Niin kauan olen sinua odottanut

Lowllowlwowo

Olisi tosiaan kiva saada sitä kommenttia. Anteeksi mahdollisista virheistä, en tosiaan ole mikään maailman paras kirjoittamaan, mutta haroitus tekee mestarin^^ siksi toivoisinkin rakentavaa palautetta kaikilta, jotka ovat tämän lukeneet, kiitos.
_______________________________________________________________________




Niin kauan minä olen sinua odottanut. Joka päivä olen luottanut ja uskonut vakaasti sanaasi , ettet sinä jätä minua - koskaan. Luulin ettet sinä osaa valehdella minulle, luulin, että pysyisit vierelläni ikuisesti, etkä lähtisi vaikka mikä olisi. En vain voi käsittää, että jätit minut. Miksi sinun piti tehdä se minulle? Sinä tiesit, etten voi elää ilman sinua, sinä tiesit miten suurta tuskaa aiheuttaisit minulle. Ja silti sinä teit sen. Vaikka kuinka pahalta tuntuu sanoa tämä, sinä satutat minua enemmän kuin sata puukkoa selässäni. Yksikään ihminen ei voi satuttaa minua niin paljon. Minua suututtaa, tuntuu kuin olisit aivan TUNTEETON. Miksi et kertonut, ettet ole onnellinen kanssani?
Joka päivä mietin, odotatko sinä minua siellä jossain. Haluatko sinä, että hyppäisin, niinkuin sinäkin teit? Muistan kun sanoit, että jos minä kuolisin, sinä tulisit heti perässä. Odotatko minulta samaa? Onko tuonpuoleista edes olemassa?
En vieläkään ymmärrä, miksi, MIKSI sinun piti hypätä. Ja vieläpä minun silmieni edessä. Yritin estää, mutta et kuunnellut, vaikka huusin kuin hullu perääsi. En ikinä huomannut sinun olevan niin onneton, että sinä päätyisit näin kamalaan ratkaisuun. "Itsemurha ei ole ratkaisu", minä olin kirkunut sinulle, kun sinä seisoit jyrkänteellä, niinkuin minäkin nyt. Mutta se, mitä huusin, ei pidä paikkaansa. Joskus ei vain jaksa, nyt minä ymmärrän sinua. Joskus tuntuu, kuin kuolema olisi ainoa tapa päästä irti kärsimyksistään. Oliko sinulla yhtä suuret tuskat kuin minulla? En usko, että se voi olla edes mahdollista. Kaipaan sinua niin paljon. En jaksa enää odottaa, minä teen sen tänään. Loppuuko tämä tuska, kun olen kuollut?
Kaikkialla on niin pimeää, eikä missään ole mitään valaistusta. Edessäni avautuu meri, se näyttää jatkuvan loputtomiin, enkä näe horisonttia, koska on niin pimeä. Mutta suoraan alas minä näen, kuinka aallot paiskautuvat kallioon. Ne hyökkäävät kalliota päin uudelleen ja uudelleen kovalla voimalla. Allot vaahtoavat ja minä nielaisen, mutta tiedän olevani valmis.
Riisun piikkikorkokenkäni, jotka sinä olit joskus ostanut minulle. Silloin olin vielä onnellinen, muistan hetken kun ostit ne minulle ja suutelit minua, silloin minusta tuntui kuin olisin voinut oikeasti tukehtua onnellisuudesta ja rakkaudesta. Kenkäni ovat minun suosikkini, varmaan siksi että juuri sinä olit ne minulle ostanut. Ne ovat rakkaita minulle, eivät hintansa takia, vaan koska yhdistän sinut ja silkinpehmeän suudelmasi niihin. Muistan jokaisen päivän kanssasi kuin eilisen, ja niitä päiviä oli paljon. Voi kuinka nyt kaipasinkaan sinun hellää suudelmaasi, turvallista syliäsi.
Kalliojyrkänne tuntuu karhealta jalkojeni alla. Maa allani pistelee herkkiä jalkapohjiani. Otan kenkäni käsiini ja paiskaan ne alas. Tein sen hetken mielijohteesta. Mutta eihän sillä ollut väliä, koska kohta minäkin iskeytyisin kiviin, niinkuin nuo jumalallisen kauniit korkokenkäni.
Olin pukenut tätä päivää varten tummansinisen juhlamekon. Mekko oli niin tumma, että se näytti melkein mustalta. Se oli samanvärinen, kuin taivas yläpuolellani ja meri edessäni. Minusta se vain tuntui oikealta. Otan yhden askeleen lähemmäs jyrkänteen reunaa, nyt seison jo aivan jyrkänteen reunassa. Yksikin väärä liike ja maa allani saattaa pettää. Sitä minä en haluna, haluan itse hypätä. Haluan todistaa sinulle rakkauteni: tässä sinulle rakkaani.

2

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lowlowlowlow

      Vedän syvään henkeä, suljen silmäni, huojun hetken jyrkänteen reunalla, mutta en hyppää ja saan säilytettyä tasapainoni. Minun on tehtävä vielä yksi asia: hyvästellä tämä maailma. Katson ympärilleni. Lämmin tuuli hellii kasvojani, kaktuksia kohoaa ympärilläni, muutama palmu kasvaa vähän matkan päässä minusta. Muuta tässä karussa ympäristössä ei pysty kasvamaan. Vedän syvään henkeä, tällä kertaa tunteakseni ilman virtaavan keuhkoihini. Ilma maistuu makealta ja pehmeältä. Viimeisen kerran annan yöltä ja mereltä tuoksuvan tuulen leyhytellä hiuksiani. Se tuo heti mieleen sinut. "Minä rakastan sinua", sinä henkäisit minun korvaani ja suutelit kaulaani. Ja se muisto mielessäni minä ponnistan, minä hyppään ja minä tipun. Liidän kohti sinua, uutta ikuista elämääni sinun kanssasi.
      Ihmeellistä, miten nopeasti mieleni toimii. Muistot sinusta pyörivät uskomatonta vauhtia mielessäni: Ensi tapaamisemme, monet kerrat rannalla, se kun kerran jouduin auto-onnettomuuteen ja sinä pelastit henkeni ja rauhoittelit minua, kun veit minut ravintolaan, kun suutelt minua tällä samalla jyrkänteellä ja sanoit ettet jättäisi minua koskaan ja että tulet olemaan aina kanssasi. Eniten mielessäni pyörivät lukuisat suutelukertamme, ne lukuisat kerrat kun kerroit miten paljon rakastat minua, miten kaunis minä olen, miten tärkeä ja korvaamaton minä olen. Ja väkisinkin mieleeni tulee: miksi sitten jätit minut? Mutta täältä tullaan, halusit tai et.
      Avaan silmäni ja näen edessäni valon. Kuulen sinun käheän, mielyttävän äänesi kutsuvan minua. Lähden kädet ojossa valoa kohti. Kävelen, mutta en näe sinua missään. Kuulen vain äänesi. Alan huutaa epätoivoisesti, kaadun maahan; oikeastaan kaadun vain tyhjyyteen, ja alan itkeä. Ja silloin tunnen sinun tarrautuvan minuun kiinni, nostavan kasvoni sinun kasvojasi vasten ja suutelevan. Itkemme molemmat, emmekä halua päästää enää koskaan toisistamme irti. Halaamme ihanalta ikuisuudelta tuntuvan ajan. Sitten kyynelissä silmin katson sinua.
      "Sinä jätit minut", sanon heikosti ja suutelen taas sinua. Sinun silmäsi täyttyvät kyynelistä ja pudistat päätäsi kun olen irrottautunut sinusta.
      "Minä en ikinä, ikinä, jättäisi sinua. Tiesin, että joskus vielä tapaamme täällä, mutta en odottanut sinua näin pian. Olisit antanut vanhuutesi tuoda sinut luokseni, rakas, en halunnut että sinä tapat itsesi. Minä olisin jaksanut odottaa. Mutta nyt olenmme yhdessä ja se on tärkeintä. Voi, miten olen kaivannut sinua", hän kuiskasi ja puristi minua itseään vasten.
      Jatkoimme matkaamme yhdessä kohti valoa, nyt olisimme yhdessä ikuisesti. Se oli kaikkein tärkeintä, eikä muulla ollut väliä.
      _________________________
      Palautetta! :D

      • lidels__123

        Mä tykkäsin! (:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe