Onko kenelläkään kokemusta pahasta purentaviasta ja siitä johtuvista pitkäaikaisista niska ja hartiavaivoista? Ja niistä johtuen pitkä sairausloma ja nyt mun sairauspäivärahahakemukseni on mennyt Kelassa lääkärin tarkistettavaksi ja pelkään ettei sairauspäivärahaa myönnetä :/ Vai onko tuo ihan normaali käytäntö että Kelan lääkäri tarkistaa nuo hakemukset?
Olen 36 vuotias nainen ja purentavika korjattiin ala-asteella, mutta purenta meni takaisin ja syykin selvisi nyt leukakirurgilla käydessäni, alaleuka kasvaa 20 vuotiaaksi asti. Nyt rankat oikomishoidot menossa ja leukaleikkaus häämöttää tulevaisuudessa, toivottavasti jo syksyllä 2010.Leikkauksessa siirretään alaleukaa taakse ja yläleukaa eteenpäin. Niskat ja hartiat kädet ei toimi, puutuvat ja ovat voimattomat, särky järjetön, käyn fysikaalisessa kerran-kaksi viikossa, kunto-ohjelmaa teen kolme kertaa viikossa fysikaalisen ohjaajan ohjelman mukaisesti, yritän liikkua, käydä kävelyllä yms.
Työ fyysisesti rankkaa, nostoja paljon, kylmätiloissa joudun olemaan paljon. Ei pysty, pyörtyilen ja jatkuva päänsärky on mahdotonta, särkylääkkeitä kuluu, vahvojakin, lisäksi lihasrelaksantteja esim. Sirdalud 4mg
Antakaa mulle toivoa että saan rahaa Kelalta, muuten menee jo mielikin maahan ja masennuskin iskee, suvussa kun on paljon sitäkin
Purentavika, siitä johtuvat niskahartiavaiva+Kelan s.päivära
Purentavikainen
1
445
Vastaukset
- purentaviasta
Kokemuksia on myös minulla jo täysin sietämättömiksi kehittyneistä leuka-, hammas-, takaraivo-, ja niskakivuista ja niiden selvittely-yrityksistä, joita on kertynyt vuosien jopa vuosikymmentenkin ajalta.
Parhaimmat avut purentavikojen seurauksien hoitoon olen saanut Kalevalaisen jäsenkorjaajan käsittelystä.
Ehdotankin käymistä kalevalaisen jäsenkorjaajan vast.otolla, jospa hänellä on näkemyksiä myös leukaongelmistasikin!
http://www.kansanlaakintaseura.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1549292Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3437076Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1026027- 1643990
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.943363Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.343301Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu663246- 1882823
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht762566Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen31948