Miksi ihminen vä'syy, mistä väsyminen johtuu? Mistä johtuu se eläkeikä on nostettu niin ylös että ihmiset kaatuu saappaa jalassa.. Mistä se johtuu, että työttömiä tulee koko ajan lisää.. Milloin luodaan työpaikkoja menetettyjen työpaikkojen tilalle...
Kuka elättää suomen kymmenet tuhannet työttömät ihmiset joita suomessa on vaikka kuinka paljon eri paikkakunnilla...
Nostetaanko työssäkäyvien veroja, että meille työttömille saadaan yhteiskunnan palvelut ilmaseksi.. Sehän on jokaisen kiva olla kotona tekemättä mitään. Kun muut kulkevat selkä limassa ja ahertavat meidän muidenkin edestä... Jos tässä yhteiskunnassa ei kerran ole tarjolla töitä, niin järjestäkää meille ilmaisia harrastuksia.. pelejä.. retkiä, vaikka ulkomaan matkoja.. Kaikkea kivaa, jotta meidän aika kuluu..
Elämän väsymys, eläkeikä milloin ym.
5
229
Vastaukset
- 5+10
järjestäkää, JÄRJESTÄKÄÄ, viihdyttäkää, kantakaa saunaan, pyyhkikää perse, minä vaan pankolla makailen ja oottelen, että järjestäkÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
- Superhyper
Heti menisin töihin jos tarjottaisiin. Saavatpahan töistä pois työntävät maksaa viulut. Parempaa eläkettä saavat vanhuksetkin maksavat köyhien osuutta vanhainkotihoidossa. Otan ilolla aikanaan almut vastaan!!!!!
Ja olen pitkäikäisestä suvusta:)))) - viivatiina
hyvin kirjotettu =)) tulin töistä, toivottavasti saan tullakkin vielä vaikka kakskyt vuotta.
viivatiina kirjoitti:
hyvin kirjotettu =)) tulin töistä, toivottavasti saan tullakkin vielä vaikka kakskyt vuotta.
vielä tänään luulin että mulla on töitä.....Raskas pettymys se oli,tosi raskas.. tehdä kaikki ensin ja sitten kaikki on yhtä tyhjän kanssa...
Laitoin tuonne pyynnön inva-autosta ja lomamatkasta sekä lattia matosta.. Ne oli tarkoitus, jos olis töitä? Mutta nyt kun ei oo, niin toivon että joku lahjoittaa mulle nuo...- tosi köyhä
pirre-tyttö kirjoitti:
vielä tänään luulin että mulla on töitä.....Raskas pettymys se oli,tosi raskas.. tehdä kaikki ensin ja sitten kaikki on yhtä tyhjän kanssa...
Laitoin tuonne pyynnön inva-autosta ja lomamatkasta sekä lattia matosta.. Ne oli tarkoitus, jos olis töitä? Mutta nyt kun ei oo, niin toivon että joku lahjoittaa mulle nuo...Kyllä täällä muutkin työttömät joutuu elämään varojensa mukaan, ei ole päässyt lomamatkoille eikä muuallekaan, vaatteetkin pitää kirppareilta haalia kun ei ole varaa uusia ostaa, terveellistä ruokaakaan (hedelmät ja vihannekset) ei ole varaa ostaa, pitää elää perunalla, makaroonilla, tarjousjauhelihalla ja makkaralla, siltikään ei tarvii alvariinsa täällä itkee ja ruikuttaa. Onhan se tietysti toinen vaihtoehto vetää naru kaulaan, mutta jos ei nyt kuitenkaan vielä. . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853557
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803236Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658