Tietokone TÄYNNÄ viruksia!!

Jenna

Elikkäs ois sellanen ongelma ku kone on ihan täynnä viruksia enkä saa niitä millään pois.. Olen koittanut vaikka kuinka monella virusten poisto ohjelmalla, mutta en saa kaikkia pois... Ja kone alkaa jumittaa aika kivasti. Että oisko kenelläkään minkäänlaisia neuvoja antaa?

11

1432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pötsis

      Asennuslevy sisään ja asenna uusiksi koko hoito. Verkkokaapeli pois asennuksen ajaksi.

      • Jenna

        Yksi "asiantuntia" sanoi mulle että pitäis muka saada virukset eka pois ja sitten vasta vois asentaa uudelleen..
        Että meinaatko että vois kuitenkin päästä viruksista eroon asentamalla vaan pääle?
        Eipä tässä kohta ookkaa enää muuta vaihtoehtoa....


      • juhakorkeapudas
        Jenna kirjoitti:

        Yksi "asiantuntia" sanoi mulle että pitäis muka saada virukset eka pois ja sitten vasta vois asentaa uudelleen..
        Että meinaatko että vois kuitenkin päästä viruksista eroon asentamalla vaan pääle?
        Eipä tässä kohta ookkaa enää muuta vaihtoehtoa....

        Formatoi levy ennen uudelleenasennusta. Tärkeää on kuitenkin tehdä puhdas uudelleenasennus eikä korjausasennusta (korvataan vain muuttuneet järjestelmätiedostot) jolloin mahdollisesti palautuspisteisiin jääneet virukset voivat aktivoitua.
        Verkkokaapelia ei tavitse irrottaa jos tiedät, että reitittimen palomuuri ja nat-palvelu on päällä.


    • Tiedostot talteen ja kone tehdasasetuksille tai käyttöjärjestelmän uudelleenasennus. Joko sama käyttis, uudempi versio tai toinen merkki. Ei viruksia mitään siivoilla vaan koko vanha asennus otetaan pois tiedostoineen jotka on ensiksi varmistettu.

      • nv8df98yg

        Pahasti saastuneesta koneesta ei ikinä oteta ainuttakaan kopiota mistään tiedostosta!


      • adfsfsa
        nv8df98yg kirjoitti:

        Pahasti saastuneesta koneesta ei ikinä oteta ainuttakaan kopiota mistään tiedostosta!

        Minulla on sama ongelma kuin ap:llä. Käytössäni on xp:sta uudelleen asennus cd:t (backup), jos otan ne käyttöön formatoiko uudelleen asennus-ohjelma kovalevyn ennen järjestelmän uudelleen asennusta automaattisesti siis?


    • Asent.

      Tietämäni mukaan live Linux -rompulla vois käynnistää koneen, vaikka siinä olisi viruksia. Siis heti kun käynnistää koneen niin pitäisi tietää millä näppäimellä pääsee vaihtamaan käynnistysjärjestystä rompulle.

      Have a nice day!

      • entäs mää

        Olis kiva tietää,että mitämitä ne teki mun koneelle huollossa.Olin tullu ostaneeks huijaussivuston Norton muka ja sitte ku alko olla tarpeeks viruksia,niin vein huoltoo.Ne sano huollon jälkeen,et ok,mutta onks mulla syytä olettaa,että levy on formatoitu ja uudelleen asennettu? Vai onk ne katellu vaan että kato tollasia saastuneita C levyjä sitä onki...


      • 30
        entäs mää kirjoitti:

        Olis kiva tietää,että mitämitä ne teki mun koneelle huollossa.Olin tullu ostaneeks huijaussivuston Norton muka ja sitte ku alko olla tarpeeks viruksia,niin vein huoltoo.Ne sano huollon jälkeen,et ok,mutta onks mulla syytä olettaa,että levy on formatoitu ja uudelleen asennettu? Vai onk ne katellu vaan että kato tollasia saastuneita C levyjä sitä onki...

        Hei auttakaa...viittaan edelliseen kirjoitukseen


    • Ei ole näkynyt

      Ehkä olet löytänyt virus database luettelon. Olisi kiva tietää, että mistä niitä saa? Ihmeellinen tämä XP kun ei tule mitään.

    • Anonyymi

      www.virus-down.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe