Trinitad
Kannattaa käydä tosin pari yötä siellä riittää ihan mainiosti, koska ei siellä sinäänsä oo mitään nähtävää, mutta todella rauhallista ja hiljasta, joten muutaman tunnin kiertely siellä keskustassa riitti ainaki mulle. Mutta sitte kannattaa suunnata sinne paikalliselle rannalle joka oli kaupungin tyyliin todella rauhallinen ja mielestäni paljon parempi kuin vastaava Havannan lähettyvillä. Majotuksen saa ihan varmasti paikanpäältä. Heti bussiaseman ulkopuolella oli muutama ihminen tarjoamassa kotimajotusta 20-25CUC huone.
Santiago de Cuba
Madventuresin kasaamat suuret odotukset kaupunkia kohtaan romahtivat, kun musaa ei ollut juuri missään, keskusta tosi pieni ja ihmiset kaikesta agressiivisimpia tyrkyttämisen suhteen kuin muissa paikoissa. Voihan se olla että oltiin siellä väärään vuoden aikaan ja sillon sato just muutamana päivänä. Majoituksena toimi Esperanza Homestay joka oli todella hyvä, jossei isännän myynti henkisyyttä oteta huomioon. :)
Matkustamisesta sen verra, että me käytettiin noilla pitkillä matkoilla turistibusseja ja varsinki Havannasta lähtiessä kannattaa liput hankkia hyvissä ajoin tai mennä asemalle 2-3 tuntia ennen
lähtöä kyttäilee. Ei mee sit suunnitelmat pielee sen takia ettei mahu bussiin.
Toivottavasti on apua.
Kuuba nuoren silmin 2/2
Vivalasosialismo
1
676
Vastaukset
- Zede
ja tietysti, jos rahaa riittää niin voi Havannasta ottaa lentokoneen Santiagoon ja säästää aikaa istumalihaksia. Masokistit/kiireettömät voivat koittaa junamatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882