moro. eli kyselisin neuvoa että mitä pitäisi tehdä kun oltiin menossa kaverin kanssa baariin: yhtäkkiä portsari sanoi että ei voi päästää sisälle kun on muka puukko ollut toissa päivänä mukana baarissa kaverilla (ei oltu edes sillon oikeasti baarissa sinä päivänä) mutta sitten mentiin toiselle puolelle katua baarii juomaan muutamat juomat ja lähettiin ulos röökille.. niin tämän edellisen baarin portsarit tuli siihen kadulle ja veti meitä molempia pataan niin saatanasti, (ei haluttu ongelmia pistämällä hanttiin joten otettiin pataan) mutta kuitenkin soitettiin poliisille ja eivät uskoneet mitään ja sanoivat että meidän pitäisi hommata elämä ja löi puhelimen korvaan... kunnon toimintaa poliisilta? ja jos oltaisiin tiedetty tuo poliisin toiminta niin tottakai oltaisi pistetty pataa portsareille.. mutta miläs todistat 2 portsaria ja yhtä myyjää vastaan? elikkäs kadulla ei ole kameroita jossa olisi kuvaa tapahtuneesta... eli jutun voi suoraan unohtaa? tai sitten käyttää omankäden oikeutta?
Portsarit veti pataan
5
731
Vastaukset
- Mustelmanaamas
Ainii ja tää portsari uhkas tappaa meiät ekalla kertaan, tai sillon kun yritettiin sisään... onko mahollista saada mitään korvauksia? tai edes näiden portsarien toimiluvat pois? ku en itse tiedä noista paljoa niin kysyn neuvoa?
- käyttämään
omankädenoikeutta..niin itse toimisin jos kokisin tuollaista vääryyttä!!!Sitten voit oikeudessa tekosi jälkeen sanoa,että poliisit ei ottanut asiaa tosissaan ja sen,että ette ollut oikeasti edes tehnyt mitään.Parhaassa tapauksessa vahtitädit saavat unohtaa JV tehtävät ja poliisikin saa syytteen virkavelvollisuuden rikkomisesta.aikamoista touhua kyllä kieltämättä!Sitten vielä ihmetellään miksi poliiseja,vartijoita jne vihataan ja niiden kuolemaa suorastaan toivotaan!!!!Itse toivon tollasille raukkiskusipäille hitaan ja kivuliaan kuoleman...!!!!!!!!!
- ger
käyttämään kirjoitti:
omankädenoikeutta..niin itse toimisin jos kokisin tuollaista vääryyttä!!!Sitten voit oikeudessa tekosi jälkeen sanoa,että poliisit ei ottanut asiaa tosissaan ja sen,että ette ollut oikeasti edes tehnyt mitään.Parhaassa tapauksessa vahtitädit saavat unohtaa JV tehtävät ja poliisikin saa syytteen virkavelvollisuuden rikkomisesta.aikamoista touhua kyllä kieltämättä!Sitten vielä ihmetellään miksi poliiseja,vartijoita jne vihataan ja niiden kuolemaa suorastaan toivotaan!!!!Itse toivon tollasille raukkiskusipäille hitaan ja kivuliaan kuoleman...!!!!!!!!!
kyllä tämä palsta on täynnä loistavia provoilijoita ja vielä loistavampia kotisohva-asiantuntijoita jakamassa loistavia neuvojaan.
Aloittajan tarinaa nyt ei kukaan täysijärkinen usko tuollaisenaan ja tämän neuvonantajan neuvoja noudattamalla aloittaja on vain syvemmällä kuopassaan. - tuskin.
ger kirjoitti:
kyllä tämä palsta on täynnä loistavia provoilijoita ja vielä loistavampia kotisohva-asiantuntijoita jakamassa loistavia neuvojaan.
Aloittajan tarinaa nyt ei kukaan täysijärkinen usko tuollaisenaan ja tämän neuvonantajan neuvoja noudattamalla aloittaja on vain syvemmällä kuopassaan.kyllä se olisi minun tapauksessani joku/jotkut muut jotka itsensä sieltä kuopasta löytäisi...Mutta eipä ole mua koskaan poket vetänyt pataan,eikä vedä!!
- mutta jos
tuskin. kirjoitti:
kyllä se olisi minun tapauksessani joku/jotkut muut jotka itsensä sieltä kuopasta löytäisi...Mutta eipä ole mua koskaan poket vetänyt pataan,eikä vedä!!
minulle noin tehtäisiin niin aivan takuulla kävisin tökkimässä portsareita vähän puukolla silmään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27114460Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu697310Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117141Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä655167K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1144889Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754734Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014515PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *214427Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784187Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023968