskaa, mutta olihan noi joku tuolla nähneet poikavauvan kanssa hesassa..


      • madame.Alexandra.F

        Saako omalle vauvalleen hankkia läväreitä mielinmäärin? Vaikkapa napaan? Alahuuleen? Nenään? Kulmakarvoihin? Tai johonkin vielä intiimeimpiin paikkoihin.

        Eiköhän jokaisella pitäisi olla oikeus päättää milloin haluaa nahkaansa puhkottavan jos haluaa. Lapsi ei käsittääkseni ole mikään pikku barbie-nukke jolle voi hankkia vaikka tatskoja jos se vanhemmista hyvältä tuntuu.


      • ... justiina
        madame.Alexandra.F kirjoitti:

        Saako omalle vauvalleen hankkia läväreitä mielinmäärin? Vaikkapa napaan? Alahuuleen? Nenään? Kulmakarvoihin? Tai johonkin vielä intiimeimpiin paikkoihin.

        Eiköhän jokaisella pitäisi olla oikeus päättää milloin haluaa nahkaansa puhkottavan jos haluaa. Lapsi ei käsittääkseni ole mikään pikku barbie-nukke jolle voi hankkia vaikka tatskoja jos se vanhemmista hyvältä tuntuu.

        Ensinäkin korva nappien laitolla ja lävistyksellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa!! Suosittelen perehtymään aiheeseen pikkasen enemmän ennenkuin alkaa tuollasta paskaa puhumaan!!!


      • kik_i
        ... justiina kirjoitti:

        Ensinäkin korva nappien laitolla ja lävistyksellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa!! Suosittelen perehtymään aiheeseen pikkasen enemmän ennenkuin alkaa tuollasta paskaa puhumaan!!!

        ja tuskinpa martina ja esko ovat niin idiootteja ja järjenköyhiä, että laittaisivat lapselleen läväreitä tai hakkaisivat kuvaa nahkaan... älyhoi :D


      • dojsdogiojhpo
        kik_i kirjoitti:

        ja tuskinpa martina ja esko ovat niin idiootteja ja järjenköyhiä, että laittaisivat lapselleen läväreitä tai hakkaisivat kuvaa nahkaan... älyhoi :D

        No voi härregud en nyt alkais pilkkua nussimaan: "korva nappien laitolla ja lävistyksellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa" No ei kukaan järkevä laita KORVANAPPEJA (on muuten yhdyssana juntti) vastasyntyneelle, olkootkin eri asia kuin "lävistys", yhtä paha kuitenkin!


      • lkjkllkjjk
        kik_i kirjoitti:

        ja tuskinpa martina ja esko ovat niin idiootteja ja järjenköyhiä, että laittaisivat lapselleen läväreitä tai hakkaisivat kuvaa nahkaan... älyhoi :D

        Minä en nimittäin ole. mitäs jos joku lehti tarjoaa riittävän ison rahatukun vauva-tatuointi kuvista? riittäiskö näillä "järjenjättiläisillä" älyä kieltäytyä? enpä menisi vannomaan.
        noilla liipparella julkisuus ja raha menee kaiken edelle.. myös oman kersansa hyvinvoinnin edelle!


    • Niinpä juu

      Ei tuossa ohjelmassa kyllä ollut mitään, mistä voitaisiin päätellä tulisiko Martinasta vauvan myötä kasvaessa hyvä vai huono äiti, mutta rääväsuinen, itsekeskeinen, lapsellinen diivahan se tuossa on... Tiedän, että kaikenlaisten ihmisten kanssa pitäisi tulla toimeen, mutta vaikeuksia tulisi jos vaikkapa veljeni ronttaisi tuollaisen emännän näytille :D

    • zöö

      viimeistään näkee mitä paskaa subilta tulee. Tää on siinä kategoriassa kaiken huippu, Ei vois vähempää kiinnostaa seurata jonkun julkimon pennun maailmaantuloo. Voi vittu, ei muuta voi sanoo.

    • ei-katsoja

      Näin pelkkiä trailereita koko ohjelmasta ja tunsin valtaisaa myötähäpeää,onneksi siihen aikaan tulee muutakin ohjelmaa.
      Olen sen verran herkkä,etten pysty katsomaan sellaista,mikä ensin naurattaa,sitten hävettää ja lopuksi v**uttaa. :D

      • ei-katsoja

        Samaa mieltä tosin olen Aitolehden kanssa siitä,ettei raskaus rajoita ihan koko elämää ja raskaana ollessa on hyvä pitää itsestään huoltaterveellinen ruokavalio ja liikunta,huoliteltu ulkonäkö jne.)


    • HAISTV

      EI VOIS VITTU VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA KAHEN SEISKA-LEHDEN TÄYTTEEN TOUHUT....KRISTUS MITÄ TYRKKYJÄ!!!! TAITAA OLLA PERSAUKISTA SAKKIA...PÄÄLLEPÄIN YRITETÄÄN OLLA NIIN TRENDIÄ JA KAIKKI OSTETTU VELAKS....BUAHAHAHAAAA!!!!!

    • infernalis

      ...rahastaa omalla syntymättömällä lapsellaan.

      • hihhuliini

        ihmetytti vaan se, että Martina sano että hänellä on abortteJA takana..uskomatonta touhua.!


    • pihallakomävai?

      keitä nämä ihmiset ovat ja ovatko tehneet jotain merkittävää?

    • scorpio89

      En viitsi katsoa julkisuuden nälkäisiä ihmisiä. Kyllä nyt kaikki varmasti näkee mikä idea ohjelmassa on. Aitolehti ja miehensä haluavat vain julkisuutta ja helppoa rahaa. Siinä on tarpeeksi syitä vältellä tota ohjelmaa. Toivonmukaan tällekkin ohjelmalle käy yhtä huonosti kuin Timo T. A. Mikkosen perhe ohjelmankin. Samallaista paskaa molemmat on....

    • kiaohsbfsvd fgdasvqe

      siinä.Kummallakin yhtä paljon kusta päässä ja toiseksi tänään kuuliin radiosta kuinka esko oli heittänyt vauvan kantokopassa auton takapenkille wtf?!Eikö ole koskaan kuullut sanaa turvakaukalo?
      Pakkohan se reality ohjelma on tehdä vauvan saamisesta et saa lisää rahaa vai millä luulitte et tää julkisuus pari elää niillä baarin keikka rahoilla..enpä usko,toisten ihmisten siivellä mut on se kivaa sit ku me tavalliset työtä käyvät ihmiset saadaan vielä 40v palkkaa normaalisti niin näiden työn saanti loppuu kun ketä nyt kiinnostaa jotut vanhat ihmiset strippaamassa tai siis *kröhöm kröhöm* tanssimassa.. "Alalla" millä he yrittävät elättää itsensä tulee koko ajan nuorempia ja uusia parempia kasvoja joten sääliksi käy kun rahan tulo loppuu.

    • mauttomasti

      pukeutuu mielestäni tämä Aitolehti, se musta pyyhkeen näköinen riepu minkä hän oli ahtanut valtavan mahansa peitoksi ja juuri ja juuri rinnat peittämään, oli kyllä tyylitajuttomuuden huippu. Ja kehtaa puhua Dolce&Gabbanasta sen näköisenä. Vähän pituutta hameeseen tai vastaavasti vähemmän paljastava kaula-aukko jos kerran hameen on oltava niin lyhyt että pakarat vilkkuu, ja jo olisi miljoona kertaa tyylikkäämpi, kaunis nainen. Mutta kun ei älyä tyylistä mitään..huoh.

    • Kuvottavaa

      Haha mitä muuta kenties näet heissä kuin säälittävät wannabe luuserit.

      • joopajoojoojoo

        Kyllä kakka on HYVÄÄ! Ärsyttävän näkönen diiva ämmä ja homppeli tyylinen wannabe rock-poju ei kyllä mun kiinnostusta ansaitse edes huumori mielellä.Mitä lie turhia ihmisiä.


      • hoblati

        Ohjelma oli hyvä ja viihdyttävä...martina ja esko ovat aitoja ihmisä, joiden elämäntyyli poikkeaa suuresti meidän tavallisten pulliaisten elämästä...mitä sitten..tasan ei käy onnen lahjat. Tsemppiä pariskunnalle ja onnea kovasti pienestä tyttärestä!! :)


      • johku11111

        Kantokoppa on ihan laillinen kuljetus tapa autossa xDDDDDDD idiootit, te ootte niin noloja jotka tänne tulette arvostelemaan toisten tapaa toimia tässä maailmassa ja itse ette tiedä mistään mitään xD
        Martinan ja Eskon vauva ei ollut varmaankaan maailman ensimmäinen vauva jolle korvikset laitettiin. Ja korvikset on vähän eri asia kuin esim.tatuointi. Herätkää hei. Tuntuu että nyt kyllä kannattaisi pysyä siellä omassa täydellisessä maailmassa ja sulkea televisio ja linnoittautua kotiin.
        Itse kyllä tykkäsin ohjelmasta. Martina on omanlainen persoona, jos joku meistä tallukoista lyötäisiin ruutuun niin voi jumpe kyllä sillekki naurettaisiin ja sitä haukuttaisiin. Rakastavat ja huolehtivat vanhemmat varmasti tulee Martinasta ja Eskosta. Äitiyteen kasvetaan ( ja vanhemmuuteen). Kaikki vaan ei oo niin täydellisiä kuin me itse xD

        Mielestäni kaikenlaista kommenttia saa todellakin antaa mutta tuo menee jo ihan säälittävyyden puolelle kun suu vaahdossa huudetaan miten PASKA OHJELMA OLI JA EN JAKSANU KATTOO KU EKAT VIIS MINSAA MUT EN JAKSANU KYLLÄ HAKEE KAUKOSÄÄDINTÄ PERSEENI UUMENISTA NIIN KATOIN KYLLÄ KOKO OHJELMAN JA OLI IHAN PASKA MUT PAKKO OLI KATTOO. Suosittelen suurin pudottaja ohjelmaa teille.
        MARTINA JA ESKO KAUHEITA PINNALLISIA IHMISIÄ VITTU PASKA HELVETTI OPIN TÄNÄÄN JUST ÄITILTÄ JA ISILTÄ UUSIA KIROSANOJA JA TULIN TÄNNE PURKAMAAN OMAA HUONOA OLOA.
        Varmaan teiltä noin sivistyneiltä ja kultturelleilta ihmisltä löytyy kyky arvostella yhtä mitätöntä tv-ohjelmaa ihan ihan voimasanoja.


      • hauskaa viihdettä
        hoblati kirjoitti:

        Ohjelma oli hyvä ja viihdyttävä...martina ja esko ovat aitoja ihmisä, joiden elämäntyyli poikkeaa suuresti meidän tavallisten pulliaisten elämästä...mitä sitten..tasan ei käy onnen lahjat. Tsemppiä pariskunnalle ja onnea kovasti pienestä tyttärestä!! :)

        Lokki kohtaus oli viihdyttävä, naureskelin sille kippurassa. Mukavaa että joku muukin nainen on huomannut miten pelottavia linnut voivat olla. Myöskin tuo oikuttelu ja kiukuttelu oli jotenkin aitoa katsottavaa. Aika harva nainen uskaltaa näyttää tätä noita-akka puoltaan julkisesti. Vaikka meissä kaikissa naisissa se ihan varmasti on. Kenellä enemmän ja kenellä vähemmän. Ihan viihdyttävä ohjelma siis. Tämähän on nimenomaan tarkoitettu viihdeohjelmaksi ei miksikään dokumentti tai ajankohtaisohjelmaksi. Seuraavaksi voitaisiin tehdän ohjelma missä pariskunta lähtee alkeellisiin oloihin telttailemaan. :)


      • marenna.1
        johku11111 kirjoitti:

        Kantokoppa on ihan laillinen kuljetus tapa autossa xDDDDDDD idiootit, te ootte niin noloja jotka tänne tulette arvostelemaan toisten tapaa toimia tässä maailmassa ja itse ette tiedä mistään mitään xD
        Martinan ja Eskon vauva ei ollut varmaankaan maailman ensimmäinen vauva jolle korvikset laitettiin. Ja korvikset on vähän eri asia kuin esim.tatuointi. Herätkää hei. Tuntuu että nyt kyllä kannattaisi pysyä siellä omassa täydellisessä maailmassa ja sulkea televisio ja linnoittautua kotiin.
        Itse kyllä tykkäsin ohjelmasta. Martina on omanlainen persoona, jos joku meistä tallukoista lyötäisiin ruutuun niin voi jumpe kyllä sillekki naurettaisiin ja sitä haukuttaisiin. Rakastavat ja huolehtivat vanhemmat varmasti tulee Martinasta ja Eskosta. Äitiyteen kasvetaan ( ja vanhemmuuteen). Kaikki vaan ei oo niin täydellisiä kuin me itse xD

        Mielestäni kaikenlaista kommenttia saa todellakin antaa mutta tuo menee jo ihan säälittävyyden puolelle kun suu vaahdossa huudetaan miten PASKA OHJELMA OLI JA EN JAKSANU KATTOO KU EKAT VIIS MINSAA MUT EN JAKSANU KYLLÄ HAKEE KAUKOSÄÄDINTÄ PERSEENI UUMENISTA NIIN KATOIN KYLLÄ KOKO OHJELMAN JA OLI IHAN PASKA MUT PAKKO OLI KATTOO. Suosittelen suurin pudottaja ohjelmaa teille.
        MARTINA JA ESKO KAUHEITA PINNALLISIA IHMISIÄ VITTU PASKA HELVETTI OPIN TÄNÄÄN JUST ÄITILTÄ JA ISILTÄ UUSIA KIROSANOJA JA TULIN TÄNNE PURKAMAAN OMAA HUONOA OLOA.
        Varmaan teiltä noin sivistyneiltä ja kultturelleilta ihmisltä löytyy kyky arvostella yhtä mitätöntä tv-ohjelmaa ihan ihan voimasanoja.

        Oma lukunsa näissä keskusteluissa ovat kaltaisesi "tosikot", jotka henkeen ja vereen puolustavat reality sarjoja ja niiden tähtiä. Olette niin tosissanne kommenttienne kanssa, että rivien välistä me "juntit" voimme lukea, että antaisitte itse mitä tahansa saadaksenne edes hetken olla reality-julkkiksia, tai ainakin näiden julkkisten "ystäviä".

        Puolustuspuheesi on aivan yhtä outo ja epätodellinen kuin joidenkin täällä esittämät haukutkin; myöskään sinä et tunne näitä reality-ohjelman henkilöitä oiekasti, mutta esiinnyt kuin mikäkin empaattinen ymmärtävä ystävä, joka haluaisi olla osallisena näissä kuvioissa (- ja laitat aivan liikaa energiaasi tällaiseen vouhkaamiseen).

        Olet koominen , tahtomattasi!


      • johku1111
        marenna.1 kirjoitti:

        Oma lukunsa näissä keskusteluissa ovat kaltaisesi "tosikot", jotka henkeen ja vereen puolustavat reality sarjoja ja niiden tähtiä. Olette niin tosissanne kommenttienne kanssa, että rivien välistä me "juntit" voimme lukea, että antaisitte itse mitä tahansa saadaksenne edes hetken olla reality-julkkiksia, tai ainakin näiden julkkisten "ystäviä".

        Puolustuspuheesi on aivan yhtä outo ja epätodellinen kuin joidenkin täällä esittämät haukutkin; myöskään sinä et tunne näitä reality-ohjelman henkilöitä oiekasti, mutta esiinnyt kuin mikäkin empaattinen ymmärtävä ystävä, joka haluaisi olla osallisena näissä kuvioissa (- ja laitat aivan liikaa energiaasi tällaiseen vouhkaamiseen).

        Olet koominen , tahtomattasi!

        valitettavaa mutta totta on se,että joudun murskaamaan nuo kuvitteelliset oletuksesi minusta. En haluaisi olla osa martinan ja eskon elämää, sori vaan.Enkä myöskään mikään reality-julkkis. En vouhkaa täällä, enkä todellakaan käytä siihen energiaa - ainakaan liikaa :) Luulen että itselläsi meni aika paljon energiaa siihen että keksit jotakin nasevaa kommentoitavaa. Luultavasti itse kuulut näihin iso pyllyisiin naisiin ja miehiin joille elämän kaatava uhka on yli 10 kiloa vähemmän painavat miehet ja naiset, kaikenlisäksi kauniit ja komeat tv:ssä. Tai sitten elämässäsi on jokin muu vikana.

        En mitenkään mielestäni yrittänyt puolustella kyseisiä henkilöitä. Jos sinä sen kuvan sait, se on oma häpeäsi. Mielestäni vain jos kritiikkiä täytyy antaa niin eikö sitä voi antaa sivistyneemmin kuin Caps Lock päällä ja haukkumalla henkilöitä joita ei tunne rumiksi jne. jne.

        Ja se että arvostelen sitä, että ihmiset ei tied' mistä puhuu mutta se täytyy tänne silti kirjoittaa on idioottimaista, ei puolustelua.

        Koominen olen varmaankin joo, naurattaa kirjoitella tänne, mutta ei voi vastustaa.


      • Marenna.1
        johku1111 kirjoitti:

        valitettavaa mutta totta on se,että joudun murskaamaan nuo kuvitteelliset oletuksesi minusta. En haluaisi olla osa martinan ja eskon elämää, sori vaan.Enkä myöskään mikään reality-julkkis. En vouhkaa täällä, enkä todellakaan käytä siihen energiaa - ainakaan liikaa :) Luulen että itselläsi meni aika paljon energiaa siihen että keksit jotakin nasevaa kommentoitavaa. Luultavasti itse kuulut näihin iso pyllyisiin naisiin ja miehiin joille elämän kaatava uhka on yli 10 kiloa vähemmän painavat miehet ja naiset, kaikenlisäksi kauniit ja komeat tv:ssä. Tai sitten elämässäsi on jokin muu vikana.

        En mitenkään mielestäni yrittänyt puolustella kyseisiä henkilöitä. Jos sinä sen kuvan sait, se on oma häpeäsi. Mielestäni vain jos kritiikkiä täytyy antaa niin eikö sitä voi antaa sivistyneemmin kuin Caps Lock päällä ja haukkumalla henkilöitä joita ei tunne rumiksi jne. jne.

        Ja se että arvostelen sitä, että ihmiset ei tied' mistä puhuu mutta se täytyy tänne silti kirjoittaa on idioottimaista, ei puolustelua.

        Koominen olen varmaankin joo, naurattaa kirjoitella tänne, mutta ei voi vastustaa.

        Yhdessä asiassa taisin kuitenkin osua oikeaan; olet todellakin energinen pakkaus, kun vielä kello 4 aamuyöllä edelleen puhut painavasti samasta aiheesta. Jotakin tässä täytyy tärkeää sinulle siis olla, vaikka kuinka haraat vastaan.

        Ja tuohan on aivan huikea heitto, että vain 10 kg ylipainoa omistavat kirjoittavat kuten minä, todella omaperäistä! Mutta yöhän on luovaa aikaa...


    • ElisaC

      EVVK!!

    • kukillo

      Joo kaikkea sitä näkee,miksi pittää jostain julkkiksesta.Tehä
      kaikenlaisia reality sarjoja.Mua ei kiinnosta,eikös tos tv.ssä ole jo liikaakin tollaista.
      Ja viel pitäis maksaa tvlupa maksujakin.Ihan turhaa tollaset kiitos.!

      • ..tässä on tulevalle mediamaksulle vastinetta. Ja paskat...... Onks sit pakko kattoo ku on pakko maksaakin? Toivottavasti ei....


      • veromasiina

        Jep. Mainonta on kyllä todellakin tehnyt tehtävänsä ja tässä tapauksessa mainonta on saanut aikaa sellaisen hylkimisreaktion tuollaista sarjaa kohtaan että.. En katsoisi sarjaa vaikka siitä minulle maksettaisiin. No Toivon,että floppaa koko sarja. Parempaa näkee, kun käy navetassa katsomassa, kun oikea lehmä synnyttää.


      • hguy8t567oöh
        veromasiina kirjoitti:

        Jep. Mainonta on kyllä todellakin tehnyt tehtävänsä ja tässä tapauksessa mainonta on saanut aikaa sellaisen hylkimisreaktion tuollaista sarjaa kohtaan että.. En katsoisi sarjaa vaikka siitä minulle maksettaisiin. No Toivon,että floppaa koko sarja. Parempaa näkee, kun käy navetassa katsomassa, kun oikea lehmä synnyttää.

        Katsoin sarjan ja aion katsoa loputkin.. aika mielenkiintoista katsoa millaista heidän elämä sitten "oikeasti" on. Minullakin on mielipide marttiinasta ja sain sille vahvistuksen ekasta jaksosta. Esko on aika symppis ja vaikuttaa rauhalliselta kaverilta ja ehkä juuri marttiinalle sopivalta kumppanilta. Onhan heillä paljon turhaa glamourin hakua elämässään ja menee välillä pinnalliseksi, mutta jos on hyvät sponsorit, niin miksipä ei hyödyntäis sen suomia etuja. Saattaisin tehdä niin itsekin. Kyllä he hyviä vanhempia ovat, uskon niin. Itse en voisi elää heidän tavoin ja ahdistuisin kaikesta siitä "kimalteesta" ympärillä, joka joskus kumminkin hiipuu ja jää tänne. Mutta jos joku haluaa sitä elämäänsä ja tahtoo siitä kaiken irti itselleen, eipä tuo ole minulta pois. Minulla itsellä ei dolce & Gabbanaa tule olemaan kuitenkaan, oli sitä marttiinalla tai ei.


      • muuta mielummin
        hguy8t567oöh kirjoitti:

        Katsoin sarjan ja aion katsoa loputkin.. aika mielenkiintoista katsoa millaista heidän elämä sitten "oikeasti" on. Minullakin on mielipide marttiinasta ja sain sille vahvistuksen ekasta jaksosta. Esko on aika symppis ja vaikuttaa rauhalliselta kaverilta ja ehkä juuri marttiinalle sopivalta kumppanilta. Onhan heillä paljon turhaa glamourin hakua elämässään ja menee välillä pinnalliseksi, mutta jos on hyvät sponsorit, niin miksipä ei hyödyntäis sen suomia etuja. Saattaisin tehdä niin itsekin. Kyllä he hyviä vanhempia ovat, uskon niin. Itse en voisi elää heidän tavoin ja ahdistuisin kaikesta siitä "kimalteesta" ympärillä, joka joskus kumminkin hiipuu ja jää tänne. Mutta jos joku haluaa sitä elämäänsä ja tahtoo siitä kaiken irti itselleen, eipä tuo ole minulta pois. Minulla itsellä ei dolce & Gabbanaa tule olemaan kuitenkaan, oli sitä marttiinalla tai ei.

        "reality" buumi jo sais riittää.....mutta siksi näitä tehdään kun tuntuu katsojia riittävän...


    • Herätkää

      Ohjelman nimi pitäisi olla From Airheads to airheads.

      • HUOH!

        Martina Aitolehti= tyhjäpäisin ihminen ever. Kuka esimerkiksi reijittää lapsensa, joka on vielä niin pieni ja avuton persoona? Mitähän muuta seuraavaksi keksii tämä äitiyden perikuva? Miten olisi vaikka muutama tatuointi? Kyllä on vanhemmilla naksahtanut päässä ja pahemman kerran.


      • voivoiv

        dsaadsasd = Martiina! En voi ihastella tai sanoa symppikseksi ihmistä joka on pahoinpidellyt, saanut lähestymiskiellon, kiroilee lähiömamman tavoin, ostaa kaiken velaksi. Sarja ei ainakaan paranna pariskunnan julkisuuskuvaa. Toivottavasti seiska tulee tasokkaammaksi ja ei kustanna enää yhtään matkaa tälle pariskunnalle. Ihan oikeesti. Eikö kukaan läheinen varoittanut ohjelman seurauksista? Mies säälitti ja sai hitusen myötätuntoa.


      • voi luoja.
        voivoiv kirjoitti:

        dsaadsasd = Martiina! En voi ihastella tai sanoa symppikseksi ihmistä joka on pahoinpidellyt, saanut lähestymiskiellon, kiroilee lähiömamman tavoin, ostaa kaiken velaksi. Sarja ei ainakaan paranna pariskunnan julkisuuskuvaa. Toivottavasti seiska tulee tasokkaammaksi ja ei kustanna enää yhtään matkaa tälle pariskunnalle. Ihan oikeesti. Eikö kukaan läheinen varoittanut ohjelman seurauksista? Mies säälitti ja sai hitusen myötätuntoa.

        Aivan samaa mieltä olen myös minä! REIJITTÄÄ vois sen ämmän sen lapsen sijasta. Tunnen suurta surua sitä lasta kohtaan. Uskomatonta käytöstä ''aikuisilta'' ihmisiltä!


    • on kait muutakin

      Olen nähnyt mainospätkän ja riitti jo sekin... Ei kiinnosta sitten ollenkaan. On kyllä ohjelmatarjonta aika ala-arvoista. Ketä tuollainen kiinnostaa??

      • juu-uuu

        onhan marttiina ihan kaunis, vaikka vähä jo rupsahtanutkin.. mutta silti olen sitä mieltä että aika iso osa suomalaisista vaihtaisi tämän kyseisen ohjelman vaikka uutislähetykseen. ekan jakson katsoin puoleen väliin, sitten oli jo pakko vaihtaa kanavaa ku alkoi ällöttää.


      • voi luoja.
        juu-uuu kirjoitti:

        onhan marttiina ihan kaunis, vaikka vähä jo rupsahtanutkin.. mutta silti olen sitä mieltä että aika iso osa suomalaisista vaihtaisi tämän kyseisen ohjelman vaikka uutislähetykseen. ekan jakson katsoin puoleen väliin, sitten oli jo pakko vaihtaa kanavaa ku alkoi ällöttää.

        tai no joo..taitaa sillä naisella sittenkin olla jo korvakorut itsellään..ensiksi muistelin ettei olisi. mutta anyway..


      • Luomu rules
        juu-uuu kirjoitti:

        onhan marttiina ihan kaunis, vaikka vähä jo rupsahtanutkin.. mutta silti olen sitä mieltä että aika iso osa suomalaisista vaihtaisi tämän kyseisen ohjelman vaikka uutislähetykseen. ekan jakson katsoin puoleen väliin, sitten oli jo pakko vaihtaa kanavaa ku alkoi ällöttää.

        Kukaan ei rupsahda tuon näköiseksi noin lyhyessä ajassa. "Kauneus"-operaatioiden tulosta kaikki. En ymmärrä miksi niin monet julkkiset sortuvat pilaamaan kasvonsa. Ilmeisesti jotenkin vääristyneet kauneuskäsitykset. "Nuuskahuuli" tai "simpanssilook" ei mielestäni ole kovin kaunis näky.


    • rokkiprinsessa1989

      Kun lueskelee näitä kommentteja täällä niin hyvin huomaa kuinka ilkeitä ihmiset osaavat olla. Johtuuko tämä sitten kateellisuudesta tai jostain aivan muusta. Jotenkin joillakin näyttää olevan aina tapa suhtautua kaikkeen negatiivisesti. Musta tää ohjelma on ihan jees ja aion todellakin rehellisesti myöntää,että tulen myös jatkossakin katsomaan sano muut mitä tahansa.

      • Reality sucks

        Aika harva pitää kouluttamattomista diivailevista bitcheistä. Sitä on vielä vaikeampi hyväksyä että heistä tulee julkkiksia ilman mitään meriittejä. Mikä ihme voi kiinnostaa tuollaisessa, mitä todellista annettavaa Aitolehdellä on kansalle? Katselen paremman puutteessa mieluummin vaikka Hogan knows bestiä, vaikka samanlaista "tosi"huttua onkin. Hulk on sentään legenda, ja hän perheineen ovat oikeasti varakkaita ja tunnettuja.


    • olapallonivel

      Miksi tuollaista sontaa pitää telkusta suoltaa ulos,
      sitä vastaavaa reality-skeidaa tulee joka helvetin
      kanavalta jo, ja mitä perkeleen seuraamista on
      pariskunnassa, jossa toinen on paksuna, mitä
      ihmeellistä siinä oikeen on että telkkariin asti
      pitää mokomaa fuulaa pukata, joka päivä joku
      synnyttää jossai päi maailmaa, joka sekuntti...
      Ja totta on, "kake" on keksitty, jotta voi kääntää
      kanavan jonnekki muualle, paristot kuluu ja se
      tarjonta ei hääviä ole muuallakaa, kumma kun
      80-luvulla oli kaks kanavaa ja tarjonta paljon
      nykyistä parempaa...

    • m20v.

      Marttinan olisi pitänyt tehdä abortti tai antaa lapsi adoptoitavaks.
      En tajua miks porukka vaahtoaa tääl et ollaan kateellisia? Me vain yksinkertaisesti vihataan marttiinaa.
      "Martina on draamakuningatar, mutta ihan tunteva normaali suomalainen nainen odotuksensa keskellä, ja varmasti kauniinpi kuin moni meistä. " Ei todellakaan ole kaunis tollane tekoruskettunut silikoni lunttu.

      • n79lapista

        Katsoin ohjelman ja mun mielestä oli ihan mielenkiintoista nähdä heidän elämää vauvan odotuksen ohella. Marttiina kaunis ja lujatahtoinen nainen, myös herkkä ja Esko komea ja vaikutti sopivan Marttiinalle hyvin.

        Itse en ymmärrä näitä haukkumisviestejä ja vihaamisviestejä, tottakai saa sanoa jos ei tykkää mutta sen voi tehdä asiallisestikin.

        Toivon Marttiinalle ja Eskolle pitkää ja onnellista liittoa yhdessä!


      • applesandra

        Ei voi vihata ihmistä jota ei tunne, eikä ole edes koskaan tavannut. Voi vain olla pitämättä mielikuvasta jonka on kyseisestä ihmisestä saanut median kautta, joka harvemmin vastaa todellisuutta. Kaunis tai ei, tunteva normaali suomalainen nainen kuitenkin. Ja ne jotka arvostelevat kovimmin, eli että Martinan olisi pitänyt tehdä abortti ym. huonoäiti-jutut... Juttunne kertoo aika paljon teidän omasta älyllisestä tasostanne. Martina on sellainen äiti kuin hän on, tuskin sen parempi tai huonompi kuin me muutkaan. Ja toki voi ajatella että on oikeus häntä haukkua kun itse hän on julkisuuteen hakeutunut, mutta tarkoittaako tuo sitten sitä että kaikki ihmiset voivat vajota juttuineen noin 12-vuotiaan tasolle...?


      • jiippis22
        applesandra kirjoitti:

        Ei voi vihata ihmistä jota ei tunne, eikä ole edes koskaan tavannut. Voi vain olla pitämättä mielikuvasta jonka on kyseisestä ihmisestä saanut median kautta, joka harvemmin vastaa todellisuutta. Kaunis tai ei, tunteva normaali suomalainen nainen kuitenkin. Ja ne jotka arvostelevat kovimmin, eli että Martinan olisi pitänyt tehdä abortti ym. huonoäiti-jutut... Juttunne kertoo aika paljon teidän omasta älyllisestä tasostanne. Martina on sellainen äiti kuin hän on, tuskin sen parempi tai huonompi kuin me muutkaan. Ja toki voi ajatella että on oikeus häntä haukkua kun itse hän on julkisuuteen hakeutunut, mutta tarkoittaako tuo sitten sitä että kaikki ihmiset voivat vajota juttuineen noin 12-vuotiaan tasolle...?

        mene nyt itseesi ja mieti millanen aivopieru tuli päästettyä tuohon tekstiin... tulit tänne haukkumaan meitä älyllisestä tasostamme. älykästä olisi ollut sivuuttaa koko sivu. onnistuitko? no et tietenkään vaan olet meidä vajaa älyisten kanssa täällä samassa veneessä. eikös olekkin ihanaa olla idiootti :D


    • Tv-lupa

      Tässä taas näkee mihin tämä paska maailma menee TV ohjelmienkin suhteen.Onneksi tosiaan on vielä tuo kaukosäädin.Keitä nuokin 2 oikein ovat ja mitä he ovat tämän yhteiskunnan eteen tehneet,että pitää oikein oma ohjelmakin saada..huh huh.Herätkää tuottajat ja myös katsojat.

    • borisborisboris

      Niin se vaan on syvältä, kunnon kakkamatskuu!!

    • :--)

      minusta ohjelma oli myös hyvä. Ja minun mielestäni,ihmisillä jotka eivät tunne Martinaa ja Eskoa henkilökohtaisesti,ei ole mitään oikeutta haukkua heitä koska eivät heitä tunne. Heidän mielipiteensä on rakentunut siitä mitä media on heistä kertonut. Joten turha heitä on haukkua ja nimitellä.

      • Säälittävää

        Kyseisen henkilön suurimmat saavutukset ovat silikonit, botox-huulet ja salarakas-duetto Fingeroosin kanssa, valitettavasti nämä eivät ole vielä mitään kovin suuria meriittejä. Yhteiskunta ja yhteisö ei ole koskaan arvostanut, eikä tule koskaan arvostamaan yksilöä, jonka suurimpia hyveitä ovat opportunismi, pyrkyryys ja itsensä väkisin tyrkyttäminen medialle vailla minkäänlaisia ansioita. On vain sisäisesti tyhjä ihminen, joka haluaa epätoivoisesti tuoda itseään julkisuuteen ollakseen jotain muuta, kuin oma mitätön itsensä. 7-Päivää ja sen älyllisesti rajoittuneet tilaajat eivät tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää päinvastaisista vakuutteluistanne huolimatta.


    • Tsenu
      • 1q2w3e4

        järjen valo mitä paskaa ne viitsii tehdä. saa kumihuuli taas huomiota.


      • JUUUU.

        No tässähän pidin enemmän noista kuin itse ohjelmassa. Ja jopa Martinan ääni, (jota en ohjelmassa voinut sietää koska se kuulosti ihan känniläisen ääneltä varsinkin kohassa kun se teipattu limusiini saapu) kuulosti siedettävältä. Mutta toi korvisasia.. joo heillä on eri käytännöt, mutta Suomi on tietääkseni hieman sivistyneempi maa kuin Kolumbian ja Kolumbiassa ei varmaan tiedetä kuinka hengenvaarallista se on parin viikon ikäiselle vauvalle jos korviksien laiton yhteydessä menee jokin pieleen, tulee tulehdus tai muuta vastaavaa (Se voi tulla ilma että niitä räplää!!) Martina ei taida osata prosenttilaskuja. Se on fifty-fifty, joko se haluaa ne korvikset taikka ei. (Vaikkei tämä nyt olekaan tärkein asia tässä)


      • YNBRVECWE
        JUUUU. kirjoitti:

        No tässähän pidin enemmän noista kuin itse ohjelmassa. Ja jopa Martinan ääni, (jota en ohjelmassa voinut sietää koska se kuulosti ihan känniläisen ääneltä varsinkin kohassa kun se teipattu limusiini saapu) kuulosti siedettävältä. Mutta toi korvisasia.. joo heillä on eri käytännöt, mutta Suomi on tietääkseni hieman sivistyneempi maa kuin Kolumbian ja Kolumbiassa ei varmaan tiedetä kuinka hengenvaarallista se on parin viikon ikäiselle vauvalle jos korviksien laiton yhteydessä menee jokin pieleen, tulee tulehdus tai muuta vastaavaa (Se voi tulla ilma että niitä räplää!!) Martina ei taida osata prosenttilaskuja. Se on fifty-fifty, joko se haluaa ne korvikset taikka ei. (Vaikkei tämä nyt olekaan tärkein asia tässä)

        Siis ketä nää on?En kuulu kummastakaan ennen tota mainosta.Ja miten ton eukon ylähuuli törtsöttää tolleen?


      • salli mun nauraa
        YNBRVECWE kirjoitti:

        Siis ketä nää on?En kuulu kummastakaan ennen tota mainosta.Ja miten ton eukon ylähuuli törtsöttää tolleen?

        Minulle aivan sama jos haluavat olla koko kansan sylkykuppeina! :D hahahahhahahhaa omapahan on valintansa.Mikä ihme ajaa ihmisen tuollaiseen jamaan että tekee itsestään naurunalaisen?? ei voi ku nauraa.


      • etoo ,ei jalkapalloi
        salli mun nauraa kirjoitti:

        Minulle aivan sama jos haluavat olla koko kansan sylkykuppeina! :D hahahahhahahhaa omapahan on valintansa.Mikä ihme ajaa ihmisen tuollaiseen jamaan että tekee itsestään naurunalaisen?? ei voi ku nauraa.

        Jotenkin ymmärrän ettei nämä pinnalliset osaa lukea peiliä, mutta mitä ajattelee ylähuulen piikittäjä työnsä tuloksista,no tietysti tulos on hyvä, paksu lompakko


      • Karvakoru
        JUUUU. kirjoitti:

        No tässähän pidin enemmän noista kuin itse ohjelmassa. Ja jopa Martinan ääni, (jota en ohjelmassa voinut sietää koska se kuulosti ihan känniläisen ääneltä varsinkin kohassa kun se teipattu limusiini saapu) kuulosti siedettävältä. Mutta toi korvisasia.. joo heillä on eri käytännöt, mutta Suomi on tietääkseni hieman sivistyneempi maa kuin Kolumbian ja Kolumbiassa ei varmaan tiedetä kuinka hengenvaarallista se on parin viikon ikäiselle vauvalle jos korviksien laiton yhteydessä menee jokin pieleen, tulee tulehdus tai muuta vastaavaa (Se voi tulla ilma että niitä räplää!!) Martina ei taida osata prosenttilaskuja. Se on fifty-fifty, joko se haluaa ne korvikset taikka ei. (Vaikkei tämä nyt olekaan tärkein asia tässä)

        Älä sinäkään nolaa enää itseäsi enempää. Martina puhui todennäköisyydestä. Sinun laskuoppisi mukaan minulla on 50/50 mahdollisuus voittaa tänään lotossa. Joko minä voitan, tai en. Todennäköisyyslaskenta ei kyllä ole aivan noin simppeliä. Vaikken Martina fani olekkaan, niin kyllähän tuo hänen 5% todennäköisyys ettei tyttö halua pitää korviksia on paljon lähempänä totuutta kuin 50%


      • KALTSU110%

        saatanan hinttari kuuntelee mitään nrj edes?Vitun wannabe teini se siellä taas perkele piipittää fanitustaan.Kuuntele radio rockin haastattelu näistä idiooteista niin snaijaat ettei se homoileminen kannata!


    • yfiles

      En lue iltiksiä enkä muitakaan juorulehtiä, joten enpä tiedä mistä ovat julkkiksiksi ponnahtaneet....

      • kohubimbo

        ainahan kansalla pitää naurun aiheita olla.tuksut,masat,nämä toopet ja mitä näitä nyt on.seiskan elätit menee aikansa,myy lehteä hyvin tyhjäpäät.


    • ihan outoa

      Nyt en kyllä yhtää tavoita ketä nämä Martta ja Esko ovat?
      Onko nää jotain entisiä pesäpalloilioita vai mitä nää on?

      Miksi näistä on tv ohjelma?

      Martta ponnistaa ja pierasee ja Eskoa jännittää.....mikä tää juttu on?

      • were

        Oon ite samaa miettiny että keitä nää tyypit on..... mutta julkisuutta janoavia ainakin ovat.... voiko typerämpää ideaa ohjelmalla olla....?


      • SekoBoltzi
        were kirjoitti:

        Oon ite samaa miettiny että keitä nää tyypit on..... mutta julkisuutta janoavia ainakin ovat.... voiko typerämpää ideaa ohjelmalla olla....?

        Aion ainakin itse katsoa kaikki jaksot!! :) Ja jos joku ei tykkää ohjelmasta, niin miksi katsoa sitä ja sitten alkaa hirveesti moraalisoimaan ja haukkumaan?! Miettikää hyvät ihmiset miltä se tuntuisi teistä itsestänne, jos kaikki ihmiset haukkuisivat ja jne.. Ei se kovin kivaa ole..


      • elämästä nauttiva
        SekoBoltzi kirjoitti:

        Aion ainakin itse katsoa kaikki jaksot!! :) Ja jos joku ei tykkää ohjelmasta, niin miksi katsoa sitä ja sitten alkaa hirveesti moraalisoimaan ja haukkumaan?! Miettikää hyvät ihmiset miltä se tuntuisi teistä itsestänne, jos kaikki ihmiset haukkuisivat ja jne.. Ei se kovin kivaa ole..

        Ei kukaan hauku minua kun en kikin keinoin yritä heille tyrkyttäytyä.


    • abudabi

      Minä vaan ihmettelen, että miksi nämä kaksi on lööpeissä???
      Ovatko he jotakin poliitisia, viihteen alan tai kulttuurin vaikuttajia ;DDD

    • anonyymi..

      Mielestäni Marttinassa ja Eskossa ei ole mitään vikaa, eikä niiden ohjelmassa, päin vastoin! He yrittävät saada itsestään positiivisempaa kuvaa, mitä mediassa etenkin Marttinasta on annettu.

      Yhtä hyvin Marttina voi olla äiti, siinä missä muutkin. En ymmärrä miksi hänen äitiyttään epäillään. Tuolla monen moni nainen elää yh-äitinä kitisten, taikka hakkaa, tai sekä hakkaa lastaan että ryyppää rahansa. Ja silti moni jaksaa kritisoida täällä, että miten Marttinasta on äidiksi. Voi jessus. Järki käteen! Luulenpa, että moinen ohjelman, ja etenkin Marttinan kritisointi johtuu naisten kateudesta. Onhan Marttina nyt sentään kaunis, ja hänellä on komea ja huolehtiva mies.

      Ihmisiähän ne nekin on, ei mitään huonompaa, muttei mitään parempaakaan. En katso heitä huonnommiksi, enkä Marttinaa huonoksi äidiksi! Eikö ole aika moralisointia, jos täällä keskustelupalstalla aletaan vetää "normaalien" (lastenhoitoon kykeneväisten) ihmisten välillä rajaa, ketkä on hyviä vanhempia ja ketkä ei.

      Jos Jumala on suonut on ihmisille sellaisen lahjan, kuin uuden elämän synnyttämisen, niin mielestäni suotakoon se yhtälailla heillekin.

      • --

        mikä mahtaa olla siinä alussa soiva kappale?


      • elämän jatkuminen

        Onko se mennyt joltakin ohi?


    • true2

      mutta en ehkä toistakertaa. Ei mun makuun, mutta jos haluaa olla julkisuudessa ja joitakin kiinnostaa, niin mitä se muille kuuluu.. siis se että on esim. tv:ä, ei ole pakko katsoa.

      • martiina alas

        katsoin ohjelman ja totesin että Martina oli vielä karmeampi kuin BB:ssä aikoinaan ja tällä tarkoitan hänen kielenkäyttöään!!!!! Kuka mies kestää tuollaista kielenkäyttöä naiseltaan????!!! Taitaa olla ainoa tuo Esko ja sääliksi käy häntäkin. Luulisi että äitiys edes vähän "pehmentäisi" naista mutta tässä tapauksessa on tainnut käydä toisinpäin!!! En puhu siis nyt ko. parin ulkonäköasioista vaan siitä että miten kamalaa tekstiä tuon odottavan naisen suusta tuli!!! Alusta loppuun asti jo heti ekassa jaksossa pelkkää toisten ihmisten haukkumista! Siinä sai oma mies, kätilö sekä loppukohtauksessa joku ihminen puhelimen toisessa päässä kyllä järkyttävää tekstiä kuunnella!!! Ystävätkin olivat kaikki joutuneet riitaan hänen kanssaan kuten kertoivat.
        MIKSI tuollainen ÄMMÄ voi olla muka niin IHMEELLINEN ???? Miksi joku Esko voi sietää tuollaista ihmistä joka haluaa että kaikki pyörii hänen pikkusormensa ympärillä??!! Missä on niiden ihmisten OMA TAHTO ja YLPEYS jotka ovat hänen läheisiään?????? Ei kukaan voi kyykyttää ketään tuolla tavoin !!!! Jos itse joutuisin kasvotusten tuon naisen kanssa niin luulen että siinä syttyisi oikein kunnon tappelu kun antaisin rouvalle vähän palautetta siitä että HÄN EI OLE MAAILMAN NAPA vaan jotain ihan muuta !!!!


      • selleri-siili
        martiina alas kirjoitti:

        katsoin ohjelman ja totesin että Martina oli vielä karmeampi kuin BB:ssä aikoinaan ja tällä tarkoitan hänen kielenkäyttöään!!!!! Kuka mies kestää tuollaista kielenkäyttöä naiseltaan????!!! Taitaa olla ainoa tuo Esko ja sääliksi käy häntäkin. Luulisi että äitiys edes vähän "pehmentäisi" naista mutta tässä tapauksessa on tainnut käydä toisinpäin!!! En puhu siis nyt ko. parin ulkonäköasioista vaan siitä että miten kamalaa tekstiä tuon odottavan naisen suusta tuli!!! Alusta loppuun asti jo heti ekassa jaksossa pelkkää toisten ihmisten haukkumista! Siinä sai oma mies, kätilö sekä loppukohtauksessa joku ihminen puhelimen toisessa päässä kyllä järkyttävää tekstiä kuunnella!!! Ystävätkin olivat kaikki joutuneet riitaan hänen kanssaan kuten kertoivat.
        MIKSI tuollainen ÄMMÄ voi olla muka niin IHMEELLINEN ???? Miksi joku Esko voi sietää tuollaista ihmistä joka haluaa että kaikki pyörii hänen pikkusormensa ympärillä??!! Missä on niiden ihmisten OMA TAHTO ja YLPEYS jotka ovat hänen läheisiään?????? Ei kukaan voi kyykyttää ketään tuolla tavoin !!!! Jos itse joutuisin kasvotusten tuon naisen kanssa niin luulen että siinä syttyisi oikein kunnon tappelu kun antaisin rouvalle vähän palautetta siitä että HÄN EI OLE MAAILMAN NAPA vaan jotain ihan muuta !!!!

        Kohta ne keksii tosi tv-ohjelman Matista ja Mervistä.Jos ohjelmalla yritettiin saada negatiivinen imago positiivikseksi, niin aika heikko oli esitys.En pidä Aitolahdesta laisinkaan,tosin tuo aviomies vaikutti ainakin ihan järkevältä.


      • hei oikeesti
        selleri-siili kirjoitti:

        Kohta ne keksii tosi tv-ohjelman Matista ja Mervistä.Jos ohjelmalla yritettiin saada negatiivinen imago positiivikseksi, niin aika heikko oli esitys.En pidä Aitolahdesta laisinkaan,tosin tuo aviomies vaikutti ainakin ihan järkevältä.

        aika helvetin naurettavaa,että joitakin kismittää näin paljon ohjelma,Martina ja Esko,että pitää heidät haukkua,niin ulkonäköä kuin luonnettakin. Ette te heitä tunne henkilökohtaisesti,joten minusta olette melko tuomitsevia ihmisiä. teidän vihanne perustuu median antamaan kuvaan,aika naurettavaa,että media vaikuttaa noin paljon. Tuskin te meistä "tavallisista" ihmisistä sanotte mitään negatiivisia kommentteja ennen kun olette tavanneet/tutustuneet. Martina ja Esko ovat loppujen lopuksi vain ihmisiä,miksi heidät pitää silti heti tuomita?


      • hei oikeesti tosiaan
        hei oikeesti kirjoitti:

        aika helvetin naurettavaa,että joitakin kismittää näin paljon ohjelma,Martina ja Esko,että pitää heidät haukkua,niin ulkonäköä kuin luonnettakin. Ette te heitä tunne henkilökohtaisesti,joten minusta olette melko tuomitsevia ihmisiä. teidän vihanne perustuu median antamaan kuvaan,aika naurettavaa,että media vaikuttaa noin paljon. Tuskin te meistä "tavallisista" ihmisistä sanotte mitään negatiivisia kommentteja ennen kun olette tavanneet/tutustuneet. Martina ja Esko ovat loppujen lopuksi vain ihmisiä,miksi heidät pitää silti heti tuomita?

        Pitää tuomita sen vuoksi, ettei näillä kahdella pellellä ole mitään syytä olla julkisuudessa. Mitä merkittävää he ovat saavuttaneet? Jos nostat heidät tavallisuuden yläpuolelle, niin minä en sitä kyllä tee. Olen elämässäni paljon menestyneempi ja etenkin fiksumpi kuin nämä kaksi pinnalista idioottia. Ja mikä ihmeen median antama kuva? Itsehän he ovat median välityksellä antaneet kuvan, joka on kaikkea muuta kuin miellyttävä.


      • Good bye teeth
        hei oikeesti tosiaan kirjoitti:

        Pitää tuomita sen vuoksi, ettei näillä kahdella pellellä ole mitään syytä olla julkisuudessa. Mitä merkittävää he ovat saavuttaneet? Jos nostat heidät tavallisuuden yläpuolelle, niin minä en sitä kyllä tee. Olen elämässäni paljon menestyneempi ja etenkin fiksumpi kuin nämä kaksi pinnalista idioottia. Ja mikä ihmeen median antama kuva? Itsehän he ovat median välityksellä antaneet kuvan, joka on kaikkea muuta kuin miellyttävä.

        Eikös tässä "reality"ohjelmassa nimenomaan pitänyt antaa se aito kuva heistä, jonka kai pitäisi erota jotenkin "median" eli tässä tapauksessa lehdistön heistä antamasta kuvasta. No, minulla oli juuri samanlainen käsitys Martinasta kuin ohjelmassakin, jota tosin en katsonut kuin muutaman minuutin. Esko vaikuttaa kyllä ihan symppis kaverilta.


    • Badax

      Varmasti kauniimpi kuin moni meistä?! Martina on ehkä kauniimpi kun moni meistä miehistä... Sehän vittu näyttää ja kuulostaakin ihan mieheltä!!

      • ei aito

        nii aika paska juttu toi aitolehdin koko ohjelma
        ja katsojat on sama piste


    • Hoitsukka1978

      mutta mä tykkäsin! Hienoa,että Martina näyttää esimerkkiä siitä että odottava äiti on odottava äiti, ei sairas. Ja se, että huolehtii itsestään raskausaikana on myös tulevasta jälkikasvusta huolehtimista:terveen ja hyvinvoivan äidin masussa asuu terve ja hyvinvoiva ihmisen alku.

      Hyvä Martina ja Esko!

    • Santeri777

      Eikö teidän reppanoitten päässä pyöri mitään, siis ihan sairasta touhua.
      Kattelette telkkarista jotain joutavanpäiväistä paskaa ja "elätte" sitä samaa tarinaa täällä.

      Mä olen elämäni aikana aika paljon kaikenlaisten sekopäitten kanssa ollu tekemisissä mutta tuo telkkari/julkkis on pahin huume, narkkaritkin on realisteja teidän rinnalla.

      Mun maailmassa alinta pohjasakkaa on nuo julkkis-narkkarit, täysin joutavaa paskasakkia.
      Mä olen nimmarini kirjoittanut ja enää ei tartte nuoleskella ketään, nuo julkkisten kyttääjät on todellakin pelkkää paskaa jaloissa jotka kuuluu pakollisiin kuvioihin mutta joita joutuu sietämään duunin takia.
      Yksikään julkista työtä tekevä ei arvosta sekuntiakaan noita kuolaavia pahvipäitä jotka lahkeessa roikkuu ja vinkuu kun vammaset apinat ruinaamassa nimmaria tai kuvaa kun ne roikkuu kaulassa...todellakin pahinta ihmisjätettä mitä maailmasta löytyy.

      • .

        EI SITÄ TARVII KATTOO JOS EI KIINNOSTA MARTINA JA ESKO. KAUKOSÄÄDIN ON KEKSITTY.
        Luulenpa että suomessa on kuule huonompiakin vanhempia ku martina ja esko. on alkoholisteja ja muuten vaan piripäitä. joka päivä saa lukea lehdestä ku joku lapsi harhailee pakkasessa ku äiti istuu jossain kuppilassa. Martina on mukavan räväkkä tyyppi ja minä ainakin tykkäsin ohjelmasta.
        ELKÄÄ KATSOKO JOS EI KIINNOSTA!!!!!!


      • Morni
        . kirjoitti:

        EI SITÄ TARVII KATTOO JOS EI KIINNOSTA MARTINA JA ESKO. KAUKOSÄÄDIN ON KEKSITTY.
        Luulenpa että suomessa on kuule huonompiakin vanhempia ku martina ja esko. on alkoholisteja ja muuten vaan piripäitä. joka päivä saa lukea lehdestä ku joku lapsi harhailee pakkasessa ku äiti istuu jossain kuppilassa. Martina on mukavan räväkkä tyyppi ja minä ainakin tykkäsin ohjelmasta.
        ELKÄÄ KATSOKO JOS EI KIINNOSTA!!!!!!

        Täällä taitaa palstailla itse Martti. Vai onko sukulaiset puolustelemassa? "teidän vihanne perustuu median antamaan kuvaan", nii-in, nyt on tv:stä seurattu, minkä piti antaa realistisempi kuva. Vielä huonompi julkisuuskuva siitä tuli!


      • 262626
        . kirjoitti:

        EI SITÄ TARVII KATTOO JOS EI KIINNOSTA MARTINA JA ESKO. KAUKOSÄÄDIN ON KEKSITTY.
        Luulenpa että suomessa on kuule huonompiakin vanhempia ku martina ja esko. on alkoholisteja ja muuten vaan piripäitä. joka päivä saa lukea lehdestä ku joku lapsi harhailee pakkasessa ku äiti istuu jossain kuppilassa. Martina on mukavan räväkkä tyyppi ja minä ainakin tykkäsin ohjelmasta.
        ELKÄÄ KATSOKO JOS EI KIINNOSTA!!!!!!

        "EI SITÄ TARVII KATTOO JOS EI KIINNOSTA MARTINA JA ESKO. KAUKOSÄÄDIN ON KEKSITTY. "

        Vähän meni OT.


    • mie34

      joo on kieltämättä söpöö kun käydään ultrassa jne.. niin kuin kaikki odottavat äidit! kyllä mullakin kyyneleet tuli omassa ultrassa mut ei tän turhakkeeen.

    • MinäItse!

      Itse ainakin kasoin ohjelman ihan hyvillä mielin ja sain jopa nauraa muutamassa kohtaa. Sulkekaa tv tai vaihtakaa kanavaa, jos niin hermoon ottaa. Lähtekää vaikka lenkille, siellä hermo lepää, linnut laulaa, eikä Martinaa ja Eskoa näy missään. Hienoa, eikö?

      • martiina alas

        että näen miten pitkälle tuo nainen menee "kovista esittämällä"!!!! Miten joku nainen voi olla suustaan noin karmea!!?? Olisi mukavaa nähdä se synnytyskin että vieläkö siellä jaksaa esittää kovanaamaa!! Kai se tietysti jaksaa kun ottaa epiduraalit ym., mutta sellainen luomusynnytys olisi kyllä mukavaa katseltavaa tuollaiselta naiselta, voisi kyllä korvat olla kovilla siinä kirouksen tulvassa :D . Muillakin kuin kätilöillä ja lääkäreillä.


      • nenna.
        martiina alas kirjoitti:

        että näen miten pitkälle tuo nainen menee "kovista esittämällä"!!!! Miten joku nainen voi olla suustaan noin karmea!!?? Olisi mukavaa nähdä se synnytyskin että vieläkö siellä jaksaa esittää kovanaamaa!! Kai se tietysti jaksaa kun ottaa epiduraalit ym., mutta sellainen luomusynnytys olisi kyllä mukavaa katseltavaa tuollaiselta naiselta, voisi kyllä korvat olla kovilla siinä kirouksen tulvassa :D . Muillakin kuin kätilöillä ja lääkäreillä.

        vieläki tääl jauhetaan siitä korvisten laitosta. : DD edelleen se on eskon kotimaassa kolumbiassa (ja useissa maissa myös euroopassa) tapana. jos siellä et laita tytölle korviksia heti ku syntyy, luulevat pojaksi. vauvaan ei millään lailla satu rei'ittäiminen vielä tuossa vaiheessa kun ei ole sitä rustoa.
        kyllä nää tuulipuku "minäolenparasäitikoskaminullaonpuklaarinnuksilla" äidit taas vouhkaa.. : DDDDD martina on snetään hyvännäköinen äiti, eikä hakkaa tai tee muuta typerää lapselle. samaa ei voi sanoa keskivertosuomalaisäidesitä..

        itse katsoin ohjelmaa innolla ja aion katsoa koko sarjan loppuun asti! luulen että martina ja esko on loistavia vanhempia. : )) victoria on heille kaikki kaikessa, samaa ei voi edelleen sanoa kaikista suomalaisäideistä.


      • et sillee
        nenna. kirjoitti:

        vieläki tääl jauhetaan siitä korvisten laitosta. : DD edelleen se on eskon kotimaassa kolumbiassa (ja useissa maissa myös euroopassa) tapana. jos siellä et laita tytölle korviksia heti ku syntyy, luulevat pojaksi. vauvaan ei millään lailla satu rei'ittäiminen vielä tuossa vaiheessa kun ei ole sitä rustoa.
        kyllä nää tuulipuku "minäolenparasäitikoskaminullaonpuklaarinnuksilla" äidit taas vouhkaa.. : DDDDD martina on snetään hyvännäköinen äiti, eikä hakkaa tai tee muuta typerää lapselle. samaa ei voi sanoa keskivertosuomalaisäidesitä..

        itse katsoin ohjelmaa innolla ja aion katsoa koko sarjan loppuun asti! luulen että martina ja esko on loistavia vanhempia. : )) victoria on heille kaikki kaikessa, samaa ei voi edelleen sanoa kaikista suomalaisäideistä.

        Yleensä jokaiselle äidille on se oma lapsi kaikki kaikessa, ja etenkin niille tuulipuku äideille joille lapsen tarpeet ja hyvinvointi menee oman egon edelle .. toisin kuin noilla julkisuusnarkkareilla joille 7päivää lehden sepustukset ym paska on paljon tärkeämpää kuin lapsensa OIKEA hyvinvointi!

        Ja mistäs sinä voit tietää miten Marttiina lastaan kohtelee silloin kun kamerat on sammutettu ja todistajia ei ole läsnä? Kuten en tiedä minäkään....

        Älä vanno.. kun et koskaan voi tietää!


      • Saxof
        nenna. kirjoitti:

        vieläki tääl jauhetaan siitä korvisten laitosta. : DD edelleen se on eskon kotimaassa kolumbiassa (ja useissa maissa myös euroopassa) tapana. jos siellä et laita tytölle korviksia heti ku syntyy, luulevat pojaksi. vauvaan ei millään lailla satu rei'ittäiminen vielä tuossa vaiheessa kun ei ole sitä rustoa.
        kyllä nää tuulipuku "minäolenparasäitikoskaminullaonpuklaarinnuksilla" äidit taas vouhkaa.. : DDDDD martina on snetään hyvännäköinen äiti, eikä hakkaa tai tee muuta typerää lapselle. samaa ei voi sanoa keskivertosuomalaisäidesitä..

        itse katsoin ohjelmaa innolla ja aion katsoa koko sarjan loppuun asti! luulen että martina ja esko on loistavia vanhempia. : )) victoria on heille kaikki kaikessa, samaa ei voi edelleen sanoa kaikista suomalaisäideistä.

        Martina on senetään hyvännäköinen äiti, eikä hakkaa tai tee muuta typerää lapselle...

        Eihän se nyt vittu ole vielä kerennyt sitä pentuaa hakata kun se on ollu sillä vielä niin vähänaikaa. Mutta uskoisin, että avaria tulee viimeistään kun lapsosella puhkeaa uhmaikä :)


    • Ei lisää tällaista

      kun kukaan ei niitä katsoisi.
      Ja loppuisi se seiska lehtikin jos kukaan tai ainakaan moni ei tilaisi sitä.
      Ohjelmat ja lehdet ovat sitä mitä kansa katsoo ja lukee.
      (kansalle leipää ja sirkushuveja) niitähän tälläiset ovat.

    • XD

      Ihan hyvä sarja kyllä, Tuli nyt katottua kun ei ollu muuta tekemistä...

    • Hiohoi..

      muijassa mitään aitoa ja alkuperäistä. Oiottu, kiristetty, kuristettu(?), silikonia, botoxia, Raidia, DDT:tä ym jne... Nyt kun se muksu syntyy niin on meinaan sellanen haloo aivan kuin täässä maassa tai maailmassa ei olis ennen syntynyt yhtään pentua. Että mitä ainutlaatuista tässä suorituksessa nyt sitten on?
      Ihan tuolla samalla konstilla ne muutkin lapset on syntyneet, vai onko herrasväki Aitolahti hakenut patentin tällle muksulle? TääähhHääh.

    • oz1237

      kun sai nauraa niin paljon näille typeryyksille :D

      • erika_86

        Olen itse tavannut martinan muutaman kerran ja aika kaamee ihminen on... röyhkeä ja koppava :D on oikeesti... aika harvan kanssa tulee toimeen. kova myös tappelemaan :D


      • oma elämä
        erika_86 kirjoitti:

        Olen itse tavannut martinan muutaman kerran ja aika kaamee ihminen on... röyhkeä ja koppava :D on oikeesti... aika harvan kanssa tulee toimeen. kova myös tappelemaan :D

        riittää kiinnostusta tuommoiseen, ootatte varmaan jo uutta seiskaa....on kyllä niin uskomatonta...


    • kukkiavaan

      ja kroppa timmissä kunnossa, kun ne nyt jo meni sinne matkalle?

      • huhuuu

        mitä se Esko kävi naamaansa laittamassa? lävikö nenäleikkauksessa, vai mitä ne sen naamaria sörkkivät siinä mainoksessa???????????????


      • shdeurkj
        huhuuu kirjoitti:

        mitä se Esko kävi naamaansa laittamassa? lävikö nenäleikkauksessa, vai mitä ne sen naamaria sörkkivät siinä mainoksessa???????????????

        Jos sen huuli ei näyttänyt tarpeksi pullealta, että piti sitten kaventaa tuulenhalkojaa.


    • Pihapöllö huhuu!

      Kauheaa!
      Minusta aivan turha julkkispari, voihan sitänäinkin rahaa tehdä?
      Tämä ei ole kateutta, jos joku tuntee kateutta? kyllä se on Martina itse, voi olla osa aitoja fiiliksiä, mutta kyllä "draamaakin heitetty sekaan"!
      näyttelijän lahjoilla..
      En ole koskaan pitänyt siitä, että raskaudella rahastetaan!
      Onnea kuitenkin suloisen perheenlisäyksen johdosta!

    • helppoarahaa

      Helppoa rahaa..enpä nyt tiedä. Paljonko menee aikaa ohjelman tekemiseen ja mitä saa kouraan - hyvä, jos 1 euro tunti. Ja kyllähän tuottajat tietävät, että julkisuuden kipeä ihminen tulee ohjelmaan vaikka ilmaiseksi.. Ja jos joku on niin tohkeissaan niin tarkistakoon verottajalta - sieltä se totuus löytyy.

      • juuuju

        hommasko esko täytettä huuliin :D
        en tiennytkään että miehetkin harrastaa sitä


      • ..
        juuuju kirjoitti:

        hommasko esko täytettä huuliin :D
        en tiennytkään että miehetkin harrastaa sitä

        VIELÄKÖ TE JAKSATTE HAUKKUA MARTINAA JA ESKOA. KEKSIKÄÄ NYT HERRANJUMALA JOTAIN MUUTA TEKEMISTÄ. EI VAAN VOI TAJUTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • -mutta
        .. kirjoitti:

        VIELÄKÖ TE JAKSATTE HAUKKUA MARTINAA JA ESKOA. KEKSIKÄÄ NYT HERRANJUMALA JOTAIN MUUTA TEKEMISTÄ. EI VAAN VOI TAJUTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        lue sitä ennen tota tajunnanvirtaa: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1033423?aitolehti_martina

        Martin ylähuuli on mielekiintoinen. Onkohan siinä kesto stondis ??


    • asddddddddd
    • Konttorirotta

      En nyt koko ketjua käynyt läpi, mutta yleisellä tasolla voisin tähän "Eskoonaan ja Marttiin" kommentoida, että toisaalta elantoaanhan he vain tuossa ansaitsevat siinä missä me taviksetkin joka päivä raahautuessamme konttoreihimme tai vaikkapa kaupan kassojen ääreen. Ja toiseksi, ei pintaliito tai julkinen ammatti tee kenestäkään automaattisesti huonoa vanhempaa. Tuskin meistä kukaan tällä palstalla (ellei tätä pariskuntaa paremmin tunne) pystyy tekemään arviota siitä, ovatko he sopivia isäksi ja äidiksi.

      Tekivätpä Esko ja Marttiina mitä tahansa elämässään, ei se hetkauta minua suuntaan ei toiseen. Monet taas tuntuvat ottavan kovastikin itseensä tämän pariskunnan tekemiset ja sanomiset..

    • Länsi Hki

      Kun ihminen avaa suunsa, niin siinä paljastuu kaikki.Kun Martiina aloittaa VITTU sanalla, niin tulee heti mieleen, että Itäkeskuksesta päivää ja peruskoulu on siällä käyty ja miäs on yhtä sivistynyt strippari...vittu..
      Ja haluan sinulle todeta, että kauneus katoaa, kun sivistystaso on mitä minuutissa näin.....Ostarin helmi & Nakuperse....mitkä ihanat vanhemmat. Kun lapsi on kouluikäinen, niin vanhemmat voivat mennä kertomaan muille lapsille, että yksi uravalinta voi olla 7päivää mutajulkkis ja oma lapsi taputtaa käsiä ylpeänä yhteen.

      • jmäöygö.gt

        Katsoin äsken uusinnan, vaikka olin ajatellut ihan totaalisesti ignoroida sarjaa. Aivan järkyttävää tappelua koko ajan. Tyhmä, töykeä ja ajattelematon ämmä. Eikä edes kaunis.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4950
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      53
      3320
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2492
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2036
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1662
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1247
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1179
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1155
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      88
      1140
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1116
    Aihe