Tuuli
metsänlaitamia lumesta ravistaa
jättää syksyn puihin
mutta ei jatka syvemmälle
lumottuun.
Keijut siellä tanssii
sehän on satua !!!
ei sellaiseen enää tahtoisi uskoa
mutta
hetkeksi voi näkymään
jäädä viipymään
kun ne ei pidempään kestäkkään
kuten ei mikään muukaan ...
Kuuset ylitseni kurkottavat
jättäen minut hämärän holveihin seisomaan
ja olen jotenkin onnellinen
vaikka morsian päivä unissani antaa odottaa itseään.
Haaveelleni käsivarteni tarjoan
ja kanssasi käyn astelemaan
kaukana kajastavaan aurinkoon
valon alttarille.
Lumottu metsä
6
174
Vastaukset
kuin satua konsanaan keijuineen.
Haikea, odotuksellinen ja luonnon makuinen.
Mm ' hämärän holveihin ' niin kuin viimeinen
lausekin runossasi, on uusia ja tuoreita ilmaisuja.
Hienoja, täydentävät lumousta jonka runosi
lukijalle soi.
Lukuhetkestä kiittää hän.- runo64-1
... mielin vaeltelemaan
unelmoivin silmin kaikkea katsomaan
niin näkee paljon enemmän
kuin arjen hetkissä elämän.
no vapaapäivän sanoja
lumikenkä vaelluksessa metsissä
tuntureiden juurilla.
kiitos sanoistasi rakas ystäväin ja mestarini.
toivotan kauniita näkymiä ja onnellisia näkymiä
viikonloppuusi
lämmöllä sydämestäni.
Onpa nättiä ja lumoavaa.. Aiheesta kuin aiheesta,keksit runoa..Kiitos tästä kauniista hetkestä,runosi parissa..
Mukavaa jatkoa päivääsi..Me tapaamme taas tässä.. Iloa! t.Irkku- runo64-1
... 'näkee' nykyään liian harvoin
ja aina silloin kerkiää ikävä ja huoli astua
vaivaamaan minua.
no eipä minussa enää sanoja asu
kummosia
joten niitä pitää lähteä etsimään
ja tässä niitä nyt esittelen.
kiitos vierailustasi rakas ystäväin
niin nyt pääsen toivottamaan symppiksille
hyvää viikonloppua
lämmöllä sydämestäni.
- KuunKeiju
...ikävä tuli haaveellista runoasi lukiessa!
Terveisin
talvea vihaava viluinen Keiju- runo64-1
... keiju pien.
sinähän se olet ikävän luojia
kun niin harvoin kylässä käyt
ja luulin keijun muuttaneen talvesta pois
muille maille vierahille
lämpimään ...
no keijuista on vähän enemmän jos rakastat ... no runossani
sivulla kuusi.
no keijun pitäisi talveksi eksyä lämpimään syliin
kun kesäsin kaikki on toisin
ja silloin niitä ei kiinni saa
edes lämpimällä sydämellään ...
kiitos kun vierailit luonani
hyvän viikonlopun toivotukset sinulle lähetän
halauksin lämpimin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568