Turkulaiset miehet, kiukkuisia ja tylyjä

M

Oon deittaillut Turun seudulta olevia ukkoja, ja melkein kaikki on a) kiukkusii ja b) tylyi. Mun ehdotus teil onki: kasvakaa ensin aikuisiks henkisesti, ennen kuin lähdette treffeille. Ikää on kuitenkin jo 30 (!)

Haloo, ootte niin karseita, että teidän täytyy olla joko pilalle hemmoteltuja äidin kultia tai homoja. Ei teidän kans voi hankkia lapsia, koska ootte itse Isoja Lapsia. Ette ole varsinais-Suomestakaan, vaan helvetistä.

17

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+2

      Milläs täältä niitä lapsia hankit?? Nussimalla niitä ennen on tehty. Taidat jäädä lapsettomaksi.

      terv. 8 lastelapsen mummo

      • M

        ..vaikka sun hommas se ois ollu.
        Nää miehet tarvitsee tapakurssin. tai voivat murjottaa äiteen luona.


      • tilannetta
        M kirjoitti:

        ..vaikka sun hommas se ois ollu.
        Nää miehet tarvitsee tapakurssin. tai voivat murjottaa äiteen luona.

        No tuskimpa ne aloittajan deitit on näitä mummon kasvattamia perheellisiä miehiä?


    • IsoTerska...

      Tule tänne 52v aikuisen kundin luo niin eiköhän me sulle jälkikasvua aikaiseksi ja saatkin oikein kunnon kyytiä!On noita muksuja jo muutama tehty maailmalle ja hyvin pärjäilevät!Elatusmaksuista kun sovitaan etukäteen niin eiköhän asia hoidu!

    • vaan!Oot hengaillu väärien miesten kans.Kyseiset herrat on varmaan muualt muuttanu Turkuun.


      T.Mies 40 Turust ei kiukkune eikä tyly

    • heh...

      Älä tuu tänne valittaa huonoa miesmakuas. Me ei sille mitään voida!

      • M

        ..kun vika on muualla. niinhän teette kuitenkin!

        Eikä miesmaku ole huono, kun esim ulkonäöllä ei ole surta väliä.


    • otan osaa

      Oletkos se sinä, joka roikut siellä baaritiskeillä ja kyttäät, kuka eniten tarjoo juotavaa, sen mukaan lähdet? Eiks oo viime aikoina oikein onnistanut, kun noin katkera olet?

      • Kyrpä vittu pillu he

        että joka provon otatte tosissanne.....Nämä palstat tuntuu olevan sellaisia jossa kiltit kotiäiditkin muuttuu lady Dominaksi tai pappa kirjoittelee pervoja ja yhtiön toim.joht.haukkuu naapuriaan idiootiksi yms.Se on niin heppoa anonyymina sekoilla.Saisi koko suoLi24 sivut lopettaa sillä kun näitä lukee tulee käsitys,että KAIKKI suomalaiset on typeriä sekoja!


      • M

        ..eikä ole mun skene muuten kuin ajoittain.


    • Uskontoa vastaan

      Se johtuu muslimien suuresta määrästä Turussa.
      Aina nähdessäsi muslimin kantavan ruokakasseja, muista, että se olet sinä, joka olet sen maksanut. Elävät meidän rahoillamme ja alkavat määräillä täällä kantaväestöä! Pitäisikö sinun mielestäsi hymyillä?

    • M

      ..tosin jos haluaa kohdella deittiä/tyttöystävää kuin miespuolista pomoa pimeällä kujalla, vikaa on pään lisäks korvissa ja silmissäkin. ja mainekkin voi mennä.

    • sen minkä nuorena...

      No mitä voi odottaa jos poimii deittejä jäljellejääneistä hylkiöistä ja keräilyeristä?!?!?!?

      Parinmuodostus on syytä tehdä paljon paljon nuorempana, jos aikoo saada priimaa.

    • älä odota liikoi :/

      Varsinaisuomalaisel miehel on kovat defenssit pääl silloin kun se on epävarma. Sit ei ole lähtökohtaisesti kasvatettu puhumaan, vaan toimimaan, toisin kuin naisia. Kun ei ole oikein ollut kaverei vaan korkeintaan pelikaverei, nii mite oppis muuta kuin töksäyttelemään? (sitäpaitsi, jo niiden isovanhemmat oli nokkavia 6o v sitten kun evakot tuli tänne. riesaks.) miehenhän kuuluu päteä autolla ja dokaamalla, yms. Naista se huoma kaivata siin vaiheessa, kun nainen on jo lähteny. kyllästyttyään huonoon kohteluun ja yksin puhumiseen.piikikäs sika eiku siili on yksin. lapsdn hankkiminen ei kuulu miehn biologiseen rakenteeseen ollenkaan, jotai akkojen hommaa.

      • älä odota liikoi :/

        varsinaisuomalaisen lajiin kuuluu hämmästyttävästi myös sosiaalisempi muunnos,naimisissa oleva lajitoveri-mies. tuntomerkki:sormus. tämän tyypin sosiaalisuus saattaa jopa hämmentää hiljaisempaan sinkkutyyppiin tottuneita, varsinkin sinkkunaisia, joista muunnos 2 saattaa olla edelleen kovasti kiinnostunut (yön pimeinä mutta jännittävinä tunteina). hänellä on ehkä jopa useampia naisia kerrallaan. moraaliltaan muunnos 2 ei ole järin kehittynyt, mutta tarkoitus onkin pitää hauskaa. Saattaa jopa viedä sinkkumuunnokselle kuuluvia lajin pesimäalueelle tulleita naaraita, ja ainahan on hyvä pitää muutama naaras ns. varastossa pahan päivän varalta.


      • ,..,
        älä odota liikoi :/ kirjoitti:

        varsinaisuomalaisen lajiin kuuluu hämmästyttävästi myös sosiaalisempi muunnos,naimisissa oleva lajitoveri-mies. tuntomerkki:sormus. tämän tyypin sosiaalisuus saattaa jopa hämmentää hiljaisempaan sinkkutyyppiin tottuneita, varsinkin sinkkunaisia, joista muunnos 2 saattaa olla edelleen kovasti kiinnostunut (yön pimeinä mutta jännittävinä tunteina). hänellä on ehkä jopa useampia naisia kerrallaan. moraaliltaan muunnos 2 ei ole järin kehittynyt, mutta tarkoitus onkin pitää hauskaa. Saattaa jopa viedä sinkkumuunnokselle kuuluvia lajin pesimäalueelle tulleita naaraita, ja ainahan on hyvä pitää muutama naaras ns. varastossa pahan päivän varalta.

        Kyllä Turun yössä on aina liikkuneet playboyt, joillla on sana hallussa mutta heille sitoutuminen on ongelma. Niin ja ne itsevarmat yksilöt, joille sitoutuminen ei ole ongelma, he ovatkin jo jonkun kullan omia.


      • 17V työttö kaunein
        ,.., kirjoitti:

        Kyllä Turun yössä on aina liikkuneet playboyt, joillla on sana hallussa mutta heille sitoutuminen on ongelma. Niin ja ne itsevarmat yksilöt, joille sitoutuminen ei ole ongelma, he ovatkin jo jonkun kullan omia.

        Jos ihminen ei ole pariutunut 25 ikävuoteen mennessä, niin hänessä on jotain vialla. Samaa voi sanoa myös tuo iän jälkeen eronneista ja karanneista.

        PS. 11 3 ei ole 14.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe