Ääniä ...

runo64

Mitä huutavat tähdet
kun ne syöksyvät pimeään päin;

" toiveita ... toiveita lisää vaan "

Mitä huutavat sydämet
kylmän huoneissa yksin;

" rakkautta ... rakkautta vain "

Sinä kalpea kuuni
tunnustelevissa käsissäni
hauraana kuin riitteiset jäät
lammella
talven ensi tansseissa.

Varjo pysähtyy pihamaalle
on tähti matkallaan
ja nyt olisi paikallaan
niin monet sanat sydänten

mutta tuntemattomat ovat silmät
herkistä hetkistä kimaltelevat
pelkäävät sanoa jos vaikka rakastaisi
niin taika haihtua kadota vois.

Sanomaton
haaveissa ja unelmissa
yhteisen kuin rukouksen ylös lähettää

ja kun tähti maailman kiertää
rakkauden paluu matkallaan tuo
ilman ääntäkään sen luo
elämään

sydämissä.

12

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kirjoittanut runon,
      joka saa meikäläisen kyllä sanattomaksi.
      Niin upeita lausepareja, tunnelmaa, herkkyyttä
      ja mukaansavievää tekstiä.

      Aplodeja suorituksellesi Runopoika, tästä ei
      rakkausruno enää yksinkertaisesti voi parantua.
      Tai ehkä sittenkin, olet yllätyksiä täynnä.

      • runo64-1

        ... on kylmä
        pakkanen höyryää rakkauden sanoissa
        punastelee poskissa
        ja kihelmöivät väristykset
        halki kehojen kulkee
        kun halaa ...
        ( -31 )

        no joku muu kirjoittaisi tämänkin paremmin
        mutta saa olla tyytyväinen kun keksii jotakin uutta
        kuluneista sanoistani.

        kiitän sinua sanoistasi kultasydämminen
        rakas ystäväin ja mestarini.
        toivotan jälleen huikaisevaa ja lämmintä
        hyvää viikonloppua
        lämmöllä sydämestäni.


    • KuunKeiju

      Kylläpä onnistuit hienosti tässä tähtien ja sydänten keskustelussa! Alkoi tehdä mieli säveltää tästä laulu... jos osaisin nimittäin. Antaisitko luvan?

      • runo64-1

        ... se osaat riimitellä tosi hyvin
        joten anna palaa vaan
        jos löydät tästä muka aineksia ...

        minulla kun ajatus tökkii
        niin silloin luen talo runoasi
        joka tuntuu olevan taikojen paikka
        kun ajatuksen kanssa sieltä lähtee ...

        no tälläistä tällä kertaa.

        kiitos hyvän mielen tuovista sanoistasi
        ja jälleen toivotan sinulle itse veikeä keiju
        todella hyvää viikonloppua
        lämmöllä sydämestäni.


    • *saaga*

      Täydellinen
      rakkaus runosi
      unelmointi
      haaveet
      siinä aineet
      runossasi niin
      mahtavassa :)

      • runo64-1

        ... siltä tunnu
        vaikka sitä se voisikin olla
        mutta ehkä piäisi ottaa
        ajattoman viitta harteilleen
        tukuttain sen hetkiä sen sisään
        ennenkuin kirjottaa
        jouninjoutavaa ...

        kiitän kun vierailit hyvä ystäväin
        ja hyvää pyhäpäivää
        paljon kauniita hetkiä siihen
        toivotan
        lämmöllä sydämestäni.


    • hilla53

      Voi että on kaunis,,,nyyyh
      Minua koskettaa
      tuo on kyin elämästäin



      HYVÄ,,,,,HYVÄ

      T.hilla

      • runo64-1

        ... ei sentään pidä liijotella.

        mutta

        sitä lentää toisinaaan linnun lailla
        haaveissaan ja unelmissaan
        löytääkö silti koskaan kotiin
        maailmaan.
        tähdet satavat
        syöksyn pimeään päin.

        kiitos hyvistä sanoistasi rakas ystäväin
        toivotaan että uusi tuleva viikko on hyvä ja onnellinen,
        niin sinulle toivon
        lämmöllä sydämestäni.


    • Sirius ,,-,,

      Ne huutavat
      nimeä
      sen oman armaan.

      Mitä huutavat
      sydämet ?

      Kai
      lohtua varmaan.

      Jää riitteinen kuvaa
      kai miten hauras ja
      särkyvä onni
      tää maallinen on.

      Mut varjon pihallas jos
      sä näät
      tai vieläpä kaksi !

      He toisiinsa
      kietotuneet
      ovat!

      Se on

      Uskon näin
      elämäksi!

      Hiano runo sul oli. Mut tost ois saanu montaki ! Aihei oli ni paljo! Kaunista Sunnuntai päivää sinulle !
      Sain taas upeita kuvia.Hmm.. Aikainen lintu ..aina jotain löytää..

      • runo64-1

        ja unelmien teillä
        ollaan liukailla jäilläja kuljettaako se onneen
        niin jää nähtäväksi
        mutta useinmiten on vain
        kiemuraista ja mutkaista vain edessä
        ja siitä ei saa suoraa
        ei edes piirtämällä,
        ei sitten millään.

        no hyvä että sait hyviä kuvia
        ja kiitos hyvistä sanoistasi ja ne säilön sydämeeni
        muistoksi kannustamaan
        sitten joskus kun kirjoitan jotakin.


    • Miten osaatkin ilmaista ajatuksiasi ,noin runollisesti ja sadunomaisesti.. Tulee, joka päivä, upeampia runoja..
      Todellakin,voisi tästä tehdä laulun,jos joku osaisi säveltää siihen sopivan sävelen..Olisi hienoa!
      Kaikki ovat tästä kirjoittaneet niin hienosti,että sanon vaan,että yhdyn edellisten sanoihin..
      Voi hyvin, siellä kylmässä Pohjolassa..Upeaa,ettei runosuonesi ole ainakaan jäätynyt ,eikä ehtynyt..
      Ihanaa lukea runojasi.. KIITOS jälleen kerran.. Hei hei..Iloa! t.Irkku

      • runo64-1

        ... tarinointia minulla vain on ollut,
        ei edes kovin kummosta kun katsoo koko runokarttaa
        mitä on kirjoittanut.

        no pitää katsoa jos kuunkeiju saa aikaiseksi jotakin,
        hän on ainakin hyvä riimitteliä ja lähetän sähkäriisi yhden hyvän
        teoksen häneltä heti tämän jälkeen.

        no nyt on kylmyys väistynyt vähäksi aikaan.

        kiitos kauneista sanoista ja vierailustasi rakas ystäväin
        ja niin pääsen toivottamaan symppiksille hyvää iltaa
        onnellista ja iloista oloa sinne päin täältä päin
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe