Apinoiden pääapinana olen vuosien aikana tehnyt arvokasta mutta aliarvostettua ja pyyteetöntä
valistustyötä. Suurin osa kouluttamistani apinoista osaa jo kävellä perässäni, pyytää ruokaa, paskoa nurkkaan jne Apinat ovat veljiäni, siskojani ja isovanhempiani - jaloa joukkoa joiden rinnalla ihminen
saa hävetä.
Lyhyesti sanoen; olen ylpeä rodustani ja suvustani. Eläköön apinat, erityisesti ne kuraperseapinat joiden lahkoon itsekin kuulun.
ensi vuonna saan tod.näk. diplomisusianalyytikon nimityksen ansiokkaasta toiminnastani heimoveljien
sivistämisessä.
Hyvin menee
14
265
Vastaukset
- mainota
mainiota
- tolloille
olla teidän suhteen oikeassa, ei riitä että se itse suoltaa paskaa tänne siuvun täydeltä, vaan jos se vähän hellittää niin te onnettomat jo apinoitte sitä.
- apinoivat
ketä?
Mehän olemme kaikki peräti älykkäitä, sivistyneitä ja kouluttautuneita metsästyksen vastustajia!!
Samaa joukkoa kanssasi, mr Pääapina päällikkönämme.
Älä häpeä joukkoamme! - k4jt+280
luulet olevasi jotenkin parempi, vaikka suollat paskaa siinä kuten muutki.
huumori on aina paikallaan välillä keventämässä niin raskasta ja vaikeatajuista susianalyysiani. Tällaiset kevennykset suovat apinan aivoille tarvittua hengähdystaukoa, jotta jaksaisi taas opiskella ja osallistua tiiviisti antamaani petopelkoterapiaan. Vakavasti puhuen ajatukseni todella saavat apinan hämmennyksen tilaan ja ehkä jopa ajattelemaan. Ja nyt, jottei nenäliinoja ja sensuuria tarvita, niin mainitsen vielä kerran, jotta "apina" on tarkasti määritelty susianalyysissa I ja II:ssa. Se ei suinkaan ole mikään ivasana.
- Kyseleväinen
Ei kai opiskelu peruskoulussa kovin raskasta ole?
Kyseleväinen kirjoitti:
Ei kai opiskelu peruskoulussa kovin raskasta ole?
jos asioihin paneutuu eikä vaan lorvi ja pelaa esim. pelejä ja katso telkkaria, kuten joillakin on tapana. Sen voin sanoa, että opettaminen voi joskus tuntua tosi työläältä peruskoulussa. Mainitsen mm. tuntien valmistelun ja kokeitten korjaamisen vievän huomattavasti aikaa. Tästähän minulla on omakohtaista kokemusta näin kansankynttilänä.
- apinalaumassa
Susianalyytikko kirjoitti:
jos asioihin paneutuu eikä vaan lorvi ja pelaa esim. pelejä ja katso telkkaria, kuten joillakin on tapana. Sen voin sanoa, että opettaminen voi joskus tuntua tosi työläältä peruskoulussa. Mainitsen mm. tuntien valmistelun ja kokeitten korjaamisen vievän huomattavasti aikaa. Tästähän minulla on omakohtaista kokemusta näin kansankynttilänä.
niinpä juu, oman heimosi päällikkönä:-)
- kynttilöitäkin
vain yksi.
Sekin tuli jonkun persereikään työnnetyksi,
vaan eiköhän se pimeässä kullin virkaa tee.
- Junnu Vainio, Pohjolan Pidot - - Ennenpitkää
Juuri sinun avullasi on sudet ruvennu vähenemään koko pohjolassa. Oot tehny suunnattoman arvokasta työtä, jolloin sinunkaltaistesi surkeat eläinrääkkääjät saavat ansaitsemansa tuomion luonnolta, sillä se lyö takaisin, -turpiin jonninjoutaville hulupattajille.
- kirjoitettu
susianaalikon roolista mutta ei sen älykkyysosamäärä riitä ymmärtämään
kirjoittamaasi. Sehän on omien sanojensa mukaan APINOIDEN kansankynttilä
eikä siltä voi liikoja vaatia.- on.
Valitettavasti!
- sokeiden
maailmassa on silmäpuoli kuningas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2619328IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3146504Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?691513Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61361Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.881157- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72983Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43828Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23726MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718