illan nyt laittanut tummelia, ei auta vielä ja juuri hankkinut sukat ulkoiluun. Muita neuvoja? Koira saa öljyjä ruoan mukana, ei ole koskaan ennen ollut tällaista eli liittyy kai näihin pakkasiin.
Miten hoidatte halkeilevia anturoita?
2
318
Vastaukset
- bultsu
liikaa ettei tassut pehmene liikaa. ell. tietäis paremmin. tassukenkiin ehkä itse sijoittaisin. vein oman koirani lääkäriin ja tassu oli jo ehtinyt alkaa tulehtua vaikka sain lekuriin jo heti seuraavana aamuna. epäili kasvainta koska varvas oli oudon muotoinen...
- Collieuroksen omaava
siis hetkonen.. jos on kuivat anturat niin voiko ne tosiaan tulehtua??? Itse oon välillä rasvannu niitä locobase repairilla.. illalla ennen nukkumaanmenoa laittanut ja on auttanut.. tosin kohta taas on sama ongelma edessä.. onko tosiaan tossut ainoa vaihtoehto? Ei kai se auta kuin ostaa ne sitten ja totuttaa koira niihin.. eikö kaikilla koirilla ole ko. ongelmaa? ja voiko tosiaan öljylisillä vaikuttaa myös anturoiden kuivuuteen? tyhmiä kysymyksiä ehkä mut eka koira kun on niin ei voi kaikke tietää vaikka kuinka olisi kirjoja lukenut.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978