Hentusen materiaalit

kylteri2010?

Ajattelin aluksi käydä Hentusen valmennuskurssin kauppatieteelliseen, mutta keksinkin toisen idean.

Kotoani löytyy muutaman vuoden vanhat Hentusen materiaalit. Entä jos, kävisin halvemman kurssin (esim. valmennuskeskus) ja käyttäisin lukemiseni apuna vanhoja Hentusen materiaaleja? Näitä materiaaleja on kehuttu paljon, ja mahdollisesti markkinoiden parhaat. Haittaako siis jos ovat muutaman vuoden vanhat? onko jo vanhentunutta tietoa??

7

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnariponnari

      Jos on samat kirjat ja opit vain lukemalla -> no problem. Epäilen kuitenkin, että kirjat ovat osittain vaihtuneet.

      Hentunen on alallaan guru, mutta itse sinun on se lukemisesi suoritettava. Jos et halua opiskella Hentusen lujassa otteessa (kokemuksesta voin kertoa, että kurssi on todella intensiivinen), suosittelen etsimään itsellesi sopivampaa kurssia.

      Hentusella on rautainen näkemys kaupallisista aineista, mutta voin kertoa että KAHTA opiskelumateriaaliläjää tuskin ehdit käydä kevään aikana läpi. Sitäpaitsi ainakin omalla Hentusen kurssivuotenani (2005) matskuihin tehtiin paljon selkeyttäviä merkintöjä ja välikokeet oli kurssin parasta antia.

      • ane773

        mitenköhän noi kurssit on jo täynnä?? siis hentusen... ihan kökköä! mä olisin mielelläni mennyt sinne! Nyt v*tuttaa ku joutuu menee "huonommalle" kurssille :((


      • leevi88ma
        ane773 kirjoitti:

        mitenköhän noi kurssit on jo täynnä?? siis hentusen... ihan kökköä! mä olisin mielelläni mennyt sinne! Nyt v*tuttaa ku joutuu menee "huonommalle" kurssille :((

        ne täyttyy aina jo vissii ennen vuodenvaihdetta. kantsii olla ajois liikentees:) ite ilmoittauduin viimevuonna jo lokakuun alussa.


    • matskut spostiin

      vieläkö löytyy materiaaleja?

    • kii-nnostaa

      samoin, kiinnostaa kiitos

      • tänne siis

    • kauppakorkea2014

      löytyykö tuoreempia, kevään 2013 hentusen materiaaleja keneltäkään?

      laita viestiä: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2081
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1558
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1166
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      972
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      959
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      933
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      918
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      798
    10. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      744
    Aihe