Mitä syödä?

ruokaa!

Wieninleike, pippuripihvi, pasta bolognese jne. Aina sitä samaa. Parhaimmillaan jopa herkullista.

Mutta entäs jos haluaisi vaihteeksi jotain muuta!

Heitelkääpä muutamia omia lempiruokianne joita Kanarialla nautitte.

Ei välttämättä mitään kulinaristisia herkkuja tai erikoisuuksia vaan jotain ihan omasta mielestänne hyvää sapuskaa oli se sitten vaikka lihaa, kalaa tai pikaruokaa.

Mitä tilata ravintolassa?

Jotain muuta siis kuin wieninleikettä tai pippuripihviä?

105

2334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan vaan pohjautuen viime paivien omiin kokemuksiin Puertossa. Pihveja ei oikeastaan juuri edes harrasteta. Naista on nautiskeltu:

      - alkuruokana ruokaisa salaatti, isosta annoksesta riittaa usein kahdelle. Paaruokana ayriaisia, jotka taalla on herkullisia, viimeksi vedettiin paistetut katkaravut, todella maistuva kokonaisuus.

      - erilaiset kalaruuat kaiken kaikkiaan, joko grillattuina tai "gazuela" -muodossa, siis patavalmisteisina, noissakin usein mukana myos ayriaisia

      - kana on kevytta ja herkullista, esim. Puerton La Marea -ravintolassa on oma suosikkiannokseni, eli kevyesti pekoniin kaaraisty kanafile.

      - keittoja on lukematon maara, kanarialainen "potaje" on suosikkini, myos ihan tavalliset, kuten ayriaiskeitto, tomaattikeitto jne.

      - erilaisista noutopoydista voi koota mieluisensa kokonaisuuden, esim. meidan hotellilla on aivan mainio bguffa hintaan 10,50. Kerran on kokeiltu, eika petytty, kaikkea loytyy.

      Tassa nyt jotain ensihataan...

      • Mentira

        Paljonko on aamiainen hotlassasi? Ainakin ennen sekin oli seisovasta pöydästä ja ihan ok.. ja jopa churrojakin sai!
        La Marea on kyllä sellainen paikka että nyt aivot raksuttaa ihan tyhjää. Missä tämä ravinteli sijaitsee?

        Ruuan suhteen olen aika lailla solomillo-pasta-salaatti -linjalla, ja niin hampurilaiset kuin pizzatkin ovat reissussa tuttua purtavaa.. vaikka kanarialla en ole saanut yhtään todella hyvää pizzaa! Kalasta tykkäisin kovasti, mutta valitettavasti oma suu ei ihan lämpene öljyssä paistetulle fisulle kun on tottunut ehtaan suomalaiseen voihin. Merenelävät kyllä maistuisi, mutta aika arkajalka olen niitä tilaamaan.. Raski sitä kokonaista katkarapuakaan alkaa syömään.. Voi ne pienet tummat nappisilmät ja pikkaraiset käpälät!

        -21,3°C aurinkoista


      • Senoritaksi kutsutaa
        Mentira kirjoitti:

        Paljonko on aamiainen hotlassasi? Ainakin ennen sekin oli seisovasta pöydästä ja ihan ok.. ja jopa churrojakin sai!
        La Marea on kyllä sellainen paikka että nyt aivot raksuttaa ihan tyhjää. Missä tämä ravinteli sijaitsee?

        Ruuan suhteen olen aika lailla solomillo-pasta-salaatti -linjalla, ja niin hampurilaiset kuin pizzatkin ovat reissussa tuttua purtavaa.. vaikka kanarialla en ole saanut yhtään todella hyvää pizzaa! Kalasta tykkäisin kovasti, mutta valitettavasti oma suu ei ihan lämpene öljyssä paistetulle fisulle kun on tottunut ehtaan suomalaiseen voihin. Merenelävät kyllä maistuisi, mutta aika arkajalka olen niitä tilaamaan.. Raski sitä kokonaista katkarapuakaan alkaa syömään.. Voi ne pienet tummat nappisilmät ja pikkaraiset käpälät!

        -21,3°C aurinkoista

        Olemme pyytäneet joskus paistamaan kalan voissa ja kyllä siinä tarjoilija vähän hämillään, voissa?
        Tykkään voissa paistetusta kalasta enemmän kuin öljyssä paistetussa. Katkaravut valkosipuliöljyssä on kyllä herkkua, Herreriassa mielestäni tosi hyviä. Friteeratuista mustekalarenkaista tykkään ihan kamalasti, mies ei tykkää, hänen mielestään ne on kumimaisia. Kani salmorejo on hyvää jota ainakin kerran lomallaan on pakko syödä, Meson Los Cemelos ravintolassa on mielestämme ollut parasta. Kanarialaiset keitot on myös hyviä. Paistetut sardiinit vaikkapa lounaaksi hyvää. Kasviksista tehdyt ruuat ovat todella hyviä!
        Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka! Jälkiruuista puhumattakaan.
        Jossain hotellien aamiaiset ovat loistavia, toisissa saattaa olla hyvinkin vaatimatonta ja lähes sama hinta.
        Hotellien noutopöydät myös varteenotettava vaihtoehto.


      • Mentira kirjoitti:

        Paljonko on aamiainen hotlassasi? Ainakin ennen sekin oli seisovasta pöydästä ja ihan ok.. ja jopa churrojakin sai!
        La Marea on kyllä sellainen paikka että nyt aivot raksuttaa ihan tyhjää. Missä tämä ravinteli sijaitsee?

        Ruuan suhteen olen aika lailla solomillo-pasta-salaatti -linjalla, ja niin hampurilaiset kuin pizzatkin ovat reissussa tuttua purtavaa.. vaikka kanarialla en ole saanut yhtään todella hyvää pizzaa! Kalasta tykkäisin kovasti, mutta valitettavasti oma suu ei ihan lämpene öljyssä paistetulle fisulle kun on tottunut ehtaan suomalaiseen voihin. Merenelävät kyllä maistuisi, mutta aika arkajalka olen niitä tilaamaan.. Raski sitä kokonaista katkarapuakaan alkaa syömään.. Voi ne pienet tummat nappisilmät ja pikkaraiset käpälät!

        -21,3°C aurinkoista

        Tanaan oli alin lampotilareittaus meidan partsin "kinkkumittarista", joka naytti 15 astetta, hrr... Kylla se siita taas paivaksi lampenee; eilen vastaavasti oli varhain jo 19, etta kovasti noi vaihtelee.

        Aamiainen kertahintana on 6 €, mutta meilla mukana hotlapaketissa.

        La Marea sijaitsee Charcon-aukion tuntumassa, eli puiston oikealta laidalta heti ylos makeen kaannyttaessa, vieressa on La Costen myymala, samoin vastapaata toinen.

        Taas on per... lahdettava piikille Tenequiaan ja sitten ajateltiin poiketa Al Campossa, mutta katsotaan nyt, mihin nokka nayttaa...


      • Senoritaksi kutsutaa kirjoitti:

        Olemme pyytäneet joskus paistamaan kalan voissa ja kyllä siinä tarjoilija vähän hämillään, voissa?
        Tykkään voissa paistetusta kalasta enemmän kuin öljyssä paistetussa. Katkaravut valkosipuliöljyssä on kyllä herkkua, Herreriassa mielestäni tosi hyviä. Friteeratuista mustekalarenkaista tykkään ihan kamalasti, mies ei tykkää, hänen mielestään ne on kumimaisia. Kani salmorejo on hyvää jota ainakin kerran lomallaan on pakko syödä, Meson Los Cemelos ravintolassa on mielestämme ollut parasta. Kanarialaiset keitot on myös hyviä. Paistetut sardiinit vaikkapa lounaaksi hyvää. Kasviksista tehdyt ruuat ovat todella hyviä!
        Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka! Jälkiruuista puhumattakaan.
        Jossain hotellien aamiaiset ovat loistavia, toisissa saattaa olla hyvinkin vaatimatonta ja lähes sama hinta.
        Hotellien noutopöydät myös varteenotettava vaihtoehto.

        Sehan on kovin suosittu paikka, tuttu aiemmilta matkoilta, mutta jaanyt nyt valiin. Ayriaisista on pakko kylla tunnustaa, etta kaikki kay; onneksi ei ole kihtia (toistaiseksi...).


      • Mentira kirjoitti:

        Paljonko on aamiainen hotlassasi? Ainakin ennen sekin oli seisovasta pöydästä ja ihan ok.. ja jopa churrojakin sai!
        La Marea on kyllä sellainen paikka että nyt aivot raksuttaa ihan tyhjää. Missä tämä ravinteli sijaitsee?

        Ruuan suhteen olen aika lailla solomillo-pasta-salaatti -linjalla, ja niin hampurilaiset kuin pizzatkin ovat reissussa tuttua purtavaa.. vaikka kanarialla en ole saanut yhtään todella hyvää pizzaa! Kalasta tykkäisin kovasti, mutta valitettavasti oma suu ei ihan lämpene öljyssä paistetulle fisulle kun on tottunut ehtaan suomalaiseen voihin. Merenelävät kyllä maistuisi, mutta aika arkajalka olen niitä tilaamaan.. Raski sitä kokonaista katkarapuakaan alkaa syömään.. Voi ne pienet tummat nappisilmät ja pikkaraiset käpälät!

        -21,3°C aurinkoista

        Viikkohinta hotlan aamiaiselle on 35 € matkapaketin yhteydessa, mita pidan varsin kohtuullisena. Ainoastaan alkaa jo ottaa kaaliin erityisesti suomalaisten sekoilu. Eilen yksi kaiffari paatti sitten ruveta sahkomieheksi, eli kun leivan lammittimessa oli jotain feelua, tama aija ryhtyi purkamaan vierasta sahkolaitetta ja ronkkimaan sita jollain ottimilla. Voit arvata, etta henkilokunta kavi kuumana....
        En yleista, mutta jotain kayttaytymissaantoja monen olisi hyva opetella.

        Muuten menee mukavasti; olin eilen kuuntelemassa musiikkia Charcolla, ilta oli kasittamattoman lammin ja siita kun tempaisin taksilla Jardinin suuntaan about klo 22.30 (2,15 €), lamminta oli edelleen 19 astetta.
        Nyt lahden kirjastolle hakemaan lisaa luettavaa, "iltaohjelma" on viela ihan hakusessa, voipi olla rentouttava kylpy ja lasi punkkua tai sitten jotain ihan muuta.


      • Mentira
        Sotavento kirjoitti:

        Viikkohinta hotlan aamiaiselle on 35 € matkapaketin yhteydessa, mita pidan varsin kohtuullisena. Ainoastaan alkaa jo ottaa kaaliin erityisesti suomalaisten sekoilu. Eilen yksi kaiffari paatti sitten ruveta sahkomieheksi, eli kun leivan lammittimessa oli jotain feelua, tama aija ryhtyi purkamaan vierasta sahkolaitetta ja ronkkimaan sita jollain ottimilla. Voit arvata, etta henkilokunta kavi kuumana....
        En yleista, mutta jotain kayttaytymissaantoja monen olisi hyva opetella.

        Muuten menee mukavasti; olin eilen kuuntelemassa musiikkia Charcolla, ilta oli kasittamattoman lammin ja siita kun tempaisin taksilla Jardinin suuntaan about klo 22.30 (2,15 €), lamminta oli edelleen 19 astetta.
        Nyt lahden kirjastolle hakemaan lisaa luettavaa, "iltaohjelma" on viela ihan hakusessa, voipi olla rentouttava kylpy ja lasi punkkua tai sitten jotain ihan muuta.

        Kieltämättä tuo oma ukkoni on joskus reissussa joutunut hotellihuoneessa niin sähkömieheksi kuin rööriroopeksikin, mutta ihan niin fiksu hän ei onneksi taida olla, että sähkölaitetta alkaisi ottimilla ronkkia. Siinä hommassa kun helposti tulee lähtö yläkertaan tai ainakin hiuksiinsa saa kestopermiksen!
        Reilun viikon päästä siinä hotlassa on omia tuttavuuksia asumassa, mutta tietääkseni ei nyt.. toivottavasti ei! ;))

        Lämpimiä on yöt teillä tosiaankin olleet ja mikäs sen mukavampaa. Viime helmikuussa oli muutama yö niin vilakka, että päällä sai olla teeppari, huppari ja vielä farkkutakkikin, eikä silti tullut liian lämmin. Noh, viime talvi olikin koko Kanarian alueella ihan poikkeuksellisen holotna!
        Kerran tammi- tai helmikuussa oli siellä niin lämpimät yöt, että lyhythihaista puseroa kummempaa ei tarvinnut kun lämpötila keikkui parinkympin paremmalla puolella!
        Jos nyt ihan oikein muistan, niin alin yölämpötila minkä olen reissuillani havainnut on 14 ja silloin tosiaankin oli aika vilakka, mutta se oli vain yhdellä lomalla sekin. Kelit vaihtelee..

        Sotis, törmäsin plazalla rekattuun nimimerkkiin Sotavento. Oletko se sinä vai joku muu? Siksi vaan kyselen kun joskus kirjoitit ettet ole siellä rekkaantuneena.


      • Mentira kirjoitti:

        Kieltämättä tuo oma ukkoni on joskus reissussa joutunut hotellihuoneessa niin sähkömieheksi kuin rööriroopeksikin, mutta ihan niin fiksu hän ei onneksi taida olla, että sähkölaitetta alkaisi ottimilla ronkkia. Siinä hommassa kun helposti tulee lähtö yläkertaan tai ainakin hiuksiinsa saa kestopermiksen!
        Reilun viikon päästä siinä hotlassa on omia tuttavuuksia asumassa, mutta tietääkseni ei nyt.. toivottavasti ei! ;))

        Lämpimiä on yöt teillä tosiaankin olleet ja mikäs sen mukavampaa. Viime helmikuussa oli muutama yö niin vilakka, että päällä sai olla teeppari, huppari ja vielä farkkutakkikin, eikä silti tullut liian lämmin. Noh, viime talvi olikin koko Kanarian alueella ihan poikkeuksellisen holotna!
        Kerran tammi- tai helmikuussa oli siellä niin lämpimät yöt, että lyhythihaista puseroa kummempaa ei tarvinnut kun lämpötila keikkui parinkympin paremmalla puolella!
        Jos nyt ihan oikein muistan, niin alin yölämpötila minkä olen reissuillani havainnut on 14 ja silloin tosiaankin oli aika vilakka, mutta se oli vain yhdellä lomalla sekin. Kelit vaihtelee..

        Sotis, törmäsin plazalla rekattuun nimimerkkiin Sotavento. Oletko se sinä vai joku muu? Siksi vaan kyselen kun joskus kirjoitit ettet ole siellä rekkaantuneena.

        Lampotiloista ensinnakin...

        Totta, en muista nain lamminta tammikuun alkua ja kaikki taalla sita ihmettelevat, mutta nautin tietysti taysin siemauksin.

        En todellakaan ole rekkautunut Plazalle, omaa tyhmyyttani, jos joku nyt on kaapannut nimimerkkini. Pistappa sanaa eteenpain, etta SE EN OLE MINA! En jaksa taalta kasin ruveta lukemaan Plazaa; tsekkaan ajoittain tata palstaa, katson asiaa kun palaan joskus Suomeen. Toivottavasti se tyyppi kirjoittaa edes asiaa...

        Tama paiva meni tuttuja tapaillessa (lue: viihteella), soin hotelli-illallisen ja kohta vetaydyn yksinaisyyteeni mietiskelemaan.

        Tassa hotellissa on ainoastaan kourallinen suomalaisia, minullakin molemmat naapurit pohjoismaista; nyt on myos paljon mantereelta tulleita espanjalaisia, kiva seurata niiden touhuja, kuten asken illallisella. Oli muuten todella hyvaa kania yhtena monista paaruuista. Yllatin itseni jopa syomasta sorbettia, joka raikkaana maistui mukavalta aika maustetun kanin jalkeen.


        Ja nyt paapulle, perhana se nimimerkki jai askarruttamaan - onkohan joku koiranleuka tai minulle vihaa kantava paattanyt tehda Sotisparasta selvaa. Mista tulikin mieleeni, etta kun olen tehnyt paljon sanaristikoita, aika useassa paikassa kysellaan "turkulaissanaa"...


      • Mentira
        Sotavento kirjoitti:

        Lampotiloista ensinnakin...

        Totta, en muista nain lamminta tammikuun alkua ja kaikki taalla sita ihmettelevat, mutta nautin tietysti taysin siemauksin.

        En todellakaan ole rekkautunut Plazalle, omaa tyhmyyttani, jos joku nyt on kaapannut nimimerkkini. Pistappa sanaa eteenpain, etta SE EN OLE MINA! En jaksa taalta kasin ruveta lukemaan Plazaa; tsekkaan ajoittain tata palstaa, katson asiaa kun palaan joskus Suomeen. Toivottavasti se tyyppi kirjoittaa edes asiaa...

        Tama paiva meni tuttuja tapaillessa (lue: viihteella), soin hotelli-illallisen ja kohta vetaydyn yksinaisyyteeni mietiskelemaan.

        Tassa hotellissa on ainoastaan kourallinen suomalaisia, minullakin molemmat naapurit pohjoismaista; nyt on myos paljon mantereelta tulleita espanjalaisia, kiva seurata niiden touhuja, kuten asken illallisella. Oli muuten todella hyvaa kania yhtena monista paaruuista. Yllatin itseni jopa syomasta sorbettia, joka raikkaana maistui mukavalta aika maustetun kanin jalkeen.


        Ja nyt paapulle, perhana se nimimerkki jai askarruttamaan - onkohan joku koiranleuka tai minulle vihaa kantava paattanyt tehda Sotisparasta selvaa. Mista tulikin mieleeni, etta kun olen tehnyt paljon sanaristikoita, aika useassa paikassa kysellaan "turkulaissanaa"...

        ihan varma?
        Tää kyseinen sotavento on rekkautunut palstalle 28.11.07 ja ainakin yhteen ketjuun olen hänelle vastannut sinuksi luullen.. jos se et ollu sinä, niin hups!

        Laitanko linkin kyseiseen keskusteluun?

        Itse sain just tekstiviestin Charcolta jossa porukat ovat nauttimassa jaloista juomista..


      • Mentira kirjoitti:

        ihan varma?
        Tää kyseinen sotavento on rekkautunut palstalle 28.11.07 ja ainakin yhteen ketjuun olen hänelle vastannut sinuksi luullen.. jos se et ollu sinä, niin hups!

        Laitanko linkin kyseiseen keskusteluun?

        Itse sain just tekstiviestin Charcolta jossa porukat ovat nauttimassa jaloista juomista..

        Tai sitten muisti patkii pahemman kerran. Ajattelin taman olevan uusi juttu, mutta ei sitten kuitenkaan. En mielestani noihin aikoihin edes lukenut Plazan palstoja, enka juuri nykyisinkaan. Yes, please, laita se linkki.
        Lahden tasta taas baanalle ja jos illalla olen virkea, kayn tsekkaamassa.

        Aivan tautisen hieno paiva nayttaa olevan tulossa, eli ei ne Charcon porukat huijaa. Siihen suuntaan olen itsekin menossa. Juttelin tossa kauppamatkallani hetki sitten suomalaispariskunnan kanssa, jotka kauhistelivat sita, miten ihminen voi olla yksin reissussa. Hiphurraa, tamahan on luksusta suorastaan. Syon kun huvittaa, menen sinne, mihin nokka nayttaa, eika taalta seuraa puutu. Ei ahista, ei sitten millaan.

        Palaillaan taas...
        Sotis


      • Mentira
        Sotavento kirjoitti:

        Tai sitten muisti patkii pahemman kerran. Ajattelin taman olevan uusi juttu, mutta ei sitten kuitenkaan. En mielestani noihin aikoihin edes lukenut Plazan palstoja, enka juuri nykyisinkaan. Yes, please, laita se linkki.
        Lahden tasta taas baanalle ja jos illalla olen virkea, kayn tsekkaamassa.

        Aivan tautisen hieno paiva nayttaa olevan tulossa, eli ei ne Charcon porukat huijaa. Siihen suuntaan olen itsekin menossa. Juttelin tossa kauppamatkallani hetki sitten suomalaispariskunnan kanssa, jotka kauhistelivat sita, miten ihminen voi olla yksin reissussa. Hiphurraa, tamahan on luksusta suorastaan. Syon kun huvittaa, menen sinne, mihin nokka nayttaa, eika taalta seuraa puutu. Ei ahista, ei sitten millaan.

        Palaillaan taas...
        Sotis

        http://keskustelu.plaza.fi/matkalaukku/rantalomat/kanariansaaret/1798907/masaru-vai-teidemar/sivu2/#post10180476

        Siis, miehesikö on jo palannut takaisin kotimaahan? Yksin reissussa, mikäpä siinä muuten, mutta itse olen vähän arkajalka myöhempään illalla yksin liikkumaan, vaikka sitä olen joutunut joskus harrastamaankin. Keskustassahan on ihan kiva käppäillä myöhemmälläkin, mutta itseäni ainakin arveluttaa se hotellille yksin käpsiminen.. varsinkin jos hotlaan on vähän matkaa kuten esim. juuri sinne sinun hotlasi suuntaan. Noh, nysvähän minä olen.

        Mukavaa päivänjatkoa ja älä polta nassua - kaverilta se jo kärähti!


      • vilperi57
        Sotavento kirjoitti:

        Tai sitten muisti patkii pahemman kerran. Ajattelin taman olevan uusi juttu, mutta ei sitten kuitenkaan. En mielestani noihin aikoihin edes lukenut Plazan palstoja, enka juuri nykyisinkaan. Yes, please, laita se linkki.
        Lahden tasta taas baanalle ja jos illalla olen virkea, kayn tsekkaamassa.

        Aivan tautisen hieno paiva nayttaa olevan tulossa, eli ei ne Charcon porukat huijaa. Siihen suuntaan olen itsekin menossa. Juttelin tossa kauppamatkallani hetki sitten suomalaispariskunnan kanssa, jotka kauhistelivat sita, miten ihminen voi olla yksin reissussa. Hiphurraa, tamahan on luksusta suorastaan. Syon kun huvittaa, menen sinne, mihin nokka nayttaa, eika taalta seuraa puutu. Ei ahista, ei sitten millaan.

        Palaillaan taas...
        Sotis

        Niinhän tuo on että parhaat reissut sitä tekee yksinään kun saa kulkea minne vain vapaasti ja aikatauluista välittämättä syödä sillä kohtaa kun nälkä sattuu yllättämään jos ja kun kivannäköisen mestan sattuu näkemään. :) Kun on kämppä yksin hallinnassa, niin voit tulla ja mennä mieles mukaan ja ne sumpitkin keittää vaikka aamu viideltä ja kattella sääolosuhteita että minnekäs sitä tänään lähtis. Kun nykyään nuo iltariennotkaan ei pahemmin saa jalkaa nousemaan, niin tulee mieluummin tartuttua siihen kirjaan ja kun nukuttaa, niin siinttä vaan maate ja virkeenä seuraavana aamuna vilkuilemaan että mitä se päivä tänään tarjoaa.
        Onhan nuokin hyviä reissuja kun se toinen puolisko on matkassa, mutta silloin joutuu tekemään vähän kompromissejä eri asioiden suhteen.


      • Mentira
        vilperi57 kirjoitti:

        Niinhän tuo on että parhaat reissut sitä tekee yksinään kun saa kulkea minne vain vapaasti ja aikatauluista välittämättä syödä sillä kohtaa kun nälkä sattuu yllättämään jos ja kun kivannäköisen mestan sattuu näkemään. :) Kun on kämppä yksin hallinnassa, niin voit tulla ja mennä mieles mukaan ja ne sumpitkin keittää vaikka aamu viideltä ja kattella sääolosuhteita että minnekäs sitä tänään lähtis. Kun nykyään nuo iltariennotkaan ei pahemmin saa jalkaa nousemaan, niin tulee mieluummin tartuttua siihen kirjaan ja kun nukuttaa, niin siinttä vaan maate ja virkeenä seuraavana aamuna vilkuilemaan että mitä se päivä tänään tarjoaa.
        Onhan nuokin hyviä reissuja kun se toinen puolisko on matkassa, mutta silloin joutuu tekemään vähän kompromissejä eri asioiden suhteen.

        hehkuttaa, sillä meillä ukon kanssa on reissussa niin samat sävelet, että kompromisseja ei olla jouduttu vääntämään ellei toienen ole ollut kipuinen tms. Ja jos toinen haluaa lähteä illalla vaikka baariin A ja toinen ei, niin vapaus on mennä yksinäänkin, ja jos toinen haluaa päivällä viettää siestaa (ukkohan se..), niin toinen vipeltää kaupungilla yksinään..
        Minusta on mukavampaa käydä syömässä, paukulla tai vaikka vaan kävelyllä kun mukana on samanhenkinen kaveri jonka kanssa kemia toimii ja on hauskaa!

        Mut, paljon on mullakin tuttavapariskuntia joille se reissu ilman ukkoa/akkaa on parasta A-laatua ja hyvä niin, mutta minä nyt mieluummin tuon ukonkuntturan kanssa reissaan, vaikka ollaan me omiakin matkoja tehty ja tehdään!
        Tietysti jos olisin vähän reippaampi ja sosiaalisempi niin ehkä olisin toistakin mieltä, mutta mä oon mikä oon.. :))


      • Mentira kirjoitti:

        http://keskustelu.plaza.fi/matkalaukku/rantalomat/kanariansaaret/1798907/masaru-vai-teidemar/sivu2/#post10180476

        Siis, miehesikö on jo palannut takaisin kotimaahan? Yksin reissussa, mikäpä siinä muuten, mutta itse olen vähän arkajalka myöhempään illalla yksin liikkumaan, vaikka sitä olen joutunut joskus harrastamaankin. Keskustassahan on ihan kiva käppäillä myöhemmälläkin, mutta itseäni ainakin arveluttaa se hotellille yksin käpsiminen.. varsinkin jos hotlaan on vähän matkaa kuten esim. juuri sinne sinun hotlasi suuntaan. Noh, nysvähän minä olen.

        Mukavaa päivänjatkoa ja älä polta nassua - kaverilta se jo kärähti!

        Pakko tunnustautua dementikoksi. En vilpittomasti muistanut koko asiaa; johtunee varmaan siita, etta olen kaynyt Plazalla tosi harvoin. Siis rekkautuminen -2007 ja tuo viesti viime syksylta. Jeps, ne oli hyvat bileet, mihin viittasin.

        Kylla vaan, Mr. Sotis on jo turvallisesti kotona ja minulla viela 1,5 viikkoa aikaa kestaa tata kurimusta.
        Iltaliikkumisen osalta olen kylla tosi laiska ja jos yksin menen, otan sitten taksin. Kuuntelen mielellani musiikkia hyvassa seurassa, mutta mihinkaan kara-ookkeihin tai humppaamaan en kylla lahde. Talla viikolla on jokunen kylareissu takalaisten ystavien luokse, joten ei taalla yksin tarvitse nysvata, vaikka sekin sopii minulle kylla ihan mainiosti. Hotlassa on taas mahtavat bileet meneillaan - siinahan tanssaavat, Sotis vetaytyy juomaan tilkan konjakkia omille kampille ja painuu pehkuihin.

        Nassu on kondiksessa, huitaisen aamulla jo sp 15-tokottia larviin, enka muutenkaan ole mikaan aurinkohirmu.

        Ja kiitos, tuo juttu selvisi ihan mutkitta.

        Yst. Sotis


      • vilperi57 kirjoitti:

        Niinhän tuo on että parhaat reissut sitä tekee yksinään kun saa kulkea minne vain vapaasti ja aikatauluista välittämättä syödä sillä kohtaa kun nälkä sattuu yllättämään jos ja kun kivannäköisen mestan sattuu näkemään. :) Kun on kämppä yksin hallinnassa, niin voit tulla ja mennä mieles mukaan ja ne sumpitkin keittää vaikka aamu viideltä ja kattella sääolosuhteita että minnekäs sitä tänään lähtis. Kun nykyään nuo iltariennotkaan ei pahemmin saa jalkaa nousemaan, niin tulee mieluummin tartuttua siihen kirjaan ja kun nukuttaa, niin siinttä vaan maate ja virkeenä seuraavana aamuna vilkuilemaan että mitä se päivä tänään tarjoaa.
        Onhan nuokin hyviä reissuja kun se toinen puolisko on matkassa, mutta silloin joutuu tekemään vähän kompromissejä eri asioiden suhteen.

        Otan kylla taysin siemauksin vastaan kaiken taman ilon ja tietysti kiitan virtuaalihalauksin nyt jo kotona olevaa Mr. Sotista siita, etta pitaa himassa puotia pystyssa. Meidan huushollissa on aina matkailtu seka yhdessa etta erikseen. Talveni kohokohta aiemmin oli miehen hiihtoreissut, usein oli poikakin mukana ja mina sain elaa yksin koiravainaan kanssa. Vrk-rytmin osalta allekirjoitan taysin, mita kerroit. Viime yona keittelin teeta about 04.30 local time, kun ei nukuttanut, ei sitten millaan. Josko nyt pienen iltapaukun jalkeen saisi paremmin nukuttua...


    • don luis

      käyn syömässä las cumbres ravitolassa(av.tirajana)lammasta al horno,on sitten parhaasta päästä ruokaa.sattuu vielä mukavasti että seuraava reissu osuu pääsiäiseen jolloin lammas on enemmän kuin paikallaan.tropcalin(ostari)torossa syötiin aina "ribsejä"eli possun kylkiluita.myös la estancian liekitetty stroganoff on ollut aina hyvää.pikaruuasta,jos haluatte hyvää niin menkää tirajanan ja av.francian kulman tienoille,pepe chiringo nimiseen pikaruokapaikkaan nii iltapurtava ei siitä parane.tässä aluksi,inglesistä.

    • L.Tapiolasta

      Tilaamme yleensä pieniä annoksia, joita on sitten kiva jakaa. Esimerkiksi friteerattuja minikaloja, tiriseviä katkarapuja, papumuhennosta, jotain salaattia...

      Tai sitten alkupalaksi esimerkiksi kanarialaista keittoa, pääruuaksi merianturaa tai kanipataa ja jälkkäriksi vuohenjuustoa.

      Pihviä tai leikkeitä en syö sen paremmin kotona kuin matkoillakaan, enkä pizzaa. Hyvä pasta-ateria kyllä käy tai maustetut lihapullat tai täytetyt ohukaiset tai paella tai isot katkaravut ja muut äyriäiset. Ja kalat kaikissa muodoissaan.

      Koska Kanarialla matkailen, joko Puerto de la Cruzissa tai Las Palmasissa, löytyy molemmista ravintoloita, joista saa todella hyvää ruokaa kohtuuhintaan. Kannattaa vain katsoa, minne paikalliset suuntaavat. Pelkissä turistipaikoissa ruokavalikoima on valitettavasti huomattavasti suppeampi ja mauttomampi.

      • maimun

        Näitä juttuja lukiessa tulee tosiaan nälkä ja tekee mieli kaikkea hyvää ja just Joulu takana päin. Muutama kilo pitäisi saada pois ennen maaliskuista Inglesin lomaa (4-5 kg). Voisi sitten syödä lomalla kaikkki herkut nimenomaan kalaruokia ja muitakin herkkuja tietenkin. Vuohenjuusto kuuluu ehdottomiin suosikkeihin sekä alioli ja mojokastikekket ryppyperunat ym ym.


      • dondon
        maimun kirjoitti:

        Näitä juttuja lukiessa tulee tosiaan nälkä ja tekee mieli kaikkea hyvää ja just Joulu takana päin. Muutama kilo pitäisi saada pois ennen maaliskuista Inglesin lomaa (4-5 kg). Voisi sitten syödä lomalla kaikkki herkut nimenomaan kalaruokia ja muitakin herkkuja tietenkin. Vuohenjuusto kuuluu ehdottomiin suosikkeihin sekä alioli ja mojokastikekket ryppyperunat ym ym.

        sama juttu, josko nähhään maaliskuussa, maimun


    • 16+16

      Teneriffan Adejessa on pari loistavaa kanaravintolaa, niihin suuntaamme joka lomallamme muutamaan otteeseen. Los Abrigos -nimisessä pikkukaupungissa käymme taasen kala-aterioilla, ranta on niitä täynnä. Ja tietysti ryppyperunat kuuluvat joka ateriaan.

      • 6+11

        Oon saanut kanarialla Las Palmasissa Piemonte nimisessä ravintilassa monta kertaa tosi hyvät
        pizzat...hintavahko paikka, mutta kyllä hyvästä kannattaa maksaa....samassa kaupungissa La Pizza niminen paikka...pizzat välillä tosi hyviä välillä huonimpia...kokista kiinni mitä saa.


    • Kulinarsisti

      Merianturaa eri tavoilla valmistettuna. Mustekalaa,simpukoita ,tonnikalafileitä,miekkakalaa,jättiläiskatkarapuja ja itse tykkään vieläkin Kanarian potaateista,vaikka vaimo on jo niihin kyllästynyt. Hyviä maksaruokia on myös tarjolla ,joita kannattaa ehdottomasti kokeilla.Ovat vielä edullisiakin. Näitä kaikkia saa Plya de las americansista. Siellä tosin on paljon keskinkertaisia paikkoja,joissa eteesi lykätään lautanen,jonka sisällöstä yli puolet on mauttomia ranskalaisia. Paras muistomme on kuitenkin Puerto de cruzista,jossa söimme Taoron casinolla (sijaitsi vielä silloin Taoron kukkulalla) elämämme parhaat pihvit.Paksut mehevät ja mielettömän hyvän makuiset. Silloin olivat pesetat käytössä viimeistä vuotta ja hinnat olivat meikäläisittäin tosi edullisetkin. En ole käynyt nykyisellä Taoron casinolla,mutta uskon sen korkean tason säilyneen. Puertossa on kyllä paljon muitakin hyviä ruokapaikkoja. Yleensä Kanarialla syön mielelläni sellaista,jota ei saa tavallisesti Suomesta.

      • jatsi

        saatiin niin hyvät tonnikalat mojo perunoineen,että alta pois.
        Paikka oli el cedro Americaksen keskustassa,suosittelen.


      • ookkekara

        Taoron casinolla olemme me myös aikoinaan syöneet ne parhaat pihvit, ja palvelu oli loistavaa. En tiedä minäkään nykyisestä, mutta on se huhtikuussa tsekattava.


      • Kulinarsisti
        ookkekara kirjoitti:

        Taoron casinolla olemme me myös aikoinaan syöneet ne parhaat pihvit, ja palvelu oli loistavaa. En tiedä minäkään nykyisestä, mutta on se huhtikuussa tsekattava.

        Palvelu oli muuten niin loistavaa ,ettei ole ennen eikä jälkeen koettu. Alkoi jo siitä kun karautimme taksilla pihaan. Ovetkin tultiin avaamaan ennen kuin itse ehdimme. Meillä oli alkuun kuohuviiniä pullo jäissä pystyssä kuten pitääkin ja pääruuan kanssa pullo punaviiniä. Kertaakaan ei meidän itse tarvinnut koskea pulloihin vaan tarjoilija kävi kaatamassa lisää laseihin ennen kuin ehdimme saamaan lasia tyhjäksi. Kaikki oli kyllä viimeisen päälle. Esimerkillistä asiakkaan arvostamista.


    • R0BOTTI

      Ei rehuja isommin.

    • ReissuJaska

      Kannattaa syödä Burger Kingissä. Syön aina whopper aterian simalla.

    • Hyvinkee

      Joko sotis on Herreirassa äyriäisillä ?

      • Anonyymi

        Missä lienee Sotis. Kaikkihan täältä homolasta on lähteneet. Sotis oli mainio kirjoittaja ja paljon tietoa ja kokemusta hänellä on. Kaikki hyvät on kaikonneet , osa kai siirtynyt ikuiseen uneen. RIP. Heille kaikille.


    • Anonyymi

      "Heitelkääpä muutamia omia lempiruokianne joita Kanarialla nautitte".

      Kupari pannu baarin makkara perunat on minun suosikkini. Makkara potut on hyvä ottaa pikku nälkään karaokea kuunnellessa. Tilaan usein pannu baarin spesiaalin eli makkara perunat riisillä ja ranskalaisilla. Vaimolle makkara perunat kaali kääryleen kanssa.

      T: Pannun ystävä

      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Pannun uudella makkaraperunakäristimellä tulee rapeita pottuja. Ei niiltä oikein muuta saa. Kuparipannubaarissa ei ole edes keittiötä.


      • Anonyymi

        Pannun makkaraperunat eivät kuulu ruokavaliooni. Pannussa käyn karaokessa ja varsinaiset ruokailut hoidan sitten oikeissa pihviravintoloissa kuten Pepe Chiringossa tai Sultanissa.


    • Anonyymi

      Sotis on palstan paras asiantuntija. Kaipaan hänen neuvojaan ruoan ja viinin suhteen. GT vai punkku kas siinä pulma. Kajahtaako totuus tornista sitä odotamme innolla.

      • Anonyymi

        Ilkeä tornin valtiatar joka imee GT kuin sieni. Ei kovin pidetty henkilö täällä tornin juurella. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeä tornin valtiatar joka imee GT kuin sieni. Ei kovin pidetty henkilö täällä tornin juurella. Ei jatkoon.

        Ainoat ilkeät henkilöt on antiikki ja eläkepappa. Jälkimmäinen varsinkin ei osaa muuta tehdä kuin haukkua Puerton lomalaisia. Itsekin tosin on sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat ilkeät henkilöt on antiikki ja eläkepappa. Jälkimmäinen varsinkin ei osaa muuta tehdä kuin haukkua Puerton lomalaisia. Itsekin tosin on sellainen.

        Totta. Näin on. Eläkepappa haukkui kaikki Puerton lomalaiset kiljua juoviksi sossun eläteiksi täällä palstallakin. Saattohoitopaikka Puerto de la Cruz on kuitenkin ikääntyneiden eläkeläisten suosiossa. Puerton lomalaisten keski-ikä on tutkimusten mukaan 91 vuotta.
        Ei eläkeläiset mitään sossun tukia Puertoon saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Näin on. Eläkepappa haukkui kaikki Puerton lomalaiset kiljua juoviksi sossun eläteiksi täällä palstallakin. Saattohoitopaikka Puerto de la Cruz on kuitenkin ikääntyneiden eläkeläisten suosiossa. Puerton lomalaisten keski-ikä on tutkimusten mukaan 91 vuotta.
        Ei eläkeläiset mitään sossun tukia Puertoon saa.

        Joo, eläkepappa M. kuvittelee olevansa jotenkin parempi ihminen. Hänenlaisille on ihan sanakin olemassa, mutta palstan säännöt kieltävät sitä tänne kirjoittamasta.


    • Anonyymi

      Ikävä on Sotiksen kaltaista sivistynyttä ihmistä. Ihana kirjoittaja ja nainen.

      • Anonyymi

        Ei ole noista kolmesta kahta ensimmäistä. Peittoaa silti eläkepapan ja antiikin keskustelijana mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole noista kolmesta kahta ensimmäistä. Peittoaa silti eläkepapan ja antiikin keskustelijana mennen tullen.

        Onhan ne mahottomia kaikki kolme. Sotis ilkeilee tornista käsin ja raakku kännissä pikkiksessä ja ropin huudissa. Ei kovin suosittu henkilö täällä Inglesissä. Papat taas haukkuu kaikki kaikkialla kaikilla keinoilla jotta saisivat vallattua tämän palstan itselle plokiksi kuten plazassa kävi aikanaan. Ilkeitä ihmisiä kaikki. Eikös,papat haukkuneet kerhon kirjaston hoitajankin jotenkin. Näin muistelen lukeneeni täältä. Ei jatkoon paapoille ja ei kiitos enää sotista torniin huutelemaan kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne mahottomia kaikki kolme. Sotis ilkeilee tornista käsin ja raakku kännissä pikkiksessä ja ropin huudissa. Ei kovin suosittu henkilö täällä Inglesissä. Papat taas haukkuu kaikki kaikkialla kaikilla keinoilla jotta saisivat vallattua tämän palstan itselle plokiksi kuten plazassa kävi aikanaan. Ilkeitä ihmisiä kaikki. Eikös,papat haukkuneet kerhon kirjaston hoitajankin jotenkin. Näin muistelen lukeneeni täältä. Ei jatkoon paapoille ja ei kiitos enää sotista torniin huutelemaan kiitos.

        Voi että on ikävä Sotista. Mutta ei lainkaan näitä viemäri veikkoja ja heidän kakan hajuisia huuruisia juttujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että on ikävä Sotista. Mutta ei lainkaan näitä viemäri veikkoja ja heidän kakan hajuisia huuruisia juttujaan.

        Sotis on ihan paras mitä ilkeilyyn tulee. Siitä ei kahta sanaa. Homot on paljon lutusempia ja hauskempia seuralaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotis on ihan paras mitä ilkeilyyn tulee. Siitä ei kahta sanaa. Homot on paljon lutusempia ja hauskempia seuralaisia.

        Kyllä homo seksuaaleille kiitos hyvistä kirjoituksista js kimittävälle akalle kiitos ei. Hyi hitto mikä lehmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä homo seksuaaleille kiitos hyvistä kirjoituksista js kimittävälle akalle kiitos ei. Hyi hitto mikä lehmä.

        Ite oot lehmä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oot lehmä!!

        Älä tuu Sotis tänne haukkumaan muita kirjottajia.


    • Anonyymi

      Mitä kupari pannu baarin ruokaa voitte suositella? Olisiko makkara perunat mitään vaiko pannu baarin spesiaali eli makkara perunat riisillä ja ranskalaisilla?
      Entä grilli makkara sinappi hunnulla? Onko hintansa arvoinen?

      • Anonyymi

        Friteerettu kaali kääryle ranskalaisilla on hyvä mutta aika hinnakas. Nälkä kyllä lähtee kun syö isot makkara perunat riisikkä ja tupla majoneesilla siihen lisäksi.


    • Anonyymi

      Minä tilaan Kuparipannubaarissa aina makkaraperunat lohkoperunoilla ja yhden kaalikääryleen sinappihunnulla.
      Taas jaksaa kuunnella karaokea.

      • Anonyymi

        Kannattaa tilata pannussa aina plussa ateriana. Vitosen lisämaksulla saa annoksen isoilla ranskalaisilla ja isolla juomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tilata pannussa aina plussa ateriana. Vitosen lisämaksulla saa annoksen isoilla ranskalaisilla ja isolla juomalla.

        Pannun alennuskortilla kuulemma saa -50% hinnoista pois.
        Tosin siltikin hinnat kuulemma ovat Inglesin kalleimmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannun alennuskortilla kuulemma saa -50% hinnoista pois.
        Tosin siltikin hinnat kuulemma ovat Inglesin kalleimmat.

        Mee köyhä ruokapussi jonoon äläkä täällä inise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannun alennuskortilla kuulemma saa -50% hinnoista pois.
        Tosin siltikin hinnat kuulemma ovat Inglesin kalleimmat.

        Totta. Näin on. Pannu on 3-4 kertaa kalliimpi kuin muut vastaavat baarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tilata pannussa aina plussa ateriana. Vitosen lisämaksulla saa annoksen isoilla ranskalaisilla ja isolla juomalla.

        Kuuluuko plus aterian hintaan sinappi ketsuppi ja suola? Tai saako valita yhden ilmaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee köyhä ruokapussi jonoon äläkä täällä inise.

        Eläke pappa se vaan jaksaa haukkua asia kirjottajia ja sisällön tuottajia palstalla. Kun eläke papasta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi haukkuu hän meitä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia jotte emme kirjottaisi palstalle asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Mikä lie papalla syynä moiseen. Liekö olla tarkoitus vallata tämäkin palsta plokiksi jossa tylsää epilogia piisaa asia kirjottajien harmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläke pappa se vaan jaksaa haukkua asia kirjottajia ja sisällön tuottajia palstalla. Kun eläke papasta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi haukkuu hän meitä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia jotte emme kirjottaisi palstalle asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Mikä lie papalla syynä moiseen. Liekö olla tarkoitus vallata tämäkin palsta plokiksi jossa tylsää epilogia piisaa asia kirjottajien harmiksi.

        Tämäpä se vasta mielenkiintoista kirjoitusta on. Kyllä tätä jaksaa lukea vuodesta toiseen. Onko kirjaston hoitaja jo toipunut? Oletteko edelleenkin kiljua juovia sossun pummeja?


    • Anonyymi

      Onk pappa taas alottanu asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien jahtaamisen.

    • Anonyymi

      Eiköhän eläke pappa ole enemmän kiinnostunut kirjoittamaan noita B-portaan puolen juttuja. Toki häntä häiritsee asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien viestit palstalla.

    • Anonyymi

      Voi se olla myös antiikki joka noita juttuja Karhusta ja pannusta ja vähemmistöistä tänne vääntää.

      • Anonyymi

        Voihan se tosiaan olla 😉😉😉

        T. Antiikki


      • Anonyymi

        Ihan oikeita m m mies pareja täällä on kirjoittamassa. Inglesissä ja Pannussa käy meitä hyvin paljon ja sen takia asia kiinostaa, herättää keskustelua meidän keskuudessa.

        Eikö sais kirjoittaa. Suomi on vapaahko maa mutta Ingles on paratiisi.
        Pannussa käydään, Karhu Ravintolaa muistellaan. Ei me heteroitakaan vihata mut miksi täälä on niin ilkeitä kommentteja viemäri pojista ja ruskean reiän ritareista.


        Hyvää alkanutta viikkoa ja RAKKAUTTA kaikille,

        Jari ja Peki
        Kangasala


    • Anonyymi

      ootte kaikki enemmän tai vähemmän sekoja. Kuinka kauan tuota lapsellisuutta mahtaakaan jatkua.

    • Anonyymi

      1. Jalostajan Hernekeitto jpko kylmänä leivän päällä tai kiehautettuna kera sipulisilpun.

      2. Hookoon Blöö kylmänä toimii aina. Lenkkiä käteen ja ääntä kohti.

      • Anonyymi

        Kyllä nuo maistuu hotlalla. Itse käyn kupari pannu baarissa ottamassa makkara perunat pikku nälkään karaokea kuunnellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo maistuu hotlalla. Itse käyn kupari pannu baarissa ottamassa makkara perunat pikku nälkään karaokea kuunnellessa.

        Pannun makkara nuudeli perunat on tosi hyvät ottaa karaoken tai tanssin lomassa. Lisukkeeksi otan yleensä sinapin ja juomaksi punaleimaisen lonkeron


        Erkki Konnevedeltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannun makkara nuudeli perunat on tosi hyvät ottaa karaoken tai tanssin lomassa. Lisukkeeksi otan yleensä sinapin ja juomaksi punaleimaisen lonkeron


        Erkki Konnevedeltä

        Onnea yritykselle saada pannusta makkaraparunat. Pannun paikalla on ollut kiinalainen ravintola jo pari vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea yritykselle saada pannusta makkaraparunat. Pannun paikalla on ollut kiinalainen ravintola jo pari vuotta.

        Eilen ainakin olin Kuparipannun karaokessa. Laulu raikasi ja makkaraperunat maistuivat koko porukalle. Rohkeimmat meistä tilasivat lonkerot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea yritykselle saada pannusta makkaraparunat. Pannun paikalla on ollut kiinalainen ravintola jo pari vuotta.

        Ei ole kylläkään mikään kiinalainen ravintola siinä tilalla.

        Vai onko mielestäsi sushi kiinalainen ruoka? sushi-noutopöytä siellä on nykyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kylläkään mikään kiinalainen ravintola siinä tilalla.

        Vai onko mielestäsi sushi kiinalainen ruoka? sushi-noutopöytä siellä on nykyisin.

        No olishan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen ainakin olin Kuparipannun karaokessa. Laulu raikasi ja makkaraperunat maistuivat koko porukalle. Rohkeimmat meistä tilasivat lonkerot.

        Pannun uudella makkaraperunakäristimellä tulee rapeita pottuja. Harmi kun pannuun ei mahdu pöytiä mihinkään. Kyllähän siinä baaritiskilläkin tosin pystyy syömään grilliruokia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannun uudella makkaraperunakäristimellä tulee rapeita pottuja. Harmi kun pannuun ei mahdu pöytiä mihinkään. Kyllähän siinä baaritiskilläkin tosin pystyy syömään grilliruokia.

        Minä tilaan pannu baarissa aina kaali kääryleen sinappi hunnulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilaan pannu baarissa aina kaali kääryleen sinappi hunnulla.

        No sinappi hunnulla minäkin syön aina makkaran pannun grilli illassa.
        Taas jaksaa kuunnella kara ookkea.


    • Anonyymi

      Kyllä pannu on Inglesin paras grilli

    • Anonyymi

      Kupari Pannu Baarissa parasta on Miesten Illat, Karaoke ja Makkara Perunat Talon Punaviinin kera.

      Vaikka joku väittääkin että paikalla on nykyisin Sushi Ravintola - Ei pidä paikkaansa. Karaoke raikaa tänäänkin aamun tunneille asti heti päivä tanssien jälkeen aloitetaan

      Juho ja Ilmari
      Kärkölä

      • Anonyymi

        Totta. Näin on


    • Anonyymi

      Käytiin eilen kupari pannussa ottamassa yhdet makkara perunat.
      Kyllä pannun makkara potut on loman koho kohta.
      Pannun grilli illassa nautimme aina yhden grilli makkaran sinappi hunnulla.
      Kyyti pojaksi yksi lähes tuore lonkero.

      • Anonyymi

        Kuulin inglesissä huhun että poika parit saisivat alennusta pannun makkara peruna ja kaali kääryle annoksista. Pitäneekään huhu paikkansa sillä se olisi kiva lisä mauste lomalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin inglesissä huhun että poika parit saisivat alennusta pannun makkara peruna ja kaali kääryle annoksista. Pitäneekään huhu paikkansa sillä se olisi kiva lisä mauste lomalle.

        On kova juttu jos huhu pitää paikkansa. Pannu saa paljon uusia poika pareja asiakkaiksi ja vaki asiakkaat saa paljon potentiaalisia yö viereita itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin inglesissä huhun että poika parit saisivat alennusta pannun makkara peruna ja kaali kääryle annoksista. Pitäneekään huhu paikkansa sillä se olisi kiva lisä mauste lomalle.

        Eläke pappa ja antiikki pannun kanta-asiakkaina tietäisi vastauksen huhuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin inglesissä huhun että poika parit saisivat alennusta pannun makkara peruna ja kaali kääryle annoksista. Pitäneekään huhu paikkansa sillä se olisi kiva lisä mauste lomalle.

        Eikö se paskan maku riitä?


    • Anonyymi

      Voin vahvistaa. Makkara perunoista, kaali kääryleestä ja sinappi hunnusta poikaparit saavat alennusta Kupari Pannussa.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta eläke pappa

        Eipä kestä. Ilo auttaa. Nyt lähden pihvi ravintola Pepe Chiringon liha patojen äärelle herkuttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kestä. Ilo auttaa. Nyt lähden pihvi ravintola Pepe Chiringon liha patojen äärelle herkuttelemaan.

        Ja olipa taas niin viimeisen päälle hyvää. Tuli syötyä oikein viimeisen päälle hyvin.
        Nyt Yumboon jatkoille --->


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olipa taas niin viimeisen päälle hyvää. Tuli syötyä oikein viimeisen päälle hyvin.
        Nyt Yumboon jatkoille --->

        Kyllä kupari pannu baari on inglesin vehreän paratiisin paras grilli kioski.
        Parhaat makkara perunat saa pannusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olipa taas niin viimeisen päälle hyvää. Tuli syötyä oikein viimeisen päälle hyvin.
        Nyt Yumboon jatkoille --->

        Löysitkö Yumbosta mies seuraa vällyjen väliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysitkö Yumbosta mies seuraa vällyjen väliin?

        Mies seura on ihan parasta Inglesin vehreässä para tiisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies seura on ihan parasta Inglesin vehreässä para tiisissa.

        totta näin se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysitkö Yumbosta mies seuraa vällyjen väliin?

        Jo vain. Pellavatukkainen sinisilmä, lihaksikas mutta hellä. Hänellä oli tavatessamme jo pykälässä pari kaveria siitä naapurimantereelta, tummia kuin yö ja niin oli todella sähköinen tunnelma heti alusta. Yö meni tietenkin vällyjen välissä ja itse asiassa aamukin, pieni lepotauko pidettiin välillä.

        Ajateltiin lähteä kohta nelistään pannu-baarin karaokeen. Sieltä otetaan huikopalaa ja fundeerataan tilannetta punaviini lasien äärellä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vain. Pellavatukkainen sinisilmä, lihaksikas mutta hellä. Hänellä oli tavatessamme jo pykälässä pari kaveria siitä naapurimantereelta, tummia kuin yö ja niin oli todella sähköinen tunnelma heti alusta. Yö meni tietenkin vällyjen välissä ja itse asiassa aamukin, pieni lepotauko pidettiin välillä.

        Ajateltiin lähteä kohta nelistään pannu-baarin karaokeen. Sieltä otetaan huikopalaa ja fundeerataan tilannetta punaviini lasien äärellä :)

        Pannu paarissako on tarjolla myös mustaa makkaraa? Hyvillä eväillä jaksaa kara okessa lauleskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannu paarissako on tarjolla myös mustaa makkaraa? Hyvillä eväillä jaksaa kara okessa lauleskella.

        Kyllä se iso musta on enemmänkin sellaista eläväistä laatua vaikka sitä suuhun laitetaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se iso musta on enemmänkin sellaista eläväistä laatua vaikka sitä suuhun laitetaankin.

        Iso musta on munkin makuun kun tosi miehestä on kyse. Huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso musta on munkin makuun kun tosi miehestä on kyse. Huh huh.

        Kelpaa se tietysti nunnalle yhtä hyvin


    • Anonyymi

      Espanjassa on keksitty uusi laki joka kieltää sanomasta transuja, homppeleita ym. sairaita sairaiksi. Sen johdosta minäkin lopetan sanomasta teitä sairaita homppeleita sairaiksi.
      Nimim. Pimpsa on parasta

      • Anonyymi

        Saako sairaita sanoa transuiksi ja homppeleiksi? Tossa vielä 50-60 vuotta sitten Suomessakin sanottiin, että kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat eivät ole partureita. Tenerihfalla kaikki perturit onkii miehii eikä homppeleita.


    • Anonyymi

      Musta Makkara maistuu meille härämäläisille aina kun sitä vaan löytyy. Mitä isompi annos kerralla sen parempi.

      Canarialla sitä onneksi useammasta paikasta saa kun vain vähän kyselee vinkkiä ravintoloista.

      Pannun Makkara Perunat tulee hyvänä kakkosena.

    • Anonyymi

      Hyvää joulua kaikki normaalit !

      • Anonyymi

        Hyvää joulua kaikille kupari pannu baarin makkara perunoiden ja pihvi ravintola
        Pepe Chiringon pihvien ystäville.

        T. pieni pää


    • Anonyymi

      Feliz navidad kaikille Sultan Kebap Roadside Grill & Cocktail Loungen sekä Karhu Ravintolan vakkareille !


      T: Arvaatte varmaan kuka.

      • Anonyymi

        Hyvää joulua kaikille Inglesin mussukoille. Olkoon joulunne munan täyteinen ja kiihkeä.


      • Anonyymi

        Hyvää joulua myös sinulle eläke pappa. Oleko jo saanut pukilta nelin kontin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää joulua myös sinulle eläke pappa. Oleko jo saanut pukilta nelin kontin?

        Kiitos ja olen


    • Anonyymi

      Me otetaan yleensä Pannu Karaokebaarissa isot makkara perunat ja kylkeen punaleimaisen lonkeron. Jos on rahapäivä niin sitten pieni kaalikääryle jälkiruoaksi. Sinappi hunnulla tietysti.

      Hyvää joulua Pannun kundeille,

      Lars ja Emil
      Jönköping

      • Anonyymi

        Larsille ja Emilille jouluiset terveiset ja kiitokset elämäni kyydeistä viime vierailullani Inglesissä. Pannaan uusiksi kunhan taas palaan hellään hoivaanne. Huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Larsille ja Emilille jouluiset terveiset ja kiitokset elämäni kyydeistä viime vierailullani Inglesissä. Pannaan uusiksi kunhan taas palaan hellään hoivaanne. Huh huh.

        Totta kai panaan uuvestaan. Otan pari purkkiaTummelia följyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Larsille ja Emilille jouluiset terveiset ja kiitokset elämäni kyydeistä viime vierailullani Inglesissä. Pannaan uusiksi kunhan taas palaan hellään hoivaanne. Huh huh.

        Kiitos itsellesi ja totta kai!
        TIedät mistä meidät löytää.

        L&E


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe