vinkit tervetulleita

köszönöm

Tätä palstaa seuraa henkilöt jotka ovat kiinnostuneita Budapestista ja siellä olevista mahdollisuuksista. Olisikin suotavaa että tällä palstalla on vilskettä ja jokaiselle jotakin. Älkää pilatko tätä kivaa palstaa ällöttävillä, piikittelevillä ja pahansuovilla kommenteillanne. Eihän tänne ole pakko tulla ollenkaan jos on niin helposti ärsyyntyvä että haluaa lukea vain omaa itseään kiinnostavia viestejä. Kyllä täällä on tilaa kaikille:-)

9

1268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - hamupipöke -

      On harmi, että tämän palstan ylläpito ei reagoinut mainosviesteihin ja joidenkin yksityisten henkilöiden mittä ehti kuohahtaa yli. Seurauksena sitten ehti tulla noita kiukkuisia viestejä, joita varmaan tarkoitit. Kaikki viestit eivät minusta olleet piikitteleviä tai pahansuopia, vaan mukana oli aivan asiallistakin kritiikkiä.

      Aika suvaitsevaisia tällä palstalla ollaan oltu, ja täällä on ollut mukava vierailla. Itsekin olen silloin tällöin kirjoitellut vastauksia ja antanut paljonkin vinkkejä eri palveluihin. En ole niitä mainoksina pitänyt. Jos tietää hyvän palvelun, niin siitä varmaan voi vinkata jatkossakin, mikä on toki aivan eri asia kuin mainostaminen. Tärkeämpää on kuitenkin, ettei riidellä. Kirjoitellaan sovussa, ja jos on jotain huomauttamista niin huomautetaan asiallisesti.

      Keskustelupalstan säännöissä on aivan yksiselitteisesti kohta, joka kieltää mainostamisen. Säännöt löytyvät täältä: http://www.suomi24.fi/opastus/keskustelu/ohjeita_keskusteluun.php#saannot_vastuu

    • annamarja

      Siispä, jos haluat opastusta Budapestiin ota yhteyttä www.opas.hu. Suosittelen!

      • pipö

        Tämähän oli hamupipöken aikaisempi mainos (useaan otteeseen) näillä sivuilla;-)


      • asenne hoi!
        pipö kirjoitti:

        Tämähän oli hamupipöken aikaisempi mainos (useaan otteeseen) näillä sivuilla;-)

        Kuullostat hamupipöke siltä kuin pitäisit itseäsi jotenkin eri asemassa tai muiden yläpuolella kun kehtaat itse mainostaa ja samalla moitit siitä toisia, eriskummallinen asenne???


      • - hamupipöke -
        asenne hoi! kirjoitti:

        Kuullostat hamupipöke siltä kuin pitäisit itseäsi jotenkin eri asemassa tai muiden yläpuolella kun kehtaat itse mainostaa ja samalla moitit siitä toisia, eriskummallinen asenne???

        Ei ollut tarkoitukseni pitää itseäni eri asemassa. Niin kuin tuossa aiemmassa kirjoituksesa totesin, niin noita vinkkejä en ole osannut pitää mainoksina. Varmaan vinkkailen jatkossakin, jos tiedän hyviä palveluja. Eikä minua nuo asuntoilmoitukset haittaa, olen itsekin vuokrannut Pasilta asunnon ja ollut oiken tyytyväinen - no, oliko tämä nyt sitten taas jonkun mielestä mainos ..? Pahoittelen, jos joku loukkaantui, mutta aion jatkaa tällä valitsemallani vinkkailulinjalla. Toivottavasti ei haittaa?

        Minusta ei ole mainos, jos kirjoittaa viestin keskustelutarkoituksessa ja asiakkaan ominaisuudessa kehuu saamaansa hyvää palvelua. Hyvä kello kauas kuuluu ...

        Mainosviestin tarkoitus on houkutella omalle palvelulle käyttäjiä ja saada siitä rahallista hyötyä. Tämä siis minun mielipiteeni, ja joku voi tietysti olla jotain toistakin mieltä. Eletään silti sovussa.


    • Terveisiä Budapestista, kylmä on täällä, noin nollan kohdalla ja alla, tänään torstaina jo kolmatta päivää seisoo julkinen liikenne - lakko - metrolinjat onneksi kulkevat, mutta ei muuta...
      Ajatuksena on olla mukana palstalla , ja annan ilomielin vinkit ja linkit tulevaisuudessakin. Jos joku käy läpi minun kirjoittamat viestit, ei ole siellä muuta vain vinkit, linkit ja tottakai neuvoja. Matkailu on kovasti muuttunut - 90-luvulla seuramatkoja isolla bussilla - , nykyään - omatoimimatkailijoita kompassi, kartta kädessä. Omatoimimatka on varmasti edullisin. Matkaopas käteen ja rohkeasti hotellihuoneesta ulos. Meitä oppaita Budapestissa on useita, minä olen yksi heistä. Googlaamalla minun palvelunikin tulee kyllä esille jos joku tulisi mukaan. Minusta viestittelyni on asiallista. Minua aina huvittaa lukea palstan keskustelut, suomalaisten kokemukset, niin myös erehdykset...
      Eli kysymyksiä odottaen, terveisin Budapestista ;-)

      • merja:-))

        Voin yhtyä Monikan viestiin.
        Unkari on vuosi vuodelta yhä tärkeämmässä roolissa elämässäni jo 12 kuluneen vuoden aikana. Olen saanut paljon ystäviä tämän aiheen ympäriltä niin Unkarissa kuin Suomessakin. Minä olen myös pyyteettömästi ja innostuneesti auttanut aina kaikkia asiasta kiinnostuneita ja haluan myös tehdä sitä jatkossakin vaikka eivät asuntoihini olisivatkaan majoittumassa, taloudellinen etu ei ole tärkeintä tässä maailmassa! Unkari onkin etupäässä minulle rakas harrastus, olen onnellinen jos voin ylläpitää siellä asuntoni se riittää!
        Mielelläni vuokraan asuntojani siellä, tottakai. Olen laittanut linkkini tänne keskustelupalstalle hyvällä omalla tunnolla enkä ole pitänyt sitä rikollisena toimintana. Paljon hyvää palautetta olen siitä saanut siksi en anna muutamien mollaajien häiritä mielenrauhaani, kaikkia ei kuitenkaan voi tässä maailmassa miellyttää.
        Onneksi minulla on näiden monien vuosien jälkeen paljon vakkari Budapestystäviä jotka tulevat vuosi vuodelta uskollisesti uudelleen koska ovat olleet tyytyväisiä sekä asuntoihin että Budapestiin.
        Unkari on toinen kotimaani ja uskon että eläkemummona asun siellä suurimman osan vuodesta koska siellä on parempi ilmasto ja ihanat ystävät. Suomen kesää en kuitenkaan vaihtaisi mihinkään se on maailman upein täällä kotimaassa.
        Onneksi me "mainostajat" vedämme yhtä köyttä emmekä kilpaile keskenämme...päinvastoin, Pasi ja Monika ovat lähettäneet minulle vieraita ja minä heille, autamme ja suosittelemme toisiamme koska uskomme että yhteispelillä se on hyödyksi loppukädessä meille kaikille. Terveisiä vaan kaikille Budapestystäville:-))


      • eläkepäiviksi
        merja:-)) kirjoitti:

        Voin yhtyä Monikan viestiin.
        Unkari on vuosi vuodelta yhä tärkeämmässä roolissa elämässäni jo 12 kuluneen vuoden aikana. Olen saanut paljon ystäviä tämän aiheen ympäriltä niin Unkarissa kuin Suomessakin. Minä olen myös pyyteettömästi ja innostuneesti auttanut aina kaikkia asiasta kiinnostuneita ja haluan myös tehdä sitä jatkossakin vaikka eivät asuntoihini olisivatkaan majoittumassa, taloudellinen etu ei ole tärkeintä tässä maailmassa! Unkari onkin etupäässä minulle rakas harrastus, olen onnellinen jos voin ylläpitää siellä asuntoni se riittää!
        Mielelläni vuokraan asuntojani siellä, tottakai. Olen laittanut linkkini tänne keskustelupalstalle hyvällä omalla tunnolla enkä ole pitänyt sitä rikollisena toimintana. Paljon hyvää palautetta olen siitä saanut siksi en anna muutamien mollaajien häiritä mielenrauhaani, kaikkia ei kuitenkaan voi tässä maailmassa miellyttää.
        Onneksi minulla on näiden monien vuosien jälkeen paljon vakkari Budapestystäviä jotka tulevat vuosi vuodelta uskollisesti uudelleen koska ovat olleet tyytyväisiä sekä asuntoihin että Budapestiin.
        Unkari on toinen kotimaani ja uskon että eläkemummona asun siellä suurimman osan vuodesta koska siellä on parempi ilmasto ja ihanat ystävät. Suomen kesää en kuitenkaan vaihtaisi mihinkään se on maailman upein täällä kotimaassa.
        Onneksi me "mainostajat" vedämme yhtä köyttä emmekä kilpaile keskenämme...päinvastoin, Pasi ja Monika ovat lähettäneet minulle vieraita ja minä heille, autamme ja suosittelemme toisiamme koska uskomme että yhteispelillä se on hyödyksi loppukädessä meille kaikille. Terveisiä vaan kaikille Budapestystäville:-))

        Tiesittekö muuten että Unkarissa ei eläkkeistä peritä veroa, ei suomalaisiltakaan jos muuttavat kirjansa sinne. Monet suomalaiset ovatkin ostaneet sieltä taloja ja huoneistoja eläkeasunnoikseen.


      • j e p
        eläkepäiviksi kirjoitti:

        Tiesittekö muuten että Unkarissa ei eläkkeistä peritä veroa, ei suomalaisiltakaan jos muuttavat kirjansa sinne. Monet suomalaiset ovatkin ostaneet sieltä taloja ja huoneistoja eläkeasunnoikseen.

        Nostetaanpa tätä vinkki ketjua...

        Miten pääsee julkisilla kulkuvälineillä Gellert vuorelle vai pääseekö mitenkään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe