Hyvin menee

susianalyytikkó.

Apinoiden pääapinana olen vuosien aikana tehnyt arvokasta mutta aliarvostettua ja pyyteetöntä
valistustyötä. Suurin osa kouluttamistani apinoista osaa jo kävellä perässäni, pyytää ruokaa, paskoa nurkkaan jne Apinat ovat veljiäni, siskojani ja isovanhempiani - jaloa joukkoa joiden rinnalla ihminen
saa hävetä.
Lyhyesti sanoen; olen ylpeä rodustani ja suvustani. Eläköön apinat, erityisesti ne kuraperseapinat joiden lahkoon itsekin kuulun.
ensi vuonna saan tod.näk. diplomisusianalyytikon nimityksen ansiokkaasta toiminnastani heimoveljien
sivistämisessä.

14

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainota

      mainiota

    • tolloille

      olla teidän suhteen oikeassa, ei riitä että se itse suoltaa paskaa tänne siuvun täydeltä, vaan jos se vähän hellittää niin te onnettomat jo apinoitte sitä.

      • apinoivat

        ketä?
        Mehän olemme kaikki peräti älykkäitä, sivistyneitä ja kouluttautuneita metsästyksen vastustajia!!
        Samaa joukkoa kanssasi, mr Pääapina päällikkönämme.
        Älä häpeä joukkoamme!


      • k4jt+280

        luulet olevasi jotenkin parempi, vaikka suollat paskaa siinä kuten muutki.


      • kyllähän minä yleensä olen oikeassa, heh heh.


    • huumori on aina paikallaan välillä keventämässä niin raskasta ja vaikeatajuista susianalyysiani. Tällaiset kevennykset suovat apinan aivoille tarvittua hengähdystaukoa, jotta jaksaisi taas opiskella ja osallistua tiiviisti antamaani petopelkoterapiaan. Vakavasti puhuen ajatukseni todella saavat apinan hämmennyksen tilaan ja ehkä jopa ajattelemaan. Ja nyt, jottei nenäliinoja ja sensuuria tarvita, niin mainitsen vielä kerran, jotta "apina" on tarkasti määritelty susianalyysissa I ja II:ssa. Se ei suinkaan ole mikään ivasana.

      • Kyseleväinen

        Ei kai opiskelu peruskoulussa kovin raskasta ole?


      • Kyseleväinen kirjoitti:

        Ei kai opiskelu peruskoulussa kovin raskasta ole?

        jos asioihin paneutuu eikä vaan lorvi ja pelaa esim. pelejä ja katso telkkaria, kuten joillakin on tapana. Sen voin sanoa, että opettaminen voi joskus tuntua tosi työläältä peruskoulussa. Mainitsen mm. tuntien valmistelun ja kokeitten korjaamisen vievän huomattavasti aikaa. Tästähän minulla on omakohtaista kokemusta näin kansankynttilänä.


      • apinalaumassa
        Susianalyytikko kirjoitti:

        jos asioihin paneutuu eikä vaan lorvi ja pelaa esim. pelejä ja katso telkkaria, kuten joillakin on tapana. Sen voin sanoa, että opettaminen voi joskus tuntua tosi työläältä peruskoulussa. Mainitsen mm. tuntien valmistelun ja kokeitten korjaamisen vievän huomattavasti aikaa. Tästähän minulla on omakohtaista kokemusta näin kansankynttilänä.

        niinpä juu, oman heimosi päällikkönä:-)


      • kynttilöitäkin
        Susianalyytikko kirjoitti:

        jos asioihin paneutuu eikä vaan lorvi ja pelaa esim. pelejä ja katso telkkaria, kuten joillakin on tapana. Sen voin sanoa, että opettaminen voi joskus tuntua tosi työläältä peruskoulussa. Mainitsen mm. tuntien valmistelun ja kokeitten korjaamisen vievän huomattavasti aikaa. Tästähän minulla on omakohtaista kokemusta näin kansankynttilänä.

        vain yksi.
        Sekin tuli jonkun persereikään työnnetyksi,
        vaan eiköhän se pimeässä kullin virkaa tee.

        - Junnu Vainio, Pohjolan Pidot -


      • Ennenpitkää
        Susianalyytikko kirjoitti:

        jos asioihin paneutuu eikä vaan lorvi ja pelaa esim. pelejä ja katso telkkaria, kuten joillakin on tapana. Sen voin sanoa, että opettaminen voi joskus tuntua tosi työläältä peruskoulussa. Mainitsen mm. tuntien valmistelun ja kokeitten korjaamisen vievän huomattavasti aikaa. Tästähän minulla on omakohtaista kokemusta näin kansankynttilänä.

        Juuri sinun avullasi on sudet ruvennu vähenemään koko pohjolassa. Oot tehny suunnattoman arvokasta työtä, jolloin sinunkaltaistesi surkeat eläinrääkkääjät saavat ansaitsemansa tuomion luonnolta, sillä se lyö takaisin, -turpiin jonninjoutaville hulupattajille.


    • kirjoitettu

      susianaalikon roolista mutta ei sen älykkyysosamäärä riitä ymmärtämään
      kirjoittamaasi. Sehän on omien sanojensa mukaan APINOIDEN kansankynttilä
      eikä siltä voi liikoja vaatia.

      • on.

        Valitettavasti!


      • sokeiden

        maailmassa on silmäpuoli kuningas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe