Todella typerä palsta

en halua haukkua

Naiset kirjoittavat miehiä ärsyttääkseen, miten ihania miehet ovat ulkomailla. Huomioivat naisia, ostavat lahjoja, vievät syömään ja ovat muutenkin naisia palvovia. Ja rakastajina osaavat kaikki naisia miellyttävät temput.

Miehet kehuvat idän tyttöjä ja sitä, miten nämä keskittyvät vain miehiin ja täyttämään heidän tarpeensa. Vaimoinakin ovat paljon suomalaisia naisia parempia.

Naisten mielestä suomalaiset miehet eivät peseydy, kulkevat likaisissa vaatteissa, kännäävät, ovat lihavia ja muutenkin vastenmielisiä. Ja naisista eivät tietenkään ymmärrä yhtään mitään.

Miesten mielestä suomalaiset naiset eivät huolehdi ulkonäöstään, ovat lihavia, typeriä eivätkä osaa huolehtia miesten tarpeista.

Käsittämättömiä mielikuvia eivätkä edes totta!

Onhan se hyvä, että saadaan tännekin uusia geenejä ja käydään hakemassa ulkomailta se, mitä ei jostain syystä saa täältä. Ehkei vain ole sattunut se oikea kohdalle tai ei osaa hakea parannusta huonoon parisuhteeseen. Pettämisen tuomitsen, pitäisi aikuisten osata hoitaa asiansa muutenkin. Mutta ei minusta ole mukava havaita, miten sukupuolet (no pieni osa niiden edustajista) tappelevat palstalla kehuen ja hehkuttaen omia kokemuksiaan ihan vaan toista sukupuolta ärsyttääkseen. Miksei oman maan kansalaisista voi olla ylpeä ja pitää kiinni näistä meidän ihanista naisista tai upeista miehistä? Naiset oikein ajamalla ajavat miehiä ulkomaalaisten pariin ja miehet tekevät samoin naisille. Tokihan jokainen voi kehua löytöjään, mutta en kyllä ymmärrä tätä ajattelutapaa "ei suomimiehistä ole mihinkään" tai "suominaiset ovat aivan kamalia". Itse olen suomalainen mies ja olen löytänyt rinnalleni upean suomalaisen naisen. Kokemusta ei ole muista kansallisuuksista, tokihan ne voivat olla upeita, mutta en tietoisesti aio sieltä kokemuksia hakea. Ja jos joskus elämä minut sellaiseen tilanteeseen heittäisikin, tuskin tuomitsisin suomalaisia naisia. Olen heidän kanssaan saanut kokea paljon hyviä hetkiä.

11

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monikulttuurista

      Minulle tämä Suomi24 edustaa samaa kuin aikakauslehtien Seiska. Täynnä hölynpölyä, provosointia sekä turhia uutisia. Sitä kutsutaan viihteeksi, joten jututkin ovat varmasti sen mukaiset. En usko sekuntiakaan että suurin osa ihmisistä ajattelee näin, kuten täällä monikulttuuriset suhteet- tai lomaromanssit-palstalla saa lukea. Nimettömänä on helppoa ärsyttää ihmisiä ja laukoa typeryyksiä.

      Itse elän monikulttuurisessa suhteessa, mutta minulle sillä ei ole kulttuuritaustan ymmärtämistä syvempää merkitystä. Tietenkin täytyy löytää yhteinen kieli ja ymmärtää toisen lähtökohtia sekä erilaista ajattelua monipuolisemmin, mutta minua on aina kiinnostanut enemmän ihminen persoonana kuin se, mistä hän tulee ja minkämaalainen hän on.

      Minä nyt vain satuin tapaamaan hienon ihmisen eri kulttuurista. Olen tavannut myös hienoja suomalaisia miehiä. Jos olisin tavannut suomalaisen, tottakai olisin ollut yhtä onnellinen suhteessa.

      Fiksut ihmiset eivät mielestäni tuomitse muita, vaan keskittyvät itse löytämään hyvän ja laadukkaan elämän. Yleistykset kertovat enemmän ihmisestä itsestään kuin muusta maailmasta.

      • Meerbusen

        Tämä on todella kuin Seiska-lehti, mutta hillittömän paljon hauskempi. Siis mielipiteet ovat keskimäärin kamalia ja porukka kaikesta päätelleen tosissaan.
        Lomaromansseista ei ole tietoakaan ja niinkuin aloittaja sanoi, sukupuolet haukkuvat toisiaan mitä kummallisimmista jutuista.
        Myönnän käyväni lukemassa ehkä kerran viikossa, koska haluan nähdä miten tyhmyys tiivistyy.


    • Venäjältä saa

      Lehmät on vihaisia siitä, että Suomi poika käy petikaverinsa Venäjältä. Pietarissa naiset ovat aivan muuta kuin nämä Pohjolan kylmät ja tympeät ämmät. Voy hyvä Jumala kun se on aina mukava venäläisten naisten kanssa peuhata.

      Aioin ottaa itselleni venäläisen vaimo Pietarista ja naida sitä joka päivä.

      • Lehmä

        Voi sitä naisraukkaa joka sinut "saa"


      • bermudan kolmio
        Lehmä kirjoitti:

        Voi sitä naisraukkaa joka sinut "saa"

        Niinpä, voi naisparkaa joka tollasen sovinisti ketkun kelkkaan lähtee. Yleensä mies, joka haukkuu naisia lehmiksi ja "ottaa" naisen, ei ole kovin tavoittelemisen arvoinen kaveri ja tuskin ketään kiinostaa hänen naintiasiat.


      • muuta onneksi
        bermudan kolmio kirjoitti:

        Niinpä, voi naisparkaa joka tollasen sovinisti ketkun kelkkaan lähtee. Yleensä mies, joka haukkuu naisia lehmiksi ja "ottaa" naisen, ei ole kovin tavoittelemisen arvoinen kaveri ja tuskin ketään kiinostaa hänen naintiasiat.

        teille on ne ihanat musliminappisilmät.

        Ne ei hauku naisia...tosin tappavat jos nainen uskaltaa käydä silmäpeliäkään vieraan miehen kanssa.

        Ja oli sitten kyse vaimosta tai siskosta.

        Ne ne on hienoja miehiä...


      • kkakkkakkka
        muuta onneksi kirjoitti:

        teille on ne ihanat musliminappisilmät.

        Ne ei hauku naisia...tosin tappavat jos nainen uskaltaa käydä silmäpeliäkään vieraan miehen kanssa.

        Ja oli sitten kyse vaimosta tai siskosta.

        Ne ne on hienoja miehiä...

        hmmm..kyllä suomalaiset miehet tappavat naisia eniten ainakin euroopan maissa. Muistini mukaan 70 naista vuodessa tapetaan lähisuhteessa. Suomalaisen miehen nyrkki heiluu myös siten, että noin 80% parisuhteissa elävistä naisista on kokenut väkivaltaa. Turvakodit ovat pullollaan yleensä turvattomia naisia ja lapsia. Suomessa myös miehet osaavat ryypätä, ja meillä alkoholisteja onkin enemmän kuin muissa euroopan maissa.
        Niin mutta suomessahan ollaankin kristittyjä, ja 85% väestöstä kuuluu kirkkoon. Eli onkohan sittenkään sillä uskonnolla merkitystä yleensä? Suomessa asuun noin 1 milj. yhden hengen taloudessa, eikä oikeastaan olekaan mikään ihme!
        Itse elä'n nykyään yksin ja nautin vapaudestani. Pari alkoholisoitunutta, väkivaltaista suhdetta on opettanut, että omaa elämäänsä ei kannata ainakaan ylipäätänsäkään miehen kanssa pilata. Sama se pätee myös naisiin, koska Suomessa myös naiset ovat väkivaltaisia ja paljon on alkoholismia etc.
        Hyvät ihmiset! Nauttikaa elämästänne älkääkä ängetkö parisuhteisiin liian aikaisin. Nauttikaa vanhanajan seurustelusta, ja jos kaveri osoittaa väkivaltaisia taipumuksia niin kannattaa heti pistää suhde poikki.
        Lomaromanssit ovat ihania ja niistä voi nauttia. Samaan sänkyyn ei kannata ängetä, mutta muuten voi kyllä hauskaa pitää.


      • mutta tuota
        kkakkkakkka kirjoitti:

        hmmm..kyllä suomalaiset miehet tappavat naisia eniten ainakin euroopan maissa. Muistini mukaan 70 naista vuodessa tapetaan lähisuhteessa. Suomalaisen miehen nyrkki heiluu myös siten, että noin 80% parisuhteissa elävistä naisista on kokenut väkivaltaa. Turvakodit ovat pullollaan yleensä turvattomia naisia ja lapsia. Suomessa myös miehet osaavat ryypätä, ja meillä alkoholisteja onkin enemmän kuin muissa euroopan maissa.
        Niin mutta suomessahan ollaankin kristittyjä, ja 85% väestöstä kuuluu kirkkoon. Eli onkohan sittenkään sillä uskonnolla merkitystä yleensä? Suomessa asuun noin 1 milj. yhden hengen taloudessa, eikä oikeastaan olekaan mikään ihme!
        Itse elä'n nykyään yksin ja nautin vapaudestani. Pari alkoholisoitunutta, väkivaltaista suhdetta on opettanut, että omaa elämäänsä ei kannata ainakaan ylipäätänsäkään miehen kanssa pilata. Sama se pätee myös naisiin, koska Suomessa myös naiset ovat väkivaltaisia ja paljon on alkoholismia etc.
        Hyvät ihmiset! Nauttikaa elämästänne älkääkä ängetkö parisuhteisiin liian aikaisin. Nauttikaa vanhanajan seurustelusta, ja jos kaveri osoittaa väkivaltaisia taipumuksia niin kannattaa heti pistää suhde poikki.
        Lomaromanssit ovat ihania ja niistä voi nauttia. Samaan sänkyyn ei kannata ängetä, mutta muuten voi kyllä hauskaa pitää.

        hanki elämä ja tule sitten opettamaan muille siitä jotain.


      • sfsfddfsfdssdf
        kkakkkakkka kirjoitti:

        hmmm..kyllä suomalaiset miehet tappavat naisia eniten ainakin euroopan maissa. Muistini mukaan 70 naista vuodessa tapetaan lähisuhteessa. Suomalaisen miehen nyrkki heiluu myös siten, että noin 80% parisuhteissa elävistä naisista on kokenut väkivaltaa. Turvakodit ovat pullollaan yleensä turvattomia naisia ja lapsia. Suomessa myös miehet osaavat ryypätä, ja meillä alkoholisteja onkin enemmän kuin muissa euroopan maissa.
        Niin mutta suomessahan ollaankin kristittyjä, ja 85% väestöstä kuuluu kirkkoon. Eli onkohan sittenkään sillä uskonnolla merkitystä yleensä? Suomessa asuun noin 1 milj. yhden hengen taloudessa, eikä oikeastaan olekaan mikään ihme!
        Itse elä'n nykyään yksin ja nautin vapaudestani. Pari alkoholisoitunutta, väkivaltaista suhdetta on opettanut, että omaa elämäänsä ei kannata ainakaan ylipäätänsäkään miehen kanssa pilata. Sama se pätee myös naisiin, koska Suomessa myös naiset ovat väkivaltaisia ja paljon on alkoholismia etc.
        Hyvät ihmiset! Nauttikaa elämästänne älkääkä ängetkö parisuhteisiin liian aikaisin. Nauttikaa vanhanajan seurustelusta, ja jos kaveri osoittaa väkivaltaisia taipumuksia niin kannattaa heti pistää suhde poikki.
        Lomaromanssit ovat ihania ja niistä voi nauttia. Samaan sänkyyn ei kannata ängetä, mutta muuten voi kyllä hauskaa pitää.

        LOMATURISTIHUORAN tarkistaa vaktoja ennenkuin tulee uskomatonta tuubaa suoltamaan.

        Suomessa delaa 20-30 IHMISTÄ(naiset tappavat miehiä ei se ole yksipuolista) vuosittain lähisuhteessa.Tässä ovat mukana ulkomaalaisten nirhaukset myös.

        Muuten,suominainen on myös ahkera käyttämään väkivaltaa parisuhteessa.

        Nauti sinä huora karvaranteen munasta niin paljon kuin kroppa kestää mutta tee se ilman suojausta.


      • että miksi sinä olet
        kkakkkakkka kirjoitti:

        hmmm..kyllä suomalaiset miehet tappavat naisia eniten ainakin euroopan maissa. Muistini mukaan 70 naista vuodessa tapetaan lähisuhteessa. Suomalaisen miehen nyrkki heiluu myös siten, että noin 80% parisuhteissa elävistä naisista on kokenut väkivaltaa. Turvakodit ovat pullollaan yleensä turvattomia naisia ja lapsia. Suomessa myös miehet osaavat ryypätä, ja meillä alkoholisteja onkin enemmän kuin muissa euroopan maissa.
        Niin mutta suomessahan ollaankin kristittyjä, ja 85% väestöstä kuuluu kirkkoon. Eli onkohan sittenkään sillä uskonnolla merkitystä yleensä? Suomessa asuun noin 1 milj. yhden hengen taloudessa, eikä oikeastaan olekaan mikään ihme!
        Itse elä'n nykyään yksin ja nautin vapaudestani. Pari alkoholisoitunutta, väkivaltaista suhdetta on opettanut, että omaa elämäänsä ei kannata ainakaan ylipäätänsäkään miehen kanssa pilata. Sama se pätee myös naisiin, koska Suomessa myös naiset ovat väkivaltaisia ja paljon on alkoholismia etc.
        Hyvät ihmiset! Nauttikaa elämästänne älkääkä ängetkö parisuhteisiin liian aikaisin. Nauttikaa vanhanajan seurustelusta, ja jos kaveri osoittaa väkivaltaisia taipumuksia niin kannattaa heti pistää suhde poikki.
        Lomaromanssit ovat ihania ja niistä voi nauttia. Samaan sänkyyn ei kannata ängetä, mutta muuten voi kyllä hauskaa pitää.

        vetänyt puoleesi väkivaltaisia kännääjiä ?

        Erikoista, että joillekin sattuu tuollaisia suhteita peräkkäin.

        Oliko isäsi alkoholisti ? Veikkaan, että oli.

        Omassa taloyhtiössäni asuu eräs yksinhuoltajanainen, jolla tuntuu miesystävät vaihtuvat aika usein ja kaikkia heitä yhdistää alkoholi nyrkki. Ja aina uudestaan vaan samanlainen köriläs, kun edellisestä on irti päässyt.


      • sinä luulet
        sfsfddfsfdssdf kirjoitti:

        LOMATURISTIHUORAN tarkistaa vaktoja ennenkuin tulee uskomatonta tuubaa suoltamaan.

        Suomessa delaa 20-30 IHMISTÄ(naiset tappavat miehiä ei se ole yksipuolista) vuosittain lähisuhteessa.Tässä ovat mukana ulkomaalaisten nirhaukset myös.

        Muuten,suominainen on myös ahkera käyttämään väkivaltaa parisuhteessa.

        Nauti sinä huora karvaranteen munasta niin paljon kuin kroppa kestää mutta tee se ilman suojausta.

        että naisen on aina ja joka tilanteessa haluttava miestä seksuaalisesti? Eli jos ei suomijuopot käy, niin sitten on vain ja ainoastaan oltava turistihuora, vaikka ei olisi koskaan edes Turkissa tms. maassa käynyt?

        Eikö sulle käy semmoinen vaihtoehto, että on olemassa sinkkunaisia, jotka ihan oikeasti viihtyvät mieluummin yksin kuin miehen kanssa? Mullakin meni mönkään pari suhdetta ja nyt kun olen tottunut yksinoloon, en vaihtaisi tätä olotilaani mihinkään, siis vapauttani. Olen kiireinen ja mukavassa asiakaspalvelutyössä, joten ihmisten ilmoilla olen päivittäin ja olen erittäin tarkka painostani ja ulkonäöstäni, jota on aikaa hoitaa lenkkeillen ja muutenkin. Moni sanookin, että tuollainen nainen menee ihan "hukkaan" sinkkuna, mutta olen valinnut näin.

        Hyvää jatkoa sinullekin ja ole vähemmän katkera. Naiset eivät pidä epäluuloisista ja itseään häpeävistä miehistä. Sori.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2379
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      170
      1510
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1079
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe