Etsin klaania tai tiimejä että voisi liittyy johonkin sellaiseen pelaan melko paljon tuota Call of duty modern warfare 2 ja olen aika hyväkin siinä, mutta nyt olisi hyvä jos löytäisi suomalaisia pelaamaan sinne kun moneen en ole vielä ainaskaan törmännyt. Joten löytyiskö mistään jonkunlaista klaania tai tiimiä mulle tai edes kamuja pelaamaan lisäilkää vapaasti.
Ps3 Nimi siel on Larppinen
Ps: Lisäilkää kaikki ja lähettäkää mulle ps3 viestii jos ois minkäänlaista tiimii tai klaanii tai ihan voitte laittaa kamu pyyntöjäkin kiitos ja kumarrus.
Call of duty Modern warfare 2
Larppinen
6
749
Vastaukset
- Jonsered83
Terve
Meikäläinen lisäsi nyt sut kamuksi... Pitäis tulla headsetti ens viikolla ni voi puhuakkin :)
Ja jos joku haluaa niin mutki voi lisätä kamuks PS3:seen nikki on Jonsered83 - finsepi
mä näin sut tänään pelaamassa ku olin samassa pelissä:D
- PelicanAndy
Tuttu nimi :D
- jobbelijoo
PelicanAndy kirjoitti:
Tuttu nimi :D
hahaa.!? oon nähny ton jonseredin monta kertaa modern warfare 2 se on mää oon tappanu sen monta kertaa
- THE FRC
FRC ei koskaan unohda mitä sie siellä veivasit!
- timpe
tarttis neuvoja pelaamiseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001200Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45937