Moro.
Mielenkiinnosta kyselisin kun minulta löytyy kaksi Jukka Väänäsen taulua. Toinen on marilyn monroen kasvokuva ja toinen on dannysta ja armista tehty 2metriä kertaa 2metriä suuri taulu. Väänänen ilmeisesti on dannylle enemmänkin tauluja tehnyt.
kysyisinkin viisaammilta näiden taulujen arvosta?
Väänäsellä taitaa nimeä kuitenkin olla jonkin verran ymmärtääkseni vaikka asiantuntija en olekaan.
Jukka Väänänen
12
6115
Vastaukset
- Asko O
Jukka Väänänen oli Kuopiolainen taidemaalari. Dannystä hän piti useampiakin näyttelyitä ja maalasi toisaalta myös maisemamaalauksia. Väänäsen taulut ovat arvoltaan noin 1000 euroa ja siitä ylöspäin. Isommista tai muuten hyvistä / merkittävistä maalauksista joutuu varmasti maksamaan enemmän. Realististen kuvausten lisäksi värien käyttö oli hänen vahvoja puoliaan.
- kiinnostunut60
Mulla olisi Jukka Väänäsen taulu nimeltä Kalastaja v.1984, minkähän hintanen se olisi. onko jollain tietoa asiasta?
- Olen ihmeisäni!!!!
Tämän ketjun "perustiedot" viittaavat yhteen ja samaan!!!!!!! Mitä kummaa!!!???
Täällä huijataan! - jeppe
minulla on Väänäsen taulu 120 pituus, leveys 75cm, myrsky merellä, arvio 3000euroa.
- 670a
Kuka on arvioinut taulusi,itselläni 3 meri taulua myytävänä.
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut yhden Jukan työn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kiinnostunut yhden Jukan työn.
Olisin kiinnostunut ostamaan Jukka Väänäsen maalaaman työn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kiinnostunut ostamaan Jukka Väänäsen maalaaman työn.
Kiinnostaako iso merimaisema?
- Anonyymi
Äitini veli <3
- Anonyymi
Missä voisin myydä Väänäsen meriaiheisen taulun kooltaan 60x95? Ja mitä moisesta mahtaisi pyytää, että menisi heti kaupaksi?
- Anonyymi
Väänänen ei ollut kovin tunnettu taiteilija kotiseutua lukuunottamatta. Teosten toteutuneet hinnat on vaihdelleet huutokaupoissa n. 50€ -150€ välillä.
- AnonyymiUUSI
Jukka Väänänen on maalannut Kansallisbaletista upeita tauluja. Kenellähän ne ovat. Näin yhden upean joskus jonkun kuopiolaisen osto- ja myyntiliikkeen seinällä. Minä en kerennyt sitä silloin ostaa. Missähän se on nyt. Olisin siitä kiinnostunut. Todella paljon maalasi Dannylle tauluja. Lupasi maalata minun lapsistanikin taulut, mutta ei kerennyt maalata ennen kuolemaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4142726- 1461393
- 821068
Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi40930Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44921Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.37901- 102882
- 197839
- 9827
- 49769