Tere
mulla on minun sonera kytky iphone paketti, ja mietin, että voiko sen paketin puhelinta vaihtaa, esim nokia x6:een. Pitääkö sitten maksaa jotain ekstraa? Voitteko vastata pian?
Kiitos
Iphonen vaihto?
HankEvans
2
1316
Vastaukset 2
- olli43
Jos on päivääkään käyttänyt puhelinta niin vaihto ei onnistu millään operaattorilla.Ainoa maksaa kysky pois a sitten ottaa uusi puhelin.
- Pählson
Onnisttu jos sopimuksesta on yli 6 kk ja teet uuden määräaikaisen sopimuksen soneran kanssa. Uusi määräaikainen sopimus eräännyttää jäljellä olevat laitemaksut ja ne kun olet maksanut ja näkyvät soneralla maksettuna, voit saada samalla purkukoodiin i phoneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761099- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden229672Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34522- 45518
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga48504Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️74490- 23478
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414