löydetty Malminkartanosta

21

Tippuiko taskustasi jotain tarpeellista Malminkartanossa 9.1.2010? Jos pystyt kertomaan mitä ja suunnilleen missä, niin laitahan yhteystietoja esille, niin voin ottaa yhteyttä ja palauttaa löytämäni.

9

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • notenno

Pudotin euronkolikon siinä ihan kadun kulmassa taivaalle katsoessani ja nenäliinaa taskusta ottaessani.

• 21

Paikka on oikea, mutta muuten....väärä vastaus!

• korviston

hopeinen,

• 21

voi kun olisikin, mutta kun ei ole, valitettavasti :(

• korviston
        21 kirjoitti:

voi kun olisikin, mutta kun ei ole, valitettavasti :(

multa tippuu aia nyk.jot.olen nainen ja kävin kiekus sillon,onko se naiselle kuuluvaa.mulla on niin hirv.flunssa että periaatt.ihan kaikki on hukassa ja varsinkin äly.oli siellä yx söpö,mutta sillä oli juttu kesken.sen varm.kadotin sitten kun lähdin.vinkket......

• 21
        korviston kirjoitti:

multa tippuu aia nyk.jot.olen nainen ja kävin kiekus sillon,onko se naiselle kuuluvaa.mulla on niin hirv.flunssa että periaatt.ihan kaikki on hukassa ja varsinkin äly.oli siellä yx söpö,mutta sillä oli juttu kesken.sen varm.kadotin sitten kun lähdin.vinkket......

No hitsiläinen...Mutta ainahan niitä löytyy uusia söpöjä, jos entinen sattuu häviämään.
        Niitä kandee kalastellakin, mutta....
        Tämän kadottaja varmasti huomaa ja tietää kadottaneensa jotain.

• hanpaaton
        21 kirjoitti:

No hitsiläinen...Mutta ainahan niitä löytyy uusia söpöjä, jos entinen sattuu häviämään.
        Niitä kandee kalastellakin, mutta....
        Tämän kadottaja varmasti huomaa ja tietää kadottaneensa jotain.

Pudotin taskustani perintötekarit, joita olin viemässä plakinpoistoon ja kiillotettaviksi. Nyt en ole pystynyt syömään pariin viikkoon muuta kuin hernekeittoa. Palauttaisitko ystävällisesti ne takaisin sinne, mistä ne otit!

• 21
        hanpaaton kirjoitti:

Pudotin taskustani perintötekarit, joita olin viemässä plakinpoistoon ja kiillotettaviksi. Nyt en ole pystynyt syömään pariin viikkoon muuta kuin hernekeittoa. Palauttaisitko ystävällisesti ne takaisin sinne, mistä ne otit!

Ilman muuta palautan... sukukalleuksista pitää pitää huolta, ei niitä saa noin vain tiputella. Monen sukupolven uurastus niiden tekareiden hyväksi valuu muuten hukkaan! Lähden heti niitä viemään. Pakkasta ja valtavia lumimassoja uhmaten.
        Pienenä vinkkinä seuraavaa yskäisyä varten (vaikka on se hernekeittokin ihan hyvää):

Mummo oli vanhainkodissa, jossa seurakunnan pappi kävi silloin tällöin häntä tapaamassa. Kerran papin saapuessa mummo nukkui sikeästi ja pappi jäi odottamaan sängyn viereen. Papilla oli kova nälkä. Hän huomasi mummon yöpöydällä lautasellisen rusinoita, joita hänen alkoi tehdä mieli. Tuskin mummo parin rusinan katoamista huomaisi.
        Mummo heräsi ja ilahtui papin saapumisesta. Pappi sanoi: -Minun täytyy tunnustaa, että söin melkein kaikki rusinanne.
        - Ei se mitään, mummo sanoi ja otti lasista tekohampaat suuhunsa. Sitten hän otti yöpöydän laatikosta rasiallisen suklaarusinoita ja sanoi: -Ottakaa tästä lisää. Minä olinkin jo imenyt noista suklaan pois.

• isänvanhataivot

mulla oli kaveri kylässä ja käytiin sillon siellä.nyt älynny että ruskee,nahkainen avainkotelo,jossa avaimia.oisko ne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      84
      3987
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3011
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2243
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      1978
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1791
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1780
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      61
      1720
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1547
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1507
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1491
    Aihe