Kuuba nuoren silmin 2/2

Vivalasosialismo

Trinitad

Kannattaa käydä tosin pari yötä siellä riittää ihan mainiosti, koska ei siellä sinäänsä oo mitään nähtävää, mutta todella rauhallista ja hiljasta, joten muutaman tunnin kiertely siellä keskustassa riitti ainaki mulle. Mutta sitte kannattaa suunnata sinne paikalliselle rannalle joka oli kaupungin tyyliin todella rauhallinen ja mielestäni paljon parempi kuin vastaava Havannan lähettyvillä. Majotuksen saa ihan varmasti paikanpäältä. Heti bussiaseman ulkopuolella oli muutama ihminen tarjoamassa kotimajotusta 20-25CUC huone.

Santiago de Cuba

Madventuresin kasaamat suuret odotukset kaupunkia kohtaan romahtivat, kun musaa ei ollut juuri missään, keskusta tosi pieni ja ihmiset kaikesta agressiivisimpia tyrkyttämisen suhteen kuin muissa paikoissa. Voihan se olla että oltiin siellä väärään vuoden aikaan ja sillon sato just muutamana päivänä. Majoituksena toimi Esperanza Homestay joka oli todella hyvä, jossei isännän myynti henkisyyttä oteta huomioon. :)

Matkustamisesta sen verra, että me käytettiin noilla pitkillä matkoilla turistibusseja ja varsinki Havannasta lähtiessä kannattaa liput hankkia hyvissä ajoin tai mennä asemalle 2-3 tuntia ennen
lähtöä kyttäilee. Ei mee sit suunnitelmat pielee sen takia ettei mahu bussiin.

Toivottavasti on apua.

1

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zede

      ja tietysti, jos rahaa riittää niin voi Havannasta ottaa lentokoneen Santiagoon ja säästää aikaa istumalihaksia. Masokistit/kiireettömät voivat koittaa junamatkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe