Miksi ihminen vä'syy, mistä väsyminen johtuu? Mistä johtuu se eläkeikä on nostettu niin ylös että ihmiset kaatuu saappaa jalassa.. Mistä se johtuu, että työttömiä tulee koko ajan lisää.. Milloin luodaan työpaikkoja menetettyjen työpaikkojen tilalle...
Kuka elättää suomen kymmenet tuhannet työttömät ihmiset joita suomessa on vaikka kuinka paljon eri paikkakunnilla...
Nostetaanko työssäkäyvien veroja, että meille työttömille saadaan yhteiskunnan palvelut ilmaseksi.. Sehän on jokaisen kiva olla kotona tekemättä mitään. Kun muut kulkevat selkä limassa ja ahertavat meidän muidenkin edestä... Jos tässä yhteiskunnassa ei kerran ole tarjolla töitä, niin järjestäkää meille ilmaisia harrastuksia.. pelejä.. retkiä, vaikka ulkomaan matkoja.. Kaikkea kivaa, jotta meidän aika kuluu..
Elämän väsymys, eläkeikä milloin ym.
5
234
Vastaukset
- 5+10
järjestäkää, JÄRJESTÄKÄÄ, viihdyttäkää, kantakaa saunaan, pyyhkikää perse, minä vaan pankolla makailen ja oottelen, että järjestäkÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
- Superhyper
Heti menisin töihin jos tarjottaisiin. Saavatpahan töistä pois työntävät maksaa viulut. Parempaa eläkettä saavat vanhuksetkin maksavat köyhien osuutta vanhainkotihoidossa. Otan ilolla aikanaan almut vastaan!!!!!
Ja olen pitkäikäisestä suvusta:)))) - viivatiina
hyvin kirjotettu =)) tulin töistä, toivottavasti saan tullakkin vielä vaikka kakskyt vuotta.
viivatiina kirjoitti:
hyvin kirjotettu =)) tulin töistä, toivottavasti saan tullakkin vielä vaikka kakskyt vuotta.
vielä tänään luulin että mulla on töitä.....Raskas pettymys se oli,tosi raskas.. tehdä kaikki ensin ja sitten kaikki on yhtä tyhjän kanssa...
Laitoin tuonne pyynnön inva-autosta ja lomamatkasta sekä lattia matosta.. Ne oli tarkoitus, jos olis töitä? Mutta nyt kun ei oo, niin toivon että joku lahjoittaa mulle nuo...- tosi köyhä
pirre-tyttö kirjoitti:
vielä tänään luulin että mulla on töitä.....Raskas pettymys se oli,tosi raskas.. tehdä kaikki ensin ja sitten kaikki on yhtä tyhjän kanssa...
Laitoin tuonne pyynnön inva-autosta ja lomamatkasta sekä lattia matosta.. Ne oli tarkoitus, jos olis töitä? Mutta nyt kun ei oo, niin toivon että joku lahjoittaa mulle nuo...Kyllä täällä muutkin työttömät joutuu elämään varojensa mukaan, ei ole päässyt lomamatkoille eikä muuallekaan, vaatteetkin pitää kirppareilta haalia kun ei ole varaa uusia ostaa, terveellistä ruokaakaan (hedelmät ja vihannekset) ei ole varaa ostaa, pitää elää perunalla, makaroonilla, tarjousjauhelihalla ja makkaralla, siltikään ei tarvii alvariinsa täällä itkee ja ruikuttaa. Onhan se tietysti toinen vaihtoehto vetää naru kaulaan, mutta jos ei nyt kuitenkaan vielä. . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370