joo haluun poikaystävän koska oon kyllästyny olee yksin. haluun sellasen jota vois halii jne.. koht jo 16 ja kerra seukannu ja seki meni poikki :(
haluun poikaystävän
40
939
Vastaukset
- poik-93
Mulla täsmälleen sama juttu...
- riikka-
poik-93 siis ootko poika ja tahot poikaystävän ?
- riikka-
riikka- kirjoitti:
poik-93 siis ootko poika ja tahot poikaystävän ?
poik-93 oot siis poika ja tahot poikaystövän ?
- poik-93
riikka- kirjoitti:
poik-93 oot siis poika ja tahot poikaystövän ?
joo.
- HOMOO
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
- Muumi94
Vitsi mäki haluisin tyttöystävän... sellasen joka olis samanikänen kun sä ja asuis samas kaupungis...vaik..no ei sill nyt välttämät oo suurta merkitystä onks 30 vai 80 kilsan päässä musta. Kunhan on vain aikaa...aikaa rakastaa jne.
- alottaja
joo siis asun hesas. ja just ttollee etin kans et ei oo välii oisko välimatkaa vai ei.
- poik-93
alottaja kirjoitti:
joo siis asun hesas. ja just ttollee etin kans et ei oo välii oisko välimatkaa vai ei.
asun espoossa
- alottaja
poik-93 kirjoitti:
asun espoossa
selvää. eisiin mitää jos haluu poikaystävän ja on poika :D mut ite oon tyttö
- muumi94
alottaja kirjoitti:
Vaik en oo homo nii mun vaisto sANOO et toi poika93 ettii tyttöö...iah varmasti.
- poik-93
alottaja kirjoitti:
Ei, een xD
- poik-93
poik-93 kirjoitti:
Ei, een xD
siis, en poikaa xDdd. Päivänsäätö!
- muumi94
muumi94 kirjoitti:
Vaik en oo homo nii mun vaisto sANOO et toi poika93 ettii tyttöö...iah varmasti.
eiku ai mitä vitun vattuu olinki vääräs.äääääääääääh luin ylempää tekstin: joo
- muumi94
muumi94 kirjoitti:
siis mitä vittuu nyt sä et enää haluukkaan poikaa?? olin siis sittenki oikees
- p-93
muumi94 kirjoitti:
no huhhuh lol, trolli.
- alottaja
muumi94 kirjoitti:
siis mitä vittuu nyt sä et enää haluukkaan poikaa?? olin siis sittenki oikees
ok. no hei jos molemaat teit ettii tyttööö ni antaa meset ni voin lisää tiejät.. jos nyt ymmärsin oikein.. et etitte tyttöö joo kaitj joo
- addaa
alottaja kirjoitti:
ok. no hei jos molemaat teit ettii tyttööö ni antaa meset ni voin lisää tiejät.. jos nyt ymmärsin oikein.. et etitte tyttöö joo kaitj joo
addaa sun meses.
- alottaja
addaa kirjoitti:
addaa sun meses.
[email protected] ja toi on sit joku 3v vanha jos ihmettelet.
- kkkkkkkko
poik-93 kirjoitti:
siis, en poikaa xDdd. Päivänsäätö!
mäki asun espoos, kui vitun siistii:o ja oon viel sun ikäne, ja viel muija !! uu me ollaa varmaa oltu joskus samois mestois:O jeahh.
- lonely 4ever
mä oon 17 enkä oo koskaan seurustellut, ja se on jotain mitää haluun elämässä kaikkein eniten, koska on kauheaa olla yksin ja tietää ettei kukaan ikinä pystyisi rakastamaan mua, joten voit olla onnellinen että edes kerran on joku ollut..
- plöplöpöö
Ite oon 17v tyttö ja tajuun tosi hyvin, ois sellanen kaipaus läheisyydestä. Seurustelin ekan kerran viime elokuusta marraskuuhun mut se suhde oli jotenki kauhee, eksä sai mut jotenki tuntee itteni tosi huonoks jollain tapaa. Luulen ett se halus vaan seksiä mut onneks en antanu ja ois pitäny itte osata jättää mut jotenki halusin vaan olla jonku kaa ni en sitte jättäny. Mut onneks sitte mulla tuli muutto ja siinä oli hyvä tekosyy erota. Vaikka joskus vannoin etten sit oo niin lapsellinen ett vaan seurustelun takia seurustelisin, ja luulen ett sen takii meni näinki myöhäseks ett löysin ketään ja aloin olla epätoivonen ett herrajumala oon jo 17 enkä koskaan seurustellu... Koska (tää nyt kuulostaa ehkä tosi omahyväseltä) mut oikeesti oon tosi hyvännäkönen ja kivaki ettei siitä ois pitäny olla kiinni. Mut nyt sitte taas tuntuu etten löydä ketään vaik sellanen yksinäisyys on... Ehkä se on taas tätä ett toivon liikaa. Eiks aina sanota ett se löytyy sillon ku vähiten oottaa?
- Tyttöfrendi hakusess
plöplöpöö kirjoitti:
Ite oon 17v tyttö ja tajuun tosi hyvin, ois sellanen kaipaus läheisyydestä. Seurustelin ekan kerran viime elokuusta marraskuuhun mut se suhde oli jotenki kauhee, eksä sai mut jotenki tuntee itteni tosi huonoks jollain tapaa. Luulen ett se halus vaan seksiä mut onneks en antanu ja ois pitäny itte osata jättää mut jotenki halusin vaan olla jonku kaa ni en sitte jättäny. Mut onneks sitte mulla tuli muutto ja siinä oli hyvä tekosyy erota. Vaikka joskus vannoin etten sit oo niin lapsellinen ett vaan seurustelun takia seurustelisin, ja luulen ett sen takii meni näinki myöhäseks ett löysin ketään ja aloin olla epätoivonen ett herrajumala oon jo 17 enkä koskaan seurustellu... Koska (tää nyt kuulostaa ehkä tosi omahyväseltä) mut oikeesti oon tosi hyvännäkönen ja kivaki ettei siitä ois pitäny olla kiinni. Mut nyt sitte taas tuntuu etten löydä ketään vaik sellanen yksinäisyys on... Ehkä se on taas tätä ett toivon liikaa. Eiks aina sanota ett se löytyy sillon ku vähiten oottaa?
Olen 17-vuotias poika Porvoosta joka hakee tyttöystävää!! En ole hakemassa mitään yhden yö juttua. Lähetä e-mailia: [email protected] jos haluat lisää tietoa minusta. Kerron esim. enemmän itsestäni ja muuta...
Viestejä odotellessa!! - VAROKAA LEKSAA
Tyttöfrendi hakusess kirjoitti:
Olen 17-vuotias poika Porvoosta joka hakee tyttöystävää!! En ole hakemassa mitään yhden yö juttua. Lähetä e-mailia: [email protected] jos haluat lisää tietoa minusta. Kerron esim. enemmän itsestäni ja muuta...
Viestejä odotellessa!!JOO VITUN PEDOFIILI
LISÄSIN TON MESEEN JA ALKO HETI EHDOTTELEE
- Angel love
Mä haluun poikaystävän oon 11.v=( oon ollu ja meni poikki Mäki haluun poikkiksen
- alxmunkaa
Alax munkaa asun satakunnassa.
- JÖDJDDG
Lol oon 15v tyttö enkä oo viel seurustellu kenenkää kanssa :(
Ois vaa kivaa jos ois joku kiva luotettava poikaystävä jonka tuntisin hyvin, ois vaik ollu kaverina pidemmän aikaa ^^
Sadepäivinä voitais vaan olla ja kattoo leffoja, jutella ja kesällä kävellä kaupungilla, olla rannalla, mökillä, pitää kädestä ja uida ja lenkittää koiraa kaikkee hassuu (: Nykyää kaikki pojat haluu jonku ryyppäävän meikkiä täynnä olevan tytön joka riehuu ain tunneilla ja koulu menee huonosti :'c huoh...- Joped96
Ei ihan kaikki :)
- 14 v. Ja osaa lukee
Mä luin et tos oli lennättää koiraa.:)) ja en mä mitää ryyppääjää haluu
- tyttötääljasiel
Joped96 kirjoitti:
Ei ihan kaikki :)
^^ Oon kyl tyttö mut siis samaa mielt (:
- Täydellinen324
Kikkiä? :3
- cher__ry
mäki haluisin poikaystävän :) oon kohta 16 enkä oo seurustellu kertaakaan :( en oo ees tavannu ketään kiinnostavaa jätkää vielä ja mä olin viimeks ihastunu sillon ku olin kutosel...oikeesti tuntuu et kaikki mun ikäset pojat on jotai koviksia jotka juo joka viikonloppu ja polttaa aina välkillä ym...missä on kaikki kiltit pojat? :D
- kohta16
kuulostat oikein mukavalta tyypiltä...itsekkin olen kohta 16. kiinnostaisko tutustua?
- cher__ry
kohta16 kirjoitti:
kuulostat oikein mukavalta tyypiltä...itsekkin olen kohta 16. kiinnostaisko tutustua?
no ois kyl kiva tutustua :) annatko meses ni voidaa jutella? :D
- Artziiiii
Oon 16v jätkä turusta, en oo viel seurustellu kertaakaan :( etin tyttöystävää turun seudulta, suunnilleen saman ikästä jolta löytyy aikaa ja jonka kaa voi vaa olla ja jutella ja viettää aikaa. Harrastan punttisalia, pyöräilyä ja satunnaisesti muitaki urheilulajeja, kuulostaa omahyväselt mut mul on hyvä kunto ja lihastaki löytyy, oon huumorintajunen ja osaan kunnioittaa naisia en käytä päihteitä. Ottakaa yhteyttä sähköpostilla jos kiinnostaa [email protected]
- lovelove2
Oon 12.v tyttö ja haluun poikkiksen joka asuis lähellä et voitais nähä paljon ja asun ite helsingissä.
- akaxmunkaa
Jos oot vielä vapaa ni alax munkaa asun satakunnassa mutta pääsen hesaa sillon tällän.
- joku jätkä
oon 17v(-96) jätkä ja asun helsingis, jos kiinnostaa kik:: zimaxdeath tai email:: [email protected]
- Helsinki, viikki
Oon 13,5 vuotias poika. Eikai kukaan teistä tytöistä asuis viikissä? Ja mul on sit myös kik jne mut en nyt kaikille oo kertomassa :D ja vaik mun keaki arvo oli lähellä 10 niin en oo sit mikää aloner ja mul taitaa olla vähä liikaakin harrastuksii. Ja käyn myös kavereitten kaa jossain.
- Lolli
aina saa haluta
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082