Elikkäs ois sellanen ongelma ku kone on ihan täynnä viruksia enkä saa niitä millään pois.. Olen koittanut vaikka kuinka monella virusten poisto ohjelmalla, mutta en saa kaikkia pois... Ja kone alkaa jumittaa aika kivasti. Että oisko kenelläkään minkäänlaisia neuvoja antaa?
Tietokone TÄYNNÄ viruksia!!
11
1504
Vastaukset
- pötsis
Asennuslevy sisään ja asenna uusiksi koko hoito. Verkkokaapeli pois asennuksen ajaksi.
- Jenna
Yksi "asiantuntia" sanoi mulle että pitäis muka saada virukset eka pois ja sitten vasta vois asentaa uudelleen..
Että meinaatko että vois kuitenkin päästä viruksista eroon asentamalla vaan pääle?
Eipä tässä kohta ookkaa enää muuta vaihtoehtoa.... - juhakorkeapudas
Jenna kirjoitti:
Yksi "asiantuntia" sanoi mulle että pitäis muka saada virukset eka pois ja sitten vasta vois asentaa uudelleen..
Että meinaatko että vois kuitenkin päästä viruksista eroon asentamalla vaan pääle?
Eipä tässä kohta ookkaa enää muuta vaihtoehtoa....Formatoi levy ennen uudelleenasennusta. Tärkeää on kuitenkin tehdä puhdas uudelleenasennus eikä korjausasennusta (korvataan vain muuttuneet järjestelmätiedostot) jolloin mahdollisesti palautuspisteisiin jääneet virukset voivat aktivoitua.
Verkkokaapelia ei tavitse irrottaa jos tiedät, että reitittimen palomuuri ja nat-palvelu on päällä.
Tiedostot talteen ja kone tehdasasetuksille tai käyttöjärjestelmän uudelleenasennus. Joko sama käyttis, uudempi versio tai toinen merkki. Ei viruksia mitään siivoilla vaan koko vanha asennus otetaan pois tiedostoineen jotka on ensiksi varmistettu.
- nv8df98yg
Pahasti saastuneesta koneesta ei ikinä oteta ainuttakaan kopiota mistään tiedostosta!
- adfsfsa
nv8df98yg kirjoitti:
Pahasti saastuneesta koneesta ei ikinä oteta ainuttakaan kopiota mistään tiedostosta!
Minulla on sama ongelma kuin ap:llä. Käytössäni on xp:sta uudelleen asennus cd:t (backup), jos otan ne käyttöön formatoiko uudelleen asennus-ohjelma kovalevyn ennen järjestelmän uudelleen asennusta automaattisesti siis?
- Asent.
Tietämäni mukaan live Linux -rompulla vois käynnistää koneen, vaikka siinä olisi viruksia. Siis heti kun käynnistää koneen niin pitäisi tietää millä näppäimellä pääsee vaihtamaan käynnistysjärjestystä rompulle.
Have a nice day!- entäs mää
Olis kiva tietää,että mitämitä ne teki mun koneelle huollossa.Olin tullu ostaneeks huijaussivuston Norton muka ja sitte ku alko olla tarpeeks viruksia,niin vein huoltoo.Ne sano huollon jälkeen,et ok,mutta onks mulla syytä olettaa,että levy on formatoitu ja uudelleen asennettu? Vai onk ne katellu vaan että kato tollasia saastuneita C levyjä sitä onki...
- 30
entäs mää kirjoitti:
Olis kiva tietää,että mitämitä ne teki mun koneelle huollossa.Olin tullu ostaneeks huijaussivuston Norton muka ja sitte ku alko olla tarpeeks viruksia,niin vein huoltoo.Ne sano huollon jälkeen,et ok,mutta onks mulla syytä olettaa,että levy on formatoitu ja uudelleen asennettu? Vai onk ne katellu vaan että kato tollasia saastuneita C levyjä sitä onki...
Hei auttakaa...viittaan edelliseen kirjoitukseen
- Ei ole näkynyt
Ehkä olet löytänyt virus database luettelon. Olisi kiva tietää, että mistä niitä saa? Ihmeellinen tämä XP kun ei tule mitään.
- Anonyymi
www.virus-down.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752