Apinoiden pääapinana olen vuosien aikana tehnyt arvokasta mutta aliarvostettua ja pyyteetöntä
valistustyötä. Suurin osa kouluttamistani apinoista osaa jo kävellä perässäni, pyytää ruokaa, paskoa nurkkaan jne Apinat ovat veljiäni, siskojani ja isovanhempiani - jaloa joukkoa joiden rinnalla ihminen
saa hävetä.
Lyhyesti sanoen; olen ylpeä rodustani ja suvustani. Eläköön apinat, erityisesti ne kuraperseapinat joiden lahkoon itsekin kuulun.
ensi vuonna saan tod.näk. diplomisusianalyytikon nimityksen ansiokkaasta toiminnastani heimoveljien
sivistämisessä.
Hyvin menee
14
280
Vastaukset
- mainota
mainiota
- tolloille
olla teidän suhteen oikeassa, ei riitä että se itse suoltaa paskaa tänne siuvun täydeltä, vaan jos se vähän hellittää niin te onnettomat jo apinoitte sitä.
- apinoivat
ketä?
Mehän olemme kaikki peräti älykkäitä, sivistyneitä ja kouluttautuneita metsästyksen vastustajia!!
Samaa joukkoa kanssasi, mr Pääapina päällikkönämme.
Älä häpeä joukkoamme! - k4jt+280
luulet olevasi jotenkin parempi, vaikka suollat paskaa siinä kuten muutki.
huumori on aina paikallaan välillä keventämässä niin raskasta ja vaikeatajuista susianalyysiani. Tällaiset kevennykset suovat apinan aivoille tarvittua hengähdystaukoa, jotta jaksaisi taas opiskella ja osallistua tiiviisti antamaani petopelkoterapiaan. Vakavasti puhuen ajatukseni todella saavat apinan hämmennyksen tilaan ja ehkä jopa ajattelemaan. Ja nyt, jottei nenäliinoja ja sensuuria tarvita, niin mainitsen vielä kerran, jotta "apina" on tarkasti määritelty susianalyysissa I ja II:ssa. Se ei suinkaan ole mikään ivasana.
- Kyseleväinen
Ei kai opiskelu peruskoulussa kovin raskasta ole?
Kyseleväinen kirjoitti:
Ei kai opiskelu peruskoulussa kovin raskasta ole?
jos asioihin paneutuu eikä vaan lorvi ja pelaa esim. pelejä ja katso telkkaria, kuten joillakin on tapana. Sen voin sanoa, että opettaminen voi joskus tuntua tosi työläältä peruskoulussa. Mainitsen mm. tuntien valmistelun ja kokeitten korjaamisen vievän huomattavasti aikaa. Tästähän minulla on omakohtaista kokemusta näin kansankynttilänä.
- apinalaumassa
Susianalyytikko kirjoitti:
jos asioihin paneutuu eikä vaan lorvi ja pelaa esim. pelejä ja katso telkkaria, kuten joillakin on tapana. Sen voin sanoa, että opettaminen voi joskus tuntua tosi työläältä peruskoulussa. Mainitsen mm. tuntien valmistelun ja kokeitten korjaamisen vievän huomattavasti aikaa. Tästähän minulla on omakohtaista kokemusta näin kansankynttilänä.
niinpä juu, oman heimosi päällikkönä:-)
- kynttilöitäkin
Susianalyytikko kirjoitti:
jos asioihin paneutuu eikä vaan lorvi ja pelaa esim. pelejä ja katso telkkaria, kuten joillakin on tapana. Sen voin sanoa, että opettaminen voi joskus tuntua tosi työläältä peruskoulussa. Mainitsen mm. tuntien valmistelun ja kokeitten korjaamisen vievän huomattavasti aikaa. Tästähän minulla on omakohtaista kokemusta näin kansankynttilänä.
vain yksi.
Sekin tuli jonkun persereikään työnnetyksi,
vaan eiköhän se pimeässä kullin virkaa tee.
- Junnu Vainio, Pohjolan Pidot - - Ennenpitkää
Susianalyytikko kirjoitti:
jos asioihin paneutuu eikä vaan lorvi ja pelaa esim. pelejä ja katso telkkaria, kuten joillakin on tapana. Sen voin sanoa, että opettaminen voi joskus tuntua tosi työläältä peruskoulussa. Mainitsen mm. tuntien valmistelun ja kokeitten korjaamisen vievän huomattavasti aikaa. Tästähän minulla on omakohtaista kokemusta näin kansankynttilänä.
Juuri sinun avullasi on sudet ruvennu vähenemään koko pohjolassa. Oot tehny suunnattoman arvokasta työtä, jolloin sinunkaltaistesi surkeat eläinrääkkääjät saavat ansaitsemansa tuomion luonnolta, sillä se lyö takaisin, -turpiin jonninjoutaville hulupattajille.
- kirjoitettu
susianaalikon roolista mutta ei sen älykkyysosamäärä riitä ymmärtämään
kirjoittamaasi. Sehän on omien sanojensa mukaan APINOIDEN kansankynttilä
eikä siltä voi liikoja vaatia.- on.
Valitettavasti!
- sokeiden
maailmassa on silmäpuoli kuningas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522