Oletteko kokeilleet d-vitamiinia apuna unihäiriöhin ja päiväväsymykseen? Oletteko saanneet apua? Ja jos, millä annoksella ja miten nopeasti?
D-vitamiini
6
2885
Vastaukset
- selkeästi
katkonaiseen uneen. Tuli heräiltyä jatkuvasti, useamman kerran yössä. Nyt maksimissaan kerran yössä. Myös unen syvyys parantunut selvästi. Annos 125 µg/vrk. Vaikutus alkoi n. 3 viikon jälkeen. Tuli jäädäkseen.
- levoton nukkuja
oliko sulla diagnosoitu jotain syytä heräilyyn ja käytitkö samaan aikaan myös jotain lääkettä? itselläni on ilmeisesti autonomisen hermoston häiriötila.
miten pitkään muuten olet isoa annosta käyttänyt ja onko siitä tullut joitain haittoja? - Asia kiinnostaa
levoton nukkuja kirjoitti:
oliko sulla diagnosoitu jotain syytä heräilyyn ja käytitkö samaan aikaan myös jotain lääkettä? itselläni on ilmeisesti autonomisen hermoston häiriötila.
miten pitkään muuten olet isoa annosta käyttänyt ja onko siitä tullut joitain haittoja?Mitä tarkoittaa autonomisen hermoston häiriötila? Mistä se johtuu? Miten se diagnosoidaan?
- levoton nukkuja
Asia kiinnostaa kirjoitti:
Mitä tarkoittaa autonomisen hermoston häiriötila? Mistä se johtuu? Miten se diagnosoidaan?
hs:n tuoreessa jutussa aika hyvin toimittaja tuo esiin kyseisen vaivan
http://www.hs.fi/juttusarja/hyvinvointi/artikkeli/Unettomuus ei aina ole korvien välissä/1135252044447
jutussa autonomisesta hermostosta puhutaan parasympaattisena hermostona. - Asia kiinnostaa
levoton nukkuja kirjoitti:
hs:n tuoreessa jutussa aika hyvin toimittaja tuo esiin kyseisen vaivan
http://www.hs.fi/juttusarja/hyvinvointi/artikkeli/Unettomuus ei aina ole korvien välissä/1135252044447
jutussa autonomisesta hermostosta puhutaan parasympaattisena hermostona.Kiitos. Tuo on hyödyllistä ja mielenkiintoista tietoa!
- koojhhhh
Hitot ole mistään d-vitskusta mun unettomuuteen ollut apua. Magnesiumiakin olen ottanut ennen nukkumaanmenoa ja siitäkään ei sen kummempia ole hyötynyt, vaikka jotkut sanoo olevan siitäkin apuja uniongelmiin. Suonenvetoihin ja kramppeihin siitä ollut hyötyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791