Auto, lomamatka ym.

Mistä nuo saa ilmaseksi.. Mä tarvisin sellaisen invamallisen auton, jossa on pyörätuoli teline ja nosturi, työtön olen.. joten jos joku vois lahjoittaa?

Lomamatka, jossa hoitajat on mukana.. mielellään jostain kesäisestä paikasta...

Lattiamatto lattiaan rikkimenneen tilalle...

Tässä muutamia avustuskohteita... Tervetuloa laittamaan kesällä tuo lattiamatto.. Muovimatto on alla, joten parketti olis ihan hyvä idea... kestää vuosikymmeniä...

46

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sentään sun kanssas :((

• k/k

Maksaja on aivan pöljä.

• k/k kirjoitti:

Maksaja on aivan pöljä.

niin, mutta mun sissuttelu ei koskenut maksajaa vaan tätä jatkuvaa narinaa.

• k/k

Siihen muovimaton päälle?

• mä en tiedä vielä, sellainen joka kestää käytössä vuosikymmeniä, vaikka seuraavat 30 vuotta, niin kauan ainakin kun asun tässä ja kenties vielä mun lapsetkin asuu.. ja heidän lapsensa...

• pirre-tyttö kirjoitti:

mä en tiedä vielä, sellainen joka kestää käytössä vuosikymmeniä, vaikka seuraavat 30 vuotta, niin kauan ainakin kun asun tässä ja kenties vielä mun lapsetkin asuu.. ja heidän lapsensa...

olla laminaattia:))

• Voihan vitsi!
        pirre-tyttö kirjoitti:

mä en tiedä vielä, sellainen joka kestää käytössä vuosikymmeniä, vaikka seuraavat 30 vuotta, niin kauan ainakin kun asun tässä ja kenties vielä mun lapsetkin asuu.. ja heidän lapsensa...

pyytäisit lapsiltas rahaa jos heitä varten laitat:DD Ei olis mikään kohtuuton pyyntö tai sitten tyydyt vain siihen mitä on. Risa muovimatto mullakin on kun ei ole varaa laittaa uutta. Miksi sulle pitäis ILMAISEKSI laittaa. Taidat olla pelkkä VITSI koko nainen.:))))
        Sä laita aloituksia ja poistelet sitten niinkuin viime yönäkin. Mihinkäs se katosi?

• k/k
        sasus kirjoitti:

olla laminaattia:))

Jos se on isältä pojalle lattia niin yks sauvanen kempas tai merbau vois olla sopivia,meinaan kovuus riittäis ,ei olis heti pinta rikki.
        Parketistahan pirre puhui.

• Voihan vitsi! kirjoitti:

pyytäisit lapsiltas rahaa jos heitä varten laitat:DD Ei olis mikään kohtuuton pyyntö tai sitten tyydyt vain siihen mitä on. Risa muovimatto mullakin on kun ei ole varaa laittaa uutta. Miksi sulle pitäis ILMAISEKSI laittaa. Taidat olla pelkkä VITSI koko nainen.:))))
        Sä laita aloituksia ja poistelet sitten niinkuin viime yönäkin. Mihinkäs se katosi?

ja toinen alaikänen koululainen.. Mites niillä on, joten lahjoituksia pyydän...

• k/k
        pirre-tyttö kirjoitti:

Eihän ihmiset muuten tavoita sinua.

• k/k kirjoitti:

Jos se on isältä pojalle lattia niin yks sauvanen kempas tai merbau vois olla sopivia,meinaan kovuus riittäis ,ei olis heti pinta rikki.
        Parketistahan pirre puhui.

Eiks laminaattiki oo jonkin sortin parketti, kovaa kulutusta kestävä? :)

• k/k kirjoitti:

Eihän ihmiset muuten tavoita sinua.

mulle kannattaa soittaa, kerron sitten kun ihminen on ensin tullut meidän kunnan kirkolle, että missä asun.. yhteystiedot löytyy profiilin linkeistä

• k/k
        sasus kirjoitti:

Eiks laminaattiki oo jonkin sortin parketti, kovaa kulutusta kestävä? :)

Koval muovipinnal,ei siin oikein tahro puuta puunmuorossa löytyä.
        Tosin sitäkin on julkisen tilojen pinnalla varustettuna,eli on kovaa ja kestää.
        Mulkin on sitä kymmenii neliöitä.

• k/k kirjoitti:

Koval muovipinnal,ei siin oikein tahro puuta puunmuorossa löytyä.
        Tosin sitäkin on julkisen tilojen pinnalla varustettuna,eli on kovaa ja kestää.
        Mulkin on sitä kymmenii neliöitä.

sitä lattiat, paitsi keittiö ja kosteat-tilat. Hyvin on kestävää, sekä helppo hoitoinen:))

• Inva-apu
        pirre-tyttö kirjoitti:

se seurakunta anna apua tai sosiaalitoimi? Vai käytkö seurakunnan tapahtumissa? Ja kyllähän kai joku kunallinen inava-apukin on olemassa jos lattia on ivalidille pakko kunnostaa. Siis ettei pelkän hienostelun vuoksi.

• 1111111111111
        Inva-apu kirjoitti:

se seurakunta anna apua tai sosiaalitoimi? Vai käytkö seurakunnan tapahtumissa? Ja kyllähän kai joku kunallinen inava-apukin on olemassa jos lattia on ivalidille pakko kunnostaa. Siis ettei pelkän hienostelun vuoksi.

on puoliso, jos selvän sain. Oikokoon, jos olen väärässä.

• viivi-amaldiina

lahjoituksia.
      Mene oman kuntasi sos-puolen ihmisiä jututtamaan jos vaikka lattiaan apua saisit.

• viivi-amaldiina.. Miksi aina sinne.. köyhä kunta paljon työttömiä.. Onko valtio tukenut meidän kuntaa että voi avustaa meitä työttömiä?

• viivi-amaldiina
        pirre-tyttö kirjoitti:

viivi-amaldiina.. Miksi aina sinne.. köyhä kunta paljon työttömiä.. Onko valtio tukenut meidän kuntaa että voi avustaa meitä työttömiä?

ja tuet, joka kunnassa.
        Mutta jos haet apua sairaan miehesi kustannuksella niin sos-puolen ihmiset osaa sinua auttaa mitä miehesi on velvoitettu saamaan asumisen, joka päiväisen elämisen suhteen kotiinsa.
        Ota selvää sieltä, ei täällä sua voi kukaan auttaa mteriaalisesti.

• 12+1
        viivi-amaldiina kirjoitti:

ja tuet, joka kunnassa.
        Mutta jos haet apua sairaan miehesi kustannuksella niin sos-puolen ihmiset osaa sinua auttaa mitä miehesi on velvoitettu saamaan asumisen, joka päiväisen elämisen suhteen kotiinsa.
        Ota selvää sieltä, ei täällä sua voi kukaan auttaa mteriaalisesti.

vastailko, nää samat asiat vitkutettu moneen kertaan!!!

• anni-riitta
        12+1 kirjoitti:

vastailko, nää samat asiat vitkutettu moneen kertaan!!!

Äläpäs anna neuvojasi muille kirjoittajille. Ymmärrätkö, että täällä saattaa olla myös uusiakin lukijoita, jotka eivät ole ennen noita juttuja lukeneet.

• ....

Luulin jo että piikittelit maahanmuuttajien sosiaaliavusta. Onneksi paljastit että kyseessä on talkoot!

Ilmainen on ilmaista. Tuli se sitten yhteiskunnalta tai tuttavapiiriltä.

• Hyvää puuta

invamallisen auton (Siis omaksiko?) ja lomamatkan hoitajan kanssa. Ajateleeko se että me maksetaan sille lattian lisäksi nuo edellä mainitsemani asiat vai?:D Tuon aloituksen on PAKKO olla vitsi:)))

• Väärä lääkitys-
        Hyvää puuta kirjoitti:

invamallisen auton (Siis omaksiko?) ja lomamatkan hoitajan kanssa. Ajateleeko se että me maksetaan sille lattian lisäksi nuo edellä mainitsemani asiat vai?:D Tuon aloituksen on PAKKO olla vitsi:)))

Aluksi pidin trollina. Mutta kaikki kirjoitukset ovat johdonmukaisesti täysin samasta aiheesta aina. Ei kukaan jaksa trollata vuositolkulla. Valitettavasti olen tullut tulokseen, että po. henkilö kirjoittaa, mitä ajattelee....

• 4+3
        Hyvää puuta kirjoitti:

oiskin vitsi, tässä tapauksessa EI ole.

• ....
        Hyvää puuta kirjoitti:

Tuonlaista satiiria on kuultu jo kyllästymiseen asti. Jos on aikaa ja tarvetta, niin kateus voi tulla elämäntehtäväksi.
        Pirretytöstä en vielä tiedä. ;)

• Anjaniina
        Hyvää puuta kirjoitti:

provo on, ikävä kyllä.
        Mut tät vähän aavistelinkin, ei todellinen.

• 4+3 kirjoitti:

oiskin vitsi, tässä tapauksessa EI ole.

sinä oot tässä tapauksessa täysin oikeassa. Tämä ei ole vitsi. Vaan oikea asia.. kuten olen kirjoittanut.

• Anjaniina

Pirre ajattelemaan, että me muut oltaisiin velvollisia avustamaan sinua?
      Meillä on omat velvoitteemme omia läheisiämme kohtaan.

Jos sinusta tuntuu ettet pärjää yksin tai tarvitse ylimääräistä rahaa, voit sitä anoa.
      Pelastusarmeijalta, kirkolta, sosiaalitoimistolta tai kelalta.Erilaisilta avustusjärjestöiltä.
      Joku jo sinulle huomauttikin, että toisten ihmisten syyllistäminen, se ei johda mihinkään.
      Pahan mielen saat.

Mut onnea valitsemallesi tielle.

• Niin, miksi sinä minua luulet.. Minä syyllistän vain ne ihmiset jotka on tuon hoitovirheen tehneet.. ja miestäni huonosti kohdelleet.. Se on heidän vikansa.. ja siksi syyllistän heitä.. ja sieltä kautta myös hoitamaan ihmisiä paremmin.. kun huomaavat omat virheensä.. Kuten tuo on.. Minä en tämän tarkemmin puhu julkisesti.. siitä asiasta.. sillä ne ihmiset tietää jotka ovat syyllisiä mieheni aivoverenvuotoon..

Anjaniina.. Sinulla ei oo lähimmäisenrakkautta.. sinä oot hyvin kylmä ihminen.. Miten käy, jos sinä itse joskus makaat avuttomana jossain ja kukaan ei auta sinua.. sinä ajattelet.. samalla tavoin kuin minä nyt... Ihan takuulla.. Sä sanot että tämä on syyllistämistä.. ehkäpä minä omilla sanoillani laitan ihmiset ajattelemaan asioita.. eri perpektiivistä.. kuin mitä teidän omanne on..

Ehkäpä tämä on sitä.. että minä herätän ihmiset ajattelemaan jotain muutakin.. jotain.. joka on meissä jokaisessa siellä jossain syvällä sisimmässä.. se toisesta ihmisestä välittäminen, rakastaminen.. läheisyys ja lämpö..

Käsitätköhän sinä ihan oikein nämä mun kirjoitukset.. oletko miettinyt sitä.. Luetko ne oikein.. vai ajatteletko taas tuo puhuu samoja asioita.. No. minä laitoin inva-auton.. lomamatkan.. ja lattiamaton.. Inva-autolla me ku ljemme vuosikymmeniä.. lomamatka.. aivohalvaus potilaalle voi olla hyvinkin tervetullut, samoin minulle jos siellä on vielä hierontaa jossa saan nuo kipeät raajani vetreämmäksi.. lattiamatto.. Viime keväänä tänne kirjoitin jo siitä että paikkasin sen osittain.. Nyt seon kulunut puhki.. jos mieheni joskus on kotihoidossa.. lattiamaton laittaminen on välttämätöntä.. Mä oon kertonut tänne oikeita asioita.. ja mulle sanotaan että mä syyllistän ihmisiä tai jotain muuta.. mä vain laitan ajattelemaan asioita..

Ja jos puhun vertaistuista tai muista.. niin ainakaan tähän päivään mennessä täällä oikeassa elämässä mä en ole saanut mitään vertaistukea.. Mun on pitänyt antaa tukea muille.. mutta olenko minä saanut tukea itse.. Sitä ei oo näkynyt.. vaikka monissa perheissä joissa tulee sairautta, myös puoliso pääsee mukaan osallistumaan moniin asioihin.. Saatetaan jopa pyytää kahville..

• Joopa joo
        pirre-tyttö kirjoitti:

Niin, miksi sinä minua luulet.. Minä syyllistän vain ne ihmiset jotka on tuon hoitovirheen tehneet.. ja miestäni huonosti kohdelleet.. Se on heidän vikansa.. ja siksi syyllistän heitä.. ja sieltä kautta myös hoitamaan ihmisiä paremmin.. kun huomaavat omat virheensä.. Kuten tuo on.. Minä en tämän tarkemmin puhu julkisesti.. siitä asiasta.. sillä ne ihmiset tietää jotka ovat syyllisiä mieheni aivoverenvuotoon..

Anjaniina.. Sinulla ei oo lähimmäisenrakkautta.. sinä oot hyvin kylmä ihminen.. Miten käy, jos sinä itse joskus makaat avuttomana jossain ja kukaan ei auta sinua.. sinä ajattelet.. samalla tavoin kuin minä nyt... Ihan takuulla.. Sä sanot että tämä on syyllistämistä.. ehkäpä minä omilla sanoillani laitan ihmiset ajattelemaan asioita.. eri perpektiivistä.. kuin mitä teidän omanne on..

Ehkäpä tämä on sitä.. että minä herätän ihmiset ajattelemaan jotain muutakin.. jotain.. joka on meissä jokaisessa siellä jossain syvällä sisimmässä.. se toisesta ihmisestä välittäminen, rakastaminen.. läheisyys ja lämpö..

Käsitätköhän sinä ihan oikein nämä mun kirjoitukset.. oletko miettinyt sitä.. Luetko ne oikein.. vai ajatteletko taas tuo puhuu samoja asioita.. No. minä laitoin inva-auton.. lomamatkan.. ja lattiamaton.. Inva-autolla me ku ljemme vuosikymmeniä.. lomamatka.. aivohalvaus potilaalle voi olla hyvinkin tervetullut, samoin minulle jos siellä on vielä hierontaa jossa saan nuo kipeät raajani vetreämmäksi.. lattiamatto.. Viime keväänä tänne kirjoitin jo siitä että paikkasin sen osittain.. Nyt seon kulunut puhki.. jos mieheni joskus on kotihoidossa.. lattiamaton laittaminen on välttämätöntä.. Mä oon kertonut tänne oikeita asioita.. ja mulle sanotaan että mä syyllistän ihmisiä tai jotain muuta.. mä vain laitan ajattelemaan asioita..

Ja jos puhun vertaistuista tai muista.. niin ainakaan tähän päivään mennessä täällä oikeassa elämässä mä en ole saanut mitään vertaistukea.. Mun on pitänyt antaa tukea muille.. mutta olenko minä saanut tukea itse.. Sitä ei oo näkynyt.. vaikka monissa perheissä joissa tulee sairautta, myös puoliso pääsee mukaan osallistumaan moniin asioihin.. Saatetaan jopa pyytää kahville..

siellä laitoksessa ja onko ollut koko ajan sairastumisestaan lähtien siellä.
        Voi olla et ei ole mahdollista hoitaakkaan häntä kotona, oletko tätä asiaa nyt ymmärtänyt itsessäsi.

Kun puhut/haluat itsellesi hoitoa/hierontaa, sähän voit sitä saada ihan omassa kunnassasi, tilaa vain aika ja mene hierojalle.

• Anjaniina
        pirre-tyttö kirjoitti:

Niin, miksi sinä minua luulet.. Minä syyllistän vain ne ihmiset jotka on tuon hoitovirheen tehneet.. ja miestäni huonosti kohdelleet.. Se on heidän vikansa.. ja siksi syyllistän heitä.. ja sieltä kautta myös hoitamaan ihmisiä paremmin.. kun huomaavat omat virheensä.. Kuten tuo on.. Minä en tämän tarkemmin puhu julkisesti.. siitä asiasta.. sillä ne ihmiset tietää jotka ovat syyllisiä mieheni aivoverenvuotoon..

provosoivasti, et voi odottaa kovinkaan mukavaa vastausta.
        Voihan olla, että tulkitsen kirjoituksesi väärin, mutta niin minä kuin moni muukin, ymmärtää sitten kai väärin sinun kirjoittamasi.

Kirjoitat, kuin me olisimme velvollisia kustantamaan sinulle jotain.
        Tai kuin palsta olisi velvollinen ottamaan osaa elämääsi.

Tämä on keskustelupalsta, täällä voi keskustella asioista.
        Sinä vaadit että sinulle huomautetaan asioista hienovaraisesti, kuinka voi olla ettei sinun itsesi tarvitse noudattaa samaa kaavaa?
        Sinä voit kirjoittaa sellaiseen tyyliin, että meill muilla on velvollisuus ymmärtää sinun elämäntilaasi?

Jos se on sellaine kuin kerrot, on se valitettavaa.
        Mutta et ole meidän kenenkään lähisukulainen, et edes tuttu.
        Voimme sinulle ojentaa myötätuntoa, mutta miksi sinä sillä tulet.
        Odotat että sinulle pitäisi soittaa tai sinä soittaisit?
        Mut ei sekään pelaa, olet siltikin tuntematon ihminen, jota kohtaan voimme edelleenkin tuntea myötätuntoa, mutta sen enempää et kosketa elämäämme, et ainakaan minun.
        Eikä minulla ole mitään halua ottaa sinusta lisätaakkaa elämääni.
        Sitä varten jokaisella ihmisellä on sukulaiset ja läheiset, että jaetaan elämä heidän kanssaan.Ei jonkun tuntemattoman kanssa jostain keskustelupalstalta.

Voin olla kylmä, lämpenen vasta kun ihminenon minulle läheinen.
        Jos auttaisn jokaista joka älyää sitä minulta netissä vaatia...niin missäpä olisin.

• Anjaniina kirjoitti:

provosoivasti, et voi odottaa kovinkaan mukavaa vastausta.
        Voihan olla, että tulkitsen kirjoituksesi väärin, mutta niin minä kuin moni muukin, ymmärtää sitten kai väärin sinun kirjoittamasi.

Kirjoitat, kuin me olisimme velvollisia kustantamaan sinulle jotain.
        Tai kuin palsta olisi velvollinen ottamaan osaa elämääsi.

Tämä on keskustelupalsta, täällä voi keskustella asioista.
        Sinä vaadit että sinulle huomautetaan asioista hienovaraisesti, kuinka voi olla ettei sinun itsesi tarvitse noudattaa samaa kaavaa?
        Sinä voit kirjoittaa sellaiseen tyyliin, että meill muilla on velvollisuus ymmärtää sinun elämäntilaasi?

Jos se on sellaine kuin kerrot, on se valitettavaa.
        Mutta et ole meidän kenenkään lähisukulainen, et edes tuttu.
        Voimme sinulle ojentaa myötätuntoa, mutta miksi sinä sillä tulet.
        Odotat että sinulle pitäisi soittaa tai sinä soittaisit?
        Mut ei sekään pelaa, olet siltikin tuntematon ihminen, jota kohtaan voimme edelleenkin tuntea myötätuntoa, mutta sen enempää et kosketa elämäämme, et ainakaan minun.
        Eikä minulla ole mitään halua ottaa sinusta lisätaakkaa elämääni.
        Sitä varten jokaisella ihmisellä on sukulaiset ja läheiset, että jaetaan elämä heidän kanssaan.Ei jonkun tuntemattoman kanssa jostain keskustelupalstalta.

Voin olla kylmä, lämpenen vasta kun ihminenon minulle läheinen.
        Jos auttaisn jokaista joka älyää sitä minulta netissä vaatia...niin missäpä olisin.

Niin Anjanniina sanoo, että hän ontuntematon ihminen. No totta vie sitä oletkin.. Mulle ihan tuikituntematon. Ehkäpä joku ongenonkija, kenties maanmatonen.. Mikä lienet.. kepuikonsteilla keimaileva naikkonen..

Osaan minä tällaistakin teksiä jos tilanne sen vaatii.. Mielelläni olisin tosin se ihminen joka minä alunperin olin, ennen teidän kaikkien minua kohtaan tulleita syytöksiä. Tehän niitä kauheuksia olette tehneet,mulle täysin tuiki tuntemattomat ihmiset..

Miksi erehdyin sitten kirjoittelemaan tänne, aikani kuluksi kirjoitan.. Mieheni halvaantui.. ja eläm'ä muuttui, ei meidän oma vika.. Minusta on järkyttävää luettavaa nuo Anjaniinan kirjoitukset, hän kuvittelee olevansa joku yli-ihminen.. Kun hän joutuu makaamaan joskus lasaareetissa, niin hän on vain ihminen.. Jos sinua ei sinua kukaan auta kaaduttuasi pystyyn.. sinä makaat siellä vaikka kuinka huudat ohi kulkijoille että auta.. Sinua ei auteta.. sitten sinä tajuat.. kun sinun pitää itse sieltä nousta.. Voipi käydä noinkin, se on Anjaniina niin, että ylpeys käy lankeemuksen edellä... Muista nämä minun sanat kun lankeat..

• Anjaniina
        pirre-tyttö kirjoitti:

Niin Anjanniina sanoo, että hän ontuntematon ihminen. No totta vie sitä oletkin.. Mulle ihan tuikituntematon. Ehkäpä joku ongenonkija, kenties maanmatonen.. Mikä lienet.. kepuikonsteilla keimaileva naikkonen..

Osaan minä tällaistakin teksiä jos tilanne sen vaatii.. Mielelläni olisin tosin se ihminen joka minä alunperin olin, ennen teidän kaikkien minua kohtaan tulleita syytöksiä. Tehän niitä kauheuksia olette tehneet,mulle täysin tuiki tuntemattomat ihmiset..

Miksi erehdyin sitten kirjoittelemaan tänne, aikani kuluksi kirjoitan.. Mieheni halvaantui.. ja eläm'ä muuttui, ei meidän oma vika.. Minusta on järkyttävää luettavaa nuo Anjaniinan kirjoitukset, hän kuvittelee olevansa joku yli-ihminen.. Kun hän joutuu makaamaan joskus lasaareetissa, niin hän on vain ihminen.. Jos sinua ei sinua kukaan auta kaaduttuasi pystyyn.. sinä makaat siellä vaikka kuinka huudat ohi kulkijoille että auta.. Sinua ei auteta.. sitten sinä tajuat.. kun sinun pitää itse sieltä nousta.. Voipi käydä noinkin, se on Anjaniina niin, että ylpeys käy lankeemuksen edellä... Muista nämä minun sanat kun lankeat..

kun et saa minu puolellesi, alkaa nimittely.
        Ja sinä vaadit että sinullepitää ilmoittaa hienovaraisesti...jos inä vaadit hienovraista kohtelua, olet sitä velvollinen antamaan muillekin ;)

Ja hyvä on minulla luotto vielä sairaalahoitoon.
        Tuskinpa jätävät lattialle makaamaan ;)

Jokainen lankee, mietin vaan...kenen sanat sinun pitää muistaa?

Tunnustahan jo pois, ettet ole todellinen,
        Hyvin vedetty kuitenkin ;))

• Anjaniina kirjoitti:

kun et saa minu puolellesi, alkaa nimittely.
        Ja sinä vaadit että sinullepitää ilmoittaa hienovaraisesti...jos inä vaadit hienovraista kohtelua, olet sitä velvollinen antamaan muillekin ;)

Ja hyvä on minulla luotto vielä sairaalahoitoon.
        Tuskinpa jätävät lattialle makaamaan ;)

Jokainen lankee, mietin vaan...kenen sanat sinun pitää muistaa?

Tunnustahan jo pois, ettet ole todellinen,
        Hyvin vedetty kuitenkin ;))

tuntematon Anjaniina........ ihminen jolla ei ole sydäntä.. se sinäolet.

• pirre-tyttö kirjoitti:

tuntematon Anjaniina........ ihminen jolla ei ole sydäntä.. se sinäolet.

sulla sen sijaan taas ei...

• Anjaniina
        pirre-tyttö kirjoitti:

sulla sen sijaan taas ei...

katellaas taas.
        Vaikka huomenna..

• RIMMIR

voisi auttaa asiaa, taikka ketjukirje Nigeriaan. Taikka kirje raha-automaattiyhdistykselle. Sieltähän niitä avustuksia voisi tulla tupsahtaa.

• //////

kenellekkään olisi lahjoitettu inva autoa.
      Minä en ole.

• Anjaniina

se jolla on siihen tarvittava invaliditeetti.
        Anomalla, se myönnetään.
        Ja siihen apulaittet jotka tarvitaan, sen kuljettamiseen.

• z-zzzz
        Anjaniina kirjoitti:

se jolla on siihen tarvittava invaliditeetti.
        Anomalla, se myönnetään.
        Ja siihen apulaittet jotka tarvitaan, sen kuljettamiseen.

osan palautusta autoverosta. Ei sitä kukaan ilmaiseksi Saa.

• Anjaniina
        z-zzzz kirjoitti:

osan palautusta autoverosta. Ei sitä kukaan ilmaiseksi Saa.

itsekin, ei sitä ilmaiseksi saa, vaan pitää maksaa...saapi vain halvemmalla.

• Pulman ratkaisu

jos on oma, ja rahalla saa sitten inva-auton, matkustelurahaa ja menkää vuokralle kunnan vuokra-asuntoon niin kunta huolehtii tarvittavat remontit niin ettei tarvitse itse rempata.

• myy taloani. En missään olomuodossa. Jos kerran toisilla ihmisillä ei oo antaa mulle töitä, niin silloin heidän ei tarvi lähettää mulle laskujakaan. Näin yksinkertaista se vain on, pitemmällä aika välill'ä asioita ajateltuna.

Ja tämä koskeen muitakin Suomen työttömiä ihmisiä ja sairaita..

• Kokeilu kannattaa

Halua mieluimmin laminaattilattia, se kestää, parketti naarmuuntuu ja kolhiintuu helposti. Laminaatti on paljon halvempaakin.

Yrittänyttä ei laiteta, kannatta yrittää jokuhan voi avustaakin ;

• Stadin gimma

eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu ..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7423
    2. 79
      4964
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4839
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4248
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      9
      3028
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2669
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2561
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2219
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2201
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1830
    Aihe