Miksi ihminen vä'syy, mistä väsyminen johtuu? Mistä johtuu se eläkeikä on nostettu niin ylös että ihmiset kaatuu saappaa jalassa.. Mistä se johtuu, että työttömiä tulee koko ajan lisää.. Milloin luodaan työpaikkoja menetettyjen työpaikkojen tilalle...
Kuka elättää suomen kymmenet tuhannet työttömät ihmiset joita suomessa on vaikka kuinka paljon eri paikkakunnilla...
Nostetaanko työssäkäyvien veroja, että meille työttömille saadaan yhteiskunnan palvelut ilmaseksi.. Sehän on jokaisen kiva olla kotona tekemättä mitään. Kun muut kulkevat selkä limassa ja ahertavat meidän muidenkin edestä... Jos tässä yhteiskunnassa ei kerran ole tarjolla töitä, niin järjestäkää meille ilmaisia harrastuksia.. pelejä.. retkiä, vaikka ulkomaan matkoja.. Kaikkea kivaa, jotta meidän aika kuluu..
Elämän väsymys, eläkeikä milloin ym.
5
223
Vastaukset
- 5+10
järjestäkää, JÄRJESTÄKÄÄ, viihdyttäkää, kantakaa saunaan, pyyhkikää perse, minä vaan pankolla makailen ja oottelen, että järjestäkÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
- Superhyper
Heti menisin töihin jos tarjottaisiin. Saavatpahan töistä pois työntävät maksaa viulut. Parempaa eläkettä saavat vanhuksetkin maksavat köyhien osuutta vanhainkotihoidossa. Otan ilolla aikanaan almut vastaan!!!!!
Ja olen pitkäikäisestä suvusta:)))) - viivatiina
hyvin kirjotettu =)) tulin töistä, toivottavasti saan tullakkin vielä vaikka kakskyt vuotta.
viivatiina kirjoitti:
hyvin kirjotettu =)) tulin töistä, toivottavasti saan tullakkin vielä vaikka kakskyt vuotta.
vielä tänään luulin että mulla on töitä.....Raskas pettymys se oli,tosi raskas.. tehdä kaikki ensin ja sitten kaikki on yhtä tyhjän kanssa...
Laitoin tuonne pyynnön inva-autosta ja lomamatkasta sekä lattia matosta.. Ne oli tarkoitus, jos olis töitä? Mutta nyt kun ei oo, niin toivon että joku lahjoittaa mulle nuo...- tosi köyhä
pirre-tyttö kirjoitti:
vielä tänään luulin että mulla on töitä.....Raskas pettymys se oli,tosi raskas.. tehdä kaikki ensin ja sitten kaikki on yhtä tyhjän kanssa...
Laitoin tuonne pyynnön inva-autosta ja lomamatkasta sekä lattia matosta.. Ne oli tarkoitus, jos olis töitä? Mutta nyt kun ei oo, niin toivon että joku lahjoittaa mulle nuo...Kyllä täällä muutkin työttömät joutuu elämään varojensa mukaan, ei ole päässyt lomamatkoille eikä muuallekaan, vaatteetkin pitää kirppareilta haalia kun ei ole varaa uusia ostaa, terveellistä ruokaakaan (hedelmät ja vihannekset) ei ole varaa ostaa, pitää elää perunalla, makaroonilla, tarjousjauhelihalla ja makkaralla, siltikään ei tarvii alvariinsa täällä itkee ja ruikuttaa. Onhan se tietysti toinen vaihtoehto vetää naru kaulaan, mutta jos ei nyt kuitenkaan vielä. . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837