Iltalehtien mukaan Kimi on ostanut veljenpojilleen (3 ja 4 vuotiaat) mönkijän joululahjaksi.
Siis 3 ja 4 vuotialle lapsille mönkijä!!!!!!
Kyllä vittu osaa olla ääliö tyyppi, kun pienille lapsille ostaa mönkijän.
Joululahja veljenpojille
5
370
Vastaukset
- on useampia
tuskin osti mitään 500cc.
Ota raukka selvää ennenkuin alat parkumaan.
Vai oletko vain kateellinen???????????? - olet yksinkertainen
lapsille mönkijän sillon, kun poika oli 4 ja tyttö 2.
Olipa ihmeellinen asia.....
Mut tälläkertaa olin Kimiäkin nopeampi - bvgrbrb
Ja mitäköhän ääliötä siinä nyt on???? Suomessa lapset aloittelee mökkimopoiluita juuri tuossa iässä. Mönkijä on sitä paitsi huomattavasti turvallisempi. Ja vaikka pihassa olisi 10 mönkijää niin eiköhän lasten vanhemmat osaa päättää milloin lapsi on tarpeeksi vanha sillä ajamaan.
Taidat itse olla vain vitun ääliö jolla ei riitä rahat mökijöihin. Mene töihin ja säästä, niin ehkä sitten joskus saat sen 50cc mönkijäsi. - Voivittuu
Itse penskana en saanu yhtikäs mitään. Vasta 18v. sain ikivanhan yamaha tzr, joka aina paskana. Voi vittu!
- kimittäjä fani
Pitäiskö sen sitten muuttaa mieltä ja kertoa että joulupukki haluaa mönkijät takaisin korvatunturille, kun niissä on ilmennyt laitevika? ...jotta ihmiset olisi tyytyväisiä ja vähemmän kateellisia.
Pojat muistaisi lopun ikäänsä setänsä tyylin, että muuttikin mieltään..
Ei oikein hyvä idea:-\
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627